natterquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na een weekend zuipen ook weleens wit naja wit
Niet penetreren?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil jouw kontje wel een keer afvegen![]()
Kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een viezerik, Geerdje.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja. Alle mensen die staand afvegen bleken in het pieter baan centrum te verblijven.
jij bent viesdik zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:54 schreef -mosrednA het volgende:
Overigens mensen die staand vegen:
Dan is staand vegen wel een uitkomst voor de bezetting van je voorraad jaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
lekker man even aanruiken en dan als kauwgom gebruiken
Beter met een hogedrukspuit, smeerkees!quote:
Jij hebt deadpool 2 gekeken ?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Iig zijn je billen dan wel goed schoon.
Mensen die hun billen niet wassen na het poepen.![]()
Als je uitglijdt en je valt met je arm in een hondendrol. Ga je dan ook de stront slechts met een papiertje weg vegen? “Zo, dat is wel weer schoon.”
Nee, dan was je je arm goed af.
Stelletje smeerlappen.
Nee ik ga hetniet verklappen kijk maar ff als die scene langs komt weet je meteen wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, niet. Gaat daar ook iemand z’n kont wassen in de douche?
Dikkerdjes blijven natuurlijk het liefst zo lang mogelijk zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:20 schreef Achterhoker het volgende:
Hoe dik moet je wel niet wezen dat je genoodzaakt bent om staand je reet af te vegen?
Aight.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ik ga hetniet verklappen kijk maar ff als die scene langs komt weet je meteen wat ik bedoel
wat een debiele logicaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikkerdjes blijven natuurlijk het liefst zo lang mogelijk zitten.
Hoe dik moet je zijn dat je staan ziet als iets dat je alleen doet uit pure noodzaak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |