RKC onder Jol in zowel de Arena als de Kuipquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ten tijde van Koeman en Vertonghen was het wel vermakelijk.
Tagliano kreeg een kriebelend gevoel.quote:
Ja maar daarom had ik het wel over de goede analyses, al zijn die er niet veel. Maar die meer focussen op tactische en individuele hoogte- en dieptepunten dan allemaal randzaken erbij halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, zijn maar weinig analisten die echt wat toevoegen.
Misschien met een topper maar tegen pakweg VVV kan mij dat gestolen worden eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daarom had ik het wel over de goede analyses, al zijn die er niet veel. Maar die meer focussen op tactische en individuele hoogte- en dieptepunten dan allemaal randzaken erbij halen.
Als dat met duidelijke tactische ideeën wordt uitgespeeld mag dat best.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien met een topper maar tegen pakweg VVV kan mij dat gestolen worden eerlijk gezegd.
Die speelden tijdje terug gewoon CL. Niet haten dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Als je thuis niet van Willem 2 kunt winnen is het tijd om te stoppen.
Daar waarschuwde Wilfred voor.quote:
Paar keer stukje gezien, 0 keer gelachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker nog steeds die Amerikaanse grafshows die uitlopen
"tijdje terug"quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die speelden tijdje terug gewoon CL. Niet haten dus.
Ja Feyenoord ook. (lol)quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die speelden tijdje terug gewoon CL. Niet haten dus.
Ik heb een gegronde hekel aan Amerikaanse sitcoms.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:40 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Paar keer stukje gezien, 0 keer gelachen
Ook aan Friends?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een gegronde hekel aan Amerikaanse sitcoms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |