Wat zou dat een stunt zijn.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blok stapt straks live over naar FvD
Dat zou zeker komisch zijn. Of het nou zo heel goed zou zijn voor z'n politieke carrière betwijfel ik.quote:Op woensdag 5 september 2018 12:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blok stapt straks live over naar FvD
Zitten nog aan de kroketten.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:19 schreef Molurus het volgende:
Maar is het nu pauze? Is het feestje al voorbij? Heeft Blok al gesproken?
Jongens, hou me ff op de hoogte!
Spannend!quote:Op woensdag 5 september 2018 13:33 schreef Ryan3 het volgende:
Blok met een toelichting op de uitspraken.
Hij heeft 12 jaar lang de Schilderswijk in Den Haag geadopteerd, veel heeft-ie geleerd, gaat veel goed, ook veel fout.quote:
Minder minder minder?quote:Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Linkie3 het volgende:
Oke hij zei het, maar meende het niet. Dus iedereen die ooit een polariserende opmerking maakt kan gewoon later er op terugkomen en zeggen dat hij het nooit meende. Goed om te weten.
Ik heb daar (in mijn studententijd) een jaartje gewoond. Heel aparte wijk, maar eigenlijk nooit ergens echt problemen mee gehad.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft 12 jaar lang de Schilderswijk in Den Haag geadopteerd, veel heeft-ie geleerd, gaat veel goed, ook veel fout.
Zijn ze aan het debatteren of het polariserend is, of dat het gewoon onzin is? Kan ff niet meekijken.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Linkie3 het volgende:
Oke hij zei het, maar meende het niet. Dus iedereen die ooit een polariserende opmerking maakt kan gewoon later er op terugkomen en zeggen dat hij het nooit meende. Goed om te weten.
Ja, ik reed er wel eens met de stadsbus doorheen vanaf HS station naar Laakkwartier, maar heel lang geleden al. Waar mijn oma woonde tot 1990.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb daar (in mijn studententijd) een jaartje gewoond. Heel aparte wijk, maar eigenlijk nooit ergens echt problemen mee gehad.
Ok... dus "ik koos mijn woorden onzorgvuldig", wat al niet zo geloofwaardig was, wordt nu "ik meende het niet".quote:Op woensdag 5 september 2018 13:43 schreef Linkie3 het volgende:
Het is maar hoe je het bekijkt. Je 'vrijheid' betaal je hier ook weer voor.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt niet dichter bij het paradijs komen dan NL, Scandinavische landen en Zwitserland.
Dat zegt Blok hè.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Je 'vrijheid' betaal je hier ook weer voor.
Ah, ik kan het helaas niet helemaal volgen. Af en toe een stukje. Ben ook aan het werk namelijk.quote:
Wellicht, maar zoals je in dit topic ziet kweekt hij wel goodwill van rechts. Er zit dus wel een strategie achter in denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:49 schreef Sicstus het volgende:
Rutte is een enge, seksloze VVD-robot.
Eigenlijk zegt ie nu hetzelfde...... alleen benaderd ie het nu vanuit het glas is haflvol ipv halfleeg.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
Je kunt niet dichter bij het paradijs komen dan NL, Scandinavische landen en Zwitserland.
Gaat al zoveel mis in NL, dat je je afvraagt hoe het in al die andere landen gaat. Beetje Hollands exceptionisme is het in feite. We denken nog steeds wel gidslandje te zijn. Lijkt een beetje op het exceptionisme dat de VS zich altijd toebedeelt.quote:Op woensdag 5 september 2018 13:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ie nu hetzelfde...... alleen benaderd ie het nu vanuit het glas is haflvol ipv halfleeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |