Ja daar heb ik wat aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien was het de zelfde mug en is zij nu vol en zal je niet meer steken
Alles op rolletjes. Lekker rustig hier. Dochters zijn vandaAG naar hun oma gegaan en komen zaterdag terug. En maandag weer naar school.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het verder met AIU? Bijgekomen van je vakantie?
Moed dat nou?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Probeer je alleen maar moet in te spreken hoor
Hele huis voor je zelf voor een paar daagjes, lekker. Feestje?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alles op rolletjes. Lekker rustig hier. Dochters zijn vandaAG naar hun oma gegaan en komen zaterdag terug. En maandag weer naar school.
Ja blij dat ik weer thuis was hoor.
Nee geen feestje gepland staan. Maar wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Hele huis voor je zelf voor een paar daagjes, lekker. Feestje?
Al je vriendinnen uitnodigen en wijn drinken tot het weer licht wordtquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee geen feestje gepland staan. Maar wat niet is kan nog komen
Had je daar echt zo'n last van? Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Behalve de jetlag goed. Onofficieel kan ik je vertellen dat het allemaal erg goed gaat
Leuk. Alleen het licht haal ik niet hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Al je vriendinnen uitnodigen en wijn drinken tot het weer licht wordt
Normaal niet zo'n last van; meestal alleen de 1ste nacht, maar nu slaap ik wat slechter. Geen idee.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Had je daar echt zo'n last van? Ik heb dat nog nooit gehad
Trusten en tot morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:58 schreef Already_in_use het volgende:
Devje ik ga slapen. Slaap lekker voor later.![]()
Zeker!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laatste werkdag van de week?
Hmm bij mij doen ze het gewoon?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:46 schreef noodgang het volgende:
De OP is er niet heel veel mooier op geworden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm bij mij doen ze het gewoon?
Gekquote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:25 schreef noodgang het volgende:
[..]apart, terwijl andere imgur plaatjes het wel doen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |