abonnement Unibet Coolblue
pi_181270185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 07:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe kan Feyenoord zo'n grote begroting hebben eigenlijk? Hebben ze echt spelers die over een miljoen verdienen daar? Bij PSV en Ajax kan ik het begrijpen, maar bij Feyenoord alleen misschien Jorgensen?
Vilhena, Clasie, Berghuis, V Persie, Jorgensen, Larsson, Toornstra, Haps en Vermeer zullen allemaal wel rond dat bedrag of meer verdienen tegenwoordig?
blablablabla
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:11:39 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181270328
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 07:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Vilhena, Clasie, Berghuis, V Persie, Jorgensen, Larsson, Toornstra, Haps en Vermeer zullen allemaal wel rond dat bedrag of meer verdienen tegenwoordig?
Ik hoop het toch niet. Dat je van Persie en Berghuis zo'n salaris geeft snap ik wel, maar de rest van dat rijtje :').

Als die al rond het miljoen zitten dan is er echt iets heel erg mis met je club.
pi_181270365
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 07:36 schreef Elan het volgende:

[..]

Vilhena, Clasie, Berghuis, V Persie, Jorgensen, Larsson, Toornstra, Haps en Vermeer zullen allemaal wel rond dat bedrag of meer verdienen tegenwoordig?
Toch wel bizar, misschien tijd voor een grote schoonmaak dan

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 07:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij denkt dat je een hogere begroting krijgt als je spelers veel verdienen? :?
Ik ga ervan uit dat het grootste gedeelte naar je eerste elftal gaat, dus ja
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:39:33 #104
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181270433
Ben nu VI aan het kijken, hebben zelfde sentiment als mij dat je hebt verloren in een tweeluik van helmondsport/toposs achtige club. Het is allemaal tyfus in rotterdam, gio en vangeel moeten opzouten!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181270435
Met een hogere begroting kan je 2 dingen doen

Of je kan spelers hogere salarissen geven

of je kan meer spelers halen van een hoger niveau waardoor je begroting ook oploopt.

Vandaar dat Feyenoord ook gewoon achterloopt bij psv en ajax want de 2e garnituur spelers in de selectie verdienen gewoon veel minder en zijn kwalitatief ook veel minder.

Het is allemaal logica....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:51:24 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:52:51 #107
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181271031
Gio&VanGeel geven 26 miljoen uit, 20 miljoen verdampt in 18 maanden en jij ziet logica in de vergelijking tussen feyenoord en ajax/psv. Bullshitmeter slaat weer uit klaas want het heeft geen fuck te maken met het verdampen van kapitaal.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181271066
Ze zullen er wel gigantisch op klappen tegen Excelsior. Iederen voorspelt een 2 of 3-0 na een half uur. Bijna jammer dat deze broeders nu het slachtoffer worden van de Wedstrijd van de wraak op Trencin.
Wie dit leest is gek
pi_181271094
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 09:52 schreef govie het volgende:
Gio&VanGeel geven 26 miljoen uit, 20 miljoen verdampt in 18 maanden en jij ziet logica in de vergelijking tussen feyenoord en ajax/psv. Bullshitmeter slaat weer uit klaas want het heeft geen fuck te maken met het verdampen van kapitaal.
wat een clown ben jij zeg...

een begroting heeft dus geen fuck te maken met transfersommen die uit gegeven worden...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181271317
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 08:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik hoop het toch niet. Dat je van Persie en Berghuis zo'n salaris geeft snap ik wel, maar de rest van dat rijtje :').

Als die al rond het miljoen zitten dan is er echt iets heel erg mis met je club.
Die bedragen zijn niet openbaar maar Berghuis had een PL-salaris dus die zal niet voor 5 ton op de loonlijst staan. Veel spelers zoals Toornstra en Vilhena zijn op het top van hun kunnen (net na het kampioenschap) verlengd of hebben een contract-upgrade gekregen.

Vilhena eiste in 2016 al 7 ton salaris, toen had hij eigenlijk nog niks gepresteerd.
blablablabla
pi_181271357
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_181272408
quote:
Dat passmapje is wel triest ja, al is het ook lastig centraal opbouwen met zo'n middenveld :')
Oh.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:20:00 #113
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181272416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 09:52 schreef govie het volgende:
Gio&VanGeel geven 26 miljoen uit, 20 miljoen verdampt in 18 maanden en jij ziet logica in de vergelijking tussen feyenoord en ajax/psv. Bullshitmeter slaat weer uit klaas want het heeft geen fuck te maken met het verdampen van kapitaal.
Niet overdrijven. Haps en St Juste en Berghuis hebben ons 17 miljoen gekost en dat kun je er echt nog wel voor terugkrijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181272609
Aardig artikel op Rotterdamse Dromers over de kansen die een investeerder als Goldman Sachs biedt voor Feyenoord City.

http://www.rotterdamsedro(...)voor-feyenoord-city/
Van alles is weer waardeloos.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:00:31 #115
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181273044
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:20 schreef PIETR het volgende:

[..]

Niet overdrijven. Haps en St Juste en Berghuis hebben ons 17 miljoen gekost en dat kun je er echt nog wel voor terugkrijgen.
Essentie blijft dat alles kut is in rotterdam: De selectie flink in waarde is gedaald, men al blij is met inzet tegen helmondsport-achtige clubs bij een 1-1 en 1-5 tweeluikstand. Dat geeneen voetbalkenner of journalist nog positieve aanknopingspunten ziet voor vangeel en gio, simpelweg omdat na 18 maanden ze er nooit zijn geweest. Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt. Je kunt wel zogenaamd de manager uithangen maar dat is allemaal borstklopperij. Vroeger was je voetbalcoach met eenzelfde selectiegrootte en nu voelt men zich manager en moeten andere de verantwoordelijkheid van het voetbal maar dragen. En men wil een visie hebben want vangaal had ook een visie en die verkocht het sentiment wat mensen bij het total package kregen. Terwijl trainercoach erom draait om het meeste uit je huidige selectie te halen, wat al 18 maanden niet gebeurt. De tijd voor smoesjes is over.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:07:11 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181273200
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:00 schreef govie het volgende:

[..]

Essentie blijft dat alles kut is in rotterdam: De selectie flink in waarde is gedaald, men al blij is met inzet tegen helmondsport-achtige clubs bij een 1-1 en 1-5 tweeluikstand. Dat geeneen voetbalkenner of journalist nog positieve aanknopingspunten ziet voor vangeel en gio, simpelweg omdat na 18 maanden ze er nooit zijn geweest. Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt. Je kunt wel zogenaamd de manager uithangen maar dat is allemaal borstklopperij. Vroeger was je voetbalcoach met eenzelfde selectiegrootte en nu voelt men zich manager en moeten andere de verantwoordelijkheid van het voetbal maar dragen. En men wil een visie hebben want vangaal had ook een visie en die verkocht het sentiment wat mensen bij het total package kregen. Terwijl trainercoach erom draait om het meeste uit je huidige selectie te halen, wat al 18 maanden niet gebeurt. De tijd voor smoesjes is over.
Klinkt misschien stom, maar Feyenoord moet Kuyt voor de groep zetten. Ik heb een gruwelijke tyfushekel aan die pastoor, maar zijn karakter en manier van motiveren heeft het kampioenschap opgeleverd. Want kwalitatief was die selectie echt niet veel beter dan dit.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:09:11 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_181273249
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klinkt misschien stom, maar Feyenoord moet Kuyt voor de groep zetten. Ik heb een gruwelijke tyfushekel aan die pastoor, maar zijn karakter en manier van motiveren heeft het kampioenschap opgeleverd. Want kwalitatief was die selectie echt niet veel beter dan dit.
Ja want je krijgt leuke spelers met Kuyt voor de groep. Kunnen we weer jaren naar types als Immers kijken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:11:12 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181273281
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klinkt misschien stom, maar Feyenoord moet Kuyt voor de groep zetten. Ik heb een gruwelijke tyfushekel aan die pastoor, maar zijn karakter en manier van motiveren heeft het kampioenschap opgeleverd. Want kwalitatief was die selectie echt niet veel beter dan dit.
Laat hem eerst maar eens een jaartje bij de A1 meelopen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181273288
Ik acht de kans dat er ook niet gewonnen wordt van Excelsior thuis ook aanzienlijk, misschien met een vergelijkbaar duel als afgelopen donderdag.

Voordeel daarbij is wel dat het mij daarna lastig lijkt vol te houden dat ze "trots" zijn binnen de technische staf en spelersgroep en dat het niet vol te houden is dat er nog niks aan de hand is.

Dat vergroot de kans op een spoedig vertrek van Gio.

Je zou bijna op een slecht resultaat gaan hopen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:12:05 #120
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181273296
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja want je krijgt leuke spelers met Kuyt voor de groep. Kunnen we weer jaren naar types als Immers kijken
Haagse sambavoetbal
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:13:09 #121
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181273313
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja want je krijgt leuke spelers met Kuyt voor de groep. Kunnen we weer jaren naar types als Immers kijken
Het is nu stukken beter met Toornstra en Larsson inderdaad.

:')
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:14:12 #122
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181273330
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:00 schreef govie het volgende:

[..]

Essentie blijft dat alles kut is in rotterdam: De selectie flink in waarde is gedaald, men al blij is met inzet tegen helmondsport-achtige clubs bij een 1-1 en 1-5 tweeluikstand. Dat geeneen voetbalkenner of journalist nog positieve aanknopingspunten ziet voor vangeel en gio, simpelweg omdat na 18 maanden ze er nooit zijn geweest. Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt. Je kunt wel zogenaamd de manager uithangen maar dat is allemaal borstklopperij. Vroeger was je voetbalcoach met eenzelfde selectiegrootte en nu voelt men zich manager en moeten andere de verantwoordelijkheid van het voetbal maar dragen. En men wil een visie hebben want vangaal had ook een visie en die verkocht het sentiment wat mensen bij het total package kregen. Terwijl trainercoach erom draait om het meeste uit je huidige selectie te halen, wat al 18 maanden niet gebeurt. De tijd voor smoesjes is over.
Trencin is geen Helmond Sport achtige club, je hebt ze toch zien spelen?

Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Wouters schijnt niets toegevoegd te hebben en Landzaat stond bij AZ bekend als een tactisch sterke coach.
Niets is sterker dan dat ene woord
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:15:54 #123
319979 Fok-it
All is well
pi_181273360
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is nu stukken beter met Toornstra en Larsson inderdaad.

:')
Dat zeg ik dan ook niet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:17:49 #124
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181273390
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik acht de kans dat er ook niet gewonnen wordt van Excelsior thuis ook aanzienlijk, misschien met een vergelijkbaar duel als afgelopen donderdag.

Voordeel daarbij is wel dat het mij daarna lastig lijkt vol te houden dat ze "trots" zijn binnen de technische staf en spelersgroep en dat het niet vol te houden is dat er nog niks aan de hand is.

Dat vergroot de kans op een spoedig vertrek van Gio.

Je zou bijna op een slecht resultaat gaan hopen. :')
Gio is natuurlijk al lang klaar. We gaan op korte termijn echt nog wel een keer kansloos verliezen en dan is het gewoon klaar. Jammer alleen dat het allemaal niet zoveel zin meer heeft om nog van trainer te veranderen. Dat had aan het eind van vorig seizoen moeten gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 12:18:08 #125
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181273395
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:14 schreef PIETR het volgende:

[..]

Trencin is geen Helmond Sport achtige club, je hebt ze toch zien spelen?

Dat Gio Jan Wouters heeft vervangen laat eigenlijk ook wel zien, dat hij totaal niet aanvoelt wat er speelt.

Dit slaat echt helemaal nergens op. Wouters schijnt niets toegevoegd te hebben en Landzaat stond bij AZ bekend als een tactisch sterke coach.
Met die AZ gangers wordt feyenoord stukken beter, waarvan akte. Volgend jaar john van de brom hoofdcoach let maar op. Met dat soort semitop wordt je nooit beter. Daarnaast vind ik dat Gio als hoofdcoach verantwoordelijk zou moeten zijn voor taktische zaken en niet dat een hoofdcoach dat afschuift op een veldtrainer. Dat hij taktiek al afschuift krijg ik al afkeer van
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')