Zitten nog aan de kroketten.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:19 schreef Molurus het volgende:
Maar is het nu pauze? Is het feestje al voorbij? Heeft Blok al gesproken?
Jongens, hou me ff op de hoogte!
Spannend!quote:Op woensdag 5 september 2018 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
Blok met een toelichting op de uitspraken.
Hij heeft 12 jaar lang de Schilderswijk in Den Haag geadopteerd, veel heeft-ie geleerd, gaat veel goed, ook veel fout.quote:
Minder minder minder?quote:Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Linkie3 het volgende:
Oke hij zei het, maar meende het niet. Dus iedereen die ooit een polariserende opmerking maakt kan gewoon later er op terugkomen en zeggen dat hij het nooit meende. Goed om te weten.
Ik heb daar (in mijn studententijd) een jaartje gewoond. Heel aparte wijk, maar eigenlijk nooit ergens echt problemen mee gehad.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft 12 jaar lang de Schilderswijk in Den Haag geadopteerd, veel heeft-ie geleerd, gaat veel goed, ook veel fout.
Zijn ze aan het debatteren of het polariserend is, of dat het gewoon onzin is? Kan ff niet meekijken.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Linkie3 het volgende:
Oke hij zei het, maar meende het niet. Dus iedereen die ooit een polariserende opmerking maakt kan gewoon later er op terugkomen en zeggen dat hij het nooit meende. Goed om te weten.
Ja, ik reed er wel eens met de stadsbus doorheen vanaf HS station naar Laakkwartier, maar heel lang geleden al. Waar mijn oma woonde tot 1990.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb daar (in mijn studententijd) een jaartje gewoond. Heel aparte wijk, maar eigenlijk nooit ergens echt problemen mee gehad.
Ok... dus "ik koos mijn woorden onzorgvuldig", wat al niet zo geloofwaardig was, wordt nu "ik meende het niet".quote:Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Linkie3 het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt. Je 'vrijheid' betaal je hier ook weer voor.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt niet dichter bij het paradijs komen dan NL, Scandinavische landen en Zwitserland.
Dat zegt Blok hè.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Je 'vrijheid' betaal je hier ook weer voor.
Ah, ik kan het helaas niet helemaal volgen. Af en toe een stukje. Ben ook aan het werk namelijk.quote:
Wellicht, maar zoals je in dit topic ziet kweekt hij wel goodwill van rechts. Er zit dus wel een strategie achter in denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:49 schreef Sicstus het volgende:
Rutte is een enge, seksloze VVD-robot.
Eigenlijk zegt ie nu hetzelfde...... alleen benaderd ie het nu vanuit het glas is haflvol ipv halfleeg.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt niet dichter bij het paradijs komen dan NL, Scandinavische landen en Zwitserland.
Gaat al zoveel mis in NL, dat je je afvraagt hoe het in al die andere landen gaat. Beetje Hollands exceptionisme is het in feite. We denken nog steeds wel gidslandje te zijn. Lijkt een beetje op het exceptionisme dat de VS zich altijd toebedeelt.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ie nu hetzelfde...... alleen benaderd ie het nu vanuit het glas is haflvol ipv halfleeg.
Echt verrassend is dit niet natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:58 schreef Postbus100 het volgende:
Die gaat echt niet opstappen hoor.
Dat zou Ramautarsing all over again zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'Moet je aan wetenschappers over laten'
Als je als politicus met wetenschappelijke onderzoeken komt waar genetische verschillen tussen rassen blijkt mag dat ook niet
Met 'dat moet je aan wetenschappers overlaten' bedoelt hij 'weet niet'quote:Op woensdag 5 september 2018 13:59 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gelooft u dat nou echt? Misschien weet hij het niet, zou dat kunnen?
Wat onaangenaam nationalistisch van jou.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Maar Zwitserland is totaal niet met de rest te vergelijken. Hoge lonen, maar lage belastingen en weinig sociale voorzieningen.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Molurus het volgende:
Serieus, is Blok hier de Ramautarsing verdediging aan het spelen? Wtf?
Dat zei Blok.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat onaangenaam nationalistisch van jou.
Neuh, hij neemt wel afstand van die genetische benadering.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Molurus het volgende:
Serieus, is Blok hier de Ramautarsing verdediging aan het spelen? Wtf?
Dat zei Blok dus hè.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar Zwitserland is totaal niet met de rest te vergelijken. Hoge lonen, maar lage belastingen en weinig sociale voorzieningen.
Ah, ok... ik dacht al. Dat zou wel heel zot zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neuh, hij neemt wel afstand van die genetische benadering.
Ja, hij begrijpt wel waar die bandbreedte ligt natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, ok... ik dacht al. Dat zou wel heel zot zijn.
Ook als minister van BuZa mag hij dat best 'geloven'.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:01 schreef Loekie1 het volgende:
Gelooft u nou echt dat er nog een tweede aarde in het heelal is? Dat heeft u daar gezegd! Kan wel zijn dat ik dat gezegd heb, maar echt weten doe ik het niet. Is dat erg?
Het was de conclusie tussen een paar ambtenaren in een discussie, maar het wil niet zeggen dat die alles weten. Hij bedoelt dat het geen conclusie was uit een formeel onderzoek.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
O, hij heeft het niet uitgezet de vraag of je ergens in de wereld een vreedzame multicul samenleving hebt. Maar de conclusie is toch?
Verwacht je dat van een misdadig regime?quote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Suriname heeft sorry niet geaccepteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |