Ik heb gewoon schijt aan jou.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lekker anoniem achter een accountje jezelf laten gaan op de interwebs en dan denken dat je indruk maakt (LOL).
Ga je naar die Entrada, JR en ik wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word daar eerlijk gezegd maar treurig van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens na het stappen of Ajax zin heb om te fokken, maar dan ben ik niet echt agressief ofzo.
quote:
Ik zie jou ook niet echt voor mij als een agressief type.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word daar eerlijk gezegd maar treurig van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens na het stappen of Ajax zin heb om te fokken, maar dan ben ik niet echt agressief ofzo.
Ik ga even de neus snuiten en pissen.quote:
Snap niet waarom kruijswijk ook geen kopman is. Met Bennet haal je gegarandeerd top 10. Nou hoho.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als net als in de tour waar kruis de kopman zou zijn en roglic het uiteindelijk werd, we dat ook zien in de vuelta met bennett en kruis.
Jaquote:
Ik denk dat na vanavond, klaas officieel voor ajax is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook niet echt voor mij als een agressief type.
Alhoewel je laatst wel tegen klaas zei dat hij dood moest.
Klaas gaat gewoon een verhaal volhouden dat Feyenoord geweldig gespeeld heeft en dat ze daarom alsnog kampioen worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat na vanavond, klaas officieel voor ajax is.
Denk dat die zich wel aardig op heeft gereden in de tourquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap niet waarom kruijswijk ook geen kopman is. Met Bennet haal je gegarandeerd top 10. Nou hoho.
Ik woon nog steeds in 🇵🇹.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je naar die Entrada, JR en ik wel.
quote:
Voor Tjacka is geen prullenbak veilig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poepen is puur genot.quote:
Ik ben niet agressief qua confrontatie zoeken met drank, maar ik word soms samen met moeheid wel mad. Maar dat relativeer ik na 3 minuten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang geleden dat we met een paar man actief waren in de vroege uurtjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |