Niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is er dan anders behalve het hoesje?
Bij Ajax maak je kans op een kaart van Cruijff voor FUT of zoquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is er dan anders behalve het hoesje?
Niemand durft meer naar voren te komen voor ze op de counter geklopt worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef Sked het volgende:
Van Bergen voor Beerens. Dat had wel wat gedurfder gemogen.
Het is niet dat ze nu nog veel te verliezen hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niemand durft meer naar voren te komen voor ze op de counter geklopt worden.
Dat zal jou vast al vaak gebeurd zijn met je kleine pikkiequote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:44 schreef Harwich het volgende:
haha leedvermaak, ga allemaal maar lekker met pijn in je ogen kijken
bij gebrek aan hobby's kan ik het ergens wel begrijpen
deze wedstrijd is een beetje hetzelfde als je vriendin betrappen met een ander onder het mom van, ik zal het vergeven want ze heeft meer geld dan ik.
Alsof er leuke films op Netflix staan. Verder weiger ik series met een onaf verhaal te kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:37 schreef Harwich het volgende:
mensen.. kijk een netflixje vanavond.. en laat dit topic voor wat het is..
deze kuttekoppen verdienen geen kijkcijfers
toedeloe
Oke N1ek-.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:44 schreef Harwich het volgende:
deze wedstrijd is een beetje hetzelfde als je vriendin betrappen met een ander onder het mom van, ik zal het vergeven want ze heeft meer geld dan ik.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:44 schreef Harwich het volgende:
Wat een onzin dan.quote:
Ze moeten gewoon de start van de eredivisie een paar weken naar voren halen zodat teams ingespeeld zijn en niet verliezen van matige teams als Trencin en FC Kazachstan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:43 schreef KingRadler het volgende:
Als je zo bekijkt wil je EL spelen met een Nederlandse club dan kan je beter 1ste en 2de worden in competitie.
Al die voorrondes maakt de competitie voorbereiding kapot.
Eens, maar ik snap d'n Slut wel. Geen modderfiguur geslagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is niet dat ze nu nog veel te verliezen hebben.
Oké Klaasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:44 schreef Harwich het volgende:
Alsof EA tijd gaat besteden aan iets anders dan de Premier League (lol)quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin dan.
Had in elk geval gedaan dat de gehele selectie dan hun echte gezichten hebben (lol)
Jawel. PES heeft veel nieuwe competities erbij.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alsof EA tijd gaat besteden aan iets anders dan de Premier League (lol)
kutspel. Helaas is PES ook niks meer tegenwoordig.
Uw voorgeslacht met wel een hobby overeenkomstig aan menig op DVD verschijnende stereotypering denkt daar toch anders over.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zal jou vast al vaak gebeurd zijn met je kleine pikkie
Ik speel het al jaren niet meer verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alsof EA tijd gaat besteden aan iets anders dan de Premier League (lol)
kutspel. Helaas is PES ook niks meer tegenwoordig.
Heerenveen is toch niks meer?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lullig voor Vitesse, wel pittig programma op komst met Heerenveen AZ Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |