This is Football*quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef T3hTommay het volgende:
Tijd voor een remake van Adidas Power Soccer.
Ik zou stiekem een FM waarbij je meer een soort technisch directeur kunt zijn wel lollig vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel het al jaren niet meer verder.
FM blijft wel genot
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:48 schreef Harwich het volgende:
[..]
Uw voorgeslacht met wel een hobby overeenkomstig aan menig op DVD verschijnende stereotypering denkt daar toch anders over.
Weet je van wie dat de vriend is?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
This is Football*
Tom van LanduytGOD
Kunnen Nederlandse (top)clubs wat van leren.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
Lekker marginaal twee keer met 1-0 winnen. Baselgoden.
Paxcon zijn crushquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Weet je van wie dat de vriend is?
Die gaat straks een trein kapenquote:
Maar je kan daar toch ook technisch directeur spelen? Wel het leukste van het spel.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou stiekem een FM waarbij je meer een soort technisch directeur kunt zijn wel lollig vinden
Ohja, dat las ik eerder deze week. Alleen ken ik enkel het commentaar van Hugo Walker en Wilfred Genee.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
This is Football*
Tom van LanduytGOD
Doe dan 1-1 en 0-0.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
Lekker marginaal twee keer met 1-0 winnen. Baselgoden.
Mwah niets, uit blijft het lastig voor meeste clubs denk ik. Lopen toch wel leuke spelers rond daar.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen is toch niks meer?
Flikken Maastrichtgoden.quote:
dan wil ik wel marc overmars zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou stiekem een FM waarbij je meer een soort technisch directeur kunt zijn wel lollig vinden
Als er maar Magnums in de vriezer liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:44 schreef Harwich het volgende:
haha leedvermaak, ga allemaal maar lekker met pijn in je ogen kijken
bij gebrek aan hobby's kan ik het ergens wel begrijpen
deze wedstrijd is een beetje hetzelfde als je vriendin betrappen met een ander onder het mom van, ik zal het vergeven want ze heeft meer geld dan ik.
Ik heb de laatste versie niet, misschien heb ik wat gemistquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan daar toch ook technisch directeur spelen? Wel het leukste van het spel.
Die was ook niet bijzonder hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik mis de Van Persie van vorig jaar.
*koppenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Die gaat straks een trein kapen
Ik ging het googlen en ik had dus blijkbaar de Vlaamse versiequote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ohja, dat las ik eerder deze week. Alleen ken ik enkel het commentaar van Hugo Walker en Wilfred Genee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |