Ze weten die mensen ook gewoon enorm goed te casten.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Kan ook genieten van bed en breakfast en ik vertrek dus kan ook aan mij liggen
Ja, dat was vanavond wel weer te merken toen je na een kwartier nog kwam melden dat er een goal was gevallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb geen TV en als ik bij mijn ouders ben (wel TV), dan is daar geen commerciële TV. Ik doe het met netflix, torrents, livestreams en uitzending gemist
Dat is ook wel zoquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze weten die mensen ook gewoon enorm goed te casten.
Had al het vermoeden hoor. Ik dacht al, zo'n grote clit kan een vrouw echt niet hebben, cup aaaa viel ook wel tegen, en m'n baardgroei was ook al opvallend.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je dacht al dat je geen vrouw was? Ben blij dat je nu eindelijk je bevestiging hebt
Bed en Breakfast is leukquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:46 schreef Flippiee het volgende:
Kan ook genieten van bed en breakfast en ik vertrek dus kan ook aan mij liggen
manmanman, sommigen hadden echt 2 en een halve minuut vertraging...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat was vanavond wel weer te merken toen je na een kwartier nog kwam melden dat er een goal was gevallen.
Heyheyquote:
Bij Ik Vertrek vind ik dat vooral, alsof ze alleen mensen met een IQ <80 ofzo willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook wel zoBest knap hoor eigenlijk als je er over nadenkt
Rust weer wedergekeerd hier. Ging nergens over straksquote:
Gelukkig maar meid.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:47 schreef I. het volgende:
[..]
Had al het vermoeden hoor. Ik dacht al, zo'n grote clit kan een vrouw echt niet hebben, cup aaaa viel ook wel tegen, en m'n baardgroei was ook al opvallend.
Maar ja, die bevestiging lucht wel op ja.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
manmanman, sommigen hadden echt 2 en een halve minuut vertraging...
Inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Rust weer wedergekeerd hier. Ging nergens over straks
Een betoog?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:49 schreef I. het volgende:
[..]
InderdaadKon ik mooi even een betoog schrijven.
Waarvan ze van tevoren al weten dat het eigenlijk bijna gedoemd is om te mislukken omdat zulke mensen niet altijd zo goed nadenkenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Heyhey
[..]
Bij Ik Vertrek vind ik dat vooral, alsof ze alleen mensen met een IQ <80 ofzo willen.
Jaaa. Ik verplichtte mijn ouders ook vaak om te kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Bed en Breakfast is leuk
Ik wil nu wel 'hen' genoemd worden, want ik voel me man noch vrouw.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar meid.Hoef je niet meer te schamen voor je gebreken die toch geen gebreken zijn.
Weet ik tochquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:48 schreef I. het volgende:
Maar ik had het meer over de reden van het persoonlijk begroeten van enkel en alleen jou, Flipsel.En daarna nog eens 'oja, en de rest'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |