En geen Landa hoorde ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Geen Thomas of Froome dus dat wordt sowieso leuk.
Precies dit dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig verzin ik geen stadionbezoekjes en gedraag ik me niet zo agressief onder het mom van alcoholgebruik.
Ltj?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En geen Landa hoorde ik.
Tbh vind ik dat voor de Vuelta LTJ best een aardig team heeft straks.
Jongen, je noemt hem eerst vervelende kutuser en dan klagen over een persoonlijke comeback. Doe gewoon even normaal vriendquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies dit dus.
Je moet je oren eens niet zo naar onlogisch en René laten hangen. Al begrijp ik dat dat lastig is in jouw geval, dombo.
Ging jij niet op date met Xcachet? Daarbij is dat toch geen onaangename dame?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je niet.
Iemand met een verfijnde smaak stopt hem niet in xcachet.
Toen was ik nog jong.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je niet.
Wel geinig hoe er eentje denkt dat hij met 'puta' de Italianen mooi kan beledigen.quote:
Als je polio geen onaangename ziekte vindtquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging jij niet op date met Xcachet? Daarbij is dat toch geen onaangename dame?
Hoppetee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil je niet.
Hij praat en doet alleen maar mensen na daar ben ik gewoon niet van gediend. Optyfen met die gozer uit mijn buurt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jongen, je noemt hem eerst vervelende kutuser en dan klagen over een persoonlijke comeback. Doe gewoon even normaal vriend
Jij bent een spleetoog. Derhalve kan ik jouw mening niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je polio geen onaangename ziekte vindt
Bennett als kopman, kruijswijk, kuss en lindeman ook mee voor de bergen. Er zijn er die het met minder moeten doen.quote:
Ah, het bashen van users omdat jij daar foto's van IRL hebt gezien. Het ultieme zwaktebod. Zuip maar lekker door, Elan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies dit dus.
Je moet je oren eens niet zo naar onlogisch en René laten hangen. Al begrijp ik dat dat lastig is in jouw geval, dombo.
Een zeer fijne dame inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ging jij niet op date met Xcachet? Daarbij is dat toch geen onaangename dame?
Gezellig hier.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij praat en doet alleen maar mensen na daar ben ik gewoon niet van gediend. Optyfen met die gozer uit mijn buurt.
Van onlogisch en René kan ik sneren prima incasseren, van hem niet .
RACISTquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 01:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent een spleetoog. Derhalve kan ik jouw mening niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |