Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
liefquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iets vrolijkers en leukers dan maar
Oke ga jij dat even afkijken en niet meer postenquote:
Ik heb dit nu ook gekeken, het was niet echt leukquote:
Nee, viel tegen hehquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb dit nu ook gekeken, het was niet echt leuk
Ik vond die van Jij vertrekt wel echt heerlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel vaker bij Klikbeet
Ik weet nu eindelijk waar het deuntje vandaan komtquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb dat deuntje nou in mn hoofd
Is een leuk deuntjequote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet nu eindelijk waar het deuntje vandaan komt
Wietplantage gaat je energierekening wel van omhoogquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:27 schreef naatje_1 het volgende:
"ik wil gewoon een hoge energierekening, omdat ik het ken betalen. ik werk hier keihard voor."
Ik moest wegquote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:26 schreef Driepink het volgende:
Ach maakt ook niet uit, Homijn heeft het nog niet eens in de gaten volgens mij.
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Christus, in dat Biverly Hills themeding (1:14) zit gewoon exact het deuntje van Crazy Frog
het nummer heet ook Axel F, en Eddie heette Axel Foley in die films, dus lijkt me ook bewustquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Christus, in dat Biverly Hills themeding (1:14) zit gewoon exact het deuntje van Crazy Frog
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
het nummer heet ook Axel F, en Eddie heette Axel Foley in die films, dus lijkt me ook bewust
spuit 11quote:
De man heeft ook een Pet Shop Boys-album geproduceerdquote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Crazy Frog is hierop gebaseerdLeve wiki
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man heeft ook een Pet Shop Boys-album geproduceerd
Ik had ehhh toevallig dit topic even aangeklikt en zag je post over Faltermeyer.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Zowaar, een DJ11 in dit topic! Moest je even toezicht houden op dat konijn van je?
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Behaviour_(Pet_Shop_Boys_album)
Deze dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |