De dag dat er een tekort aan DPS is, is volgens mij het einde van WoWquote:Op maandag 20 augustus 2018 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(Met call to arms als tank of healer krijg je natuurlijk ook extra azerite, maar gaat niet op voor dps. Nooit gezien tenminste. Dus als je solo speelt en van de groupfinder gebruik maakt, altijd wachten op call to arms als healer of tank)
als tank toch wel eens paar halfuur moeten wachten op dpsquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:06 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De dag dat er een tekort aan DPS is, is volgens mij het einde van WoW
Moest je niet wachten op een healer? Ik en mijn vriend hebben altijd instant dungeons. Healer + tankquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
als tank toch wel eens paar halfuur moeten wachten op dps
De (zeldzame) keren dat ik dat gehad heb, leave ik de queue en probeer ik 't opnieuw, en heb dan instant een dungeon te pakken. Waarschijnlijk dat er gewoon iets niet helemaal goed gaat ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
als tank toch wel eens paar halfuur moeten wachten op dps
Mainhnd en offhand 350quote:Op maandag 20 augustus 2018 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel mazzel heb jij dan gehad zegIk heb alle 10 mythics gedaan en maar ilvl 327. Heb wel 4 chests geloot en 3 shoulders
![]()
![]()
Mijn wapen is 305quote:
Mag hopen dat je DK of DH speelt danquote:Op maandag 20 augustus 2018 16:57 schreef lifeblind het volgende:
Viel me op dat SoB veel mechanics heeft waar je als tank eigenlijk vrij weinig aan kan doen. Groep waar ik gisteren in zat had er ook veel moeite mee, en qua healing zat ik op een paar encounters (zowel bossfights als trash), op net zoveel healing als de daadwerkelijke healer
Prot paladinquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mag hopen dat je DK of DH speelt dan?
Die nog nooit gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2018 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Wij hadden veel lol in SoB. Paar wipes op laatste boss omdat niemand wist wat je moest doen en de eerste keer zat ik op de helling wat te picknicken en begon de tank het gevecht. Er kwam een barriere tussen mij en de restHandig.
Je weet dat je via de group finder mensen voor hc's kan vinden on he?quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:08 schreef Syphixx het volgende:
ik zit vast op ilvl 298![]()
heb nog een héél klein duwtje nodig voor hc
nee... helemaal niet meer op gerekendquote:Op maandag 20 augustus 2018 18:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet dat je via de group finder mensen voor hc's kan vinden on he?
Je moet er alleen heen lopen.
Dat is al járen zo. Je kan ook niets mailen of traden. Met dank aan alle goldsellersquote:Op maandag 20 augustus 2018 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo kun je geen items op AH zetten met een starter account
Volgens mij kon dat vroeger wel gewoon, zodoende kon je dan een wow token kopen.
Nu ben je geforceerd om uberhaupt gametime te kopen om je shit te kunnen traden hmm ookkkkkeee
Je kan een ticket maken. Soms willen ze je nog wel eens een 24 uur gametime geven om je shit te regelen om een token te kopenquote:Op maandag 20 augustus 2018 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij kon dat vroeger wel gewoon, zodoende kon je dan een wow token kopen.
Nu ben je geforceerd om uberhaupt gametime te kopen om je shit te kunnen traden hmm ookkkkkeee
Er zijn er best veel juist! Ik heb er al zeker een stuk of 10? gevangen. En de 800 bereikt waarmee ik Rooter kreegquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 01:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
111 x2Ik ben niet snel. wat mij opvalt: waar zijn de battle pets gebleven? Ik ben er nog een 1 tegen gekomen.
Ik dacht dat ik wel nieuwe kon gaan vangen
Behalve dat toen je de eerste twee outposts bouwde, je er alleen vandaan kon vliegen maar niet naartoe...quote:Op maandag 20 augustus 2018 22:56 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Oooooh, je kan nieuwe outposts bouwen.
Ik vond het al vreemd dat ze flightpaths hadden weggehaald die er wel in de beta waren, maar die moet je nu eerst zelf vrijspelen en bouwen.
Daar heb ik er al een paar van gezienquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 07:50 schreef Het_Liegebeest het volgende:
https://www.wowhead.com/i(...)an-brutosaur#sold-by
5 miljoen gold...
Ik kom nog niet eens aan de 1 miljoen
Dat was ik dus van planquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik er al een paar van gezienEr zit een auctionhouse op....
En sinds je gold voor echt geld kan kopen, reken ik dingen omVoor 20 euro heb je zo'n 200.000 gold. Kost deze mount dus 500 euro.
500 euro voor een mountquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik er al een paar van gezienEr zit een auctionhouse op....
En sinds je gold voor echt geld kan kopen, reken ik dingen omVoor 20 euro heb je zo'n 200.000 gold. Kost deze mount dus 500 euro.
Het kan eigenlijk niet, maar;quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://fortune.com/2017/0(...)f-warcraft-currency/
Er zijn mensen die in Venezuela gold farmen nu als baan hebben en daar een normaal inkomen uit halen om boodschappen te kunnen doen en de huur te betalen itt normale banen.quote:
Tsja, wel slim.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in Venezuela gold farmen nu als baan hebben en daar een normaal inkomen uit halen om boodschappen te kunnen doen en de huur te betalen itt normale banen.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://fortune.com/2017/0(...)f-warcraft-currency/
Dat ben je dat zonder die 8 miljoen gold ook welquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
ik moest lachen, betekent dit nu dat ik met mijn 8 miljoen wow gold nu rijker ben als de gemiddelde Venezulaan?
Dat weet ik, maar dat mijn wow avatar meer bezit heeft als de gemiddelde Venezulaan is bizarquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ben je dat zonder die 8 miljoen gold ook wel
Nou was het in het verleden zo dat als je geen gametijd had en wel genoeg gold je een Wow-token kon kopen vanuit het character selection scherm, maar dat was in de tijd dat je alleen nog maar gametijd kon krijgen met het token, nu krijg je er Bnet balance voor wat je mogelijk aan andere dingen uit kan geven dus wat er met die optie is gebeurd durf ik zo niet te zeggen, maar je zou eens kunnen kijken op het char select scherm..quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had een keer een healadin gemaakt en die Frostmage genoemd. Hilariteit alom in dungeonsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 09:46 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[Paladin] Fucking Frost Mages [/Paladin]
Ja, dat getal ging heel snel omhoogquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al die "random" groepen die nu al ilvl 330+ vragen voor mythics of HCS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |