moet je ver dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik weer naar school ga is het ook maar aanzien hoe druk het is.. maar ik weiger het OV te nemen
Welke bonen gebruik je ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
even die bonen bijvullen haha
Uhm het is niet heel ver maar omdat de helft van de stad open ligt duurt het wel een half uurtje, maar moet langs een drukke snelweg dus daar staat het vaak vast.quote:
ok dat is gewoon klote dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uhm het is niet heel ver maar omdat de helft van de stad open ligt duurt het wel een half uurtje, maar moet langs een drukke snelweg dus daar staat het vaak vast.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, dat regelt zij allemaal
Maar als ze nu op zijn. Moet je dan wachten tot zij er dus is ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, dat regelt zij allemaal
Best wel ja, ook omdat mn wiel niet echt meer meestuurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ok dat is gewoon klote dus
Op de fiets naar school ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Best wel ja, ook omdat mn wiel niet echt meer meestuurt![]()
Gaat nog bijzonder worden
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Liever nietGa altijd hijgen
Ja het regent nog steeds hier. Daar niet geregend dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Regent daar nog steeds toch ? Mag hier ook wel even flink gaan onweren
ok ja dat kan het ook zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Espressobonen vind ik minder. Segafredo crema vind ik tot nu toe wel lekkerste
lolquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Best wel ja, ook omdat mn wiel niet echt meer meestuurt![]()
Gaat nog bijzonder worden
Ja, ik heb geen sleutelquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar als ze nu op zijn. Moet je dan wachten tot zij er dus is ?
nopequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:44 schreef Already_in_use het volgende:
Hey haags. Regent het daar ook?
Druppels maar geen onweerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja het regent nog steeds hier. Daar niet geregend dan?
Dat is dan wel balen.. theetje dan maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen sleutel
kan wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen.. theetje dan maar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Naja jij wandelt nog.. ik klaag al als ik naar de wc loop![]()
En ben niet eens dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |