Volgens mij is heel z'n ploeg al opgerookt, dus hij zal wel moeten.quote:
Hij moet vooral ook even gebruik maken van andere ploegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens mij is heel z'n ploeg al opgerookt, dus hij zal wel moeten.
eind januari is hij er bijquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Naar het WK met die jongen. Onder dwang.
Als hij zijn armen niet zo vroeg in de lucht steekt zet hij Chernetski gewoon op een seconde of vier a vijf, het is niet helemaal niks. Dan heb je het over iemand die net een week geleden top 5 stond in Polen tot hij door een hond tegen de grond werd gewerkt in de slotrit.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Wel een tegenstand die nog net geen syndroom van down heeft.
2.HCquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar in dit soort 2.1 en 1.1 koersjes heeft ie nog minder uitdaging dan in het veldrijden. Net als Wout vorig week in die heuvelrit in Denemarken. Geen tegenstand.
Lijkt me wel.quote:
Over 20 minuten op ES1.twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 16-08-2018 om 20:48:26🇺🇸 #CoClassic18 90 km remaining and we have @PascalEenkhoorn in a 2-rider break with Niklas Eg. 20 seconds gap. https://t.co/Xw9tB8mW3Z reageer retweet
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Team Rwanda is trouwens ook aanwezig.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mochten die de douane door van Trump?
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Vaughters een W52-god heeft binnengehaald.
En een echte Vaughters-tekst erbij ooktwitter:Ride_Argyle twitterde op donderdag 16-08-2018 om 21:40:49See an unfamiliar face in #PinkArgyle during the #CoClassic18 broadcast? You're probably looking at our staigiare Jose Neves. @Vaughters says: "Neves is probably the most talented rider to come out of Portugal in the last 10 years, realistically since Rui Costa." https://t.co/zCO43SUGH4 reageer retweet
Allemaal christelijke jongens he, geen enkel probleem. Vorig jaar deden ze ook al mee aan deze wedstrijd en dat is blijkbaar goed bevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mochten die de douane door van Trump?
Kun je nagaan als Vaughters hem ook nog eens gaat trainen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]En een echte Vaughters-tekst erbij ooktwitter:Ride_Argyle twitterde op donderdag 16-08-2018 om 21:40:49See an unfamiliar face in #PinkArgyle during the #CoClassic18 broadcast? You're probably looking at our staigiare Jose Neves. @Vaughters says: "Neves is probably the most talented rider to come out of Portugal in the last 10 years, realistically since Rui Costa." https://t.co/zCO43SUGH4 reageer retweet
Het is een talent maar ik ken toch wel wat grotere Portugese talenten. Lekker hoor, JV.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]En een echte Vaughters-tekst erbij ooktwitter:Ride_Argyle twitterde op donderdag 16-08-2018 om 21:40:49See an unfamiliar face in #PinkArgyle during the #CoClassic18 broadcast? You're probably looking at our staigiare Jose Neves. @Vaughters says: "Neves is probably the most talented rider to come out of Portugal in the last 10 years, realistically since Rui Costa." https://t.co/zCO43SUGH4 reageer retweet
Mexicanen en andere Zuid-Amerikaantjes zijn ook christelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal christelijke jongens he, geen enkel probleem. Vorig jaar deden ze ook al mee aan deze wedstrijd en dat is blijkbaar goed bevallen.
Maar dat zijn allemaal drugscriminelen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mexicanen en andere Zuid-Amerikaantjes zijn ook christelijk.
Reisje ging niet echt soepel.twitter:CyclingAfrica twitterde op woensdag 15-08-2018 om 16:57:58Team is in Dulles @flyethiopian did NOT confirm their seats @united says there are only 4 seats on the flight to Denver still trying to get Bona, Janvier & Felix here in time 🙏🏾❤️ needed OR someone's private jet? These guys have been traveling for over 48 hours! @CoClassicPro https://t.co/Qf1mg5GecX reageer retweet
Zou iemand Alarcon of De Mateos willen hebben?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Vaughters een W52-god heeft binnengehaald.
De Mateos krijgt waarschijnlijk een schorsing, dus dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou iemand Alarcon of De Mateos willen hebben?
Dat zou mooi zijn. ik was die schorsing al weer vergeten ...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Mateos krijgt waarschijnlijk een schorsing, dus dat lijkt me niet.
W52 wil procontinentaal worden en met Alarcon en co een wildcard voor de Vuelta afdwingen.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Sterke planning weer. Nadat ze eerder het Europees kampioenschap al organiseerde tijdens Valle d'Aosta, wordt GP Capodarco nu daags voor de start van l'Avenir verreden. Loopt een van de grotere Italiaanse eendagskoersen voor beloften alle grote jongens mis. Daar staat geen hond van belang aan de start nu.
Edit:Gewonnen door... Einer Rubio, jawel. Zegt verder weinig met deze tegenstand, of juist gebrek aan, maar het is een leuke overwinning voor hem. Lijkt me een kandidaat tropische verrassing van Savio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Tuurlijk wel.quote:
Nou vooruit, ik blijf hoop houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Villalobosgod aan het afstoppen.
quote:
Lijkt me ook wel. Alleen Tvetcov een beetje in de gaten houden.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Dani moet morgen de MTT wel kunnen winnen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:59 schreef wimderon het volgende:
Heeft dat team nog banden met Vohters ofzo? Beiden op Cannondale en Phinney en co. waren ook wel aan het afstoppen in de slotfase.
Ja dustwitter:Ride_Argyle twitterde op donderdag 16-08-2018 om 22:54:03Hats off to @cannondalePro sponsored @Aevolo_Cycling's Gage Hecht, a Colorado native, on the #CoClassic18 stage one win. We'd always rather see #PinkArgyle on the podium but we have mad respect for the impressive ride by the 20-year-old local. reageer retweet
quote:Après la finale de la Coupe des Nations Espoirs, la saison du vainqueur de l'Adriatica Ionica ne sera pas terminée. "Je disputerai les courses italiennes de la fin de saison. En revanche, pour le Championnat du Monde, je ne sais pas encore si j'y participerai", annonce-t-il.
Ja, ze gaan door de Noordkaaptunnel in het begin van de etappe en die ligt op 200m diepte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:25 schreef Jason22 het volgende:
Die eerste beklimming morgen in Noorwegen, duiken ze dan echt naar 200 meter onder zeeniveau, zoals dat profiel aangeeft?![]()
https://www.arctic-race-of-norway.com/en/stage-3
MATTJØquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:25 schreef Jason22 het volgende:
Die eerste beklimming morgen in Noorwegen, duiken ze dan echt naar 200 meter onder zeeniveau, zoals dat profiel aangeeft?![]()
https://www.arctic-race-of-norway.com/en/stage-3
Gaaf! Best nog wel leuk klimmetje, als ze de route andersom hadden gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, ze gaan door de Noordkaaptunnel in het begin van de etappe en die ligt op 200m diepte
Dit kondigde zich wel een beetje aan ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:01 schreef Columbiafan het volgende:
Koffieplanter krijgt waarom ie gevraagd heeft.
https://www.instagram.com/p/BcXisP-joI5/?taken-by=ethanvernon00quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 13:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit kondigde zich wel een beetje aan ja.Ethan Vernon wordt weer zo’n veel te hard rijdende Brit in een jaar of vier.
Dit was nog niet eens zijn grote doel, maar meer een bijkomstigheid: "My main aim this year is to break the world record in the individual pursuit, then on to the World Championships at the end of August.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |