Wat onaangenaam nationalistisch van jou.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt niet dichter bij het paradijs komen dan NL, Scandinavische landen en Zwitserland.
Maar Zwitserland is totaal niet met de rest te vergelijken. Hoge lonen, maar lage belastingen en weinig sociale voorzieningen.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt niet dichter bij het paradijs komen dan NL, Scandinavische landen en Zwitserland.
quote:Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Molurus het volgende:
Serieus, is Blok hier de Ramautarsing verdediging aan het spelen? Wtf?
Dat zei Blok.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat onaangenaam nationalistisch van jou.
Neuh, hij neemt wel afstand van die genetische benadering.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Molurus het volgende:
Serieus, is Blok hier de Ramautarsing verdediging aan het spelen? Wtf?
Dat zei Blok dus hè.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar Zwitserland is totaal niet met de rest te vergelijken. Hoge lonen, maar lage belastingen en weinig sociale voorzieningen.
Ah, ok... ik dacht al. Dat zou wel heel zot zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Neuh, hij neemt wel afstand van die genetische benadering.
Ja, hij begrijpt wel waar die bandbreedte ligt natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, ok... ik dacht al. Dat zou wel heel zot zijn.
Ook als minister van BuZa mag hij dat best 'geloven'.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:01 schreef Loekie1 het volgende:
Gelooft u nou echt dat er nog een tweede aarde in het heelal is? Dat heeft u daar gezegd! Kan wel zijn dat ik dat gezegd heb, maar echt weten doe ik het niet. Is dat erg?
Het was de conclusie tussen een paar ambtenaren in een discussie, maar het wil niet zeggen dat die alles weten. Hij bedoelt dat het geen conclusie was uit een formeel onderzoek.quote:Op woensdag 5 september 2018 14:17 schreef Ryan3 het volgende:
O, hij heeft het niet uitgezet de vraag of je ergens in de wereld een vreedzame multicul samenleving hebt. Maar de conclusie is toch?
Verwacht je dat van een misdadig regime?quote:Op woensdag 5 september 2018 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Suriname heeft sorry niet geaccepteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |