Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
quote:
Klopt weer geen kut van. Stond op 800 precies.quote:Top 100 van woensdag 15 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1100 haags_kwartiertje
002. 0791 I.
hoe dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Klopt weer geen kut van. Stond op 800 precies.
Ga je af op Arcee of op bondage daarvoor?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Klopt weer geen kut van. Stond op 800 precies.
Ik snap je volkomenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:10 schreef I. het volgende:
[..]
Geen zin in dit hypergedoe
[..]
Zeker.
ik welquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik drink niet doordeweeks
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:11 schreef naatje_1 het volgende:
KLB / Vriend wil dat ik capuchon op mijn hoofd zet, maar het is te warm
man man man
zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent nog laat op ouwe
Nee nooit eigenlijk. Jij wel dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:17 schreef aloa het volgende:
[..]
dat je wakker word en denkt dat het licht is maar dat het je lamp is.
somsquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijk. Jij wel dus?
elke dagquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wanneer ben jij jarig?
ik moet er niet aan denkenquote:
Hopelijk werkt de campagne om Amsterdam niet alleen maar het centrum te laten zijn en zullen de autoluwe zones nu weer lucht gevenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:27 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is wel een minpuntje idd...
Laatst nog geweest, niet normaal
Iedereen gaat ook vooral naar de wallenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hopelijk werkt de campagne om Amsterdam niet alleen maar het centrum te laten zijn en zullen de autoluwe zones nu weer lucht geven
ranzigquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook vooral naar de wallen![]()
Doolhof daar.
Ik kom te weinig in het centrum om de toeristenstromen ook echt te zien, mijn leven speelt zich voornamelijk af bij de VUquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook vooral naar de wallen![]()
Doolhof daar.
dat zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vooral de mensen daarachter ja
Nee, dat is het probleem .quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maarja, niemand geeft een neuk
Kut wereld.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zullen wij dat veranderen
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou dus nu na mijn tettenpost een punt verdiend moeten hebben en op 714 moeten staan
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou dus nu na mijn tettenpost een punt verdiend moeten hebben en op 714 moeten staan
Zeker, zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
I. God kan er nog zeker 17 nachten tegenaan
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Driepie ligt nu zwaar frustie in zijn bed
dit zegt wat over hema zijn zusjequote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Driepink heeft het gat wel goed klein gehouden volgens mij nu, dus de nieuwe tactiek werkt
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit zegt wat over hema zijn zusje
Zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Driepink heeft het gat wel goed klein gehouden volgens mij nu, dus de nieuwe tactiek werkt
Ligt zich in slaap te fappen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Driepie ligt nu zwaar frustie in zijn bed
shitquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:45 schreef I. het volgende:
[..]
Zombies zijn langs geweest, ik ben nu doodrip.
Ah, dat verklaartquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:45 schreef I. het volgende:
[..]
Zombies zijn langs geweest, ik ben nu doodrip.
nog niet neequote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh je slaapt nog niet
kan al om 01.15 hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ga nog maar ff lekker in MEN tellen, om 2 uur op 500 dus
gaan we een keer doenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
Nog 12 uur volhouden op dit tempo, en je hebt t dagrecord
Iedereen bannen zodat ik punten kreeg natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:49 schreef I. het volgende:
Hebben jullie al verzonnen wat jullie zouden doen als jullie FA waren?
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen bannen zodat ik punten kreeg natuurlijk
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn FA-schap neerleggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:49 schreef I. het volgende:
Hebben jullie al verzonnen wat jullie zouden doen als jullie FA waren?
goed ideequote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie mij Good Guy Greg uithangen dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:36 schreef I. het volgende:
• Het idee opperen om meer te gast-modden. Wordt tegenwoordig nog veel te veel als 'uit-den-boze' gezien, maar in veel gevallen zou het prima moeten kunnen. Getroll en gekut in de wat serieuzere fora kan prima strenger en sneller aangepakt worden.
• Focussen op duidelijkere communicatie op alle fronten. In eerste instantie door voor alle subfora i.s.m. de mods te kijken welke sticky topics overbodig of outdated zijn, en dit alles op te schonen en up-to-date maken. Info kort en bondig formuleren, eenvoudig vindbaar maken.
• Kritischer kijken naar wanneer subfora nodig zijn. Kan voordelen hebben, maar ook voor onduidelijkheid zorgen.
• FAQ updaten
• Mods uitdagen om meer actief deel te nemen aan hun eigen fora, ipv. met een fluitje aan de zijlijn te staan.
• Banmeldtopic óf terug laten komen, of in ieder geval ergens een korte melding weergeven o.b.v. bepaalde categorieën. Voorkomt speculatie. Dat het bespreken ervan hier niet is toegestaan, betekent niet dat het niet gebeurt.
• Vaker vragen naar de opinie van users. Input van users is erg waardevol, mits serieus. Users komen er niet altijd zelf mee, dus daarin ook mods motiveren hier vaker actief naar te vragen.
• Duidelijkere inzage maken van crew die hier rondloopt. Lijkt er op dat er af en toe nog crew rondslentert met tagjes waarvan niet meer echt duidelijk is waarom ze nog crew zijn.
Zoiets.
lolquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zie mij Good Guy Greg uithangen dan.
lekker gewerkt pikquote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
Zie mij Good Guy Greg uithangen dan.
Zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
I., je weet dat dit http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/94 een subforum is en dit School & Studie het forum?
gaaf!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
I., je weet dat dit http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/94 een subforum is en dit School & Studie het forum?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |