SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
David Bowie - Drive In Saturday
We zijn al op zaterdag aangekomen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
David Bowie - Drive In Saturday
Net al. Tijd vliegt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn al op zaterdag aangekomen?
Tijd heeft die nare eigenschapquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dit gaat wel heel snel.
Kaiser Chiefs - Saturday Night
Dat is waar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijd heeft die nare eigenschap
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kaiser Chiefs - Saturday Night
Tijd niet gehoord en volgens mij nog nooit gedraaid.quote:
Suede - Saturday Night
Massive Attack - Saturday Come Slow
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Massive Attack - Saturday Come Slow
Voor Diaan dan maar even
Gilby Clarke - Saturday Disaster
quote:
Gordon Lightfoot - Saturday Clothes
Boards of Canada - Hey Saturday Sun
Lekker nummerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gordon Lightfoot - Saturday Clothes
Klopt. Gordon Lightfoot is sowieso wel lekkere muziek.quote:
Brendan Perry - Saturday's Child
Lowlands, Smowlandsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry Oscar, ik ga even afsluiten en Lowlands live kijken op tv.
Bedankt voor de muziekjes!![]()
quote:
Herman Bread - Zaterdagavond
Te veel kutrappers om nog leuk te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lowlands, Smowlands![]()
Nee hoor, have fun!
Ik vind ook zeker niet alles interessant, daarom ga ik ook niet. Maar de Gorillaz zijn nu bezig en die vind ik wel tof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lowlands, Smowlands![]()
Nee hoor, have fun!
Mott The Hoople - Saturday Gigs
Vooruitquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ook zeker niet alles interessant, daarom ga ik ook niet. Maar de Gorillaz zijn nu bezig en die vind ik wel tof.
Green Day - Church On Sunday
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Overhyped bandje dat Gorillaz. Gaat nooit wat worden
Niet geswitcht, time just rolls on...quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:39 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn geswitched naar de zondag?
The Small Faces - Lazy Sunday Afternoon
Dat kan ook nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet geswitcht, time just rolls on...
We begonnen op vrijdag....quote:
Oasis - Sunday Morning Call
Oké danquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
We begonnen op vrijdag....
Neuh, ik stop om half 11quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké danGa je de hele week door?
Infadels - Sunday
Zoietsquote:
quote:
Joe Jackson - Sunday Papers
Das wel het leuke als je op deze manier gaat draaien. Komt er een hoop voorbij dat je vergeten bent of gewoon te weinig/nooit draait.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |