Chai, zou jij nog even antwoord willen geven op de vraag die ik je gesteld heb?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikkerdjes blijven natuurlijk het liefst zo lang mogelijk zitten.
Hoe dik moet je zijn dat je staan ziet als iets dat je alleen doet uit pure noodzaak?
Ik vind dat jij een beetje om de zaken heendraait.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikkerdjes blijven natuurlijk het liefst zo lang mogelijk zitten.
Hoe dik moet je zijn dat je staan ziet als iets dat je alleen doet uit pure noodzaak?
Ze draait als een drol in een pispot, maat.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:35 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een beetje om de zaken heendraait.
Geef eens gewoon antwoord.
30%quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:34 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Chai, zou jij nog even antwoord willen geven op de vraag die ik je gesteld heb?
Hoe vaak heb jij ghost poop?
De piemel van je opaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:31 schreef ikweetnietwat het volgende:
Ik spoel altijd mijn darmen na het schijten, dan ben ik altijd klaar voor wat de rest van de dag gaat brengen
Hansie.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 22:51 schreef BB-King het volgende:
Zittend uiteraard.
Verder trek ik er ook een fles wijn bij open. Momentje voor jezelf.
Heb jij overal en altijd toegang tot een bidet dan? Of loop je met je strontreet zonder te vegen naar de douche?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:20 schreef Eleanoor het volgende:
Iel, alleen je kont afvegen met papier. Met water natuurlijk!
Neem je flesje mee? En anders veeg je eerst met papier af en loop je dan naar de badkamer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij overal en altijd toegang tot een bidet dan? Of loop je met je strontreet zonder te vegen naar de douche?
Als je veegt en dan naar de badkamer loopt doe je dat vegen dus altijd nog zittend of staand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:05 schreef Eleanoor het volgende:
[..]
Neem je flesje mee? En anders veeg je eerst met papier af en loop je dan naar de badkamer.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Zittend, één kant op leunend waardoor je met de andere kant loskomt van de wc-bril, zodat je schuin achter, onder je bovenbeen langs met je wc-papiertje lekker kunt vegen. Nergens voor nodig om te schuiven, te hurken, voor- of recht- achterlangs te gaan of met je hand in je schijt te zitten roeren.. Het is allemaal zo makkelijk.
Hij heeft vast een Japanse wcquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij overal en altijd toegang tot een bidet dan? Of loop je met je strontreet zonder te vegen naar de douche?
Wat boeit dat als je toch gaat douchenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
als je niet thuis bent?quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat boeit dat als je toch gaat douchen
wow you noticed mequote:
ik ben altijd on road jwzquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 22:32 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent een vrouw en even oud als ik. Woon je in de buurt?
Bij een kerel maakt dat echt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 21:58 schreef Amavi het volgende:
heb wel echt nul procent respect voor mensen die vegen naar hun geslachtsdeel toe, dikke bah
Nee lekker je ballen onder de schijtquote:Op zondag 26 augustus 2018 07:29 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Bij een kerel maakt dat echt niet uit hoor.
Jij veegt het liever via je rug in je nekharen?quote:Op maandag 27 augustus 2018 01:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee lekker je ballen onder de schijt
Wat is dit nou weer voor vraagquote:Op donderdag 13 september 2018 16:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Sorry voor de necro, maar ik moest dit vragen:
Voor de mensen die het zittend doen, likken jullie de vingers af mocht er wat van de drol aan terecht komen als jullie afvegen?
Ik quote hem ook nog maar even, dan is het toch wel duidelijk dat dit de enige normale manier is en dat de rest zit (of staat dus eigenlijk) te trollenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Zittend, één kant op leunend waardoor je met de andere kant loskomt van de wc-bril, zodat je schuin achter, onder je bovenbeen langs met je wc-papiertje lekker kunt vegen. Nergens voor nodig om te schuiven, te hurken, voor- of recht- achterlangs te gaan of met je hand in je schijt te zitten roeren.. Het is allemaal zo makkelijk.
quote:Op donderdag 13 september 2018 16:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Sorry voor de necro, maar ik moest dit vragen:
Voor de mensen die het zittend doen, likken jullie de vingers af mocht er wat van de drol aan terecht komen als jullie afvegen?
mn hond likt altijd de stront van mn sterquote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:07 schreef Harwich het volgende:
ik heb wel eens gescheten toen ik op mijn buik lag..
niet een aanrader
quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:04 schreef grazz het volgende:
Zittend met een krukje onder m'n voeten, op advies van de poepdokter![]()
Ik eet nu ff een salade.quote:Op vrijdag 14 september 2018 08:52 schreef Harwich het volgende:
[..]
laat je fantasie het verhaal afronden
Shit bro, over innovatieve shit gesproken 👍quote:Op vrijdag 14 september 2018 00:08 schreef Harwich het volgende:
[..]
mn hond likt altijd de stront van mn ster
dat doe ik door wat hondenvoer tegenaan te plakken
heb daarom ook geen wcrollen in de houder maar blikken hondenvoer
scheelt wc papier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |