Ik heb best veel Jamie Oliver kookboeken; bijna allemaal cadeau gekregen. Menzen zien denk ik dat ik veel kookboeken van hem heb en denken: oh, dat vindt ze mooi!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:54 schreef Goitske het volgende:
Ik kreeg samen eten van Jamie Oliver met kerst. Vind dat vooral leuke boeken om in te bladeren
Ja 15 min als alles afgemeten en voorgesneden klaar staat maar anders red je dat echt nietquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb best veel Jamie Oliver kookboeken; bijna allemaal cadeau gekregen. Menzen zien denk ik dat ik veel kookboeken van hem heb en denken: oh, dat vindt ze mooi!Maar goed, het zijn super leuke boeken om door te bladeren, maar zijn manier van recepten beschrijven vind ik niet altijd prettig. Leuk dat je het waanzinnig lekker noemt, maar 'een handje x toevoegen' en 'koken tot bijna gaar' had ik zelf wel wat nauwkeuriger willen hebben
![]()
En vorige week nog iets uit het 15-minuten kookboek gemaakt en mijn vriend kwam op een gegeven moment de keuken in en zei 'Longest 15 minutes of my life'. Duurde even voor het kwartje viel
Dit is echt zo'n beetje het beste een meest leerzame kookboek dat ik heb.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:58 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net binnen, op het eerste gezicht een tof boek. Leuk om wat meer met de technieken bezig te zijn
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Allemaal recepten voor hotdogs, burito's, etc?quote:
Taco'squote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:13 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen? Allemaal recepten voor hotdogs, burito's, etc?
Ga je veel plezier aan belevenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef douche-eendje het volgende:
Kickje![]()
Verlaat verjaardagscadeau gehad
[ afbeelding ]
Hier was een reeks van. Heb hier nog Duitsland en Amerika staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:51 schreef eudaemonia het volgende:
Al een paar keer langsgelopen in de kringloop, maar kon hem dit keer toch echt niet laten liggen.
[ afbeelding ]
30 cm lang, 640 pagina's groot, 3 kilo zwaar, en ondanks de vele gerechten is het meer een sfeerboek om in de stemming te komen voor lekker eten dan dat 'ie handig is voor bij het koken, maar wel echt heel gaaf om doorheen te bladeren!
Die heb ik weggedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 17:54 schreef eudaemonia het volgende:
Ja tof, heb hier zelf de Russische editie staan (mag dat nog?), en binnenkort misschien eens op zoek naar de andere varianten.
Niet per sé handig voor het koken, maar inderdaad wel heel leuk als koffie- oftewel doorbladerboek
Dat hoor ik wel vaker over wannee. Maar op een of andere manier lukt het mij niet om dat enthousiasme ervoor op te brengen.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:15 schreef ondeugend het volgende:
Heb het al vaker gezegd maar ieder nieuw huishouden zou moeten beginnen met het Wannee kookboek. Ik kook al zo'n 35 jaar maar nog steeds sla ik het af en toe open om iets na te zoeken.
Deze dus
[ afbeelding ]
Misschien verliest het heden ten dage met het alwetende internet wat waarde maar ik vond het maar al te prettig om even weer op te zoeken hoe lang bijvoorbeeld vergeten groentes moeten koken.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:45 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker over wannee. Maar op een of andere manier lukt het mij niet om dat enthousiasme ervoor op te brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |