Nee lekker je ballen onder de schijtquote:Op zondag 26 augustus 2018 07:29 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Bij een kerel maakt dat echt niet uit hoor.
Jij veegt het liever via je rug in je nekharen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee lekker je ballen onder de schijt
Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op donderdag 13 september 2018 16:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Sorry voor de necro, maar ik moest dit vragen:
Voor de mensen die het zittend doen, likken jullie de vingers af mocht er wat van de drol aan terecht komen als jullie afvegen?
Ik quote hem ook nog maar even, dan is het toch wel duidelijk dat dit de enige normale manier is en dat de rest zit (of staat dus eigenlijk) te trollenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Zittend, één kant op leunend waardoor je met de andere kant loskomt van de wc-bril, zodat je schuin achter, onder je bovenbeen langs met je wc-papiertje lekker kunt vegen. Nergens voor nodig om te schuiven, te hurken, voor- of recht- achterlangs te gaan of met je hand in je schijt te zitten roeren.. Het is allemaal zo makkelijk.
quote:Op donderdag 13 september 2018 16:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Sorry voor de necro, maar ik moest dit vragen:
Voor de mensen die het zittend doen, likken jullie de vingers af mocht er wat van de drol aan terecht komen als jullie afvegen?
mn hond likt altijd de stront van mn sterquote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:07 schreef Harwich het volgende:
ik heb wel eens gescheten toen ik op mijn buik lag..
niet een aanrader
quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:04 schreef grazz het volgende:
Zittend met een krukje onder m'n voeten, op advies van de poepdokter![]()
Ik eet nu ff een salade.quote:Op vrijdag 14 september 2018 08:52 schreef Harwich het volgende:
[..]
laat je fantasie het verhaal afronden
Shit bro, over innovatieve shit gesproken 👍quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:08 schreef Harwich het volgende:
[..]
mn hond likt altijd de stront van mn ster
dat doe ik door wat hondenvoer tegenaan te plakken
heb daarom ook geen wcrollen in de houder maar blikken hondenvoer
scheelt wc papier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |