quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:11 schreef Westsidee het volgende:
Volgens mij zijn mensen die staand vegen blijven hangen in het stadium dat hun mamma nog hun billetjes afveegde en is het kwartje nooit gevallen dat opstaan niet meer hoeft.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
hoe kun je nou in godsnaam je reet afvegen zittend?
hurkend hoort bij rechtstaan toch?
dus zittend is zittend op de bril?
dan moet je hand tussen je billen en bril, en dan nog eens vegen
dat gaat toch niet
quote:Op zondag 14 maart 2010 00:29 schreef Knipoogje het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik de staanders er van verdenk dat ze gewoon een beetje zitten te trollen
Staand je kont afvegen, het moet niet gekker worden. Ik heb er echt nog nooit van gehoord
Eigenlijk is dit wel een krantenartikel waard. Gezien de poll is het bijna 50-50. De ene helft denkt dat het volstrekt normaal is om staand/zittend je kont af te vegen en heeft geen idee dat de andere helft exact hetzelfde denkt.
Nou weet ik wel meteen waarom er wel eens vuil strontpapier NAAST de pot ligt. Die staanders moeten het van grotere afstand terug in de pot mikken
Zag trouwens nog geen antwoord op deze prangende vraag:quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:22 schreef dombo123 het volgende:
Waarom staand? Hoe wil je dat doen? Want dan is er niet genoeg ruimte tussen je bilnaad om te vegen.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
fatso represent![]()
Maar als je het zittend doet? spoel je je biels dan eerst weg of ga je gewoon blind met je hand de pot in met de hoop dat je de bruine beer kunt ontwijken.
Dikzakquote:
Is dat gewicht gebonden ?quote:
Ja. Alle mensen die staand afvegen bleken in het pieter baan centrum te verblijven.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oooh dit is interessant ik kwam er ook achter dat sommigen staand vegen.
ik snap dat niet je moet toch op z’n minst wat veegruimte maken.
Is hier onderzoek naar gedaan?
Echt bizar ditquote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Is dat gewicht gebonden ?
Op zich kan ik me voorstellen dat als je vel over been bent, dat je dan in staat bent om terwijl je nog boven de pot hangt je hand achter je rug naar beneden te brengen...
Maar staand dus? hoe veeg je dan goed je reet?quote:
Met een prop WC papier, gewoon klein beetje hurken zodat je spleet van elkaar afgaat en vegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar staand dus? hoe veeg je dan goed je reet?
Met een prop ook nog?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:00 schreef Knut het volgende:
[..]
Met een prop WC papier, gewoon klein beetje hurken zodat je spleet van elkaar afgaat en vegen.
Maar hoe zittend dan ? Naar voren schuiven op het randje van de bril en erachterlangs proppen ?
Jij bent zo'n autist die zijn wc papier opvouwt ?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met een prop ook nog?dubbel gehandicapt dus wow.
Als autisten hun wc papier opvouwen dan ben ik zeker een autist ja...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Jij bent zo'n autist die zijn wc papier opvouwt ?
Kwaliteit dateert niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe is er een vervolg op een topic uit 2014
Vouwen is veel zuiniger.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:04 schreef Knut het volgende:
[..]
Jij bent zo'n autist die zijn wc papier opvouwt ?
Ahh, daarom zijn toilet brillen altijd kapot aan een kant, door zitters die zo vegen!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Zittend, één kant op leunend waardoor je met de andere kant loskomt van de wc-bril, zodat je schuin achter, onder je bovenbeen langs met je wc-papiertje lekker kunt vegen. Nergens voor nodig om te schuiven, te hurken, voor- of recht- achterlangs te gaan of met je hand in je schijt te zitten roeren.. Het is allemaal zo makkelijk.
Ja, en wc papier is 90% van de keer al gerecyled dus op je carbon footprint heeft het geen invloed.quote:
Exact!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Ahh, daarom zijn toilet brillen altijd kapot aan een kant, door zitters die zo vegen!
Zag later pas dat er veel meer van dit soort topics op fok zijn geweest.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe is er een vervolg op een topic uit 2014
Nee gewoon hoe kleiner de kans dat het op is terwijl je zitquote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:12 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja, en wc papier is 90% van de keer al gerecyled dus op je carbon footprint heeft het geen invloed.
HEY DANKJEWEL HAHAquote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
Schijtlollig allemaal hoor
Niet iedereen schijt als een olifant he.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Staand!
Hoe kun je nou zittend je reet afvegenlol wat. En dan een hele pols vol stront hebben zeker.
Dit idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Staand!
Hoe kun je nou zittend je reet afvegenlol wat. En dan een hele pols vol stront hebben zeker.
Huh? Je kan je arm toch gewoon buigen en zo?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Staand!
Ik poep altijd in de douche !quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:09 schreef Mariocash het volgende:
Staand, maar wel beetje half gehurkt.
Na het vegen, was ik de billetjes ook nog in de douchen, want ik ben geen smeerlap.
Heb een poging gewaagd. Voorwaarde is wel zo'n balkonplee, anders raak je eerder de pot zelf dan de productie denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:05 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik snap niet hoe je je arm vol poep krijgt door zittend te vegen, kan iemand even een paint maken om dat uit te leggen?
Oooooh, okee, nu snap ik het, ik dacht dat men bedoelde dat je met je arm langs je bepoepte anus ging ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb een poging gewaagd. Voorwaarde is wel zo'n balkonplee, anders raak je eerder de pot zelf dan de productie denk ik.
Soort dwarsdoorsnede van de pot van achteren gezien:
[ afbeelding ]
Ik heb net heel gedegen wetenschappelijk onderzoek gedaan en ben erachter gekomen dat ik hier dus volledig achtersta.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:07 schreef I. het volgende:
Zittend, één kant op leunend waardoor je met de andere kant loskomt van de wc-bril, zodat je schuin achter, onder je bovenbeen langs met je wc-papiertje lekker kunt vegen. Nergens voor nodig om te schuiven, te hurken, voor- of recht- achterlangs te gaan of met je hand in je schijt te zitten roeren.. Het is allemaal zo makkelijk.
Iig zijn je billen dan wel goed schoon.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb een poging gewaagd. Voorwaarde is wel zo'n balkonplee, anders raak je eerder de pot zelf dan de productie denk ik.
[ afbeelding ]
Geen ghost poop hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Iig zijn je billen dan wel goed schoon.
Mensen die hun billen niet wassen na het poepen.![]()
Als je uitglijdt en je valt met je arm in een hondendrol. Ga je dan ook de stront slechts met een papiertje weg vegen? “Zo, dat is wel weer schoon.”
Nee, dan was je je arm goed af.
Stelletje smeerlappen.
Zoals hier duidelijk te zien is ga je dan dus door de WC-pot heen, dat vind ik wel knap. Vandaar dat mijn handen en armen nooit vies worden hiervan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, ik veeg ook wel hoor. Maar daarna gaan de billetjes toch echt geschrobd worden voor extra frisheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen ghost poop hebben.elke dag aan de ranzige schijt zijn.
En om te weten of je poop echt ghost was moet je toch ff minimaal 1x vegen he.
😉quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:31 schreef ikweetnietwat het volgende:
Ik spoel altijd mijn darmen na het schijten, dan ben ik altijd klaar voor wat de rest van de dag gaat brengen
Dat is omdat ik geen arm en hand kan tekenen en ik de ene bil te weinig heb laten optrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoals hier duidelijk te zien is ga je dan dus door de WC-pot heen, dat vind ik wel knap. Vandaar dat mijn handen en armen nooit vies worden hiervan.
Oeh lekker kontje heb je !! JIj trekt niet eerst door voordat je gaat vegen ?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:25 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow. Die heb ik nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oeh lekker kontje heb je !! JIj trekt niet eerst door voordat je gaat vegen ?
Man je gaat toch ook niet helemaal recht opstaanquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Als je eerst door moet trekken, dan moet je opstaan en gaat al die poep zich extra goed tussen je spleet nestelen, dus dat doen we maar niet. Of je blijft zitten en krijg je allemaal spoelwater op je reet, ook geen pretje.
Bedankt voor het delen van deze ervaring, Anthonie24!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
Laatst moest ik het een keer staand doen wegens openbaar toilet op een festival en niet genoeg wc papier om de bril preventief dubbeldik te bekleden en ook nog genoeg te hebben om te vegen.
Feels fucking awkward.
Mensen die vrijwillig elke dag staand vegen zijn echt niet goed wijs, wat bezielt je om dat te doen?![]()
Ik vermoed dat deze mensen als kinderen, toen hun billen nog door papa en mama werden geveegd, moesten gaan staan omdat dat praktischer was maar dat papa en mama verzuimd hebben om, nadat de training was voltooid, te vertellen dat ze ook gewoon konden blijven zitten en nu opgescheept zitten met een van de meest idiote ingegroeide gewoontes ooit. En uiteraard geven ze dit dan natuurlijk ook weer aan hun eigen kinderen door.
Maar als je niet helemaal recht opstaat krijg je dat spoelwater bij je reet...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man je gaat toch ook niet helemaal recht opstaan![]()
Ja en ik kijk altijd ff naar mijn poep kun je tenminste zien of je nog beetje gezond bent geen bloed of wormen etc
Wat denk jij dat dat spoelwater allemaal doet dan? Soort mini watervulkaan met allemaal spetters die hoger dan de toiletrand komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar als je niet helemaal recht opstaat krijg je dat spoelwater bij je reet...
Je kunt toch beetje gebukt blijven opstaan omdraaien ff poep kijken en pak je meteen wc papier om af te vegenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar als je niet helemaal recht opstaat krijg je dat spoelwater bij je reet...
Ik wil jouw kontje wel een keer afvegenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat denk jij dat dat spoelwater allemaal doet dan? Soort mini watervulkaan met allemaal spetters die hoger dan de toiletrand komen?
whut wat voor poep heb jij danquote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:50 schreef Harwich het volgende:
eerst zitten en dan staan
waarom
omdat als je gelijk staat loshangende delen in je ondergoed kunnen vallen
Andersom juist. Bij dikke mensen blijft er geen ruimte over tussen bril en bil.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:54 schreef butz0rs het volgende:
Blijven zitten lijkt mij iets voor dikke mensen en mensen met zwakke knieën. Het is toch veel makkelijker om iets om hoog te hurken zodat je je poep kunt bekijken en je reet kan afvegen zonder dat je met je hand in de pot moet.
Dus eigenlijk kan iedereen staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
Andersom juist. Bij dikke mensen blijft er geen ruimte over tussen bril en bil.
Hoe bekijk je je poep dan als je blijft zitten, tussen je benen door ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Overigens hoef je niet met je hand in de pot als je voorover bukt steekt je bibs ruimschoots boven het niveau van de bril uit. Tenzij je dus inderdaad viesdik bent.
Tenzij je verlamd bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:59 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan iedereen staan.
Niet, tenzij er aanleiding toe is om dat te doen. En dan gewoon achteraf door het papier even aan de kant te duwen.quote:Hoe bekijk je je poep dan als je blijft zitten, tussen je benen door ofzo?
natterquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na een weekend zuipen ook weleens wit naja wit
Niet penetreren?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil jouw kontje wel een keer afvegen![]()
Kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een viezerik, Geerdje.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja. Alle mensen die staand afvegen bleken in het pieter baan centrum te verblijven.
jij bent viesdik zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 16:54 schreef -mosrednA het volgende:
Overigens mensen die staand vegen:
Dan is staand vegen wel een uitkomst voor de bezetting van je voorraad jaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
lekker man even aanruiken en dan als kauwgom gebruiken
Beter met een hogedrukspuit, smeerkees!quote:
Jij hebt deadpool 2 gekeken ?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:28 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Iig zijn je billen dan wel goed schoon.
Mensen die hun billen niet wassen na het poepen.![]()
Als je uitglijdt en je valt met je arm in een hondendrol. Ga je dan ook de stront slechts met een papiertje weg vegen? “Zo, dat is wel weer schoon.”
Nee, dan was je je arm goed af.
Stelletje smeerlappen.
Nee ik ga hetniet verklappen kijk maar ff als die scene langs komt weet je meteen wat ik bedoelquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:26 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, niet. Gaat daar ook iemand z’n kont wassen in de douche?
Dikkerdjes blijven natuurlijk het liefst zo lang mogelijk zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:20 schreef Achterhoker het volgende:
Hoe dik moet je wel niet wezen dat je genoodzaakt bent om staand je reet af te vegen?
Aight.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee ik ga hetniet verklappen kijk maar ff als die scene langs komt weet je meteen wat ik bedoel
wat een debiele logicaquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dikkerdjes blijven natuurlijk het liefst zo lang mogelijk zitten.
Hoe dik moet je zijn dat je staan ziet als iets dat je alleen doet uit pure noodzaak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |