abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:48:48 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181262328
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat GroenLinks begrijpen dat bezwaren hebben tegen massa-immigratie - voor weldenkende mensen in ieder geval - een kwestie is niet van racisme of vreemdelingenhaat, maar van logistiek? Er zijn hier te weinig huizen, te weinig banen, er is kortom te weinig geld en ruimte om hier eindeloos mensen naar toe te halen.

De zaak zal DAAR moeten verbeteren.
Op de korte termijn ben je gewoon een xenofobe rechtse extremist. Gezien die figuren niet op de lange termijn kunnen denken is dat dus de waarheid.

Geen discussie mee aan te gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_181262582
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat GroenLinks begrijpen dat bezwaren hebben tegen massa-immigratie - voor weldenkende mensen in ieder geval - een kwestie is niet van racisme of vreemdelingenhaat, maar van logistiek? Er zijn hier te weinig huizen, te weinig banen, er is kortom te weinig geld en ruimte om hier eindeloos mensen naar toe te halen.

De zaak zal DAAR moeten verbeteren.
Precies dit.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:01:26 #153
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_181262715
Groen Links... :r 1 grote knuffelbrigade.
Maar ondertussen wel je kinderen naar een andere school plaatsen als deze net iets te zwart is.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:06:48 #154
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181262857
GroenLinks politici zijn gewoon cynische klootzakken. Ze geven geen reet om die mensen. De enige reden dat ze meer immigratie willen, is om meer stemvee te kweken.

Net als in de USA, alleen is het daar nog een graadje erger omdat je je niet hoeft te identificeren als je wilt stemmen. Dus stemmen vele duizenden illegalen braaf op de Democraten. Dan blijven de grenzen lekker open en de Democraten hebben meer macht. Iedereen wint, behalve de mensen die er nu al wonen. Die verliezen hun banen, verliezen plekken op de universiteiten, verliezen sociale cohesie.

GroenLinks heeft dat principe afgekeken. Daarom noemen ze illegalen nu ook ''ongedocumenteerden'' naar Amerikaanse model.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:17:12 #155
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_181263086
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Is dit de nationale selectie van Ethiopie ?
Eritrea :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_181263253
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GroenLinks politici zijn gewoon cynische klootzakken. Ze geven geen reet om die mensen. De enige reden dat ze meer immigratie willen, is om meer stemvee te kweken.

Net als in de USA, alleen is het daar nog een graadje erger omdat je je niet hoeft te identificeren als je wilt stemmen. Dus stemmen vele duizenden illegalen braaf op de Democraten. Dan blijven de grenzen lekker open en de Democraten hebben meer macht. Iedereen wint, behalve de mensen die er nu al wonen. Die verliezen hun banen, verliezen plekken op de universiteiten, verliezen sociale cohesie.

GroenLinks heeft dat principe afgekeken. Daarom noemen ze illegalen nu ook ''ongedocumenteerden'' naar Amerikaanse model.
Dat GroenLinks meer immigratie wil om stemvee te kweken is iets wat ik nog nooit door cijfers onderbouwd heb gezien.
PvdA was altijd populair onder allochtonen maar die rol is deels door Denk overgenomen.

[ Bericht 8% gewijzigd door grimselman op 17-08-2018 21:31:00 ]
pi_181263421
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 20:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou heb niet de indruk dat de nationale GL leiding de Amsterdammers al ten orde heeft geroepen of dat van plan is te doen.
Als dat zo is dan scoort bij mij GL toch wel minpunten. Zoals Otto al zegt. Logistiek een probleem en juist Afrika zal zijn eigen economie moeten gaan opbouwen. Daar zal de nadruk op moeten liggen. Maar economische vluchtelingen massaal opvangen is een slecht plan.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:35:55 #158
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_181263482
Brrr alsjeblieft hou ze lekker buiten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_181264915
quote:

Hoe kom je daar in vredesnaam bij?

https://www.usa.gov/register-to-vote
Who Can and Who Can’t Vote
Who Can Vote?

Check with your state or local election office for any questions about who can and cannot vote. Use this interactive map to earn more about what type of ID if any is required to vote in your state.

You can vote in U.S. elections if you:

Are a U.S. citizen
Meet your state’s residency requirements
You can be homeless and still meet these requirements.
Are 18 years old on or before Election Day
In some states, you can register to vote before you turn 18 if you will be 18 by Election Day.
Are registered to vote by your state’s voter registration deadline. North Dakota does not require voter registration.

Who CAN’T Vote?

Non-citizens, including permanent legal residents
Some people with felony convictions. Rules vary by state. Check with your state elections office about the laws in your state.
Some people who are mentally incapacitated. Rules vary by state.
--
En om je te registreren om te kunnen stemmen heb je ook ID nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tanatos op 17-08-2018 22:54:53 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:54:48 #160
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181265084
Vind het een prima idee voor groen links, hoop, bid en smeek dat ze nog veel meer van dit soort puike ideeen hebben. Meer corifeeen als Tofu ook met die hilarische Twitterplaatjes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181265116
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het een prima idee voor groen links, hoop, bid en smeek dat ze nog veel meer van dit soort puike ideeen hebben. Meer corifeeen als Tofu ook met die hilarische Twitterplaatjes
Tofu kan volgens mij niet tippen aan Mohammed Rabbae tijdens zijn gedeelde partijleiderschap.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 22:58:49 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181265156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 22:56 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Tofu kan volgens mij niet tippen aan Mohammed Rabbae tijdens zijn gedeelde partijleiderschap.
Ik vind dat er meer van deze geweldige mensen in de top van de partij moeten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:31:14 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181265864
Wat een wereldvreemde idioten lopen er toch rond bij GroenLinks.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 23:36:30 #164
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_181265969
De handgranaten vliegen je in Amsterdam inmiddels rond de oren vanwege die oh zo fijne multiculti die zo goed gelukt schijnt te zijn, maar nee hoor, laten we nog wat meer kanslozen importeren.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_181270498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af wie er verder heen is, zo'n Groenlinks Amsterdam wat landelijk beleid wil ondermijnen of zo'n engnek hier die gaat roepen dat elk groenlinkslid landelijk moet worden vastgezet.

Sommige mensen hebben ze echt niet helemaal meer op een rijtje
Doe niet zo dramatisch.

We hebben hier te maken met een partij die meermaals insubordinaat, democratie-ondermijnend gedrag heeft vertoont. Historische voorbeelden te over van partijen die dit deden waarbij er pogingen zijn ondernomen om deze partijen te verbieden en/of aanhangers strafrechtelijk te vervolgen.

Omdat het nu het schattige, donzige, goedbedoelende Groenlinks betreft mag je hen niet langs dezelfde meetlat leggen? :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 13:31:34 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181274549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 08:52 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch.

We hebben hier te maken met een partij die meermaals insubordinaat, democratie-ondermijnend gedrag heeft vertoont. Historische voorbeelden te over van partijen die dit deden waarbij er pogingen zijn ondernomen om deze partijen te verbieden en/of aanhangers strafrechtelijk te vervolgen.

Omdat het nu het schattige, donzige, goedbedoelende Groenlinks betreft mag je hen niet langs dezelfde meetlat leggen? :')
Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.

Kletskoek
Laffe huichelaar
pi_181274577
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.

Kletskoek
De sociaal-democraten en communisten in Nazi-Duitsland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181274628
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 08:52 schreef Oostwoud het volgende:
quote:
Doe niet zo dramatisch.
pi_181274707
Zijn de GroenLinks-stemmer in dit topic eigenlijk tevreden met deze uitspraken. Wat vinden ze er eigenlijk van, dat GL tegen internationale wetten in wil gaan.

Begint verdomd veel op de PeeVeeVee te lijken maar dan aan de andere kant van het centrum.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181274711
quote:
Jij gelooft ook werkelijk elke complottheorie die Trump verkondigt, he?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_181274808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij gelooft ook werkelijk elke complottheorie die Trump verkondigt, he?
Wij hebben onze eigen minister Blok die het inziet, plus een aantal europese leiders...dus !
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181274873
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:44 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn de GroenLinks-stemmer in dit topic eigenlijk tevreden met deze uitspraken. Wat vinden ze er eigenlijk van, dat GL tegen internationale wetten in wil gaan.

Begint verdomd veel op de PeeVeeVee te lijken maar dan aan de andere kant van het centrum.
Nee ik ben niet tevreden en dat heb ik al uitgelegd. Logistiek etc gewoon een slecht plan. Maar als GL stemmer durf ik best kritiek op de partij te hebben. De kern blijft toch hun partijprogramma waar wel degelijk punten in staan die mij wel bekoren. Helaas is het zo dat niet een partij aan al mijn wensen voldoet.

En zolang we geen echte sociaal democratische partij meer hebben zoals de PvdA ooit was voor de periode Kok blijft er weinig keus over helaas.
pi_181275001
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:57 schreef Cherni het volgende:

[..]

Nee ik ben niet tevreden en dat heb ik al uitgelegd. Logistiek etc gewoon een slecht plan. Maar als GL stemmer durf ik best kritiek op de partij te hebben. De kern blijft toch hun partijprogramma waar wel degelijk punten in staan die mij wel bekoren. Helaas is het zo dat niet een partij aan al mijn wensen voldoet.

En zolang we geen echte sociaal democratische partij meer hebben zoals de PvdA ooit was voor de periode Kok blijft er weinig keus over helaas.
De kiezer die stemt op een partij die niet al zijn punten wil verwezenlijken is dom. Ik bijv. stem niet omdat er geen partij is waar ik het voor 100 procent mee eens ben. Elke partij heeft punten die ik anders wil.
pi_181275159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:07 schreef torentje het volgende:

[..]

De kiezer die stemt op een partij die niet al zijn punten wil verwezenlijken is dom. Ik bijv. stem niet omdat er geen partij is waar ik het voor 100 procent mee eens ben. Elke partij heeft punten die ik anders wil.
Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.

Als ik ga stemmen kijk ik in hoofdzaak naar werkgelegenheid, vast werk, goed sociaal vangnet, infra, zorg en onderwijs en niet te vergeten euthanesie en tegen een doorgeslagen marktwerking. Voor mij de belangrijkste punten.
Maw ik stem niet op GL vanwege hun groenbeleid of massamigratie zoals in de OP is weergegeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherni op 18-08-2018 14:33:28 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:38:21 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181275326
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:21 schreef Cherni het volgende:

[..]

Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.

Als ik ga stemmen kijk ik in hoofdzaak naar werkgelegenheid, vast werk, goed sociaal vangnet, infra, zorg en onderwijs en niet te vergeten euthanesie en tegen een doorgeslagen marktwerking. Voor mij de belangrijkste punten.
Maw ik stem niet op GL vanwege hun groenbeleid of massamigratie zoals in de OP is weergegeven.
Je bent voor een goed sociaal vangnet, maar steunt wel de partij die bij vrij spel het hele sociale systeem te gronde gaat richten door ongelimiteerd kansloze mensen te laten immigreren. Dat rijmt niet echt. Het grote plaatje is veel belangrijker dan de individuele punten, want al die punten hebben invloed op elkaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')