Wtf is een JGBJ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
RACIST
Ik ben een JGBJ dat is iets heel anders vriend
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bennett als kopman, kruijswijk, kuss en lindeman ook mee voor de bergen. Er zijn er die het met minder moeten doen.
Zouden ze nog een powless sturen ofzo, of de tier @stijn?
Van poppel iig voor de sprint ook mee.
Speelt wel mee ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:28 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ah, het bashen van users omdat jij daar foto's van IRL hebt gezien. Het ultieme zwaktebod. Zuip maar lekker door, Elan.
madquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
RACIST
Ik ben een JGBJ dat is iets heel anders vriend
ik vind die Bennet maar weinigquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bennett als kopman, kruijswijk, kuss en lindeman ook mee voor de bergen. Er zijn er die het met minder moeten doen.
Zouden ze nog een powless sturen ofzo, of de tier @stijn?
Van poppel iig voor de sprint ook mee.
Ik hou van Elan zijn dronken buienquote:
Wil jij gewoon je bakkus houden en lekker naar vak Z gaan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt wel mee ja.
Je moet niet zo fucking tof doen want dat ben je gewoon niet. Blijf lekker tot je dertigste vanaf je zolderkamer anderen de maat meten, maar laat mij gewoon met rust, druiloor.
Tjeumig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt wel mee ja.
Je moet niet zo fucking tof doen want dat ben je gewoon niet. Blijf lekker tot je dertigste vanaf je zolderkamer anderen de maat meten, maar laat mij gewoon met rust, druiloor.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japanner geboren buiten japan
Ben aan het lobbyen om de J toe te voegen aan LBTQI
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mi kado, wat een act.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
(lol)quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van Elan zijn dronken buien
Lekker de aanval zoeken hoor. Alleen maakt hij het vaak net zo af als Feyenoord vanavond (lol)
Lekker anoniem achter een accountje jezelf laten gaan op de interwebs en dan denken dat je indruk maakt (LOL).quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt wel mee ja.
Elke keer als onlogisch of René wat zegt moet jij er nog ff over heen. En als ze er niet zijn doe je poes lief.
Best gek dat er geen hype rond deze tour was. Weet nog een x aantal jaar gelee, was heel het land in rep en roer rondom 2 debielen op een fiets genaamd Bau & Lau die uiteindelijk ergens in de marge meereden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Kruijswijk was voor mij de verrassing van de tour
Dat doen we toch allemaal hier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lekker anoniem achter een accountje jezelf laten gaan op de interwebs en dan denken dat je indruk maakt (LOL).
Als het een act was is het 1 van de weinigen die daadwerkelijk ook buiten fok plaats vindtquote:
WATquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker de aanval zoeken hoor. Alleen maakt hij het vaak net zo af als Feyenoord vanavond (lol)
Absoluutquote:
Denk dat het wk ook meespeeldequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best gek dat er geen hype rond deze tour was. Weet nog een x aantal jaar gelee, was heel het land in rep en roer rondom 2 debielen op een fiets genaamd Bau & Lau die uiteindelijk ergens in de marge meereden.
Maar dit jaar hoorde je veel minder, met 3 etappe overwinningen, bijna prachtige solo op de alpe en een podiumplek.
Oh mensen voeren continu acts op in het dagelijks leven, dus dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als het een act was is het 1 van de weinigen die daadwerkelijk ook buiten fok plaats vindt
Derhalve geen act
Zal me niets verbazen als net als in de tour waar kruis de kopman zou zijn en roglic het uiteindelijk werd, we dat ook zien in de vuelta met bennett en kruis.quote:
Ik word daar eerlijk gezegd maar treurig van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens na het stappen of Ajax zin heb om te fokken, maar dan ben ik niet echt agressief ofzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |