straks maar weer eens proberen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Idd ja. Ging liggen maar kon gwn echt niet slapen
Ja rond 7 ga ik weer liggen, dan moet t wel lukken hoop ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
straks maar weer eens proberen dan.
Nee hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu is moentjuh in slaap gevallen. Lol
Ja, ik zit net op kantoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja rond 7 ga ik weer liggen, dan moet t wel lukken hoop ik
Jij aan t werk zo?
Nou al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik zit net op kantoor
Hoe laat was je begonnen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik zit net op kantoor
Ja is nu nog wel rustig.. na de zomer wordt het wel kut rond 6en denk of valt je route mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zekers, reed lekker door met de auto
Vroege vogelquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik begin over een minuut of 5. Ben een uurtje geleden weggereden.
Iedere dag Utrecht. Maar dan pak ik weer de trein.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is nu nog wel rustig.. na de zomer wordt het wel kut rond 6en denk of valt je route mee?
jawel jawelquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroege vogelWel genoeg geslapen dan?
Brr OVquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedere dag Utrecht. Maar dan pak ik weer de trein.
ja ook niet helemaal mijn ding hoor. Maar voor nu is het even primaquote:
dat apparaat moet gespoeld worden oid, maar ik heb er geen sleutel van. Die heeft de kantinejuf en die komt kwart voor 7.quote:
Beter dan in de file staan denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ook niet helemaal mijn ding hoor. Maar voor nu is het even prima
Dat duurt volgens mij ook he. Zo'n spoelprogrammaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat apparaat moet gespoeld worden oid, maar ik heb er geen sleutel van. Die heeft de kantinejuf en die komt kwart voor 7.
10 minuten ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat duurt volgens mij ook he. Zo'n spoelprogramma
zeker, dat is het enige voordeel. Maar goed nu nog rustig op de weg vanwegr vakanties.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beter dan in de file staan denk ik.
even die bonen bijvullen hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dacht wat langer .. 10 minuten is wel te doen
Als ik weer naar school ga is het ook maar aanzien hoe druk het is.. maar ik weiger het OV te nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zeker, dat is het enige voordeel. Maar goed nu nog rustig op de weg vanwegr vakanties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |