Helemaal geen slecht idee vind ik dat. Het is bij uitstek een speler die op inzicht speelt en dat prima zou kunnen invullen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar daar moet je toch heel veel voor lopen, je zou bijna de linksbuitenplek voor hem opofferen en dat hij dan gewoon in een vrije rol kan spelen
Daarom moet Van Persie ook op 10 gaan staan, of een creatieve middenvelder aantrekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toornstra is helemaal geen 10 (als je daar al mee moet willen spelen). Dat is een leuk werkertje voor erbij op het middenveld, niet iemand die het spel verdeelt. Je hebt gewoon een creatieve speler nodig op het middenveld, dan komen Vilhena en Clasie ook veel beter tot hun recht.
Ik vind het idee hierboven wel interessant: laat Van Persie in een vrije rol vanaf links spelen en posteer Larsson centraal. Geen echte tien, maar iets vrijer in combinatie met Van Persie. Laat die jongens lekker tussen de linies fladderen en de boel ontregelen in balbezit, waarbij je Larsson heel duidelijke verdedigende taken meegeeft bij balverlies.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Daarom moet Van Persie ook op 10 gaan staan, of een creatieve middenvelder aantrekken.
Als je een andere linksbuiten haalt kan je Larsson eventueel ook nog op 10 zetten i.p.v. Toornstra. Snap niet waarom dit nog nooit is geprobeerd, zelfs niet in de voorbereiding.
Hoe zou jij hem inzetten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:33 schreef BadderHaring het volgende:
Goed plan, geef van Persie (die nauwelijks een uur in de Eredivisie als spits kan volmaken) een vrije rol waarbij hij veel moet lopen en van positie moet wisselen.
Hij heeft ook niet veel om zich heen waar 'ie zich aan kan optrekken hè.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Nieuwkoop is een schande , die schiet elke bal in paniek naar voren.
Hij kan erg gewoon niks van. Bron van onrust en mankeert altijd wel wat. Niveau Excelsior 20.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet veel om zich heen waar 'ie zich aan kan optrekken hè.
Is dat volgens jou ook de beste speelstijl voor deze selectie, naast het feit dat Van Persie dan een uurtje per wedstrijd beter tot zijn recht komt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als 'luie' spits in een 4-4-2.
Elia was in zijn eerste jaar ook een schim van de Elia uit het kampioensjaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:57 schreef Buitendam het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je van Persie of Larsson gebruikt, want ze zijn allebei niet het niveau wat het moet zijn. Van Jorgensen + Elia naar die twee.
Van Persie heeft vorig seizoen genoeg geniale momenten laten zien, die heeft het niveau echt wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:57 schreef Buitendam het volgende:
Het maakt geen reet uit hoe je van Persie of Larsson gebruikt, want ze zijn allebei niet het niveau wat het moet zijn. Van Jorgensen + Elia naar die twee.
Ben blij dat ik niet de enige ben die anders kijkt naar de kwaliteiten van de spelers tov gio 433 ideeen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:37 schreef satecl het volgende:
Gisteren gewoon weer gezien dat we 3-4-3 moeten spelen met Berghuis en vanPersie/Larsson als vrije rol achter de spits/ op de flanken. Alleen vanaf de zijlaan laten ze beide bijzonder weinig zien.
[ afbeelding ]
Precies, enige hoop die ik nog heb voor deze club is dat het bewijs is geleverd middels jouw post dat niet alle feyenoordsupporters achterlijk zijn. Die paradigmshift hoe je naar de feyenoordcasus kijkt mag worden besmet richting het gehele legioen! Beide generaals voldoen gewoon niet en falen al 18 maanden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Het lag verder ook niet aan de inzet, misschien is dat nog wel de meest pijnlijke constatering.
Ze speelden gisteren inderdaad goed, maar om nou het woord 'trots' te gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:04 schreef Pistolero het volgende:
"We spelen een goede wedstrijd, dan mag ik niet positief zijn? Ik ben positief, mijn groep ook. De teleurstelling heeft de overhand, laat dat duidelijk zijn. Maar ik kan niet meer vragen dan de spelers donderdag hebben laten zien."
"Als je zo'n wedstrijd op de mat legt, laat dat zien dat het team karakter heeft. Dat we ervoor zijn gegaan. Dat moeten we zondag ook weer doen."
"Ik vind het mooi om te zien hoe wij gereageerd hebben na afgelopen weken. Ik ben trots op de manier waarop wij club vertegenwoordigd hebben. Dit is de enige manier om door te gaan. De resultaten komen dan weer."
Was getekend, Gio.
Kan iemand deze gast tegen zichzelf in bescherming nemen? Ik heb het gevoel dat ik in de Truman show zit. Dit kan niet echt zijn en is allemaal 1 grote grap.
Zo goed speelde ze niet. Toorntra en Vilhena waren beide echt heel slecht en ook Larsson was niet denderend. Hoe kan je dan echt goed spelen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ze speelden gisteren inderdaad goed, maar om nou het woord 'trots' te gebruiken![]()
![]()
![]()
Je speelt met 1-1 gelijk tegen fucking AS Trencin en jij vindt dat Feyenoord goed speelde. Wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ze speelden gisteren inderdaad goed, maar om nou het woord 'trots' te gebruiken![]()
![]()
![]()
Ik ga pas oordelen na 14 wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:54 schreef Maastoren het volgende:
Bij Feyenoord heerst de Olympische gedachte. Meedoen is belangrijker dan winnen.
Wat een wereldwonder dat wij nog een kampioenschap hebben meegemaakt kameraden.
Als Feyenoord met meer dan 2 goals de klassieker verliest, laat jij dan volgend seizoen pas weer je gezicht zien hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De verschillen zijn echt klein
Scorebordjournalistiek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je speelt met 1-1 gelijk tegen fucking AS Trencin en jij vindt dat Feyenoord goed speelde. Wat?
We zitten gewoon even in een moeilijke fase. Er is weinig vertrouwen. We moeten hard blijven werken en geloof in onszelf houden en dan komt het resultaat vanzelf. Ik heb gisteren aanknopingspunten gezien waar we mee verder kunnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat die kansen er niet invliegen is ook een gebrek aan kwaliteit.
Ik denk dat je moet kiezen. Of van Persie niet gebruiken, of de boel zo ombouwen dat hij het beste tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is dat volgens jou ook de beste speelstijl voor deze selectie, naast het feit dat Van Persie dan een uurtje per wedstrijd beter tot zijn recht komt?
Waarom 14? Heb je iets met dat getal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik ga pas oordelen na 14 wedstrijden.
In de nederlandse competitie is alles mogelijk dit seizoen...
De verschillen zijn echt klein
Beste speler van Feyenoord OOIT speelde met dat nummer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom 14? Heb je iets met dat getal?
Qua kansen had het er gisteren zeker ingezeten tegen Trenchin. Echt bizar hoeveel kansen we gister misten. Kan me serieus geen wedstrijd herinneren waarin we zoveel kansen misten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je speelt met 1-1 gelijk tegen fucking AS Trencin en jij vindt dat Feyenoord goed speelde. Wat?
Ik denk serieus dat je dit Trenchin eerder kunt vergelijken met een middenmoter uit de Eredivisie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:41 schreef govie het volgende:
Er is helemaal niets bizars aan het creeren van een tiental kansen tegen een middenmoter uit de keukenkampioen competitie. Wat bizar is, 1) is dat je er maar 1 inschopt en 2) als supporter het aanmoedigt als een goede prestatie en 3) je vergelijkt hierdoor feyenoord met top fucking oss...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je dit Trenchin eerder kunt vergelijken met een middenmoter uit de Eredivisie.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je dit Trenchin eerder kunt vergelijken met een middenmoter uit de Eredivisie.
Uit werden wij helemaal weggetikt. Dat zal tegen een KK-divisieteam heus niet gebeuren.quote:
Blijf jezelf dat maar wijsmaken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uit werden wij helemaal weggetikt. Dat zal tegen een KK-divisieteam heus niet gebeuren.
Onderschatting, kunstgras, tergend slecht Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Uit werden wij helemaal weggetikt. Dat zal tegen een KK-divisieteam heus niet gebeuren.
Ze presteren ook duidelijk boven hun begroting hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onderschatting, kunstgras, tergend slecht Feyenoord.
De club heeft een begroting lager dan de middenmoot van de kk-divisie. Die zouden in de Eredivisie direct weer degraderen.
Begroting zegt ook niet alles. Je ziet dat ze daar weten waarmee ze bezig zijn. Ontzettend knap dat je met zo'n lage begroting een redelijk elftal weet samen te stellen. Veldspel was ook prima verzorgd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De club heeft een begroting lager dan de middenmoot van de kk-divisie. Die zouden in de Eredivisie direct weer degraderen.
Op zich zou het wel logisch zijn als Trencin een hoger niveau heeft dan een KK Divisie club met een vergelijkbare begroting. Als 5e of 6e club van Slowakije heb je toegang tot prima Slowaakse talenten, terwijl die van KK Divisie clubs voor ze hun debuut kunnen maken al worden weggesnoept door 1 van de 20 grotere clubs. Daarnaast schijnen ze een goed scoutingnetwerk in Afrika te hebben, waar een aantal van hun betere spelers vandaan komen. Ook iets wat KKD clubs niet hebben. Dan doet een gedegen tactiek de rest. Ik moet nog maar zien of De Graafschap daar van wint.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ook geen excuus, maar we moeten ook allemaal niet doorslaan, beetje respect voor Trencin mag ook wel. Er zit een lijn in hun spel, daar kan ik het meerendeel van de Eredivisie en zelfs de Premier League niet op betrappen. Inclusief Feyenoord helaas, en ook bij Ajax en PSV zie ik er weinig van terug op het moment.
Jullie gaan echt ver, ver, ver achter Ajax en PSV eindigen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ook geen excuus, maar we moeten ook allemaal niet doorslaan, beetje respect voor Trencin mag ook wel. Er zit een lijn in hun spel, daar kan ik het meerendeel van de Eredivisie en zelfs de Premier League niet op betrappen. Inclusief Feyenoord helaas, en ook bij Ajax en PSV zie ik er weinig van terug op het moment.
zie hier de mentaliteit van feyenoord, als ze maar hard werken dan mogen ze zelfs degraderen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze speelden niet goed, en er is geen reden voor tevreden gevoel of zelfs een ‘opgeheven hoofd’. Maar ik ben gewoonweg ook niet boos en in ieder geval de mentaliteit van gisteren op het veld is iets waar ik achter sta. Dat is voor mij genoeg om de ploeg en de spelers te steunen, ook de jongens die duidelijk tekort komen, ondanks dat ik zeer ontevreden ben over een aantal zaken.
Natuurlijk wint De Graafschap er niet van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich zou het wel logisch zijn als Trencin een hoger niveau heeft dan een KK Divisie club met een vergelijkbare begroting. Als 5e of 6e club van Slowakije heb je toegang tot prima Slowaakse talenten, terwijl die van KK Divisie clubs voor ze hun debuut kunnen maken al worden weggesnoept door 1 van de 20 grotere clubs. Daarnaast schijnen ze een goed scoutingnetwerk in Afrika te hebben, waar een aantal van hun betere spelers vandaan komen. Ook iets wat KKD clubs niet hebben. Dan doet een gedegen tactiek de rest. Ik moet nog maar zien of De Graafschap daar van wint.
Maar dat is natuurlijk geen excuus, je staat hier compleet voor schut.
:’)quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zie hier de mentaliteit van feyenoord, als ze maar hard werken dan mogen ze zelfs degraderen.
Welk niveau? Het niveau wat hij aantikt tegen PSV, Graafschap, Trencin uit en Trencin thuis is waar je hem op dit moment op moet beoordelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Persie heeft vorig seizoen genoeg geniale momenten laten zien, die heeft het niveau echt wel.
Je beste speler is de grootste rotte appel, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:00 schreef PIETR het volgende:
En niet te vergeten dat opstootje op de training van vorig seizoen, wat Berghuis zijn schuld was.
Iemand die slecht tegen amateurisme kan in ieder geval, daar zouden we er meer van moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je beste speler is de grootste rotte appel, heb ik het idee.
Qua begroting beetje gelijk aan Excelsior dus dit klopt wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 17:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jongens die gefrustreerd doodschoppen uitdelen als het niet loopt? En als het moet op teamgenoten tijdens de training. Ja, daar kun je er niet genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iemand die slecht tegen amateurisme kan in ieder geval, daar zouden we er meer van moeten hebben.
Bij hem krijg je dat er blijkbaar gratis bij, maar dat is niet waar ik op doelde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jongens die gefrustreerd doodschoppen uitdelen als het niet loopt? En als het moet op teamgenoten tijdens de training. Ja, daar kun je er niet genoeg van hebben.
Oh. Wat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij hem krijg je dat er blijkbaar gratis bij, maar dat is niet waar ik op doelde.
Dat ie z'n onvrede laat blijken, zowel intern als extern. Dat soort spelers heb je nodig als je opgescheept zit met de verkeerde personen binnen de club. Zonder Ron Vlaar hadden we misschien nog wel maanden met Mario Been opgescheept gezeten.quote:
Op het moment dat het niet goed gaat heb je jongens nodig die op een gecontroleerde manier zijn onvrede toont. Berghuis is één van de eerste die je team met 10 man verder laat spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie z'n onvrede laat blijken, zowel intern als extern. Dat soort spelers heb je nodig als je opgescheept zit met de verkeerde personen binnen de club. Zonder Ron Vlaar hadden we misschien nog wel maanden met Mario Been opgescheept gezeten.
Het spel was gisteren prima (tegen semi-profs) en de selectie is op orde.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:26 schreef F.M.D. het volgende:
Het moet crisis zijn bij Feyenoord, maar daar lijkt 't niet op. Is toch gek dat na zo een wanvertoning in europa er geen geen tekst en uitleg komt van De Jong en/of Van Geel? Wat betekent dit voor de club en hoe verder? Bij Psv en ajax is dat normaal. Hier spelen ze verstoppertje.
Harvard analyses hebben bewezen dat op een totaal 34 eenheden je uit een reeks van 14 kunt bepalen hoe het verdere verloop van het gemiddelde puntenaantal kan kan zijn op die 34.eenheden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 16:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom 14? Heb je iets met dat getal?
eerlijk gezegd vond ik trenchin best goed als je goed gekeken hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:43 schreef Haringkop het volgende:
Als we nog ff doodblijven posten is dat Trencin een Europese subtopper![]()
Het was gewoon twee wedstrijden diep triest. Gisteren zat er dan wat meer pit in, maar mogen we dat niet gewoon basishygiëne noemen?
Heeft Toornstra je vriendin gedaan ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vond ik trenchin best goed als je goed gekeken heb
vooral het 1 keer doorspelen zit er goed bij ze...veel technische goede spelers
Effe serieus??? Er zaten een stuk of 7 spelers in die ploeg die meer met een bal kunnen dan toornstra ooit zal kunnen....
Ik benieuwd hoe ver ze gaan komen....
Daar is toornstra veels te lelijk voor...quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft Toornstra je vriendin gedaan ofzo?
Moet je toch een beetje gelijk geven. Was gisteren ook weer één van de mindere.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar is toornstra veels te lelijk voor...
Die goser hoort niet bij Feyenoord te spelen
Ik denk dat hij zelfs bij de a junioren helemaal niet zou uitblinken
ik heb echt geen idee waarom gio hem maar laat staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Moet je toch een beetje gelijk geven. Was gisteren ook weer één van de mindere.
Die megakans van hem ook. Gaatie achteruit lopen kijken waar die verdediger bleef. Dat is nou net wat hij niet had moeten doen. Gewoon je hoofd vol tegen die bal aangooien. Dan houd je daar misschien een bloedneusje aan over, maar dan was het 100% een doelpunt geweest.
Rechtsback?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:40 schreef macca728 het volgende:
Ik hoop dat die Burger in elk geval meer kansen krijgt en niet dat we hem volgend seizoen pas weer zien. En ja gooi Toornstra eruit of zet hem rechtsback
Vliegen de volgende ronde er gewoon uit. Een paar geleden leek Krasnodar tegen ons ook geweldig. Speelde later ook niets klaar. We moeten het echt bij onszelf zoeken..quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vond ik trenchin best goed als je goed gekeken heb
vooral het 1 keer doorspelen zit er goed bij ze...veel technische goede spelers
Effe serieus??? Er zaten een stuk of 7 spelers in die ploeg die meer met een bal kunnen dan toornstra ooit zal kunnen....
Ik benieuwd hoe ver ze gaan komen....
tuurlijk moeten we het bij ons zoeken maar dan kan je de tegenstander wel realistische analyseren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vliegen de volgende ronde er gewoon uit. Een paar geleden leek Krasnodar tegen ons ook geweldig. Speelde later ook niets klaar. We moeten het echt bij onszelf zoeken..
Precies dit ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 18:43 schreef Haringkop het volgende:
Als we nog ff doodblijven posten is dat Trencin een Europese subtopper![]()
Het was gewoon twee wedstrijden diep triest. Gisteren zat er dan wat meer pit in, maar mogen we dat niet gewoon basishygiëne noemen?
Amrabat gaat misschien nog weg en er heeft zich een tweede Duitse club gemeld voor Vilhena.quote:
De Eredivisiebegrotingen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:32 schreef Elan het volgende:
Hoor net dat Almere City met een begroting werkt van 5 miljoen.
Zet dat af tegen de 2.2 miljoen van Trencin en je hebt een idee van wat voor club we verloren hebben. .
gio zag positieve puntenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Eredivisiebegrotingen:
[ afbeelding ]
Makkelijk zeg. Met 1 euro in Slowakije doe je 30 keer meer dan met een euro in NL. Eigenlijk hebben we nog een wereldprestatie geleverd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan Feyenoord zo'n grote begroting hebben eigenlijk? Hebben ze echt spelers die over een miljoen verdienen daar? Bij PSV en Ajax kan ik het begrijpen, maar bij Feyenoord alleen misschien Jorgensen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 00:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij denkt dat je een hogere begroting krijgt als je spelers veel verdienen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 07:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan Feyenoord zo'n grote begroting hebben eigenlijk? Hebben ze echt spelers die over een miljoen verdienen daar? Bij PSV en Ajax kan ik het begrijpen, maar bij Feyenoord alleen misschien Jorgensen?
Vilhena, Clasie, Berghuis, V Persie, Jorgensen, Larsson, Toornstra, Haps en Vermeer zullen allemaal wel rond dat bedrag of meer verdienen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 07:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan Feyenoord zo'n grote begroting hebben eigenlijk? Hebben ze echt spelers die over een miljoen verdienen daar? Bij PSV en Ajax kan ik het begrijpen, maar bij Feyenoord alleen misschien Jorgensen?
Ik hoop het toch niet. Dat je van Persie en Berghuis zo'n salaris geeft snap ik wel, maar de rest van dat rijtjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 07:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vilhena, Clasie, Berghuis, V Persie, Jorgensen, Larsson, Toornstra, Haps en Vermeer zullen allemaal wel rond dat bedrag of meer verdienen tegenwoordig?
Toch wel bizar, misschien tijd voor een grote schoonmaak danquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 07:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Vilhena, Clasie, Berghuis, V Persie, Jorgensen, Larsson, Toornstra, Haps en Vermeer zullen allemaal wel rond dat bedrag of meer verdienen tegenwoordig?
Ik ga ervan uit dat het grootste gedeelte naar je eerste elftal gaat, dus jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 07:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij denkt dat je een hogere begroting krijgt als je spelers veel verdienen?
wat een clown ben jij zeg...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:52 schreef govie het volgende:
Gio&VanGeel geven 26 miljoen uit, 20 miljoen verdampt in 18 maanden en jij ziet logica in de vergelijking tussen feyenoord en ajax/psv. Bullshitmeter slaat weer uit klaas want het heeft geen fuck te maken met het verdampen van kapitaal.
Die bedragen zijn niet openbaar maar Berghuis had een PL-salaris dus die zal niet voor 5 ton op de loonlijst staan. Veel spelers zoals Toornstra en Vilhena zijn op het top van hun kunnen (net na het kampioenschap) verlengd of hebben een contract-upgrade gekregen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 08:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet. Dat je van Persie en Berghuis zo'n salaris geeft snap ik wel, maar de rest van dat rijtje.
Als die al rond het miljoen zitten dan is er echt iets heel erg mis met je club.
Dat passmapje is wel triest ja, al is het ook lastig centraal opbouwen met zo'n middenveldquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:51 schreef Slobeend het volgende:
Goed artikel over het verval https://www.nrc.nl/nieuws(...)na-de-titel-a1613429
Niet overdrijven. Haps en St Juste en Berghuis hebben ons 17 miljoen gekost en dat kun je er echt nog wel voor terugkrijgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 09:52 schreef govie het volgende:
Gio&VanGeel geven 26 miljoen uit, 20 miljoen verdampt in 18 maanden en jij ziet logica in de vergelijking tussen feyenoord en ajax/psv. Bullshitmeter slaat weer uit klaas want het heeft geen fuck te maken met het verdampen van kapitaal.
Essentie blijft dat alles kut is in rotterdam: De selectie flink in waarde is gedaald, men al blij is met inzet tegen helmondsport-achtige clubs bij een 1-1 en 1-5 tweeluikstand. Dat geeneen voetbalkenner of journalist nog positieve aanknopingspunten ziet voor vangeel en gio, simpelweg omdat na 18 maanden ze er nooit zijn geweest. Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt. Je kunt wel zogenaamd de manager uithangen maar dat is allemaal borstklopperij. Vroeger was je voetbalcoach met eenzelfde selectiegrootte en nu voelt men zich manager en moeten andere de verantwoordelijkheid van het voetbal maar dragen. En men wil een visie hebben want vangaal had ook een visie en die verkocht het sentiment wat mensen bij het total package kregen. Terwijl trainercoach erom draait om het meeste uit je huidige selectie te halen, wat al 18 maanden niet gebeurt. De tijd voor smoesjes is over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:20 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Haps en St Juste en Berghuis hebben ons 17 miljoen gekost en dat kun je er echt nog wel voor terugkrijgen.
Klinkt misschien stom, maar Feyenoord moet Kuyt voor de groep zetten. Ik heb een gruwelijke tyfushekel aan die pastoor, maar zijn karakter en manier van motiveren heeft het kampioenschap opgeleverd. Want kwalitatief was die selectie echt niet veel beter dan dit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:00 schreef govie het volgende:
[..]
Essentie blijft dat alles kut is in rotterdam: De selectie flink in waarde is gedaald, men al blij is met inzet tegen helmondsport-achtige clubs bij een 1-1 en 1-5 tweeluikstand. Dat geeneen voetbalkenner of journalist nog positieve aanknopingspunten ziet voor vangeel en gio, simpelweg omdat na 18 maanden ze er nooit zijn geweest. Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt. Je kunt wel zogenaamd de manager uithangen maar dat is allemaal borstklopperij. Vroeger was je voetbalcoach met eenzelfde selectiegrootte en nu voelt men zich manager en moeten andere de verantwoordelijkheid van het voetbal maar dragen. En men wil een visie hebben want vangaal had ook een visie en die verkocht het sentiment wat mensen bij het total package kregen. Terwijl trainercoach erom draait om het meeste uit je huidige selectie te halen, wat al 18 maanden niet gebeurt. De tijd voor smoesjes is over.
Ja want je krijgt leuke spelers met Kuyt voor de groep. Kunnen we weer jaren naar types als Immers kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar Feyenoord moet Kuyt voor de groep zetten. Ik heb een gruwelijke tyfushekel aan die pastoor, maar zijn karakter en manier van motiveren heeft het kampioenschap opgeleverd. Want kwalitatief was die selectie echt niet veel beter dan dit.
Laat hem eerst maar eens een jaartje bij de A1 meelopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klinkt misschien stom, maar Feyenoord moet Kuyt voor de groep zetten. Ik heb een gruwelijke tyfushekel aan die pastoor, maar zijn karakter en manier van motiveren heeft het kampioenschap opgeleverd. Want kwalitatief was die selectie echt niet veel beter dan dit.
Haagse sambavoetbalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want je krijgt leuke spelers met Kuyt voor de groep. Kunnen we weer jaren naar types als Immers kijken
Het is nu stukken beter met Toornstra en Larsson inderdaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want je krijgt leuke spelers met Kuyt voor de groep. Kunnen we weer jaren naar types als Immers kijken
Trencin is geen Helmond Sport achtige club, je hebt ze toch zien spelen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:00 schreef govie het volgende:
[..]
Essentie blijft dat alles kut is in rotterdam: De selectie flink in waarde is gedaald, men al blij is met inzet tegen helmondsport-achtige clubs bij een 1-1 en 1-5 tweeluikstand. Dat geeneen voetbalkenner of journalist nog positieve aanknopingspunten ziet voor vangeel en gio, simpelweg omdat na 18 maanden ze er nooit zijn geweest. Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt. Je kunt wel zogenaamd de manager uithangen maar dat is allemaal borstklopperij. Vroeger was je voetbalcoach met eenzelfde selectiegrootte en nu voelt men zich manager en moeten andere de verantwoordelijkheid van het voetbal maar dragen. En men wil een visie hebben want vangaal had ook een visie en die verkocht het sentiment wat mensen bij het total package kregen. Terwijl trainercoach erom draait om het meeste uit je huidige selectie te halen, wat al 18 maanden niet gebeurt. De tijd voor smoesjes is over.
Dat zeg ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is nu stukken beter met Toornstra en Larsson inderdaad.
Gio is natuurlijk al lang klaar. We gaan op korte termijn echt nog wel een keer kansloos verliezen en dan is het gewoon klaar. Jammer alleen dat het allemaal niet zoveel zin meer heeft om nog van trainer te veranderen. Dat had aan het eind van vorig seizoen moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik acht de kans dat er ook niet gewonnen wordt van Excelsior thuis ook aanzienlijk, misschien met een vergelijkbaar duel als afgelopen donderdag.
Voordeel daarbij is wel dat het mij daarna lastig lijkt vol te houden dat ze "trots" zijn binnen de technische staf en spelersgroep en dat het niet vol te houden is dat er nog niks aan de hand is.
Dat vergroot de kans op een spoedig vertrek van Gio.
Je zou bijna op een slecht resultaat gaan hopen.
Met die AZ gangers wordt feyenoord stukken beter, waarvan akte. Volgend jaar john van de brom hoofdcoach let maar op. Met dat soort semitop wordt je nooit beter. Daarnaast vind ik dat Gio als hoofdcoach verantwoordelijk zou moeten zijn voor taktische zaken en niet dat een hoofdcoach dat afschuift op een veldtrainer. Dat hij taktiek al afschuift krijg ik al afkeer vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Trencin is geen Helmond Sport achtige club, je hebt ze toch zien spelen?
Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Wouters schijnt niets toegevoegd te hebben en Landzaat stond bij AZ bekend als een tactisch sterke coach.
Je trekt conclusies die er niet zijn. Gio schuift niets af, maar iemand erbij die tactisch sterk schijnt te zijn kan nooit kwaad toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:18 schreef govie het volgende:
[..]
Met die AZ gangers wordt feyenoord stukken beter, waarvan akte. Volgend jaar john van de brom hoofdcoach let maar op. Met dat soort semitop wordt je nooit beter. Daarnaast vind ik dat Gio als hoofdcoach verantwoordelijk zou moeten zijn voor taktische zaken en niet dat een hoofdcoach dat afschuift op een veldtrainer. Dat hij taktiek al afschuift krijg ik al afkeer van
Alsof Jan Wouters tactisch niet sterk was....quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je trekt conclusies die er niet zijn. Gio schuift niets af, maar iemand erbij die tactisch sterk schijnt te zijn kan nooit kwaad toch?
Als Wouters iets toe zou voegen dan zou hij natuurlijk nooit zijn vervangen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:56 schreef govie het volgende:
[..]
Alsof Jan Wouters tactisch niet sterk was....
Gezien de resultaten na wouters ontslag nog erger zijn dan ervoor, is mijn conclusie dat de fouten niet wouters zijn toe te rekenen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als Wouters iets toe zou voegen dan zou hij natuurlijk nooit zijn vervangen.
kuytquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een trainer met tactisch inzicht zou fijn zijn, ja. We zitten bijna weer op hetzelfde punt als met Been destijds. Spelers die weggingen kregen toen voor het eerst tactische trainingen bij hun nieuwe clubs. Ook daar zag je terug dat er niet goed getraind werd op standaard situaties. Let ook vooral op het constante beeld dat spelers niet weten wat ze aanmoeten in situatie X of Y. Het is hopeloos op dit gebied...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 12:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je trekt conclusies die er niet zijn. Gio schuift niets af, maar iemand erbij die tactisch sterk schijnt te zijn kan nooit kwaad toch?
Dat gelul over tactiek begint zo langzamerhand lachwekkend te wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een trainer met tactisch inzicht zou fijn zijn, ja. We zitten bijna weer op hetzelfde punt als met Been destijds. Spelers die weggingen kregen toen voor het eerst tactische trainingen bij hun nieuwe clubs. Ook daar zag je terug dat er niet goed getraind werd op standaard situaties. Let ook vooral op het constante beeld dat spelers niet weten wat ze aanmoeten in situatie X of Y. Het is hopeloos op dit gebied...
Dat zou je denken, helaas is Gio niet naar de Harvardschool of Football tactics geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat gelul over tactiek begint zo langzamerhand lachwekkend te worden
IK denk dat het helemaal niet met GIo zijn tactische kwaliteiten te maken heeft want een ex speler die gewoon in de wereldtop van Barca en het nederlandse elftal heeft gespeeld acht ik tactische heel sterk....
Ja inderdaad want elke speler in de top is ook automatisch tactisch heel sterk. Heb je ook nog wat argumentatie daarvoor of was dat een extra minor op Harvard?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK denk dat het helemaal niet met GIo zijn tactische kwaliteiten te maken heeft want een ex speler die gewoon in de wereldtop van Barca en het nederlandse elftal heeft gespeeld acht ik tactische heel sterk...
Je moet spelers hebben die tactiek kunnen uitvoeren........
Dat is het probleem.....
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, helaas is Gio niet naar de Harvardschool of Football tactics geweest.
Vleugelspeler wisselen in de 67e minuut en kijken wie er doorheen zit in de 80e minuut.
Nooit zal hij bij een zeperd ingrijpen. Bv wisselen in de 1e helft ofzo.
Ook probeert hij al 4 jaar een systeem te spelen waar hij de selectie niet voor heeft.
Maar ja, kind van de club he
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad want elke speler in de top is ook automatisch tactisch heel sterk. Heb je ook nog wat argumentatie daarvoor of was dat een extra minor op Harvard?
een goed paard is nog geen goede ruiterquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK denk dat het helemaal niet met GIo zijn tactische kwaliteiten te maken heeft want een ex speler die gewoon in de wereldtop van Barca en het nederlandse elftal heeft gespeeld acht ik tactische heel sterk...
Je moet spelers hebben die tactiek kunnen uitvoeren........
Dat is het probleem.....
Dit en als spelers inderdaad die tactiek niet kunnen uitvoeren moet je een andere tactiek proberen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:45 schreef Adames het volgende:
[..]
een goed paard is nog geen goede ruiter
Jij weet het ook niet meer.quote:
Uiteindelijk gaat het allemaal alleen maar om het eindresultaat...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet meer.
Dit is je eindargument he, 4 troostprijzen en een titel (ondanks Gio) of
ga je me zo clown noemen.
120 miljoen over 5 jaar, #fakenewsquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het allemaal alleen maar om het eindresultaat...
De rest is gewoon helemaal niet interresant
Wat is je analyse over 020 dan ?
die hebben de afgelopen 3 seizoenen 120 miljoen euro uitgegeven en geen flikker nog gewonnen....
Wat is dat dan?
Ajax is aan het opbouwen richting een kampioenschap. En ja, soms kost dat wat jaartjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het allemaal alleen maar om het eindresultaat...
De rest is gewoon helemaal niet interresant
Wat is je analyse over 020 dan ?
die hebben de afgelopen 3 seizoenen 120 miljoen euro uitgegeven en geen flikker nog gewonnen....
Wat is dat dan?
En niet 1 kampioenschap. Die zijn normaal gesproken 8 van de 10 komende jaren kampioen. Terwijl wij afzakken en afzakken. Maar ja. 5 prijzenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ajax is aan het opbouwen richting een kampioenschap. En ja, soms kost dat wat jaartjes.
Hoeveel waren het er ook al weer....? 18?
Boeiend, dan zet je hem als assistent naast jullie dorpsgek.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kuyt![]()
![]()
heb je nog meer clowneske ideetjes....probeer ze lekker in het psv topic
kuyt heeft niet een zijn diplomaas om op het hoogste nivo coach te mogen zijn...
quote:Feyenoord-fans mogen hun knuffels niet het stadion in meenemen
Feyenoord-fans mogen bij het duel van hun club met Excelsior geen knuffels naar De Kuip meenemen. De supporters van Excelsior mogen dat wel.
Volgens Feyenoord worden de pluche beestjes vooraf gecontroleerd door stewards. Het zou volgens de club ondoenlijk zijn om dit bij de ingang van het stadion ook te doen met de knuffels van Feyenoordsupporters.
De eerste thuiswedstrijd in de competitie van Feyenoord morgen staat in het teken van het Sophia Kinderziekenhuis. Verschillende supportersgroepen riepen op knuffels mee te nemen naar het stadion, waar zieke kinderen uit het ziekenhuis aanwezig zijn.
Voor de Feyenoord-fans is wel buiten de hekken van het stadion een verzamelpunt ingericht voor de knuffelbeesten. De aanwezige kinderen kunnen daar dan na de wedstrijd een knuffel uitkiezen, schrijft RTV Rijnmond.
De Excelsior-fans mogen dus wel knuffels meenemen. Zij kunnen die tijdens de wedstrijd in het vak onder hen gooien, waar de kinderen van het ziekenhuis zullen zitten.
Op sociale media reageren mensen verontwaardigd. "Wat een kul", "Wat een gemiereneuk" en "Wat een gezeik om niks", zijn enkele van de reacties. Maar Feyenoord blijft erbij dat de maatregel met goede bedoelingen is genomen.
Wat een achterlijke club is het toch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:57 schreef Max23 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ion-in-meenemen.html
[..]
Nou, vooralsnog is het gewoon stabiel kut.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:06 schreef Antaris het volgende:
Ik vind het triest dat het zo wisselvallig is bij Feijenoord.
Dat je mindere wedstrijden speelt oké, maar dan moet het op zn minst stabiel zijn.
So, dan maak je jezelf even flink belachelijk als club.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:57 schreef Max23 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ion-in-meenemen.html
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een achterlijke club is het toch.
nee je maakt jezelf belachelijk als er straks een bom ontploft in de kuip .....quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
So, dan maak je jezelf even flink belachelijk als club.
er is laatste tijd nogal wat stilte wat betreft aanslagen in europaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:20 schreef Grifte het volgende:
Excelsior-thuis is er inderdaad wel het potje naar om flink wat vuurwerk, wapens en andere verboden middelen naar binnen te smokkelen met behulp van knuffels.
Gewoon controleren. Klein gebaar naar de mensen die wel echt een leuk actie voor die zieke kindjes willen doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
nee je maakt jezelf belachelijk als er straks een bom ontploft in de kuip .....
gewoon veiligheidsmaatregelen lijkt mij en terecht.....
Dat tuig uit Kralingen weet zich nooit te gedragen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:12 schreef De_Kraam het volgende:
Feyenoord - Excelsior is ook wel een risicowedstrijd natuurlijk.
En dan staan er weer 20.000 man te kankeren om de ellenlange wachtrijenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gewoon controleren. Klein gebaar naar de mensen die wel echt een leuk actie voor die zieke kindjes willen doen.
Harteloze club. Bah.
Ik vind het wel behoorlijk triest hoor dat knuffels nu al op de verboden lijst komen te staanquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Gewoon prima besluit van die knuffels. PSV homo's die vervolgens Feyenoord harteloos noemen terwijl daar alles goed geluld wordt. Schijnheilig volk die Eindhovenaren.
Dat is het hele punt niet. Je kan tegenwoordig als organisatie niet anders dat is gewoon logisch nadenken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind het wel behoorlijk triest hoor dat knuffels nu al op de verboden lijst komen te staan
Neem je een knuffel mee naar binnen? Om te gooien? Naar kinderen??? Stadionverbod!
zet je toch gewoon een paar man extra in (lijkt me niet eens nodig), en een verplichte aparte rij waar je in niet gaan staan om je knuffel te laten controleren oid. Er zijn echt veel betere oplossingen dan wat Feyenoord nu weer doet met dat gewoon simpelweg verbieden...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is het hele punt niet. Je kan tegenwoordig als organisatie niet anders dat is gewoon logisch nadenken.
Ja dat zal het vast zijn, je mag geen knuffels meenemen om naar kinderen te gooienquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind het wel behoorlijk triest hoor dat knuffels nu al op de verboden lijst komen te staan
Neem je een knuffel mee naar binnen? Om te gooien? Naar kinderen??? Stadionverbod!
Ik was eigenlijk wel van plan een knuffeltje mee te nemen, maar als het zo moet hoeft het van mij niet. Is gewoon weer een leuk supportersinitiatief wat de grond wordt ingeboord...![]()
Ja, maar dan kun je toch gewoon een strict controlebeleid aankondigen (en uitvoeren als het je nodig lijkt)? Mensen krijgen toch wel binnen wat ze anders via die knuffels zouden meesmokkelen. 't is een potje tegen fucking Excelsior man.. Doe ff normaal als Feyenoord man, hou het gewoon ff gezellig. Wees blij dat er überhaupt nog iets leuks wordt georganiseerd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat zal het vast zijn, je mag geen knuffels meenemen om naar kinderen te gooien
Of zou het misschien zo zijn dat dit is omdat mensen sowieso om andere redenen 'knuffels' mee gaan nemen?
Ik vind de verklaring van Feyenoord gewoon logisch. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch gewoon een strict controlebeleid aankondigen (en uitvoeren als het je nodig lijkt)? Mensen krijgen toch wel binnen wat ze anders via die knuffels zouden meesmokkelen. 't is een potje tegen fucking Excelsior man.. Doe ff normaal als Feyenoord man, hou het gewoon ff gezellig. Wees blij dat er überhaupt nog iets leuks wordt georganiseerd.
Sowieso mensen die het hebben over 5 prijzen.. het zijn er 3 mensen, die fruitschalen kan je niet beschouwen als echte prijsquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:45 schreef macca728 het volgende:
Elke keer met die prijzen aankomen is ook lachwekkend.
Als Gio degradeert wordt dat nog steeds gepost.
Jij weet even goed als ik dat mensen in die knuffels allerlei teringzooi meegesmokkelt hadden. Moet je die paupertokkies erop aankijken dat dus die knuffels niet mogen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch gewoon een strict controlebeleid aankondigen (en uitvoeren als het je nodig lijkt)? Mensen krijgen toch wel binnen wat ze anders via die knuffels zouden meesmokkelen. 't is een potje tegen fucking Excelsior man.. Doe ff normaal als Feyenoord man, hou het gewoon ff gezellig. Wees blij dat er überhaupt nog iets leuks wordt georganiseerd.
Ik denk dat het wel meevalt, dat er echt niet massaal meer vuurwerk/drugs mee naar binnen genomen zou worden dan zonder knuffelactie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij weet even goed als ik dat mensen in die knuffels allerlei teringzooi meegesmokkelt hadden. Moet je die paupertokkies erop aankijken dat dus die knuffels niet mogen.
Daarbij, je hebt ook nog de algemene veiligheid. De paupertokkie die een zakje coke meeneemt is al erg genoeg, maar een knuffel is ook groot genoeg om andere dingen in mee te smokkelen. Het is nog steeds een hele grote mensenmassa en terreurdreiging in NL.
Goed dat jij niet verantwoordelijk bent internet ridder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, dat er echt niet massaal meer vuurwerk/drugs mee naar binnen genomen zou worden dan zonder knuffelactie.
Wat betreft terreurdreiging, dat lijkt me niet de reden van het verbod (al snap ik dat ze dat natuurlijk niet publiekelijk als reden zouden geven).
Nogmaals, er is heus wel een wat meer meedenkende oplossing te bedenken dan het verbieden, maar dit is voor Feyenoord gewoon het makkelijkst en goedkoopst.
Die worden allemaal gecontroleerd. Één uitvak is veel makkelijker beheersbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:21 schreef Elan het volgende:
Hoezo mogen ze van Excelsior wel knuffels mee dan, als terreur een argument is.
Dat is volgens Feyenoord dus helemaal geen argument (zie artikel RTV Rijnmond).quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:21 schreef Elan het volgende:
Hoezo mogen ze van Excelsior wel knuffels mee dan, als terreur een argument is.
Ja, was 2 jaar terug met ADO zeker ook allemaal een week van tevoren ingeleverd, gecontroleerd, sealbag eromheen en dan het vak op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die worden allemaal gecontroleerd. Één uitvak is veel makkelijker beheersbaar.
Daarbij hebben zij al allemaal een knuffel voor die kinders, meer dan genoeg voor dat vak
Wie zegt dat dan? Of is dit een argument dat het daarom altijd goed gaat? Of hoe moet ik dit zien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, was 2 jaar terug met ADO zeker ook allemaal een week van tevoren ingeleverd, gecontroleerd, sealbag eromheen en dan het vak op?
jij probeert werkelijk alles recht te lullenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die worden allemaal gecontroleerd. Één uitvak is veel makkelijker beheersbaar.
Daarbij hebben zij al allemaal een knuffel voor die kinders, meer dan genoeg voor dat vak
Nou ja, ik zie eigenlijk niet wat er krom is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
jij probeert werkelijk alles recht te lullen
Fokkers hebben overal verstand van vanuit hun riante zolder villa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie het dus eerder andersom, sommige mensen proberen werkelijk alles krom te lullen, tot aan beveiligingsmaatregelen aan toe
Aldus de twee users die allerlei onzinnige veiligheidsmaatregelen proberen goed te praten, terwijl de club haar fout al heeft ingezien en de knuffels gewoon toelaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:03 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Fokkers hebben overal verstand van vanuit hun riante zolder villa.
Uhuh, haar fout inzienquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aldus de twee users die allerlei onzinnige veiligheidsmaatregelen proberen goed te praten, terwijl de club haar fout al heeft ingezien en de knuffels gewoon toelaat.
https://www.feyenoord.nl/(...)en-welkom-in-de-kuip
Maakt niet uit, het seizoen is al verloren verklaard door eerder genoemde dreinende kinderen. Je hoeft dus niet meer naar de stand te kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:11 schreef Merkie het volgende:
Morgen winnen en we staan maar 1 puntje achter op PSV en Ajax.
Man man man, mannetje ben je ook he.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhuh, haar fout inzien
'supporters' die alles aangrijpen om op de club te kankeren hun zin geven bedoel je?
Gezeik om niks inderdaad. Zullen wel weer een paar gekken hebben lopen dreigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhuh, haar fout inzien
'supporters' die alles aangrijpen om op de club te kankeren hun zin geven bedoel je?
Zoek de fout(en)quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:11 schreef Merkie het volgende:
Morgen winnen en we staan maar 1 puntje achter op PSV en Ajax.
ripquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Gadverdamme allebei in de laatste minuut.
Lag deze er wat te dik bovenop?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Man man man, mannetje ben je ook he.
Zul je Feyenoord niet gauw zien doen (ja, de tegenstander dan).quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Gadverdamme allebei in de laatste minuut.
PSV doet het erg vaak. En dat is geen kwaliteit gewoon stinkgeluk van een provincie clubjequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zul je Feyenoord niet gauw zien doen (ja, de tegenstander dan).
Op ons kampioensjaar na dan. Toen zijn we ook een paar keer goed weggekomen in de laatste minuten.
Viesmadquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
PSV doet het erg vaak. En dat is geen kwaliteit gewoon stinkgeluk van een provincie clubje
Ik proef enige irritatie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
PSV doet het erg vaak. En dat is geen kwaliteit gewoon stinkgeluk van een provincie clubje
Ik heb geen idee waar dit over gaat. Mis ik iets in dit topic?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:18 schreef GGMM het volgende:
Verder helemaal met je eens.
Een admin die harde grappen over Nouri maakt en hard moet lachen maar een onschuldig plaatje over Sjaak Swart uit de OP wil laten halen is ongeschikt.
Goeie zaak, prima verwoord ook door De Jongquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aldus de twee users die allerlei onzinnige veiligheidsmaatregelen proberen goed te praten, terwijl de club haar fout al heeft ingezien en de knuffels gewoon toelaat.
https://www.feyenoord.nl/(...)en-welkom-in-de-kuip
Ik vind het iets te makkelijk dat allemaal af te doen als puur geluk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt, alleen waar Ajax en PSV zulke wedstrijden met wat geluk en kwaliteit toch vaak nét weten te winnen daar komt Feyenoord over het algemeen net wat kwaliteit te kort om zulke wedstrijden ook nog net over de streep te trekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:29 schreef ace_eleven het volgende:
Jammer dat PSV en Ajax de punten nog net bij elkaar gesprokkeld hebben, maar het moge duidelijk zijn dat hun wedstrijden ook geen formaliteiten zijn, kost ze ook gewoon pijn en moeite om 3 punten te halen tegen de kleine clubs.
Ik ben gewoon Feyenoorder hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga lekker tomatensaus maken ramptoerist.
Bij psv zag je wel dat ze ze een kwartier voor tijd wel kapot hadden gespeeld. Als je het tempo hoog genoeg houdt is het op zich logisch dat je dan in de eindfase het verschil kunt maken tegen die kleine clubs. Die kunnen het dan niet meer bijbenen. Deden wij vroeger in verschillende jaren ook wel hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, alleen waar Ajax en PSV zulke wedstrijden met wat geluk en kwaliteit toch vaak nét weten te winnen daar komt Feyenoord over het algemeen net wat kwaliteit te kort om zulke wedstrijden ook nog net over de streep te trekken.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Als we net zo veel geluk hebben als PSV en Ajax dan moet het goed komen vandaag.
Joh, geen gedoe met een afgekeurde EXC-goal en een penalty vlak voor tijd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Als we net zo veel geluk hebben als PSV en Ajax dan moet het goed komen vandaag.
Bij Ajax snap ik dat nog wel. Mijn hemel wat is dat veld daar in Venlo abominabel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zag weinig lijn in het spel bij hun gisteren anders.
Werkelijk niemand ziet dat zo, je loopt te ijlenquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:35 schreef Bottendaal het volgende:
Geluk moet je niet nodig hebben thuis tegen Excelsior, hier moet je gewoon met 3-0 van winnen maar wat is nog gewoon als er niet gewonnen kan worden thuis van Trencin en een 1-1 gezien wordt als een prestatie.
Dat komt omdat je hartstikke bezopen was.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zag weinig lijn in het spel bij hun gisteren anders.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:00 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik voorspel een simpele 3-0 overwinning vandaag voor feyenoord. Wat eigenlijk wel leuk zou zijn want dan blijft Gio nog minstens 2/3 weken zitten, volgende week uitwedstrijd gaan julllie dan weer op jullie muil maar vanwege de klinkende zege op excelsior is het dan nog steeds geen crisis
Topclub met subtopmentaliteit
Zo komt dat effe hard aan zeg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:00 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik voorspel een simpele 3-0 overwinning vandaag voor feyenoord. Wat eigenlijk wel leuk zou zijn want dan blijft Gio nog minstens 2/3 weken zitten, volgende week uitwedstrijd gaan julllie dan weer op jullie muil maar vanwege de klinkende zege op excelsior is het dan nog steeds geen crisis
Subtop club.
Moet je nagaan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat komt omdat je hartstikke bezopen was.
Mag hopen dat er sowieso nog wat gaat gebeuren mbt de selectie. Zal wel niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Amrabat niet eens in de wedstrijdselectie, ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren...
Ik denk van wel. Gio heeft wel aangegeven dat hij klaar is met een paar spelers en zal ook wel zien dat er wat moet gebeuren.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag hopen dat er sowieso nog wat gaat gebeuren mbt de selectie. Zal wel niet.
Laten we het hopen. Mogen nog wel wat mutaties plaatsvinden. Nog iets minder dan 2 weken voor vriendje van Geel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Gio heeft wel aangegeven dat hij klaar is met een paar spelers en zal ook wel zien dat er wat moet gebeuren.
Gio, Clasie en Van Persie wel. Voor camera zelfs.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk niemand ziet dat zo, je loopt te ijlen
Misschien moeten we afspreken helemaal niet te gaan klappen en eerst Feyenoord zelf maar eens laten zien wat ze kunnen tegen Excelsiorquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:04 schreef fetX het volgende:
Nou ik ga in ieder geval weer genieten in de Kuip!
Zullen we afspreken dat we bij een gelijkspel niet gaan klappen?
tief die toornstra eruitquote:Amrabat zit opnieuw niet bij de wedstrijdselectie van Giovanni van Bronckhorst. Ayoub begint op de bank.
quote:
Dit ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:57 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon vP op 10 en vente in de spits. Toornstra raus
Ja wat is het alternatief?quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:59 schreef macca728 het volgende:
Ja Van Persie in de spits werkt ook niet, totaal geen diepgang en je blijft maar dezelfde zoutzakken opstellen, Larsson ook weer....
Sinisterra ipv Larsson. Persie op 10, Vente spitsquote:
Daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Als men Boetius en Larsson de voorkeur geeft gewoon het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinisterra ipv Larsson. Persie op 10, Vente spits
Dat dit de trainer nog niet duidelijk vindt, snap ik niks van.quote:
tsja als je toornstra iedere week maar blijft op stellenquote:Van Bronckhorst over de situatie-Amrabat: ‘Sofyan heeft deze week aangegeven weg te willen. Daarom besloten hem vandaag niet bij de selectie te nemen’
Amrabat laat zelf ook niets zien. En Amrabat speelt niet op de positie van Toornstra. En Clasie, Ayoub of Vilhena spelen ook niet op 10.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tsja als je toornstra iedere week maar blijft op stellen
amrabat is ook niet blind
Boeiend, lood om oud ijzer.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
tsja als je toornstra iedere week maar blijft op stellen
amrabat is ook niet blind
nee amrabat heeft helemaal geen kans gekregen om langere tijd op 1 positie te blijven voetballenquote:
We spelen als Toornstra speelt ook niet echt met de punt naar voren he? Alleen als vP daar staatquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:12 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Amrabat laat zelf ook niets zien. En Amrabat speelt niet op de positie van Toornstra. En Clasie, Ayoub of Vilhena spelen ook niet op 10.
Allebei niks.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee amrabat heeft helemaal geen kans gekregen om langere tijd op 1 positie te blijven voetballen
ik denk dat hij wel kan op die plek van toornstra...maar dat is niet zo moeilijk toornstra kan er geen reet van
Het is ook te zot iemand op links re zetten die elke wedstrijd bewijst geen kut ervan te kunnen. Je hebt er toch niet voor niets 2 mil voor uitgegeven? Gooi maar ervoorquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb ik nog helemaal niks van gezien. Als men Boetius en Larsson de voorkeur geeft gewoon het voordeel van de twijfel.
Het is te zot om te roepen sat Sinisterra erin moet terwijk je geen idee hebt of ie er wel iets van kan
Maar Toornstra is wel de man die voor het doel moet komen. En met Amrabat, Vilhena en Clasie gaat dat niet gebeuren. Toornstra komt zo af en toe nog wel eens voor de goal maar komt dan tekort.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We spelen als Toornstra speelt ook niet echt met de punt naar voren he? Alleen als vP daar staat
Hoe kom je hier nou bij. Amrabat is een overschatte speler die zichzelf heel wat vindt en in zijn handjes mag knijpen dat hij met zijn beperkte kwaliteiten tegen clubs als Napoli in in de CL heeft mogen spelen. Wat zijn nou zijn kwaliteiten, anders dan sierlijk met de borst vooruit over het veld heen dwarrelen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:22 schreef Fok-it het volgende:
Amrabat heeft zelf weinig laten zien maar ook veel te weinig kans gekregen. En als hij kans kreeg vaak op rechtsback. Zelfde situatie als Tapia. Echt doodzonde
Zelfde persoonlijkheid als Luckassen, dus. Dat soort spelers stellen tegenwoordig eisen bij een grote clubquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Amrabat is een zeikerdje. Wilde ook geen back spelen.
Achterin de 0 houden en hopen op een kans.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Eerste 10 minuten speelt Feyenoord in ieder geval te traag, te onzeker en niet agressief genoeg.
Excelsior tot nu toe het gevaarlijkst.
Je zou echter toch een getergd Feyenoord mogen hebben verwachten toch?
Veelzeggend dat het desondanks toch weer slappe hap is tot nu toe.
Had alweer 0-1 kunnen staanquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Eerste 10 minuten speelt Feyenoord in ieder geval te traag, te onzeker en niet agressief genoeg.
Excelsior tot nu toe het gevaarlijkst.
Je zou echter toch een getergd Feyenoord mogen hebben verwachten toch?
Veelzeggend dat het desondanks toch weer slappe hap is tot nu toe.
Mooie goal wel van deze twee.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:59 schreef macca728 het volgende:
Ja Van Persie in de spits werkt ook niet, totaal geen diepgang en je blijft maar dezelfde zoutzakken opstellen, Larsson ook weer....
PSV wordt al 10 jaar overschat in de ogen van velen. Ook laten ze al flink wat jaren zien zich prima in die rol te kunnen manoeuvreren.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Ajax snap ik dat nog wel. Mijn hemel wat is dat veld daar in Venlo abominabel.
PSV wordt een beetje overschat. Gaan nog wel punten verspelen.
Het is wat gezapig.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:10 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik val haast in slaap snel een 🍺 halen
Die bakt er inderdaad weinig van. Net als Toornstra trouwens.quote:
Ik denk dat het vanzelf beter wordt, die jongen heeft nauwelijks ervaring nog natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van Malacia moet denken. Soms heel goed maar soms ook zulk slecht positiespel en zulke domme keuzes. Zou dat er nog uit gaan?
Ik kijk de wedstrijd via FOX... ik keek samen met mijn zoontje die niet in slaap kon komen... na een kwartier kijken was dat alsnog geluktquote:Op zondag 19 augustus 2018 15:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Jongens iedereen valt in slaap hier in het stadion. Dit kan echt niet langer zo.
Haha heb je het opgenomen. Kan je het vaker gebruiken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd via FOX... ik keek samen met mijn zoontje die niet in slaap kon komen... na een kwartier kijken was dat alsnog gelukt.
Onbegrijpelijk. Iedereen wil zien wat hij kan.quote:
Echt zo waardeloos. Tering Gioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |