Picsquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mijn masker op gezet
Een verademing voor ons allen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mijn masker op gezet
Dan heb je de goal van Saul gemist geloof ik. Die wasquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Flips, heb je de verlenging nog gezien? Was het wat?
....quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
He, heb jij een masker op
Oh nee, het is je
Ja, zag dat er dus nog 2 goals gemaakt worden, maarja, ik moest naar huis fietsen... (of iig de VU uit en ga niet als een kneus voor de ingang die wedstrijd dan afkijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je de goal van Saul gemist geloof ik. Die wasEn Koke knalde hem er ook lekker in
Hoeveel stond het uiteindelijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, zag dat er dus nog 2 goals gemaakt worden, maarja, ik moest naar huis fietsen... (of iig de VU uit en ga niet als een kneus voor de ingang die wedstrijd dan afkijken)
Ja, maar hij kon altijd wel series kijken en FOK!ken combineren zei hij..quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is ook van de series kijken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |