abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181312082
Ik vind dat scalen met ilvl echt ontzettend kut.
Het hele punt van betere gear krijgen is toch juist dat je monsters sneller molt? Wat is nu nog het punt van betere gear?
Kakzooi :r :(

edit: kleine nuance. Op max lvl moet dat gewoon stoppen. Het is leuk daarvoor zodat je zelf kan kiezen welke zone je eerst wilt spelen I guess..

[ Bericht 16% gewijzigd door Het_Liegebeest op 20-08-2018 00:25:39 ]
pi_181312630
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 20:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Net nog een keertje Warbringers: Jaina Proudmoore gekeken.
Ik vind die toch wel echt heel erg gaaf. De muziek geeft je gewoon een oorgasme en de stijl is ook heel tof. Give me more please! :D
Al sinds WC3 een grafhekel aan Jaina d'r eeuwige pacifisme, maar eindelijk heeft ze dan toch het licht gezien. The Horde is niet te vertrouwen, weg ermee.
En dat einde ook, lekker badass, alhoewel een beetje cliché.
Jaina Proudmoore :7 _O_

(Ik moet voor iemand zijn, aangezien de Night Elves alleen maar als punching bags voor de Horde worden behandeld)
`Ja, nu in game O+ Allemaal stil op discord :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181313707
dit is gedropt van een random mob lol. coole transmorgh zou het zelf willen gebruiken maar heb toch liever gold :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2018 01:44:42 ]
pi_181315925
Magni Bronzebeard:
They're mining azerite from her wounds, stop them!

En wat doen we als Alliance en Horde zijnde? :')
pi_181315988
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 00:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik vind dat scalen met ilvl echt ontzettend kut.
Het hele punt van betere gear krijgen is toch juist dat je monsters sneller molt? Wat is nu nog het punt van betere gear?
Kakzooi :r :(

edit: kleine nuance. Op max lvl moet dat gewoon stoppen. Het is leuk daarvoor zodat je zelf kan kiezen welke zone je eerst wilt spelen I guess..
Op max level zit je weer met die world quest, juist daarvoor doen ze dat. Verder wel eens hoor. Hoewel met world-pvp (war mode) is scaling ook een stuk eerlijker. Hoewel level 120 in verhouding (nu zeker) wel veel betere gear hebben en dus sterker zijn.
  maandag 20 augustus 2018 @ 09:48:22 #108
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_181316214
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 01:42 schreef redboyke het volgende:
dit is gedropt van een random mob lol. coole transmorgh zou het zelf willen gebruiken maar heb toch liever gold :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, er zijn hele grind groepen op locaties voor mount en BOE's! :D Heb er zelf ook ff gegrind en er twee gekregen. Een was vriendlief verzot op _O- En de ander verkocht voor 160K! ^O^
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:16:38 #109
318361 Bienelientjee
pi_181316709
Voor degene die het nog niet weten. Maar er zijn contracts op de AH (van inscription) waarbij je 10 rep PER worldquest krijgt, afhankelijk welke contract je activeert! Vandaag pas achter gekomen! :D _O-
pi_181316741
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Maar er zijn contracts op de AH (van inscription) waarbij je 10 rep PER worldquest krijgt, afhankelijk welke contract je activeert! Vandaag pas achter gekomen! :D _O-
Oh dear. Die had ik actief voor ik de eerste wq deed. Geeft per dag zo'n 300 rep voor de allerbelangrijkste faction (Champions of Azeroth) als je elke wq doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181316760
Ik ben voor het eerst begonnen met WoW. Zijn monk en druid de enige twee classes die alle roles kunnen nemen? Ik 'moest' kiezen voor alliance omdat een paar vrienden van mij daar ook zitten, dus heb nu een panda monk en een night elf druid.

Ik merk dat de oude quests van de oudere rassen wat langdradig zijn in het begin, terwijl ik er bij de panda goed doorheen banjer. Is het ook mogelijk om alleen dmv dungeons e.d. te levelen?
Ja hup!
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:19:29 #112
318361 Bienelientjee
pi_181316774
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dear. Die had ik actief voor ik de eerste wq deed. Geeft per dag zo'n 300 rep voor de allerbelangrijkste faction (Champions of Azeroth) als je elke wq doet.
Ja, gewoon echt niet geweten! _O-
pi_181316797
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Lekker dan }:|
pi_181316923
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Moraad het volgende:
Ik ben voor het eerst begonnen met WoW. Zijn monk en druid de enige twee classes die alle roles kunnen nemen? Ik 'moest' kiezen voor alliance omdat een paar vrienden van mij daar ook zitten, dus heb nu een panda monk en een night elf druid.

Ik merk dat de oude quests van de oudere rassen wat langdradig zijn in het begin, terwijl ik er bij de panda goed doorheen banjer. Is het ook mogelijk om alleen dmv dungeons e.d. te levelen?
Welkom! Paladin kan ook dps, tank en healen. En het is logisch dat je kiest voor de faction waar je vrienden zijn ;) Anders kan je nooit samen spelen. Ja, elkaar dood maken :D
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 10:27:10 #115
159966 lifeblind
pi_181316944
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:18 schreef Moraad het volgende:

Paladins kunnen ook alle rollen vervullen (Paladin O+ ).

Vroeger was het zo dat gewoon dungeons spammen vanaf level 15, het snelste was om te levellen, mits je snel kon queuen. Hoe dat tegenwoordig is weet ik eerlijk gezegd niet, ze hebben een tijdje geleden alles weer gesquished (itemlevel, gear, damage, alles), en wat dingen aangepast mbt low-levels. Sowieso als je net begonnen bent met WoW is het het leukste als je gewoon de quests doet, dan krijg je ook een hoop meer mee van het verhaal, want dat is ontzettend uitgebreid ondertussen.
pi_181316954
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:19 schreef Bienelientjee het volgende:

Hier, voor raiders: https://docs.google.com/s(...)w/htmlview?sle=true#

Daar staat het wel in.

Tot nu toe ben ik helemaal op schema. Ook al alle areas explored, alle chests gevonden, alle quests gedaan die er te doen waren en alle rares gedood. Op 1 na. Die spawnt alleen als hij in een wq voorkomt :(
pi_181317032
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:26 schreef Isabeau het volgende:

Ja, elkaar dood maken :D
Ik kan me niets leukers bedenken O-)
pi_181317124
Waar kan ik nu informatie vinden over dalies? Ik heb namelijk nog geen daily gezien op world quests na. Hoe kan ik ze ontvangen?
pi_181317184
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Paladins kunnen ook alle rollen vervullen (Paladin O+ ).

Vroeger was het zo dat gewoon dungeons spammen vanaf level 15, het snelste was om te levellen, mits je snel kon queuen. Hoe dat tegenwoordig is weet ik eerlijk gezegd niet, ze hebben een tijdje geleden alles weer gesquished (itemlevel, gear, damage, alles), en wat dingen aangepast mbt low-levels. Sowieso als je net begonnen bent met WoW is het het leukste als je gewoon de quests doet, dan krijg je ook een hoop meer mee van het verhaal, want dat is ontzettend uitgebreid ondertussen.
Ah, paladins is ook zeker een optie dan. Ik weet nog niet wat ik leuk vind dus dan kan ik daar nog een beetje mee spelen. Voorkeur gaat wel uit naar druid denk ik nu. Ziet er leuk uit.
Ja hup!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 10:43:37 #120
159966 lifeblind
pi_181317207
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar staat het wel in.

Tot nu toe ben ik helemaal op schema. Ook al alle areas explored, alle chests gevonden, alle quests gedaan die er te doen waren en alle rares gedood. Op 1 na. Die spawnt alleen als hij in een wq voorkomt :(
Ooh, die is wel verrekte handig :D Aangezien wij met de guild geen mythic raiden zijn een aantal dingen voor ons niet van toepassing (gezien de grootte van ons team doen we max heroic), maar ik kan dit in ieder geval wel een beetje als guideline gebruiken om mn team te gearen.

Zit nu zelf in ieder geval op ilvl 330, azerite lvl 15, merendeel van mn gear zijn al epics en al aardig wat pre-raid BiS voor protection paladin. Ondertussen ook de helft van de beschikbare mythics gedaan ongeveer, dus het gaat de goede kant op ^O^
pi_181317215
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 04:38 schreef Maureentje het volgende:
Nog steeds niet sinds 2 weken ingelogd... :{
Wil wel wowen maar heb er geen zin in :o :')
Is BfA leuk? :D
Al een heeele tijd niet meer gespeeld ook, maar door dit topic begint het toch weer te kriebelen :X
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_181317669
Welke mods/plugins raden jullie aan?

Random vraagje die ik ook wel kan googlen :+ : is mijn gear voor een balance druid ook geschikt voor het healen? Misschien ga ik dat tijdens het levelen een beetje oefenen in dungeons.
Ja hup!
  Moderator maandag 20 augustus 2018 @ 11:25:04 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_181317728
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:19 schreef Moraad het volgende:
Ik gebruik bagnon, pettracker, voor pvp HHTD (healers have to die), NPC scan, auctionater. Meer weet ik even niet uit mijn hoofd. Heb ook een custom UI, helaas is die ik eerst gebruikte niet helemaal up-do-date geloof ik dus deze is tijdelijk.

Oh en voor raiders heb je deadly boss mods.

Tomtom heb ik nog. Voor mij wel nodig want ik kan nooit wat vinden :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 20 augustus 2018 @ 11:31:49 #124
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_181317830
quote:

Random vraagje die ik ook wel kan googlen :+ : is mijn gear voor een balance druid ook geschikt voor het healen? Misschien ga ik dat tijdens het levelen een beetje oefenen in dungeons.
Je kan op icy veins de stat prioriteiten zoeken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 11:33:14 #125
159966 lifeblind
pi_181317849
quote:

Geen idee, probeer zo min mogelijk druid te spelen, maar op https://www.wowhead.com/ staan guides voor alle classes, met precies wat je aan stat prio's hebt e.d.

Mbt addons, wat ik zelf voornamelijk gebruik
* WeakAuras - custom icons/meters e.d. voor cooldowns, boss abilities etc, van alles
* Bartender4 - actionbars zelf instellen
* Shadowed Unit Frames - Custom unitframes
* Healbot - Vervanging van blizzard raid/party frames. Met muis+modifiers snel heals/dispells op partymembers gooien
* Deadly Boss Mods - Boss abilities
* Skada - Damage/healing meters
* MoveAnything - alle UI elementen kunnen verplaatsen
* Raven - Custom buff/debuff bars
* Quartz - Custom cast bar
* Kui Nameplates - Custom nameplates

Verder nog een aantal meer esthetische en Quality Of Life addons, zoals SexyMap, Chatter, Postman, Auctionator etc

[ Bericht 0% gewijzigd door lifeblind op 20-08-2018 11:38:35 ]
pi_181318043
quote:

Daar heb ik tijdens het levelen nog nooit naar gekeken, maakt echt geen drol uit ;)

Oh, en installeer SpartanUI, voor een fatsoenlijke UI ;)
pi_181318248
Loot ik een world drop, epic boots. Is het daadwerkelijk een upgrade van 10 ilvl, dus ik scrap m'n oude boots. Kom ik erachter dat die nieuwe boots niet te moggen zijn.. Wat is dit nou weer voor onzin?! :(
[fredvanleer]Nu loop ik rond met paarse boots. Fucking paarse boots!! [/fredvanleer]
pi_181318649
Oh, Zandalar heeft Bwonsamdi als spirit healer. Nice ^O^
  Moderator / Redactie FP maandag 20 augustus 2018 @ 12:20:03 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_181318654
quote:

Ik zou lekker restoration druid gaan, kun je bijna direct een dungeon in als healer, en tijdens het gewone questen doe je nog ruim voldoende damage ^O^ Ik ben zelf eergister met een nieuwe tauren resto druid begonnen en die was gistermiddag lvl 33, puur door questen en dungeons doen, heerlijk.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_181318915
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik zou lekker restoration druid gaan, kun je bijna direct een dungeon in als healer, en tijdens het gewone questen doe je nog ruim voldoende damage ^O^ Ik ben zelf eergister met een nieuwe tauren resto druid begonnen en die was gistermiddag lvl 33, puur door questen en dungeons doen, heerlijk.
Kun je mij tips geven? Welke skills je in zo'n dungeon moet gebruiken en wanneer?
Ik merk dat ik die guides wel begrijp, maar er zijn zoveel variabelen.. :+
De focus moet op de tank, maar ik moet ook de andere in de gaten houden die zo nu en dan damage krijgen te verwerken.
Ja hup!
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 12:38:06 #131
159966 lifeblind
pi_181318953
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:36 schreef Moraad het volgende:

[..]

Kun je mij tips geven? Welke skills je in zo'n dungeon moet gebruiken en wanneer?
De focus moet op de tank, maar ik moet ook de andere in de gaten houden die zo nu en dan damage krijgen te verwerken.
Als je levelt, krijg je vanzelf nieuwe skills/abilities. Je merkt vanzelf wel welke je wanneer nodig hebt :+

Geen grap overigens, lees gewoon de beschrijvingen goed, en door trial and error kom je vanzelf wel achter wat goed werkt en wat niet. Daarna pas eens een guide lezen, zodat je ten minste ook snapt waar ze het over hebben, want als je nu een guide leest en over allerlei abilities leest die je echt helemaal niks zeggen, schiet het alsnog niet op.
  Moderator / Redactie FP maandag 20 augustus 2018 @ 12:44:06 #132
Rawr
pi_181319098
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:36 schreef Moraad het volgende:

[..]

Ik doe het nu heel simpel:

Damage: Solar Wrath en Moonfire (wanneer ik aan het questen ben)
Healing: Regrowth en Rejuvination, soms Swiftmend.

Hou de focus op de tank, maar kijk inderdaad ook naar de anderen in je party. Ik knal regelmatig een Rejuvination op iedereen als er damage uitgedeeld wordt, maar meestal sta ik Regrowth te spammen op de tank :P

Moet natuurlijk wel zeggen dat ik het makkelijker heb met heirlooms, door de increase van o.a. Intellect zodat ik meer mana heb, dus wellicht is het beter om Balance te spelen tot je Honored met je guild bent, en je genoeg geld hebt om heirlooms te kopen.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 12:47:06 #133
159966 lifeblind
pi_181319147
Waren heirlooms ondertussen niet compleet kapot generfed afgelopen jaar met die leveling zone changes? Volgens mij was 't nu alleen nog maar de xp boost die fatsoenlijk is, maar de stats gewoon het zelfde als de rare/blue gear die je nu van quests krijgt.
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:05:38 #134
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181319538
Mmm 341 ilvl. Zin in Mythic plus begin september :)
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:08:08 #135
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_181319604
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:56 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Loot ik een world drop, epic boots. Is het daadwerkelijk een upgrade van 10 ilvl, dus ik scrap m'n oude boots. Kom ik erachter dat die nieuwe boots niet te moggen zijn.. Wat is dit nou weer voor onzin?! :(
[fredvanleer]Nu loop ik rond met paarse boots. Fucking paarse boots!! [/fredvanleer]
Alles is te moggen toch? Daarnaast World drop epics lekker verpatsen. Levert zo een half miljoen op momenteel.
  Moderator / Redactie FP maandag 20 augustus 2018 @ 13:11:38 #136
Rawr
pi_181319687
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 12:47 schreef lifeblind het volgende:
Waren heirlooms ondertussen niet compleet kapot generfed afgelopen jaar met die leveling zone changes? Volgens mij was 't nu alleen nog maar de xp boost die fatsoenlijk is, maar de stats gewoon het zelfde als de rare/blue gear die je nu van quests krijgt.
Oh kan best, ik ben er twee jaar tussenuit geweest, maar trek gewoon nog als vanouds looms aan, sowieso voor de xp boost :P
pi_181320379
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Alles is te moggen toch? Daarnaast World drop epics lekker verpatsen. Levert zo een half miljoen op momenteel.
Nope, deze boots dus niet.
En ja, dat had ik beter kunnen doen inderdaad.
edit: Alhoewel Alliance op mijn server dood is, dus of ik er iets voor gekregen had is een tweede ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Het_Liegebeest op 20-08-2018 13:51:06 ]
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 13:53:26 #138
159966 lifeblind
pi_181320758
Mja, als ze qua stats goed voor je zijn, waarom verkopen? Betere gear maakt moeilijkere content doen alleen maar makkelijker.
pi_181320918
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:53 schreef lifeblind het volgende:
Mja, als ze qua stats goed voor je zijn, waarom verkopen? Betere gear maakt moeilijkere content doen alleen maar makkelijker.
Op het moment dus niet echt.
Ik doe er na een increase van 30ish ilvl nog steeds net zo lang over om dezelfde mobs te mollen. Dankzij die idiote mob scaling naar ilvl.
pi_181320958
Ik zit even gear te kijken van Uldir.
1H-Sword en 2H-Sword, yes please :9~
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 14:07:03 #141
159966 lifeblind
pi_181321106
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:59 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Op het moment dus niet echt.
Ik doe er na een increase van 30ish ilvl nog steeds net zo lang over om dezelfde mobs te mollen. Dankzij die idiote mob scaling naar ilvl.
Naja, je stats worden beter gebalanced, dus je wordt daadwerkelijk wel beter. Maar ik bedoel eigenlijk niet eens quests, maar gewoon dungeons
pi_181321920
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar staat het wel in.

Damn, heb je ook nog iets anders gedaan als de hele week WoW spelen.
Ik ben nog geen eens heroic geared :'(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_181322065
Is het allemaal een beetje de moeite waard, of kan ik die 50¤ beter aan booze uitgeven?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_181322256
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:43 schreef Hathor het volgende:
Is het allemaal een beetje de moeite waard, of kan ik die 50¤ beter aan booze uitgeven?
Zoiets blijft altijd persoonlijk.
Zelf nog nooit zoveel mensen zien stoppen en kan niet zeggen dat er veel nieuwe spelers bij zijn gekomen als ik naar mijn server/shard kijk. Vergeleken met vroeger is het gewoon dood. Het heeft wat goede kanten, maar ook weer genoeg slechte.
Maar hey, er zijn er ook die het nu al de beste uitbreiding ooit vinden..
pi_181322312
de paar mensen extra die er nu zijn stoppen toch weer binnen 3 maand
pi_181322517
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:52 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Zoiets blijft altijd persoonlijk.
Zelf nog nooit zoveel mensen zien stoppen en kan niet zeggen dat er veel nieuwe spelers bij zijn gekomen als ik naar mijn server/shard kijk. Vergeleken met vroeger is het gewoon dood. Het heeft wat goede kanten, maar ook weer genoeg slechte.
Maar hey, er zijn er ook die het nu al de beste uitbreiding ooit vinden..
Ik ben een maand of 4 geleden gestopt, of althans gestopt...ik heb toen voor het laatst ingelogd. Ik was niet echt van plan om te stoppen, maar hoe langer het duurt, hoe minder ik de motivatie kan vinden om weer te beginnen. gek wel eigenlijk voor iemand die het bijna 9 jaar onafgebroken elke dag heeft gespeeld.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_181322975
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben een maand of 4 geleden gestopt, of althans gestopt...ik heb toen voor het laatst ingelogd. Ik was niet echt van plan om te stoppen, maar hoe langer het duurt, hoe minder ik de motivatie kan vinden om weer te beginnen. gek wel eigenlijk voor iemand die het bijna 9 jaar onafgebroken elke dag heeft gespeeld.
Dat is helemaal niet gek joh :)
Lijkt mij alsof je gewoon een goede break nodig hebt. Misschien wel een permanente stop, wie weet.
pi_181323480
ik heb al een alt op 120, vanavond eens kijken of ik heroic ready kan worden ermee :P
pi_181323536
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mmm 341 ilvl. Zin in Mythic plus begin september :)
Hoeveel mazzel heb jij dan gehad zeg :o Ik heb alle 10 mythics gedaan en maar ilvl 327. Heb wel 4 chests geloot en 3 shoulders :') :') :')
pi_181323586
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

Damn, heb je ook nog iets anders gedaan als de hele week WoW spelen.
Ik ben nog geen eens heroic geared :'(
Ja, ben net terug van bezoek aan m'n ouders 8-)

En geen alts geleveld of zo. Wel een alt die ik gebruik voor mining en herbalism. En ik misbruik het systeem een beetje :@ Als je namelijk (als Horde) je eerste warfront missie hebt kies je Drustvar. Op het laatst bouw je niet je missiepost, maar ga je in het besneeuwde gebied minen en herben. Tjokvol nodes, want het gebied is phased voor je je missiepost bouwt. Daar is dus verder niemand. En ook geen npc's. En ook geen alliance. Verder kan je vanuit de trike (spelling?) waarin je rijdt herbalism doen (niet minen) en als je in het gebied er om heen rijdt en wordt aangevallen helpen Eitrigg en Galywax je met vechten.
pi_181323598
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 14:54 schreef redboyke het volgende:
de paar mensen extra die er nu zijn stoppen toch weer binnen 3 maand
Dat zei mijn vriend ook al :D
  † In Memoriam † maandag 20 augustus 2018 @ 15:45:40 #152
159966 lifeblind
pi_181323699
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoeveel mazzel heb jij dan gehad zeg :o Ik heb alle 10 mythics gedaan en maar ilvl 327. Heb wel 4 chests geloot en 3 shoulders :') :') :')
Ik heb nu 3 of 4 mythics gedaan en ben 330. Ik heb denk ik best wat geluk gehad met gear (goed, dat heb ik altijd aan t begin van een nieuwe tier of xpac). Verder kun je een hele hoop gear met WQ's krijgen. Gister nog een 340 trinket die naar 350 warforged was bijvoorbeeld.
pi_181323847
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 15:45 schreef lifeblind het volgende:

Ik heb nu 3 of 4 mythics gedaan en ben 330. Ik heb denk ik best wat geluk gehad met gear (goed, dat heb ik altijd aan t begin van een nieuwe tier of xpac). Verder kun je een hele hoop gear met WQ's krijgen. Gister nog een 340 trinket die naar 350 warforged was bijvoorbeeld.
Nou ja, ik was vlak na het levelen al ilvl 305, dus toen had ik wèl mazzel :D Dat hield op toen ik de mythics ging doen.

Die island expeditions op mythic zijn trouwens super leuk en het heel erg waard om te doen! 300 azerite per win (elke keer dus) en ook als je verliest krijg je aardig wat. Een random heroic bijv geeft 1x per dag 150 (daarna 50?) en een random normal 100 de eerste keer (daarna weet ik het niet).

(Met call to arms als tank of healer krijg je natuurlijk ook extra azerite, maar gaat niet op voor dps. Nooit gezien tenminste. Dus als je solo speelt en van de groupfinder gebruik maakt, altijd wachten op call to arms als healer of tank)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')