Op de korte termijn ben je gewoon een xenofobe rechtse extremist. Gezien die figuren niet op de lange termijn kunnen denken is dat dus de waarheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat GroenLinks begrijpen dat bezwaren hebben tegen massa-immigratie - voor weldenkende mensen in ieder geval - een kwestie is niet van racisme of vreemdelingenhaat, maar van logistiek? Er zijn hier te weinig huizen, te weinig banen, er is kortom te weinig geld en ruimte om hier eindeloos mensen naar toe te halen.
De zaak zal DAAR moeten verbeteren.
Precies dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wanneer gaat GroenLinks begrijpen dat bezwaren hebben tegen massa-immigratie - voor weldenkende mensen in ieder geval - een kwestie is niet van racisme of vreemdelingenhaat, maar van logistiek? Er zijn hier te weinig huizen, te weinig banen, er is kortom te weinig geld en ruimte om hier eindeloos mensen naar toe te halen.
De zaak zal DAAR moeten verbeteren.
Eritreaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit de nationale selectie van Ethiopie ?
Dat GroenLinks meer immigratie wil om stemvee te kweken is iets wat ik nog nooit door cijfers onderbouwd heb gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GroenLinks politici zijn gewoon cynische klootzakken. Ze geven geen reet om die mensen. De enige reden dat ze meer immigratie willen, is om meer stemvee te kweken.
Net als in de USA, alleen is het daar nog een graadje erger omdat je je niet hoeft te identificeren als je wilt stemmen. Dus stemmen vele duizenden illegalen braaf op de Democraten. Dan blijven de grenzen lekker open en de Democraten hebben meer macht. Iedereen wint, behalve de mensen die er nu al wonen. Die verliezen hun banen, verliezen plekken op de universiteiten, verliezen sociale cohesie.
GroenLinks heeft dat principe afgekeken. Daarom noemen ze illegalen nu ook ''ongedocumenteerden'' naar Amerikaanse model.
Als dat zo is dan scoort bij mij GL toch wel minpunten. Zoals Otto al zegt. Logistiek een probleem en juist Afrika zal zijn eigen economie moeten gaan opbouwen. Daar zal de nadruk op moeten liggen. Maar economische vluchtelingen massaal opvangen is een slecht plan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:42 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou heb niet de indruk dat de nationale GL leiding de Amsterdammers al ten orde heeft geroepen of dat van plan is te doen.
Hoe kom je daar in vredesnaam bij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GroenLinks politici zijn gewoon cynische klootzakken. Ze geven geen reet om die mensen. De enige reden dat ze meer immigratie willen, is om meer stemvee te kweken.
Net als in de USA, alleen is het daar nog een graadje erger omdat je je niet hoeft te identificeren als je wilt stemmen. Dus stemmen vele duizenden illegalen braaf op de Democraten. Dan blijven de grenzen lekker open en de Democraten hebben meer macht. Iedereen wint, behalve de mensen die er nu al wonen. Die verliezen hun banen, verliezen plekken op de universiteiten, verliezen sociale cohesie.
GroenLinks heeft dat principe afgekeken. Daarom noemen ze illegalen nu ook ''ongedocumenteerden'' naar Amerikaanse model.
Tofu kan volgens mij niet tippen aan Mohammed Rabbae tijdens zijn gedeelde partijleiderschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind het een prima idee voor groen links, hoop, bid en smeek dat ze nog veel meer van dit soort puike ideeen hebben. Meer corifeeen als Tofu ook met die hilarische Twitterplaatjes
Ik vind dat er meer van deze geweldige mensen in de top van de partij moeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 22:56 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Tofu kan volgens mij niet tippen aan Mohammed Rabbae tijdens zijn gedeelde partijleiderschap.
Doe niet zo dramatisch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af wie er verder heen is, zo'n Groenlinks Amsterdam wat landelijk beleid wil ondermijnen of zo'n engnek hier die gaat roepen dat elk groenlinkslid landelijk moet worden vastgezet.
Sommige mensen hebben ze echt niet helemaal meer op een rijtje
Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:52 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch.
We hebben hier te maken met een partij die meermaals insubordinaat, democratie-ondermijnend gedrag heeft vertoont. Historische voorbeelden te over van partijen die dit deden waarbij er pogingen zijn ondernomen om deze partijen te verbieden en/of aanhangers strafrechtelijk te vervolgen.
Omdat het nu het schattige, donzige, goedbedoelende Groenlinks betreft mag je hen niet langs dezelfde meetlat leggen?
De sociaal-democraten en communisten in Nazi-Duitsland.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef me maar een voorbeeld dan waar een lokale tak van een politiekr partij gekke ideeën uit en alle leden toen opgesloten moesten worden.
Kletskoek
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:52 schreef Oostwoud het volgende:
We hebben hier te maken met een partij die meermaals insubordinaat, democratie-ondermijnend gedrag heeft vertoont. Historische voorbeelden te over van partijen die dit deden waarbij er pogingen zijn ondernomen om deze partijen te verbieden en/of aanhangers strafrechtelijk te vervolgen.
quote:Doe niet zo dramatisch.
Jij gelooft ook werkelijk elke complottheorie die Trump verkondigt, he?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wij hebben onze eigen minister Blok die het inziet, plus een aantal europese leiders...dus !quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gelooft ook werkelijk elke complottheorie die Trump verkondigt, he?
Nee ik ben niet tevreden en dat heb ik al uitgelegd. Logistiek etc gewoon een slecht plan. Maar als GL stemmer durf ik best kritiek op de partij te hebben. De kern blijft toch hun partijprogramma waar wel degelijk punten in staan die mij wel bekoren. Helaas is het zo dat niet een partij aan al mijn wensen voldoet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:44 schreef BoneThugss het volgende:
Zijn de GroenLinks-stemmer in dit topic eigenlijk tevreden met deze uitspraken. Wat vinden ze er eigenlijk van, dat GL tegen internationale wetten in wil gaan.
Begint verdomd veel op de PeeVeeVee te lijken maar dan aan de andere kant van het centrum.
De kiezer die stemt op een partij die niet al zijn punten wil verwezenlijken is dom. Ik bijv. stem niet omdat er geen partij is waar ik het voor 100 procent mee eens ben. Elke partij heeft punten die ik anders wil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 13:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee ik ben niet tevreden en dat heb ik al uitgelegd. Logistiek etc gewoon een slecht plan. Maar als GL stemmer durf ik best kritiek op de partij te hebben. De kern blijft toch hun partijprogramma waar wel degelijk punten in staan die mij wel bekoren. Helaas is het zo dat niet een partij aan al mijn wensen voldoet.
En zolang we geen echte sociaal democratische partij meer hebben zoals de PvdA ooit was voor de periode Kok blijft er weinig keus over helaas.
Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:07 schreef torentje het volgende:
[..]
De kiezer die stemt op een partij die niet al zijn punten wil verwezenlijken is dom. Ik bijv. stem niet omdat er geen partij is waar ik het voor 100 procent mee eens ben. Elke partij heeft punten die ik anders wil.
Je bent voor een goed sociaal vangnet, maar steunt wel de partij die bij vrij spel het hele sociale systeem te gronde gaat richten door ongelimiteerd kansloze mensen te laten immigreren. Dat rijmt niet echt. Het grote plaatje is veel belangrijker dan de individuele punten, want al die punten hebben invloed op elkaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja ik wil mijn stem niet verloren laten gaan. Bovendien zou je dan nooit kunnen stemmen want niemand maakt mij wijs dat wanneer je stemt op een partij dat je het 100% eens bent met alle standpunten. Daar komt nog eens bij dat niet voor iedereen dezelfde punten van belang zijn.
Als ik ga stemmen kijk ik in hoofdzaak naar werkgelegenheid, vast werk, goed sociaal vangnet, infra, zorg en onderwijs en niet te vergeten euthanesie en tegen een doorgeslagen marktwerking. Voor mij de belangrijkste punten.
Maw ik stem niet op GL vanwege hun groenbeleid of massamigratie zoals in de OP is weergegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |