abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 augustus 2018 @ 23:20:23 #1
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_181217684
Better Call Saul (TV Series 2015– ) - IMDb



Better Call Saul follows the story of small-time lawyer James Morgan "Jimmy" McGill (Bob Odenkirk), six years before his appearance on Breaking Bad as Saul Goodman; events after the original series are briefly explored as well.

SPOILER: Recaps van elk seizoen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Kyubey op 17-08-2018 00:10:37 ]
Helemaal super.
pi_181224829
Heerlijke aflevering weer. Classic Gus aan het einde _O_

En Kim is cool O+
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:06:00 #3
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_181230465
Zo gister de eerste 2 afleveringen van S04 gekeken :)

Moest goed nadenken hoe alles was geëindigd, er was geen previously on better call Saul...

Wie dachten er nog meer aan Walter White in S04E02 toen die dude met dat kale hoofd uit dat huis kwam lopen?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_181230733



Iemand gaf in het andere topic een link naar een goede recap van S3. Dit zijn ze van alle seizoenen. Erg duidelijk. Wellicht iets voor in de OP?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 16 augustus 2018 @ 15:55:52 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_181231573
Wel opvallend hoe nu de relatie tussen Kim en Jimmy in beeld wordt gebracht. In de vorige seizoenen was dat lang niet zo expliciet zichtbaar.

Wel gek eigenlijk dat we Jimmy zo sympathiek vinden. Hij is echt wel een hufter namelijk. Misschien omdat ie een soort underdog is?
pi_181231789
Ik vind Jimmy helemaal niet sympathiek.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 00:14:36 #7
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_181243217
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:18 schreef Nielsch het volgende:



Iemand gaf in het andere topic een link naar een goede recap van S3. Dit zijn ze van alle seizoenen. Erg duidelijk. Wellicht iets voor in de OP?
Goeie, ik heb ze toegevoegd :)
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 16:03 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind Jimmy helemaal niet sympathiek.
Dat hoeft ook zeker niet. Als je maar begrijpt waar die vandaan komt en hoe zijn beslissingen gemotiveerd zijn.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:55 schreef Aventura het volgende:
Wel opvallend hoe nu de relatie tussen Kim en Jimmy in beeld wordt gebracht. In de vorige seizoenen was dat lang niet zo expliciet zichtbaar.

Wel gek eigenlijk dat we Jimmy zo sympathiek vinden. Hij is echt wel een hufter namelijk. Misschien omdat ie een soort underdog is?
Men is enkel op Jimmy's hand omdat:
A. Chuck is een hufter dus men verkiest Jimmy boven hem in de strijd tussen de twee broers. Nu Chuck weg is zal daar wellicht verandering in komen, zoals Jimmy die zich hufterig gedraagt tegenover Howard en misschien in de toekomst ook tegen Kim?
B. Jimmy is charmant en komisch, een groot contrast met de 'saaie' advocatenwereld.
C. Jimmy is de hoofdpersoon, en net als Walter is hij een van de weinigen die zo op de huid gevolgd wordt. In Breaking Bad zag je dat veel mensen Skyler juist onsympathiek vonden omdat ze Walt van de spannende drugswereld weghield. Terwijl Walt een nietsontziende, arrogante en hypocriete man was. Wellicht wordt Jimmy zo ook veel meer getoond in het komende seizoen. In plaats van een echte ontwikkeling wordt juist hun ware persoonlijkheid steeds meer blootgelegd door hun situatie en de regisseur: hierdoor worden Jimmy en Walt gaandeweg steeds minder sympathiek.
Helemaal super.
pi_181245308
Wat een heerlijke serie dit, genot.
  roze vrijdag 17 augustus 2018 @ 03:05:01 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_181245397
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 02:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een heerlijke serie dit, genot.
Mee eens _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_181245419
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 03:05 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mee eens _O_
Die intro alleen al met die leguaan in de dessert. Heerlijk. En wetende wat er volgt met Walter White en Salamanca.
pi_181249132
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:55 schreef Aventura het volgende:
Wel opvallend hoe nu de relatie tussen Kim en Jimmy in beeld wordt gebracht. In de vorige seizoenen was dat lang niet zo expliciet zichtbaar.

Wel gek eigenlijk dat we Jimmy zo sympathiek vinden. Hij is echt wel een hufter namelijk. Misschien omdat ie een soort underdog is?
Hij is gewoon een soort anti-held. Walter White is nu ook niet bepaald sympathiek in de laatste seizoenen.
pi_181250182
Er wordt heel erg gespeeld met sympathie in zowel BB als BCS. In 't begin voel je sympathie voor de hoofdpersoon maar naarmate de serie vordert ga je je steeds meer afvragen of dat wel terecht is. En zelfs toen er geen enkele reden meer voor sympathie was (zoals na een paar seizoenen BB waar Walter echt een teringschoft wordt) zat ik in mijn hoofd toch nog wel een beetje hem te verdedigen, gewoon omdat je hem graag sympathiek wil blijven vinden. Dat is wel de grote verdienste van de series, dat het allemaal niet zo zwart/wit is en dat de personages zo sterk zijn en dat je er zo mee gaat identificeren.
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:09:56 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_181250668
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 11:46 schreef Farenji het volgende:
Er wordt heel erg gespeeld met sympathie in zowel BB als BCS. In 't begin voel je sympathie voor de hoofdpersoon maar naarmate de serie vordert ga je je steeds meer afvragen of dat wel terecht is. En zelfs toen er geen enkele reden meer voor sympathie was (zoals na een paar seizoenen BB waar Walter echt een teringschoft wordt) zat ik in mijn hoofd toch nog wel een beetje hem te verdedigen, gewoon omdat je hem graag sympathiek wil blijven vinden. Dat is wel de grote verdienste van de series, dat het allemaal niet zo zwart/wit is en dat de personages zo sterk zijn en dat je er zo mee gaat identificeren.
eens, dat de personages meer dan 1 dimensie hebben is de kracht van deze serie.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:46:58 #14
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181347989
Gale *O*
Man of Steal.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 18:36:46 #15
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181352515
Hm, in die brief staat niet wat ik had verwacht.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_181352766
Mooie overgang naar Saul met die brief op het laatst. Ook wel een voorbode waarom Kim en Jimmy uit elkaar zullen gaan.
pi_181353705
Twee vraagjes:
- Waarom is Jimmy zo eager om dat beeldje te laten stelen bij het bedrijf waar hij dat sollicitatiegesprek had? En waarom deed hij überhaupt eerst zo erg zijn best om de baan te krijgen om ze vervolgens voor losers uit te maken als ze hem uiteindelijk de baan direct willen geven?
- Ik neem aan dat Kim die brief heeft geschreven, om Jimmy te beschermen tegen de inhoud van de daadwerkelijke brief die Chuck achterliet? En dat ze daarom emotioneel werd? Halen jullie dat ook uit die laatste scene of heb ik het verkeerd begrepen?
pi_181354588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Twee vraagjes:
- Waarom is Jimmy zo eager om dat beeldje te laten stelen bij het bedrijf waar hij dat sollicitatiegesprek had? En waarom deed hij überhaupt eerst zo erg zijn best om de baan te krijgen om ze vervolgens voor losers uit te maken als ze hem uiteindelijk de baan direct willen geven?
- Ik neem aan dat Kim die brief heeft geschreven, om Jimmy te beschermen tegen de inhoud van de daadwerkelijke brief die Chuck achterliet? En dat ze daarom emotioneel werd? Halen jullie dat ook uit die laatste scene of heb ik het verkeerd begrepen?
- Ik denk dat hij er van walgde hoe makkelijk alles ging, en hoe makkelijk die gasten te manipuleren waren. Daarmee verloren ze al zijn respect en ik denk dat hij toen ook het plan kreeg om ze dan maar op te lichten.

- Ik denk niet dat het geschreven is door Kim. Ik denk zelf dat ze gewoon emotioneel werd van de (enigszins) menselijke kant van Chuck en dat ze schrok van de niet-aanwezige emotie/reactie van Jimmy. Misschien dat ze het als een duidelijk teken zag dat het niet helemaal lekker gaat in zijn bovenkamer.

Denk ik dan.

Gale. _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_181354661
Weet Kim trouwens van het (laatste?) gesprek tussen Jimmy en Chuck? Waarin hij die vreselijke dingen zei tegen Jimmy, zoals dat hij nooit van hem had gehouden en zo? Als dat niet zo is verklaart het de verschillende reacties ook wel.
Feyenoord Rotterdam
pi_181356464
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:46 schreef SuperNeger het volgende:
Gale *O*
En Ira en Fran uit Breaking Bad. Best grappig dat zelfs die kleine rollen terugkomen in BCS.


Ira van Vamones Pest
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:42:17 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181357700
Ik vermoed ook dat die brief door Kim geschreven is en ze de originele brief nooit aan hem geven gaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † woensdag 22 augustus 2018 @ 00:51:58 #22
88815 The_Emotion
98.3
pi_181362637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet Kim trouwens van het (laatste?) gesprek tussen Jimmy en Chuck? Waarin hij die vreselijke dingen zei tegen Jimmy, zoals dat hij nooit van hem had gehouden en zo? Als dat niet zo is verklaart het de verschillende reacties ook wel.
"Sure he does know how to write letters"
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:49:47 #23
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181366082
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

En Ira en Fran uit Breaking Bad. Best grappig dat zelfs die kleine rollen terugkomen in BCS.
[ afbeelding ]

Ira van Vamones Pest
[ afbeelding ]
Wie is die vrouw? Die herken ik niet.

Ooh die inbreker was hij :D wtf
Man of Steal.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 10:39:01 #24
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181367112
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:42 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed ook dat die brief door Kim geschreven is en ze de originele brief nooit aan hem geven gaat.
Zou nog kunnen dat Jimmy erachter komt en dat dat de breuk veroorzaakt tussen hem en Kim.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_181367151
Hoe zit dat nou eigenlijk precies met dat kartel? Gus en Hector werken allebei voor dezelfde baas maar zijn wel elkaars vijanden ofzo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181367780
die brief was wel erg positief over Jimmy, maar ik haalde er niet meteen uit dat Kim die geschreven heeft. Dat ze zo emotioneel werd was natuurlijk wel dat Jimmy er geen reet om gaf wat er in die brief stond hoe positief de boodschap ook was. Dat zal wel een breekpunt in hun relatie zijn.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 11:35:57 #27
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_181368321
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Zou nog kunnen dat Jimmy erachter komt en dat dat de breuk veroorzaakt tussen hem en Kim.
Dat is het _O_

Daarom moest ze natuurlijk ook huilen toen hij het voorlas.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_181369994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:40 schreef Nielsch het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk precies met dat kartel? Gus en Hector werken allebei voor dezelfde baas maar zijn wel elkaars vijanden ofzo?
Ze werken idd beide voor Don Eladio maar kunnen elkaar niet uitstaan. Hector heeft nog de andere broer van Los Pollos Hermanos gedood vroeger aan de rand van het zwembad. Daarom wil Gus wraak en zelf bepalen hoe hij aan zijn einde komt.
pi_181372510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:49 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Wie is die vrouw? Die herken ik niet.

Ooh die inbreker was hij :D wtf
Serveerster. Ze zit ook in een aantal scenes in Breaking Bad. Met Mike en Lydia die daar dan zitten. Wel grappig dat zelfs die kleine rolletjes door dezelfde mensen gespeeld worden.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 16:19:09 #30
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_181374886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 10:40 schreef Nielsch het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk precies met dat kartel? Gus en Hector werken allebei voor dezelfde baas maar zijn wel elkaars vijanden ofzo?
Toen Hector zijn voeten op het bureau van Gus legde was de vriendschap voorbij. Gus was zo boos dat hij het hele kartel maar gaat uitmoorden.

Bekijk Breaking Bad maar, dan wordt het duidelijk.
reset
  woensdag 22 augustus 2018 @ 16:54:38 #31
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181375547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:19 schreef Individual het volgende:

[..]

Toen Hector zijn voeten op het bureau van Gus legde was de vriendschap voorbij. Gus was zo boos dat hij het hele kartel maar gaat uitmoorden.

Bekijk Breaking Bad maar, dan wordt het duidelijk.
Nee, de haat zit veel dieper bij Gus. Zie post van planethugo. Bij Hector komt de haat voort uit afgunst omdat Gus veel succesvoller is, en later omdat Gus zijn familie uitmoordt.

De samenwerking bestaat omdat het cartel veel verdient aan Gus, en omdat Gus het contact wil behouden voor zijn wraakplannen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 22 augustus 2018 @ 17:17:53 #32
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_181375947
reset
pi_181376770
Las trouwens een theorie over de Mesa Verde bank:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181376785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 12:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ze werken idd beide voor Don Eladio maar kunnen elkaar niet uitstaan. Hector heeft nog de andere broer van Los Pollos Hermanos gedood vroeger aan de rand van het zwembad. Daarom wil Gus wraak en zelf bepalen hoe hij aan zijn einde komt.
Oh ja, die scene aan dat zwembad!. Er was toch ook iets met pissen, wat was dat ook weer?
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:21:55 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_181380161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Las trouwens een theorie over de Mesa Verde bank:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interesting... ik snapte haar reactie namelijk niet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_181380369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 02:53 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een heerlijke serie dit, genot.
Ik hoop dat Vince Gilligan nog veel series mag maken.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_181392085
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Las trouwens een theorie over de Mesa Verde bank:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou kunnen. Al dacht ik meer dat ze inzag dat haar klanten net zo vol van zichzelf waren als haar oude bazen met al die opschepperij van kijk ons eens wat wij allemaal bouwen en kijk dat standbeeld van onszelf in de hal.
pi_181393022
Heerlijk hoe die subtiele dingetjes langs elkaar heen lopen en langzaam bij elkaar komen. Jimmy die met z'n vis bij die dierenarts wegloopt en vervolgens Nacho wordt binnengebracht door het kartel _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_181393385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:15 schreef TigerXtrm het volgende:
Heerlijk hoe die subtiele dingetjes langs elkaar heen lopen en langzaam bij elkaar komen. Jimmy die met z'n vis bij die dierenarts wegloopt en vervolgens Nacho wordt binnengebracht door het kartel _O_
Weet niet hoor, maar al in de tweede aflevering van seizoen 1 hebben Nacho en Jimmy elkaar ontmoet...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181393400
komt die dierenarts ook nog in Breaking Bad voor? Ik vroeg me af of hij nog leeft aangezien die broertjes niet zo een lolbroeken zijn 'hej umbrero' geef me ff dit aan of doe dit
pi_181393791
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 10:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar al in de tweede aflevering van seizoen 1 hebben Nacho en Jimmy elkaar ontmoet...
Ja dat weet ik. Maar Jimmy heeft nog niks te maken met de kartels, maar het komt nu langzaam wel dichterbij.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_181394112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:01 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Maar Jimmy heeft nog niks te maken met de kartels, maar het komt nu langzaam wel dichterbij.
in Breaking Bad had hij ook weinig met de kartels te maken, hij wist wel dat Mike ermee te maken had. 'I know a guy that knows a guy' zei hij tegen Walter en Jessy toen ze op zoek waren naar een distributeur.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:18:02 #43
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_181394136
Leuke intro aflevering 1. Bij de eerste aflevering van eerste seizoen hadden ze ook een liedje van The Ink Spots.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 11:44:19 #44
62913 Blik
The one and Only!
pi_181394715
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 18:10 schreef Nielsch het volgende:
Las trouwens een theorie over de Mesa Verde bank:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 20:33:54 #45
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181407254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:15 schreef planethugo het volgende:

[..]

zou kunnen. Al dacht ik meer dat ze inzag dat haar klanten net zo vol van zichzelf waren als haar oude bazen met al die opschepperij van kijk ons eens wat wij allemaal bouwen en kijk dat standbeeld van onszelf in de hal.
Ik denk ook eerder dat dat het was.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_181415260
Ik dacht echt dat Jimmy met oftwel Jesse of een van die twee domme vriendjes van hem zou treffen toen hij die handlanger aan de telefoon kreeg. Verder leuk om Gale weer te zien.

[ Bericht 30% gewijzigd door HiMyNameIsMaxPowers op 24-08-2018 02:24:15 ]
pi_181495108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:44 schreef Blik het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leek mij ook, zeker omdat ze daarna iets delegeerde aan haar paralegal terwijl ze dat eerst zelf wilde doen.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  dinsdag 28 augustus 2018 @ 14:26:47 #48
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181518438
Ik had ergens gelezen, weet niet meer waar, dat er meer Gene-clipjes in dit seizoen zouden komen. Maar helaas dus niet tot nu toe.

Aflevering van vandaag al gezien _O_ ..... nu weer een week wachten ;(
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 29 augustus 2018 @ 08:43:32 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_181537419
Mike bij die sessie _O_ Wat een baas.

Trage aflevering weer maar ik vind dat totaal niet erg.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_181539587
Beetje een filler, maar nog steeds erg vermakelijk:

- Gus krijgt steeds meer controle over Nacho;
- Jimmy heeft de locatie van zn toekomstige advocatenkantoor gevonden;
- Kim wil niet meer voor Mesa Verde werken;
- Fucking Murder Twins hell yeah!

Alleen de scenes van Mike vond ik deze keer nogal tegenvallen. We weten nu wel dat ie een beetje bijdehand doet in dat opslagbedrijf. En waarom zit ie ook alweer bij die groepstherapie?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181539711
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:29 schreef Nielsch het volgende:
Alleen de scenes van Mike vond ik deze keer nogal tegenvallen. We weten nu wel dat ie een beetje bijdehand doet in dat opslagbedrijf. En waarom zit ie ook alweer bij die groepstherapie?
Zijn zoon is vermoord omdat hij niet mee wilde doen aan de corruptie bij de politie, hij lijkt vooral bij die groepstherapie te zitten voor zijn schoondochter (die naast hem zat en aangaf dat ze die ochtend voor het eerst niet aan Matty, de zoon van Mike had gedacht).
pi_181546599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 10:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Zijn zoon is vermoord omdat hij niet mee wilde doen aan de corruptie bij de politie, hij lijkt vooral bij die groepstherapie te zitten voor zijn schoondochter (die naast hem zat en aangaf dat ze die ochtend voor het eerst niet aan Matty, de zoon van Mike had gedacht).
aah bedankt!

ik wist dat z'n zoon vermoord was door die agenten ja... had dat even niet gekoppeld aan die groepstherapie...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 augustus 2018 @ 16:49:50 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181549229
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:55 schreef Aventura het volgende:
Wel opvallend hoe nu de relatie tussen Kim en Jimmy in beeld wordt gebracht. In de vorige seizoenen was dat lang niet zo expliciet zichtbaar.

Wel gek eigenlijk dat we Jimmy zo sympathiek vinden. Hij is echt wel een hufter namelijk. Misschien omdat ie een soort underdog is?
Aan de ene kant is hij een hufter, aan de andere kant heeft hij toch wel enig verantwoordelijkheidsgevoel. Zo zet hij eerst de bejaarden tegen elkaar op om vooral zelf te kunnen cashen, maar als hij merkt dat die ene oudere dame helemaal uitgekotst wordt, voelt hij zich schuldig en doet een opzetje waarbij hij 'ontmaskerd' wordt ten overstaan van de bejaarden en daarna sluiten die de gelederen weer. Vervolgens is hij wel zijn lucratieve bejaardenpraktijk kwijt.

Trouwens, die soort van flashbacks van Jimmy als winkelmanager, wanneer spelen die zich af? Is dat de tijd na Breaking Bad? Dus nu?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:09:02 #54
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181549787
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 16:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

Trouwens, die soort van flashbacks van Jimmy als winkelmanager, wanneer spelen die zich af? Is dat de tijd na Breaking Bad? Dus nu?
Dat zijn flashforwards, ja.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:09:13 #55
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_181549790
quote:
Trouwens, die soort van flashbacks van Jimmy als winkelmanager, wanneer spelen die zich af? Is dat de tijd na Breaking Bad? Dus nu?
Bedoel je als manager in die Cinnabon? Dat speelt zich idd af na BB, maar heel BCS speelt zich af voor BB. Het zijn dus flashforwards naar zijn leven na BB.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:29:29 #56
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181550385
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:09 schreef D.Licious het volgende:

[..]

Bedoel je als manager in die Cinnabon? Dat speelt zich idd af na BB, maar heel BCS speelt zich af voor BB. Het zijn dus flashforwards naar zijn leven na BB.
Dat dacht ik ook. Maar het zouden ook flash forwards naar een later seizoen van BCS kunnen zijn, waar hij tijdelijk in de goot beland of moet onderduiken. Maar post-BB is inderdaad het meest aannemelijke, hem daarbij laten zien als mislukt omdat hij met WW ten onder is gegaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_181550606
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar het zouden ook flash forwards naar een later seizoen van BCS kunnen zijn, waar hij tijdelijk in de goot beland of moet onderduiken. Maar post-BB is inderdaad het meest aannemelijke, hem daarbij laten zien als mislukt omdat hij met WW ten onder is gegaan.
Het is na BB.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181551929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Maar het zouden ook flash forwards naar een later seizoen van BCS kunnen zijn, waar hij tijdelijk in de goot beland of moet onderduiken. Maar post-BB is inderdaad het meest aannemelijke, hem daarbij laten zien als mislukt omdat hij met WW ten onder is gegaan.
Niet alleen mislukt, vooral ontzettend bang om herkend te worden, dat is zo'n beetje het kernthema van elke flash forward. Het is bovendien een directe verwijzing naar een eerdere uitspraak van Saul tegen Walter in een van de laatste afleveringen van Breaking Bad:
"If I'm lucky, month from now, best case scenario, I'm managing a Cinnabon in Omaha".
  donderdag 30 augustus 2018 @ 10:02:34 #59
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_181568083
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 18:27 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Niet alleen mislukt, vooral ontzettend bang om herkend te worden, dat is zo'n beetje het kernthema van elke flash forward. Het is bovendien een directe verwijzing naar een eerdere uitspraak van Saul tegen Walter in een van de laatste afleveringen van Breaking Bad:
"If I'm lucky, month from now, best case scenario, I'm managing a Cinnabon in Omaha".
Dat wist ik niet. Grappig.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 30 augustus 2018 @ 15:26:48 #60
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_181585438
Op dit moment zit de serie in een tussenfase waarin iedereen een beetje stilstaat, behalve Gus en Nacho. De hoofdpersoon van de serie heeft nauwelijks een verhaallijn op dit moment behalve een beetje de tijd doden tot hij weer als advocaat kan gaan werken, en langzaam aan het realiseren is dat illegale praktijken veel leuker en lucratiever zijn dan een 9 tot 5 baantje, zoals hij voorheen zijn leven leidde. Kim heeft op dit moment ook niet echt een doel en is ook zoekend.

Ik vind het niet erg, ik hou van langzame series, maar ik denk dat sommige mensen nu afhaken.

[ Bericht 1% gewijzigd door HiMyNameIsMaxPowers op 30-08-2018 22:26:38 ]
  donderdag 30 augustus 2018 @ 23:22:39 #62
62913 Blik
The one and Only!
pi_181586880
Als je nu afhaakt dan ben je niet wijs, de serie is vanaf het begin al langzaam
pi_181587680
En nu gebeurt er nog minder dan voorheen.
pi_181588507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 14:46 schreef SuperNeger het volgende:
Gale *O*
Inderdaad!! :D Leuk hoe oude personages van BB terugkomen in BCS.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 31 augustus 2018 @ 08:58:23 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_181590941
beste seizoen tot nu toe :Y
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 15:55:25 #66
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_181599309
Een aflevering waar Mike stil op de bank een krant zit te lezen terwijl de radio aanstaat (op KDSK) zou ik ook waarderen. :P


http://kdsk.com/
reset
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 18:46:04 #67
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181603185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 08:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
beste seizoen tot nu toe :Y
Is ook niet heel moeilijk aangezien er in de vorige 3 geen fuck gebeurde.
Man of Steal.
pi_181613986
Het is mij overigens opgevallen dat Jimmy eenzelfde woedeuitbarsting krijgt net als Walter in BB waarin hij hulp krijgt van mensen die hem willen helpen met zijn kanker door hem bijv een topbaan aan te bieden. De schrijvers houden er wel van om een goed persoon te veranderen in een hufter.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_181685758
Dat begin van deze episode :o
pi_181686255
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 18:46 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Is ook niet heel moeilijk aangezien er in de vorige 3 geen fuck gebeurde.
Inderdaad. Het wordt nu pas een beetje leuk.
  dinsdag 4 september 2018 @ 17:38:26 #71
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181686597
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:04 schreef FredVleespet het volgende:
Dat begin van deze episode :o
Wat moest dat voorstellen? Einde van breaking bad?
Man of Steal.
pi_181687123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Wat moest dat voorstellen? Einde van breaking bad?
Ja tegen het eind van Breaking Bad dat Saul en Walt een nieuwe identiteit krijgen.
  dinsdag 4 september 2018 @ 17:56:20 #73
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181687133
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:55 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Ja tegen het eind van Breaking Bad dat Saul en Walt een nieuwe identiteit krijgen.
En dan zet die dan halfverwege seizoen 4 opeens zomaar in n aflevering
Man of Steal.
pi_181687329
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

En dan zet die dan halfverwege seizoen 4 opeens zomaar in n aflevering
..ja en dat kan niet omdat?
  dinsdag 4 september 2018 @ 18:04:51 #75
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181687370
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:03 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

..ja en dat kan niet omdat?
Nou is toch raar.
Man of Steal.
pi_181688730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:04 schreef FredVleespet het volgende:
Dat begin van deze episode :o
Hij noemde zichzelf Jimmy daar. Interessant, Saul Goodman is dus alleen maar voor de bühne.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:18:48 #77
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_181688869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Hij noemde zichzelf Jimmy daar. Interessant, Saul Goodman is dus alleen maar voor de bühne.
Ook in BB noemde hij zichzelf nog McGill (My real name is McGill) in de ep. 'Better call Saul' (!)
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_181688922
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:18 schreef D.Licious het volgende:

[..]

Ook in BB noemde hij zichzelf nog McGill (My real name is McGill) in de ep. 'Better call Saul' (!)
Oh echt? Dat wist ik niet. Was tijdens het kijken van deze serie altijd in de veronderstelling dat Jimmy op een gegeven moment Saul 'werd.' Dan was hij dus alleen Saul Goodman voor zijn billboards en cliënten :P
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 september 2018 @ 19:54:27 #79
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_181689594
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Oh echt? Dat wist ik niet. Was tijdens het kijken van deze serie altijd in de veronderstelling dat Jimmy op een gegeven moment Saul 'werd.' Dan was hij dus alleen Saul Goodman voor zijn billboards en cliënten :P
BB S02E08 op 26:03 om precies te zijn ;)
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_181689898
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 19:54 schreef D.Licious het volgende:

[..]

BB S02E08 op 26:03 om precies te zijn ;)
Haha, ik moet Breaking Bad maar weer eens gaan herkijken denk ik. Die roekeloosheid van Walt gaat ook steeds tragischer worden nu je steeds meer te weten krijgt over de voorgeschiedenis van de operatie Gus/Mike. :')
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 4 september 2018 @ 22:29:44 #81
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181693663
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Haha, ik moet Breaking Bad maar weer eens gaan herkijken denk ik. Die roekeloosheid van Walt gaat ook steeds tragischer worden nu je steeds meer te weten krijgt over de voorgeschiedenis van de operatie Gus/Mike. :')
Ja Gus wordt inderdaad wederom erg sterk neergezet als iemand die niks aan het toeval over laat. Die Franse aannemer vs die Duitse vond ik ook weer erg sterk gedaan.
pi_181693848
Het Duits van Gus was wel tenenkrommend slecht (uitgesproken) :D
  woensdag 5 september 2018 @ 00:35:55 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181695791
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:55 schreef FredVleespet het volgende:

Ja tegen het eind van Breaking Bad dat Saul en Walt een nieuwe identiteit krijgen.
Rare fastforward.
En ook geen enkele relatie met deze aflevering.

Moest wel grinniken toen hij in trainingspak die 'burners' aan de man bracht bij iedereen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 september 2018 @ 12:45:53 #84
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181702358
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 00:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Rare fastforward.
En ook geen enkele relatie met deze aflevering.

Moest wel grinniken toen hij in trainingspak die 'burners' aan de man bracht bij iedereen.
De link was toch het telefoontje dat hij kapot maakte?
Dit is gewoon raar :l
  woensdag 5 september 2018 @ 12:46:46 #85
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181702378
Btw, het pand van die telefoonwinkel is het 'toekomstige' pand van zijn advocatenkantoor toch?

Ik vraag me ook af hoeveel seizoenen van BCS er nog zullen komen, aangezien de verhaallijn al redelijk dichtbij de overlap met BB komt
Dit is gewoon raar :l
pi_181702572
Die overlap met BB blijft toch briljant. Toen deze serie begon had ik eigenlijk niet verwacht dat er zoveel achtergrond zou worden behandeld van BB zelf. Het leek eerder op een spin off waarin het leventje van Jimmy geïsoleerd werd gevolgd. Maar beetje bij beetje komt er steeds meer bij. Nu ook de wasserette _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 5 september 2018 @ 13:02:03 #87
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
  woensdag 5 september 2018 @ 13:39:15 #88
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181703389
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 12:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Btw, het pand van die telefoonwinkel is het 'toekomstige' pand van zijn advocatenkantoor toch?

Ik vraag me ook af hoeveel seizoenen van BCS er nog zullen komen, aangezien de verhaallijn al redelijk dichtbij de overlap met BB komt
Dat vraag ik me ook af, maar tegelijkertijd lijkt het me niet dat Jimmy al dichtbij de iteratie van Saul Goodman is zoals we die kennen in BB s2e08. Daar krijg je de indruk dat hij echt al een aantal jaren die rol speelt.
pi_181705027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 13:39 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, maar tegelijkertijd lijkt het me niet dat Jimmy al dichtbij de iteratie van Saul Goodman is zoals we die kennen in BB s2e08. Daar krijg je de indruk dat hij echt al een aantal jaren die rol speelt.
Qua tijdlijn zou het kunnen. Als Gus pas net begint met het bouwen van dat lab onder die wasserette dan zit er dus minimaal een jaar (want 7 maanden was blijkbaar onrealistisch kort) tussen nu en het punt waar hij Walter het lab voor het eerst laat zien. En we hebben volgens mij ook geen idee hoe lang het lab daarvoor nog ongebruikt is geweest. Gus is berekenend, dus het kan heel goed dat hij dat lab achter de hand hield voor het juiste moment en de juiste chemicus.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:25:51 #90
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181711125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 15:02 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Qua tijdlijn zou het kunnen. Als Gus pas net begint met het bouwen van dat lab onder die wasserette dan zit er dus minimaal een jaar (want 7 maanden was blijkbaar onrealistisch kort) tussen nu en het punt waar hij Walter het lab voor het eerst laat zien. En we hebben volgens mij ook geen idee hoe lang het lab daarvoor nog ongebruikt is geweest. Gus is berekenend, dus het kan heel goed dat hij dat lab achter de hand hield voor het juiste moment en de juiste chemicus.
Ik heb de tijdlijn van BB niet helemaal meer helder, maar ik zat daar ook over na te denken. Gale was bezig met het inruimen van het lab toen Walter daar kwam. Dus als we daar een jaar vanaf zouden zitten, moeten een aantal dingen ondertussen wel in stroomversnelling raken. Tuco kan dan nooit heel lang meer zitten. En idd ook de praktijk van Saul zou dan niet ver weg zijn.
pi_181711259
BCS S4 speelt zich af in 2003.

BB S1 speelt zich af in 2008.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 5 september 2018 @ 19:37:39 #92
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181711403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:31 schreef Nielsch het volgende:
BCS S4 speelt zich af in 2003.

BB S1 speelt zich af in 2008.
Dan is het lab voorlopig nog niet klaar. :P
pi_181711956
Ik las trouwens op reddit dat het gereedschap van die Duitse ingenieur een speciaal stuk gereedschap is dat enkel in Duitsland gebruikt word. Netjes gedaan van de makers.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 5 september 2018 @ 20:14:01 #94
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_181712399
quote:
10s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:37 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dan is het lab voorlopig nog niet klaar. :P
Gale (die het ook heeft ontworpen) werkt er toch al eerder?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 21:21:18 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_181714146
Die brief van Chuck, die had Kim toch zelf geschreven? Denk ik.. die was ietsjes te lief om van Chuck te komen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 september 2018 @ 21:38:48 #96
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_181714697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:14 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Gale (die het ook heeft ontworpen) werkt er toch al eerder?
Volgens mij niet. De apparatuur werd allemaal nieuw binnen gesleept. Maar wel door Gale aangeschaft.
  woensdag 5 september 2018 @ 23:39:28 #97
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181718040
quote:
99s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:21 schreef Karina het volgende:
Die brief van Chuck, die had Kim toch zelf geschreven? Denk ik.. die was ietsjes te lief om van Chuck te komen.
Howard gaf wel een brief van Chuck aan Kim. Of denk je dat ze die verwisseld heeft?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:14 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Gale (die het ook heeft ontworpen) werkt er toch al eerder?
Volgensmij niet
Dit is gewoon raar :l
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 23:42:10 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_181718102
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Howard gaf wel een brief van Chuck aan Kim. Of denk je dat ze die verwisseld heeft?

[..]


Dat denk ik ja.dat ze hem heeft gelezen, het een nare brief was en ze vervolgens een nieuwe heeft geschreven.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 5 september 2018 @ 23:44:00 #99
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181718138
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat denk ik ja.dat ze hem heeft gelezen, het een nare brief was en ze vervolgens een nieuwe heeft geschreven.
Zou kunnen, maar ze werd wel oprecht emotioneel toen Jimmy die brief voorlas. Voor zover acteerwerk oprecht kan zijn :P
Dit is gewoon raar :l
  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 23:45:14 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_181718165
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:44 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ze werd wel oprecht emotioneel toen Jimmy die brief voorlas. Voor zover acteerwerk oprecht kan zijn :P
dat was eigenlijk vooral de reden dat ik het dacht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_181721214
Waarom was Gus niet tevreden over meneer 1? Die deed er te lichtzinnig over ofzo?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 6 september 2018 @ 08:49:16 #102
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181721261
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:44 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom was Gus niet tevreden over meneer 1? Die deed er te lichtzinnig over ofzo?
Precies. Die meette één ding op met zijn apparaatje en zei vervolgens dat het hem wel zou lukken, omdat hij ook een tunnel had gegraven in een paar maanden tijd. Dit zou een fluitje van een cent worden wat hem betreft.

Blijkbaar stond die houding Gus niet aan. De Duitser, die veel warriger overkwam maar wel alle risico's direct benoemde en met oplossingen kwam, was een stuk realistischer en minder arrogant.
pi_181721724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:49 schreef Xurk het volgende:

[..]

Precies. Die meette één ding op met zijn apparaatje en zei vervolgens dat het hem wel zou lukken, omdat hij ook een tunnel had gegraven in een paar maanden tijd. Dit zou een fluitje van een cent worden wat hem betreft.

Blijkbaar stond die houding Gus niet aan. De Duitser, die veel warriger overkwam maar wel alle risico's direct benoemde en met oplossingen kwam, was een stuk realistischer en minder arrogant.
En hij praatte ook vrijuit over zijn vorige project, die tunnel (in El Paso of zo?) wat ook niet een compleet legale onderneming was.
Feyenoord Rotterdam
pi_181721747
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:44 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom was Gus niet tevreden over meneer 1? Die deed er te lichtzinnig over ofzo?
Omdat ie al snel inzag dat het een beunhaas was. Of die man deed er expres te lichtzinnig over omdat ie niet voor een drugskartel wilde werken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 6 september 2018 @ 09:46:37 #105
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181722123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

En hij praatte ook vrijuit over zijn vorige project, die tunnel (in El Paso of zo?) wat ook niet een compleet legale onderneming was.
Scherp!
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:34:21 #106
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181843174
Top aflevering weer!
Vooral die hal met die Duitsers :D
Dit is gewoon raar :l
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:28:07 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181845910
Kim die niet meegaat in de plannen voor een gezamenlijk kantoor.

Die hal is briljant.

En de mijmeringen van Gus bij Salamanca aan het bed.

En Jimmy/Saul betrekt zijn nieuwe kantoor waar vanuit Soul later advocaat speelt, achterin die Koreaanse nagelstudio.
Die jochies werden op het laatst wel even mooi op hun nummer gezet door hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2018 @ 21:47:49 #108
88815 The_Emotion
98.3
pi_181846413
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:28 schreef golfer het volgende:
Kim die niet meegaat in de plannen voor een gezamenlijk kantoor.

Die hal is briljant.

En de mijmeringen van Gus bij Salamanca aan het bed.

En Jimmy/Saul betrekt zijn nieuwe kantoor waar vanuit Soul later advocaat speelt, achterin die Koreaanse nagelstudio.
Die jochies werden op het laatst wel even mooi op hun nummer gezet door hem.
Daar woonde hij eerst, blijkbaar betaalt hij nog steeds de huur van z'n hokje achter de nagelstudio.

Die scene van Gus bij Hector _O_
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 12 september 2018 @ 01:20:01 #109
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181850839
Wie waren nu de 2 'bad boys' op het eind?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 12 september 2018 @ 08:05:29 #110
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181852652
En the return of Huell natuurlijk :)
Dit is gewoon raar :l
pi_181852818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 01:20 schreef EP3 het volgende:
Wie waren nu de 2 'bad boys' op het eind?
1) die gast die ook dat beeldje ging stelen

2) die gast die ook de telefoon in Chuck zn jasje had gedaan in de rechtzaal
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181854475
geweldige aflevering, vooral die laatste scene. Zo kennen we Saul weer, net doen alsof ie zo stoer is :)
pi_181856873
Geniaal seizoen tot dusver
  woensdag 12 september 2018 @ 13:21:13 #114
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_181857442
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

1) die gast die ook dat beeldje ging stelen

2) die gast die ook de telefoon in Chuck zn jasje had gedaan in de rechtzaal
Oja.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_181864278
Het gaat we erg snel richting BB zo. Het zal mijn verbazen als er meer dan 1 seizoen volgt.
Of is dat al bekend?
  woensdag 12 september 2018 @ 20:47:27 #116
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181867166
Gus bij Hector _O_
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 12 september 2018 @ 22:54:59 #117
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181870096
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 18:35 schreef Rmie het volgende:
Het gaat we erg snel richting BB zo. Het zal mijn verbazen als er meer dan 1 seizoen volgt.
Of is dat al bekend?
Dan zouden ze wel een flinke sprong in de tijd moeten doen. Er moeten nog zoveel puzzelstukjes in elkaar. Jimmy moet nog 10 maanden wachten eer hij weer advocaat mag zijn, laat staan dat hij zijn Saul Goodman praktijk opzet en de naamsbekendheid (en connecties) heeft die hij in BB s2e08 geniet. De meth superlab moet helemaal af zijn en Gale in dienst van Gus. Hector moet uit het ziekenhuis zijn en bij Tuco wonen. Tuco moet uit de gevangenis zijn. Etc., etc.

Natuurlijk kunnen sommige dingen zo gebeurd zijn, maar het zou dan wel erg geforceerd voelen gezien de tempo die BCS normaliter aanhoudt.
  woensdag 12 september 2018 @ 23:39:12 #118
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181871209
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 22:54 schreef Xurk het volgende:

[..]

Dan zouden ze wel een flinke sprong in de tijd moeten doen. Er moeten nog zoveel puzzelstukjes in elkaar. Jimmy moet nog 10 maanden wachten eer hij weer advocaat mag zijn, laat staan dat hij zijn Saul Goodman praktijk opzet en de naamsbekendheid (en connecties) heeft die hij in BB s2e08 geniet. De meth superlab moet helemaal af zijn en Gale in dienst van Gus. Hector moet uit het ziekenhuis zijn en bij Tuco wonen. Tuco moet uit de gevangenis zijn. Etc., etc.

Natuurlijk kunnen sommige dingen zo gebeurd zijn, maar het zou dan wel erg geforceerd voelen gezien de tempo die BCS normaliter aanhoudt.
Gale werd pas later in BB aangenomen toch?
En als we er vanuit gaan dat het lab over ongeveer 12 maanden af zou zijn, dan moet het wel een tijd leeggestaan hebben voordat Walter erin kwam.
Dit is gewoon raar :l
  donderdag 13 september 2018 @ 10:01:03 #119
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_181875255
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 23:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Gale werd pas later in BB aangenomen toch?
En als we er vanuit gaan dat het lab over ongeveer 12 maanden af zou zijn, dan moet het wel een tijd leeggestaan hebben voordat Walter erin kwam.
Gus en Walt kregen voor het eerst in één van de laatste afleveringen van seizoen 2 van BB met elkaar te maken, toen hij via Saul en Mike voor een ton(?) aan meth verkocht aan Gus. Later is een keer een flashback scène geweest waarin Gus de meth laat testen door Gale om te kijken hoe goed Walt is en of hij degene moet zijn die de meth superlab gaat leiden. Ik neem aan dat die flashback dus ook real-time in seizoen 2 van BB heeft plaatsgevonden en dat Gale toen dus ook al wel even met Gus samenwerkte (al kan het natuurlijk zijn dat het testen toen ook slechts een dienstje was, net als zijn cameo van twee afleveringen terug).

Ik vind trouwens ook niet per se dat de meth superlab hetgene is wat de series nog 'ver' uit elkaar houdt. Hector die bij kennis is en door de vrijgelaten Tuco wordt verzorgd evenmin. Mij lijkt het eerder dat de weg van Jimmy McGill naar Saul zoals we die in BB s2 leerden kennen nog vrij groot is. Dat is het enige waarvan ik het geforceerd zou vinden als dat binnen een jaar (in hun tijdlijn) al zover is.

Maar nogmaals: in theorie zou het gewoon kunnen allemaal ;) We zullen zien wat de schrijvers besluiten :P
pi_181876501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:31 schreef Nielsch het volgende:
BCS S4 speelt zich af in 2003.

BB S1 speelt zich af in 2008.
Als er geen enorme tijdsprong komt duurt het nog wel even.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_181877805
Dat moment in de keuken van het restaurant wanneer hij realiseert dat Kim niet met hem samen wil werken in de toekomst zal wel een bepalend moment gaan worden. Hij stond alweer met 1 been op het verkeerde pad, maar nu zal hij helemaal richting Saul gaan.

Ik denk niet dat dit betekent dat het snel richting BB zal gaan. Ze kunnen er zo lang mogelijk mee wachten als ze willen. Die hele tijdlijn in BB was toch ook maar iets langer dan een jaar of zoiets? Desnoods kunnen ze straks verder met ''toekomst'' Jimmy... zijn leven na BB waar we nu al steeds voorproefjes van krijgen. Gaat hij weer als advocaat aan de slag onder een andere identiteit of wie weet wat... er zijn genoeg mogelijkheden.
pi_181881592
Geweldig seizoen weer tot nu toe, in ieder geval. Hoop dat ze er nog zeker 2 aan vastplakken _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_181883478
Ik heb wel een beetje medelijden met die kerels in die keet: 24 uur per dag Duitse bouwvakkers in de gaten houden, pfff, wat een baan.
anonieme razernist
  donderdag 13 september 2018 @ 20:27:18 #124
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181886198
quote:
2s.gif Op donderdag 13 september 2018 18:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met die kerels in die keet: 24 uur per dag Duitse bouwvakkers in de gaten houden, pfff, wat een baan.
Gus kennende denk ik niet dat ze hoeven te klagen over hun loon
Dit is gewoon raar :l
pi_181888457
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
En the return of Huell natuurlijk :)
[ afbeelding ]
Hoop Bill Burr weer te zien.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 17 september 2018 @ 17:56:29 #126
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_181966388
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2018 08:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
En the return of Huell natuurlijk :)
[ afbeelding ]


Hij is wel aardig afgevallen ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 17 september 2018 @ 21:05:16 #127
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181970425
quote:
7s.gif Op maandag 17 september 2018 17:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij is wel aardig afgevallen ^O^
Hahaha. Naar voor hem dat hij dus weer dikker moet worden naarmate de serie verder gaat.
Dit is gewoon raar :l
pi_181972384
quote:
14s.gif Op maandag 17 september 2018 21:05 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Hahaha. Naar voor hem dat hij dus weer dikker moet worden naarmate de serie verder gaat.
Denk dat hij niet veel dikker zal worden in BCS
Moeten zij weten
pi_181991150
Holy shit Gus was keihard deze aflevering.

Je zag direct dat hij zich realiseerde dat Hector ver genoeg was om rationeel na te denken, en dat er een best grote kans was hij misschien wel een redelijk normaal leven had kunnen hebben, dus koos hij ervoor om hem gevangen in zijn eigen lichaam te zetten.
  dinsdag 18 september 2018 @ 22:17:17 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181994423
Prima aflevering, waarbij de verwijdering tussen Kim en Jimmy steeds duidelijker werd.
Ben benieuwd wat Kim bedacht heeft. Leuke cliffhanger voor de volgende aflevering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181995863
Leuke aflevering. Mooi om Huell weer te zien. Die rechtszaak zal wel tot een explosie leiden en daarmee het einde van Jimmy en Kim.
pi_181996500
Holy shit, Gus. _O- Heerlijk ongemakkelijke scène ook op dat bedrijfsfeestje

[ Bericht 10% gewijzigd door GekkeGerrit- op 19-09-2018 00:22:46 ]
Feyenoord Rotterdam
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2018 @ 01:15:41 #133
88815 The_Emotion
98.3
pi_181996866
Als Gus thuis voor je gaat koken, dan weet je dat het om serious business gaat.

De openingsscène was ook mooi in beeld gebracht met splitscreen, het werd donker bij Kim en Jimmy staat er uiteindelijk alleen voor.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_181998641
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 01:15 schreef Remqo het volgende:
Als Gus thuis voor je gaat koken, dan weet je dat het om serious business gaat.

De openingsscène was ook mooi in beeld gebracht met splitscreen, het werd donker bij Kim en Jimmy staat er uiteindelijk alleen voor.
Mooi in beeld gebracht hoe ze uit elkaar lijken te groeien.

Jimmy gaat steeds meer op Saul lijken _O_
pi_181999274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leuke aflevering. Mooi om Huell weer te zien. Die rechtszaak zal wel tot een explosie leiden en daarmee het einde van Jimmy en Kim.
Zat ik ook aan te denken. Er is al het een en ander gebeurt tussen die twee en het zal mij verbazen als Kim en Jimmy nog meer dan een seizoen samen zijn.
pi_182000120
Die vent op dat bedrijfsfeestje, die over de skitrip begon, was dat niet de vader van het junkie vriendinnetje van Pinkman? Die na haar dood dat vliegtuigongeluk veroorzaakte?
  woensdag 19 september 2018 @ 09:35:15 #137
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_182000147
quote:
5s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:33 schreef Farenji het volgende:
Die vent op dat bedrijfsfeestje, die over de skitrip begon, was dat niet de vader van het junkie vriendinnetje van Pinkman? Die na haar dood dat vliegtuigongeluk veroorzaakte?
Nee, dat was een ander.
pi_182000715
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 09:35 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Nee, dat was een ander.
Ok dan haal ik mensen door elkaar. vond het al wat vergezocht.
pi_182001758
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 00:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Holy shit, Gus. _O- Heerlijk ongemakkelijke scène ook op dat bedrijfsfeestje
die scene in de auto na afloop :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 19 september 2018 @ 13:27:30 #140
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182004701
Ben benieuwd hoe ze definitief uit elkaar gaan, want Kim zit helemaal niet in BB toch?

Iedereen wist ook dat Chuck ooit dood moest gaan of zou verdwijnen want die komt ook nooit voor in BB volgens mij, dat is het nadeel van een prequel met nieuwe acteurs.
  woensdag 19 september 2018 @ 13:53:23 #141
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182005269
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:27 schreef EasyLife het volgende:
Ben benieuwd hoe ze definitief uit elkaar gaan, want Kim zit helemaal niet in BB toch?

Iedereen wist ook dat Chuck ooit dood moest gaan of zou verdwijnen want die komt ook nooit voor in BB volgens mij, dat is het nadeel van een prequel met nieuwe acteurs.
Wat we weleens vergeten is dat we in Breaking Bad 0,0 van Saul's / Jimmy's privéleven hebben gezien. For all we know had Chuck in BB nog gewoon geleefd en had Jimmy nog altijd ruzie met hem zodra hij thuiskwam, maar kregen wij het gewoon nooit te zien. Zelfde met Kim (al ben ik er uiteraard ook van overtuigd dat zij elkaar in de tijd van BB nooit meer spreken -- of ze nou gewoon uit elkaar zijn of omdat ze dood gaat).

In Breaking Bad was Bob Odenkirk puur voor de comedy aan afleveringen toegevoegd in scènes met Mike, Walt, Jesse en Skylar.
pi_182006074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2018 13:53 schreef Xurk het volgende:

[..]

Wat we weleens vergeten is dat we in Breaking Bad 0,0 van Saul's / Jimmy's privéleven hebben gezien. For all we know had Chuck in BB nog gewoon geleefd en had Jimmy nog altijd ruzie met hem zodra hij thuiskwam, maar kregen wij het gewoon nooit te zien. Zelfde met Kim (al ben ik er uiteraard ook van overtuigd dat zij elkaar in de tijd van BB nooit meer spreken -- of ze nou gewoon uit elkaar zijn of omdat ze dood gaat).

In Breaking Bad was Bob Odenkirk puur voor de comedy aan afleveringen toegevoegd in scènes met Mike, Walt, Jesse en Skylar.
idd, buiten zijn kantoor en als gladde advocaat hebben we hem niet gezien. Er kan dus vanalles rondom hem nog gespeeld hebben.

Zou mooi zijn als we uiteindelijk het laatste seizoen van BB door de ogen van hem zien en dan ook de scene's die we in BB zagen maar dan van een ander perspectief.
  woensdag 19 september 2018 @ 16:48:08 #143
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_182008633
quote:
Zou mooi zijn als we uiteindelijk het laatste seizoen van BB door de ogen van hem zien en dan ook de scene's die we in BB zagen maar dan van een ander perspectief.
Even off topic, maar als je dat een gaaf scenario vindt moet je 'De Dag' eens kijken, Vlaamse serie. Als je meer info wilt, dm me dan maar :)
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 september 2018 @ 19:43:53 #144
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182011960
Die intro van de nieuwste aflevering in the feels.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 19 september 2018 @ 20:22:41 #145
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_182013120
Waar kun je de preview voor de volgende aflevering vanuit Nederland bekijken?
Dit is gewoon raar :l
pi_182034788
quote:
14s.gif Op woensdag 19 september 2018 01:15 schreef Remqo het volgende:
Als Gus thuis voor je gaat koken, dan weet je dat het om serious business gaat.

De openingsscène was ook mooi in beeld gebracht met splitscreen, het werd donker bij Kim en Jimmy staat er uiteindelijk alleen voor.
Deed me hier aan denken die een hele aflevering in splitscreen hebben gedaan. Sowieso een hilarische serie.
Geschreven door Steven Moffat.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_182040028
Wat denken jullie dat Kim van plan is met al dat papier en tekenstiften?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 21 september 2018 @ 13:54:24 #148
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182046768
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 04:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat denken jullie dat Kim van plan is met al dat papier en tekenstiften?
Stiften
pi_182047767
Zou het soms uiteindelijk door kinderen getekende tekeningen worden van "die agent heeft me hier en hier aangeraakt"? :P

Het moet iig iets zijn waarmee Kim de rechtszaak kan winnen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182048342
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Zou het soms uiteindelijk door kinderen getekende tekeningen worden van "die agent heeft me hier en hier aangeraakt"? :P

Het moet iig iets zijn waarmee Kim de rechtszaak kan winnen.
Kim is niet als Saul, Kim komt vast met een superslimme aanpak waarmee ze wint zonder de boel te belazeren of die agent kapot te maken.
pi_182048380
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:32 schreef Farenji het volgende:

[..]

Kim is niet als Saul, Kim komt vast met een superslimme aanpak waarmee ze wint zonder de boel te belazeren of die agent kapot te maken.
Is zo, en ik ben erg benieuwd welke aanpak ze gaat doen met papier en stiftjes. Niemand hier die een idee heeft?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182049478
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Is zo, en ik ben erg benieuwd welke aanpak ze gaat doen met papier en stiftjes. Niemand hier die een idee heeft?
Dinsdag zullen we het zien.
pi_182050492
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 16:31 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dinsdag zullen we het zien.
Duh. Maar we zouden wel kunnen gokken en wie weet heeft 1 van ons gelijk.

Tekeningen en stiften associeer ik met kinderen. En wat is heftiger dan kindermisbruik door het gezag?

Het kan ook een protestmars zijn buiten de rechtbank maar hoe zou dit invloed hebben op de rechtszaal? Verder heb ik geen ideeën.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2018 @ 19:45:11 #154
862 Arcee
Look closer
pi_182052796
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 06:46 schreef lord_bono het volgende:
Jimmy gaat steeds meer op Saul lijken _O_
Sterker nog, hij is na vier seizoenen Jimmy in een halve episode Saul geworden.
  vrijdag 21 september 2018 @ 19:52:14 #155
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_182052979
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2018 19:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Sterker nog, hij is na vier seizoenen Jimmy in een halve episode Saul geworden.
Vier? Heb ik iets gemist?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_182053167
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2018 19:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Sterker nog, hij is na vier seizoenen Jimmy in een halve episode Saul geworden.
Mwoah, we hebben al vaker wat trekjes langs zien komen van Saul.
pi_182053254
Niemand lijkt het al opgevallen te zijn dat Jimmy al Saul is :?
Hij verkoopt die telefoons als Saul


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2018 20:05:50 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2018 @ 20:08:09 #158
862 Arcee
Look closer
pi_182053332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 20:01 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Mwoah, we hebben al vaker wat trekjes langs zien komen van Saul.
Zeker, maar niet zo expliciet met naam als nu.

De serie bouwt (prettig) langzaam op en dan is zo'n sprong van circa een jaar opmerkelijk. Verder niet erg, maar gewoon opvallend.
  vrijdag 21 september 2018 @ 20:18:34 #159
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_182053651
Had hij de naam Saul al niet eens ergens in seizoen 1 gebruikt? Iets met 'ts all good man (en dan ff snel uitspreken aub ;) )
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_182053819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 20:08 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zeker, maar niet zo expliciet met naam als nu.

De serie bouwt (prettig) langzaam op en dan is zo'n sprong van circa een jaar opmerkelijk. Verder niet erg, maar gewoon opvallend.
De dood van Chuck was ook best abrupt. Dat was het turning point.
  vrijdag 21 september 2018 @ 20:37:32 #161
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182054114
Een of twee afleveringen geleden zei hij ook nog it's all good man.
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:47:33 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182072597
Vorig seizoen met dat promotiefilmpje kwam de naam Saul ook al voorbij dacht ik.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_182072836
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Vorig seizoen met dat promotiefilmpje kwam de naam Saul ook al voorbij dacht ik.
pi_182072947
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 september 2018 20:05 schreef CrashO het volgende:
Niemand lijkt het al opgevallen te zijn dat Jimmy al Saul is :?
Hij verkoopt die telefoons als Saul
[ afbeelding ]
Hoezo zou dat niemand opgevallen zijn? Het was vrij prominent in beeld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182076607
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 23:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoezo zou dat niemand opgevallen zijn? Het was vrij prominent in beeld.
En toch vonden sommigen dat de transformatie naar Saul in een halve aflevering was gebeurd ipv de "eastereggs' hier en daar te zien.

En feitelijk zegt hij hetzelfde als jij.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † zondag 23 september 2018 @ 04:32:49 #166
88815 The_Emotion
98.3
pi_182076706
Ik vind vooral de Mike/Gus plot boeiender worden.

Waarom een geheime lab laten bouwen, 4 jaar voor Walter White in beeld zou moeten komen.
Volgens de tijdlijn speelt het zich nu af in 2004
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_182080629
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 17:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Duh. Maar we zouden wel kunnen gokken en wie weet heeft 1 van ons gelijk.

Tekeningen en stiften associeer ik met kinderen. En wat is heftiger dan kindermisbruik door het gezag?

Het kan ook een protestmars zijn buiten de rechtbank maar hoe zou dit invloed hebben op de rechtszaal? Verder heb ik geen ideeën.
Ze gaat met groot publiek voor de rechtbank een racisme kaartje trekken. Werkt altijd!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_182081324
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2018 12:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ze gaat met groot publiek voor de rechtbank een racisme kaartje trekken. Werkt altijd!
Dat is een zeer goede voorspelling. De rechter heeft geen zin in dat gedoe en seponeert de zaak. Klinkt plausibel.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182107865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 15:32 schreef Farenji het volgende:

[..]

Kim is niet als Saul, Kim komt vast met een superslimme aanpak waarmee ze wint zonder de boel te belazeren of die agent kapot te maken.
mwa Kim kan er ook wat van, heeft ze niet vroeger met Jimmy ook eens mensen opgelicht (in dat hotel of wat was dat)
  maandag 24 september 2018 @ 19:13:34 #170
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_182109431
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 17:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

mwa Kim kan er ook wat van, heeft ze niet vroeger met Jimmy ook eens mensen opgelicht (in dat hotel of wat was dat)
Als Viktor en Gisella ja
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_182127252
Mooi dat die website voor Huell ook daadwerkelijk bestaat: http://www.freewill-baptistchurch.com/index.php :D
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:30:15 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182128289
Heerlijk bedachte truc weer van Kim en Jimmy om die aanklager om te krijgen.
Vooral dat met die telefoons was briljant. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:31:47 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182128318
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi dat die website voor Huell ook daadwerkelijk bestaat: http://www.freewill-baptistchurch.com/index.php :D
En er echt veel werk van gemaakt met nog een aantal tabbladen erbij. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182130124
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi dat die website voor Huell ook daadwerkelijk bestaat: http://www.freewill-baptistchurch.com/index.php :D
Godver _O- _O- _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2018 @ 21:52:06 #175
88815 The_Emotion
98.3
pi_182132487
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi dat die website voor Huell ook daadwerkelijk bestaat: http://www.freewill-baptistchurch.com/index.php :D
Weer zo'n prachtig detail wat de serie siert.

Verder goed verzonnen met random mensen in de bus brieven laten schrijven icm met de telefoons :7
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 25 september 2018 @ 22:00:08 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_182132699
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi dat die website voor Huell ook daadwerkelijk bestaat: http://www.freewill-baptistchurch.com/index.php :D
_O_
  dinsdag 25 september 2018 @ 22:06:00 #177
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_182132882
Kim/Jimmy verhaallijn was wel sterk, ja. Mike/Gus verhaallijn was daarentegen vrij zwak.
Maar dikke pluspunten voor de website, :D. En heb nu zin in deze:



:9!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 25 september 2018 @ 22:15:42 #178
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_182133125
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 22:06 schreef EP3 het volgende:
Kim/Jimmy verhaallijn was wel sterk, ja. Mike/Gus verhaallijn was daarentegen vrij zwak.
Maar dikke pluspunten voor de website, :D. En heb nu zin in deze:

[ afbeelding ]

:9!
hiffiewiesbier!

Iets zegt me dat die Duitsers er allemaal aan gaan.
pi_182134438
Fantastisch dat gedeelte om Huell vrij te krijgen _O_
pi_182134456
Ik ging echt stuk bij dat stuk van Huell, + traantje vh lachen :')
Moeten zij weten
pi_182137374
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 september 2018 22:15 schreef Aventura het volgende:

[..]

hiffiewiesbier!

Iets zegt me dat die Duitsers er allemaal aan gaan.
Dat wisten we op voorhand toch al?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182138132
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 05:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat wisten we op voorhand toch al?
Nee want dat gaat ook niet gebeuren.
  woensdag 26 september 2018 @ 09:39:20 #183
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182139010
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 september 2018 17:32 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Mooi dat die website voor Huell ook daadwerkelijk bestaat: http://www.freewill-baptistchurch.com/index.php :D
Ik had als ik die vrouw was toen wel even de WHOIS bekeken, in de serie hebben ze die site snel opgezet, daar zou ik dan wel m'n twijfels bij hebben:

Creation Date: 2018-04-11T22:48:25Z

quote:
14s.gif Op dinsdag 25 september 2018 21:52 schreef Remqo het volgende:

[..]

Weer zo'n prachtig detail wat de serie siert.

Verder goed verzonnen met random mensen in de bus brieven laten schrijven icm met de telefoons :7
Denk dat het makkelijker is om snel even zo'n site te maken, dan het helemaal te faken en de adresbalk te editen enzo haha.
  woensdag 26 september 2018 @ 09:56:56 #184
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182139365
Ik moest hardop lachen toen de DA mensen ging opbellen en we de 'reveal' kregen dat Jimmy daar met die studenten klaar zat met een hele lading aan drop phones :D Ge-ni-aal! Dat was echt de finishing touch van de scheme _O_

Verder mixed feelings over de stap van Kim richting de 'dark side'. Het is na een half seizoen waarin ze steeds verder uit elkaar groeiden uiteraard gaaf om ze weer toenadering tot elkaar te zien zoeken en samen lol te zien hebben (scène in bed). En het moment dat Kim gewonnen had en er zo opgewonden van raakte dat ze Jimmy direct besprong was ook nice. Een 'good girl gone bad' heeft ook wel iets aantrekkelijks O-) Maar je wéét gewoon dat dit niet goed voor haar gaat aflopen... ;(
pi_182139992
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2018 19:13 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Als Viktor en Gisella ja
blijkbaar kickt ze er toch wel op ;)

Fantastische aflevering, met die telefoons was hilarisch _O- _O- _O-
pi_182140717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 07:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee want dat gaat ook niet gebeuren.
Ik heb nooit gedacht van die blijven wel leven. Die aannemer lult iig teveel met een slok op en die ander is een ontzettende probleemmaker die een keer in een cel beland en zichzelf eruit wil lullen. Het kan bijna niet dat ze rustig oud hebben mogen worden in vrijheid.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 26 september 2018 @ 11:56:45 #187
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182141199
Ik vond het wel erg pijnlijk toen Mike zo vermanend richting Werner moest optreden. Het was uiteraard terecht, maar Werner ziet hem echt als vriend en Mike is in heel de serie volgens mij nog nooit zo vriendschappelijk met een man (buiten Gus) omgegaan volgens mij. Nu wordt Werner wel erg met beide voeten weer terug op aarde / tussen zijn jongens gezet.
pi_182142611
die Werner is een beroepsgek, die kan ook over vrijwel niks anders praten dan over zijn werk. Ken er irl ook wel een paar. Dat ie nu over zijn werk ging praten na wat borrels gaat hem natuurlijk zijn kop kosten, zeker als je zo een beroepsgek bent die nergens anders over kan praten.

Mike zei ook tegen Gus: komt wel goed maar dat was tegen beter weten in. Omdat hij Werner wel mag.
pi_182142696
Zou kunnen. Werner wordt wel heel sympathiek neergezet, zodat het allemaal harder aankomt.
Die site is wel erg grappig, die Huell heb ik nog nooit zien lachen en is een soort zwijgzame Frankenstein op de achtergrond en dan zie je hem ineens vriendelijk lachend in een gospelkoor en in de tuin _O- .

'One Easter egg hunt Huell noticed that all the kids had found eggs except my little Maggie. He asked if he could help her and together they found ten eggs. She was so excited!" - Bradley F.
anonieme razernist
pi_182143708
Werner weet toch ook de naam van Gus, hij zei eens iets over Mr Fringe. Dat is al een los eind dat Gus niet graag ziet
pi_182144594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:29 schreef planethugo het volgende:
Werner weet toch ook de naam van Gus, hij zei eens iets over Mr Fringe. Dat is al een los eind dat Gus niet graag ziet
En toch klinkt die user Lordrondraai heel stellig, vraag me af waarom hij dat denkt. Heeft ie 1 of andere bron dat die duitsers niks gaat overkomen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182144674
Leuke aflevering. Wel frappant dat Jimmy, maar vooral Kim, zo veel risico nemen om een kruimeldief (die ook nog eens schuldig is) van gevangenisstraf te behoeden. Frauderen met post? Als het aan het licht was gekomen, had het hun carrière als advocaat kunnen kosten.
pi_182144734
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:22 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Leuke aflevering. Wel frappant dat Jimmy, maar vooral Kim, zo veel risico nemen om een kruimeldief (die ook nog eens schuldig is) van gevangenisstraf te behoeden. Frauderen met post? Als het aan het licht was gekomen, had het hun carrière als advocaat kunnen kosten.
Ik denk dat Kim gekrenkt was door de arrogante officier van justitie.
anonieme razernist
pi_182144777
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:25 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik denk dat Kim gekrenkt was door de arrogante officier van justitie.
Dat denk ik ook, en die straf die ze wilde opleggen was ook veel te zwaar, en ik weet dat Kim een zwak heeft voor Jimmy en hem altijd wil helpen, maar even goed... ze is een professionele advocaat... om zo veel moeite en risico te nemen voor iemand als Huell, die Kim persoonlijk niet eens kent, is wel kortzichtig, maar wel vermakelijk natuurlijk.
pi_182145281
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:27 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, en die straf die ze wilde opleggen was ook veel te zwaar, en ik weet dat Kim een zwak heeft voor Jimmy en hem altijd wil helpen, maar even goed... ze is een professionele advocaat... om zo veel moeite en risico te nemen voor iemand als Huell, die Kim persoonlijk niet eens kent, is wel kortzichtig, maar wel vermakelijk natuurlijk.
Een professionele advocaat die geen zin meer heeft om braaf haar werk op een wettelijk correcte manier te doen. Je kon al zien dat ze haar interesse in Mesa Verde aan het verliezen is. Ze wimpelde haar baas van Mesa Verde ook heel snel af ipv haar gebruikelijke "maar natuurlijk doe ik dat even voor je". Ze zat die rechter in de vorige aflevering ook goed te fucken ipv op zich op Mesa Verde te storten.

Kim geeft niks om Huell, dat weet ik wel zeker.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182145614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 15:49 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Een professionele advocaat die geen zin meer heeft om braaf haar werk op een wettelijk correcte manier te doen. Je kon al zien dat ze haar interesse in Mesa Verde aan het verliezen is. Ze wimpelde haar baas van Mesa Verde ook heel snel af ipv haar gebruikelijke "maar natuurlijk doe ik dat even voor je". Ze zat die rechter in de vorige aflevering ook goed te fucken ipv op zich op Mesa Verde te storten.

Kim geeft niks om Huell, dat weet ik wel zeker.
Ze is sinds haar ongeluk 'zoekend', net zoals Jimmy dit seizoen. Maar niet voor een groot bedrijf zoals Mesa Verde te willen werken en liever kleinere zaken te doen, is iets anders dan zo'n risico als met Huell te nemen en kans om als advocaat uit het ambt te worden gezet, want dat was de consequentie geweest als die officier van justitie iets dieper had gegraven en er achter was gekomen. Dat rijmt niet met de Kim die tot nu toe als advocaat altijd zeer professioneel is geweest, want het is niet zo dat Huell onschuldig was in deze zaak. Maar misschien zal Kim nu samen met Jimmy het verkeerde pad opgaan wat haar uiteindelijk zal opbreken.
pi_182147359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 11:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb nooit gedacht van die blijven wel leven. Die aannemer lult iig teveel met een slok op en die ander is een ontzettende probleemmaker die een keer in een cel beland en zichzelf eruit wil lullen. Het kan bijna niet dat ze rustig oud hebben mogen worden in vrijheid.
Ik vind het helemaal niet onwaarschijnlijk dat Werner en misschien nog een paar van die lui dit avontuur niet allemaal overleven. Maar jij zegt dat het vanaf het begin duidelijk is dat ze allemaal dood gaan terwijl ik dat totaal niet de Gus's stijl vindt. Natuurlijk kan het maar mij lijkt dat hij er altijd minimaal 1 laat leven.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 14:29 schreef planethugo het volgende:
Werner weet toch ook de naam van Gus, hij zei eens iets over Mr Fringe. Dat is al een los eind dat Gus niet graag ziet
Huh? Er kennen wel meer mensen Gus als druglord? Lydia, Mike, Barry, Gale, Nacho en later ook Walt en Jesse + nog hoeveel van die henchmen die voor hem moorden.
  woensdag 26 september 2018 @ 18:40:38 #198
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182149001
Ik vraag me toch af hoe Kim uiteindelijk dood gaat. Door de Kartel? We hebben hier na nog maar 1 seizoen. Het zal dus wel spannend worden.
Man of Steal.
pi_182149167
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2018 17:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet onwaarschijnlijk dat Werner en misschien nog een paar van die lui dit avontuur niet allemaal overleven. Maar jij zegt dat het vanaf het begin duidelijk is dat ze allemaal dood gaan terwijl ik dat totaal niet de Gus's stijl vindt. Natuurlijk kan het maar mij lijkt dat hij er altijd minimaal 1 laat leven.

Als hij al 1 laat leven Is dat een boodschap aan anderen dat ze hun leven niet zeker zijn. Dat is hier niet het geval.
quote:
Huh? Er kennen wel meer mensen Gus als druglord? Lydia, Mike, Barry, Gale, Nacho en later ook Walt en Jesse + nog hoeveel van die henchmen die voor hem moorden.
Zij hebben allemaal een functie. De Duitsers straks niet meer.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182149331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 16:04 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

[..]

Ze is sinds haar ongeluk 'zoekend', net zoals Jimmy dit seizoen. Maar niet voor een groot bedrijf zoals Mesa Verde te willen werken en liever kleinere zaken te doen, is iets anders dan zo'n risico als met Huell te nemen en kans om als advocaat uit het ambt te worden gezet, want dat was de consequentie geweest als die officier van justitie iets dieper had gegraven en er achter was gekomen. Dat rijmt niet met de Kim die tot nu toe als advocaat altijd zeer professioneel is geweest, want het is niet zo dat Huell onschuldig was in deze zaak. Maar misschien zal Kim nu samen met Jimmy het verkeerde pad opgaan wat haar uiteindelijk zal opbreken.
Ze heeft voordat ze advocaat werd mensen opgelicht met Jimmy. En nu met deze stunt is ze weer verkeerd bezig maar ik zie geen schuldgevoel of zo. Sterker nog, ze geniet ervan. We zouden kunnen zeggen dat dit de echte kim is.

Het is mij trouwens een raadsel waarom iedereen denkt dat kim sterft omdat ze niet in BB voorkomt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182160361
Die foto's van Huell. _O-

En die Duitsers, tja, als er zo veel tijd aan deze plotline is besteed moet er wel *iets* misgaan, toch? Mike vertelde in zijn woede tegen Werner ook dat die stripclub/bar waar ze waren in Albuquerque was, ik weet niet of hij dat van te voren al wist maar dat samen met dat hij Gus gezien heeft en zijn naam weet is wel heel veel info. Mike lijkt hem wel oprecht te mogen, dus dat zou wel heel pijnlijk gaan worden.
Feyenoord Rotterdam
pi_182160739
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:53 schreef Kloonhommel het volgende:

Het is mij trouwens een raadsel waarom iedereen denkt dat kim sterft omdat ze niet in BB voorkomt.
Ik betwijfel ook of ze sterft. Als ze dood zou gaan naar aanleiding van het werk/schimmige praktijken, dan zou Jimmy/Saul nooit ook dat pad op gaan. Ik had eigenlijk verwacht dat ze uit elkaar zouden groeien, maar nu lijken ze weer bij elkaar te komen.
  donderdag 27 september 2018 @ 13:06:56 #203
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182162490
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die foto's van Huell. _O-

En die Duitsers, tja, als er zo veel tijd aan deze plotline is besteed moet er wel *iets* misgaan, toch? Mike vertelde in zijn woede tegen Werner ook dat die stripclub/bar waar ze waren in Albuquerque was, ik weet niet of hij dat van te voren al wist maar dat samen met dat hij Gus gezien heeft en zijn naam weet is wel heel veel info. Mike lijkt hem wel oprecht te mogen, dus dat zou wel heel pijnlijk gaan worden.
Ja dit dus. Eerst al die moeite om ervoor te zorgen dat ze niet weten waar ze zijn enzo, en dan nu dit.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  donderdag 27 september 2018 @ 13:33:47 #204
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_182163009
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 10:59 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik betwijfel ook of ze sterft. Als ze dood zou gaan naar aanleiding van het werk/schimmige praktijken, dan zou Jimmy/Saul nooit ook dat pad op gaan. Ik had eigenlijk verwacht dat ze uit elkaar zouden groeien, maar nu lijken ze weer bij elkaar te komen.
Ik verwacht ook niet dat ze dood zal gaan.
Het zal voor haar een keuze zijn tussen het worden van een echte advocaat en dus géén Jimmy of de kleine praktijk aan de randen van de wet mét Jimmy.

Ik vrees voor hem het eerste.

Ik zie hier ook zoveel mensen hem Saul noemen... maar voor mij is hij gewoon Jimmy. <3
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_182167803
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2018 18:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ze heeft voordat ze advocaat werd mensen opgelicht met Jimmy. En nu met deze stunt is ze weer verkeerd bezig maar ik zie geen schuldgevoel of zo. Sterker nog, ze geniet ervan. We zouden kunnen zeggen dat dit de echte kim is.

Het is mij trouwens een raadsel waarom iedereen denkt dat kim sterft omdat ze niet in BB voorkomt.
Klopt, maar dat was niet in haar rol als advocaat.

Ik snap niet waarom sommige denken dat Kim zal sterven. Misschien hebben ze gewoon geen contact meer tijdens BB. Of misschien is er altijd contact tussen hen geweest, ook tijdens het BB tijdperk. Het is niet dat we zoveel van Saul's leven te zien krijgen tijdens BB. We zien hem enkel als advocaat en weten weinig van zijn persoonlijk leven. De schrijvers zouden zelfs een heel seizoen kunnen wijden aan zijn leven tijdens BB.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2018 @ 17:57:18 #206
88815 The_Emotion
98.3
pi_182167935
Het blijft gewoon gissen waar Kim is tijdens BB, ze hoeft helemaal niet dood te gaan.
Mss blijft ze buiten beeld, want BB draait niet om Saul Goodman.
Mss verhuist ze wel naar een andere staat, belandt ze in de gevangenis, of wil verder niets met Jimmy te maken hebben. Tot nu toe staat ze ook ver buiten de Gus/Mike verhaallijn, dus ik verwacht geen liquidatie.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_182168369
quote:
2s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:57 schreef Remqo het volgende:
Het blijft gewoon gissen waar Kim is tijdens BB, ze hoeft helemaal niet dood te gaan.
Mss blijft ze buiten beeld, want BB draait niet om Saul Goodman.
Mss verhuist ze wel naar een andere staat, belandt ze in de gevangenis, of wil verder niets met Jimmy te maken hebben. Tot nu toe staat ze ook ver buiten de Gus/Mike verhaallijn, dus ik verwacht geen liquidatie.
Ik dacht zelf aan dat ze door Jimmy in de bak beland en hierdoor niets meer met hem te maken wilt hebben. Kan natuurlijk alle kanten op maar hier dacht ik het meest aan.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2018 @ 18:39:10 #208
88815 The_Emotion
98.3
pi_182168685
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:22 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik dacht zelf aan dat ze door Jimmy in de bak beland en hierdoor niets meer met hem te maken wilt hebben. Kan natuurlijk alle kanten op maar hier dacht ik het meest aan.
Dat lijkt me een plausibele optie, want een scam uitvoeren samen met Jimmy vindt ze stiekem wel leuk, maar je weet het nooit welke kant op gaat, het blijft gissen en speculeren.
Om vervolgens op het verkeerde been gezet te worden :D

[ Bericht 9% gewijzigd door The_Emotion op 27-09-2018 18:45:40 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 27 september 2018 @ 21:10:58 #209
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_182171870
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 13:06 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja dit dus. Eerst al die moeite om ervoor te zorgen dat ze niet weten waar ze zijn enzo, en dan nu dit.
ja dat vond ik ook al zo raar, eerst geblinddoekt en al vervoerd en dan naar een stripclub?!vraag me wel af hoe je 15 volwassen mannen tegelijk ombrengt.
pi_182171959
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

ja dat vond ik ook al zo raar, eerst geblinddoekt en al vervoerd en dan naar een stripclub?!vraag me wel af hoe je 15 volwassen mannen tegelijk ombrengt.
Dat hebben we toch al eens eerder gezien toen Walther White alle losse eindjes wegwerkte?
pi_182171974
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:10 schreef Aventura het volgende:

vraag me wel af hoe je 15 volwassen mannen tegelijk ombrengt.
Beetje gas in die hal waar ze slapen laten lopen terwijl ze slapen? Of hoeft nieteens die hele hal te zijn. Gewoon die huisjes waar ze in verblijven.

Zou wel in de BB "humor" passen. Duitsers ombrengen met gas :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 21:16:27 ]
pi_182172019
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

ja dat vond ik ook al zo raar, eerst geblinddoekt en al vervoerd en dan naar een stripclub?!vraag me wel af hoe je 15 volwassen mannen tegelijk ombrengt.
Mexicaans cartels schijnen daar erg goed in te zijn. Hoewel vijftien Duitsers wel wereldnieuws zou zijn.
anonieme razernist
pi_182174782
quote:
99s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:14 schreef CrashO het volgende:

[..]

Beetje gas in die hal waar ze slapen laten lopen terwijl ze slapen? Of hoeft nieteens die hele hal te zijn. Gewoon die huisjes waar ze in verblijven.

Zou wel in de BB "humor" passen. Duitsers ombrengen met gas :')
Jezus wat slecht. :')

Theoritisch hoeft alleen de aannemer en de probleemmaker dood. De rest weet geen mallemoer en zijn niet zo een praters.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:41:08 #214
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182278847
Ik vond de aflevering vandaag erg tegenvallen :(
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_182279122
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 22:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Jezus wat slecht. :')

Theoritisch hoeft alleen de aannemer en de probleemmaker dood. De rest weet geen mallemoer en zijn niet zo een praters.
Die eerste is zichzelf inmiddels erg snel aan het ontwikkelen tot een tikkende tijdbom. Zou dat puur tussen de oren fout zitten of is er lichamelijk ook iets aan de hand? Ik kan die angstaanval nog niet echt plaatsen.
pi_182281717
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:57 schreef showtimer het volgende:
Zou dat puur tussen de oren fout zitten of is er lichamelijk ook iets aan de hand? Ik kan die angstaanval nog niet echt plaatsen.
Misschien bang dat hij omgelegd wordt nadat hij het in de kroeg had verkloot? En dat ze nu al het grove werk gedaan is, hem niet meer nodig hebben?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 21:46:06 ]
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:57:10 #217
88815 The_Emotion
98.3
pi_182282023
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:45 schreef CrashO het volgende:

[..]

Misschien bang dat hij omgelegd wordt nadat hij het in de kroeg had verkloot? En dat ze nu al het grove werk gedaan is, hem niet meer nodig hebben?
Er werd ook geklooid met de camera's, net zoals de bedrading van de explosieven
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:03:20 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182282172
Ik vond hem wel weer goed. Jimmy die afgewezen werd door die commissie en Werner die op een slimme manier ontsnapt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182282803
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:45 schreef CrashO het volgende:

[..]

Misschien bang dat hij omgelegd wordt nadat hij het in de kroeg had verkloot? En dat ze nu al het grove werk gedaan is, hem niet meer nodig hebben?
Kan, maar dat is misschien juist te simpel of voorspelbaar? Hij suggereerde nota bene zelf dat hij enkele dagen gemist kan worden. Vluchten lijkt dan riskanter als je beseft met wie je te maken hebt. Ik denk toch dat er iets dringends speelt waardoor hij zo snel mogelijk weg denkt te moeten.
pi_182282974
Je zult zien dat ie na een paar dagen vrijwillig terugkeert omdat het zo'n goeierd is.
anonieme razernist
pi_182283227
Wat een meltdown van Jimmy. Odenkirk _O_
Feyenoord Rotterdam
pi_182283300
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:29 schreef NoCigar het volgende:
Je zult zien dat ie na een paar dagen vrijwillig terugkeert omdat het zo'n goeierd is.
Ik denk dat Werner alleen nog maar Belize gaat zien.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:47:04 #223
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_182283510
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ik denk dat Werner alleen nog maar Belize gaat zien.
You're full of colorful metaphors, aren't you?
reset
pi_182283830
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:41 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik vond de aflevering vandaag erg tegenvallen :(
Vond hem juist super.
pi_182285655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:41 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik vond de aflevering vandaag erg tegenvallen :(
Niet eens met jou.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 3 oktober 2018 @ 09:12:19 #226
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_182287859
Ik vond het echt een van de sterkste afleveringen van het seizoen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_182288050
Geweldige aflevering. De afwijzing van Jimmy kan wel eens een hele belangrijke gebeurtenis in zijn leven zijn.

De scene in LPH met die nieuwe Salamanca en Gus vond ik ook geweldig.

Interessante ontwikkelingen in het Duitse kamp. Blijft een zeer vermakelijke bij-verhaallijn.

Ik was echt even ontroerd toen Jimmy thuis kwam en Kim bij hem kwam staan bij die spiegel. Wat een geweldige actrice!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182288056
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:10 schreef Aventura het volgende:

[..]

ja dat vond ik ook al zo raar, eerst geblinddoekt en al vervoerd en dan naar een stripclub?!vraag me wel af hoe je 15 volwassen mannen tegelijk ombrengt.
Makkelijk.
In dat geblindeerde busjes de grens over naar Mexico en dan ergens in een kuil begraven. Of onderdeel laten uitmaken van de fundering van dat drugslab.
pi_182288168
Ik mag aannemen dat Mike de stripclub wel heeft geprepareerd van tevoren. Dus het personeel betalen om alle aanwijzingen naar een locatie weg te nemen en niet te praten over een locatie. Wel dom dat hij die niet die hele club heeft afgehuurd voor een privéfeest. Het mag blijkbaar allemaal wat kosten dus dat had hij best kunnen doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182289199
Arme Kim... Saul liet hier echt zijn ware aard zien, uiteindelijk is het een manipulerende sociopath die alleen van zichzelf houdt, maar Kim kan niet anders dan van hem blijven houden.
pi_182289351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 09:36 schreef Nielsch het volgende:
Ik mag aannemen dat Mike de stripclub wel heeft geprepareerd van tevoren. Dus het personeel betalen om alle aanwijzingen naar een locatie weg te nemen en niet te praten over een locatie. Wel dom dat hij die niet die hele club heeft afgehuurd voor een privéfeest. Het mag blijkbaar allemaal wat kosten dus dat had hij best kunnen doen.
dat idee had ik wel eigenlijk dat iedereen daar op verzoek van hem was, ook die ene gasten waar Werner mee aan de praat raakte. Volgens mij pakte Mike dat bierviltje niet mee maar had hij het wel de volgende dag bij zich. Maar dat kan ik gemist hebben.

Als Werner maar niet toevallig die nieuwe Salamanca gast tegenkomt als hij door de woestijn rent :D
  woensdag 3 oktober 2018 @ 15:28:13 #232
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182294694
Wat gaat die serie eigenlijk tergend langzaam, je kan het hele seizoen in 1 aflevering stoppen wat dat betreft.
Maar dat 't zo langzaam gaat en dat er zoveel scenes inzitten die verder niets met het hoofdverhaal te maken hebben maakt 't wel mooie TV met een hoop caracter building.
Die backstory van het belletje van Don Hector bijv. ze hadden ook gewoon een verpleegster dat belletje kunnen laten geven maar nee, daar zit dan toch ook weer een kartelverhaal achter, geweldig!
pi_182295874
tempo is prima, op 1 ding na: hoelang het duurt voordat hij de advocaat wordt die we uit BB kennen. Hopelijk krijgt hij alsnog zijn licentie, niet dat hij over een jaar weer een kans krijgt en wij ook weer minstens een jaar (en waarschijnlijk dan nog een seizoen eroverheen voordat dat jaar verstreken is) moeten wachten
  donderdag 4 oktober 2018 @ 07:59:38 #234
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_182310096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 16:27 schreef planethugo het volgende:
tempo is prima, op 1 ding na: hoelang het duurt voordat hij de advocaat wordt die we uit BB kennen. Hopelijk krijgt hij alsnog zijn licentie, niet dat hij over een jaar weer een kans krijgt en wij ook weer minstens een jaar (en waarschijnlijk dan nog een seizoen eroverheen voordat dat jaar verstreken is) moeten wachten
Ik dacht dat de verhalen in elkaar zouden overlopen, maar als volgend jaar het laatste seizoen is, dan niet. Weet nog in het begin dat veel vrienden dachten dat er misschien wel cameo's zouden zijn van BB hoofdpersonen, maar toen dat niet kwam zijn ze allemaal afgehaakt.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 08:07:07 #235
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_182310152
Ik vind het wel een domme actie van Werner. Hij moet toch weten dat hij dit niet gaat overleven. Als hij geduld had gehad had hij zijn vrouw tenminste nog gezien uiteindelijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_182311144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 07:59 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ik dacht dat de verhalen in elkaar zouden overlopen, maar als volgend jaar het laatste seizoen is, dan niet. Weet nog in het begin dat veel vrienden dachten dat er misschien wel cameo's zouden zijn van BB hoofdpersonen, maar toen dat niet kwam zijn ze allemaal afgehaakt.
ja dat herken ik ook wel van wat vrienden om me heen die seizoen 1 wat te rustig vonden. Denk dat als ze bij S3 zouden beginnen met Gus etc dat er dan meer animo zou zijn.

Is bevestigd dat volgend seizoen het laatste is? Volgens mij niet toch
pi_182318665
Volgend seizoen kan nooit het laatste zijn in dit tempo. Seizoenen zijn ook korter dan Breaking Bad Ze zitten nu nog +/- 4jaar verwijderd van Breaking Bad. Dus ik vermoed dat we sowieso nog wel een 6e seizoen krijgen.
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:20:14 #238
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182318900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:12 schreef FredVleespet het volgende:
Volgend seizoen kan nooit het laatste zijn in dit tempo. Seizoenen zijn ook korter dan Breaking Bad Ze zitten nu nog +/- 4jaar verwijderd van Breaking Bad. Dus ik vermoed dat we sowieso nog wel een 6e seizoen krijgen.
Ik hoop t wel, maar:

quote:
According to the co-creators, it seems like (the yet to be commissioned) season 5 will likely be the last, but might also be 20 episodes rather than the usual 10.
When I mentioned how showrunner Peter Gould had previously said he didn't see BCS going on longer than BB, he replied: "I think I would stick with that.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_182319112
Ik vond het echt een goede aflevering met alle verhaallijnen in 1 aflevering en een geweldige emotionele scene tussen Jimmy en Kim die we niet vaak zien.
pi_182319333
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik hoop t wel, maar:

[..]

Ja als je het interview leest is er dus geen zekerheid. Evenveel episodes als Breaking Bad is dus nog 2 seizoenen van elk 10 episodes. Breaking Bad had 5 seizoenen maar seizoen 5 was langer en opgedeeld met een break van bijna een jaar. Ze hebben ook in eerdere interviews al aangegeven dat ze misschien wel nog gaan overlappen met Breaking Bad. En ook de tijd na Breaking Bad als hij op de vlucht is als Gene. Kan me gewoon niet voorstelen dat we maar 1seizoen krijgen. In ieder geval niet van maar 10 episodes ;)
pi_182319400
De kijkcijfers zijn ook niet geweldig, dus tenzij het beter gaat in seizoen 5 kan dat natuurlijk ook een reden zijn.
pi_182320748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:44 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
De kijkcijfers zijn ook niet geweldig, dus tenzij het beter gaat in seizoen 5 kan dat natuurlijk ook een reden zijn.
Misschien zijn de kijkcijfers niet "geweldig" maar zowat iedereen die kijkt is er laaiend enthousiast over. Het zou echt een fucking schande zijn als BCS wegens "lage kijkcijfers" voortijdig zou stranden.
pi_182320776
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:44 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
De kijkcijfers zijn ook niet geweldig, dus tenzij het beter gaat in seizoen 5 kan dat natuurlijk ook een reden zijn.
Kijkcijfers van Better Call Saul waren volgens mij sowieso nooit geweldig geweest (geen TWD achtige cijfers). Breaking Bad overigens de eerste seizoenen ook niet. Reviews zijn wel altijd goed geweest en ik denk dat Vince en co wel aardige krediet hebben om het gewoon af te ronden. AMC toont juist wel vertrouwen door al voordat seizoen4 begon seizoen5 te bestellen.
pi_182320996
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind het wel een domme actie van Werner. Hij moet toch weten dat hij dit niet gaat overleven. Als hij geduld had gehad had hij zijn vrouw tenminste nog gezien uiteindelijk.
Ik denk juist dat hij wist dat hij dat uiteindelijk nooit zou overleven. Hij mag niet eens een paar daagjes weg. Zegt ook iets he?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182324793
Ik heb wel drie of vier keer gedacht: en nu gaan er doden vallen. Superspannende aflevering!
  donderdag 4 oktober 2018 @ 22:55:39 #246
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_182325280
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 08:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind het wel een domme actie van Werner. Hij moet toch weten dat hij dit niet gaat overleven. Als hij geduld had gehad had hij zijn vrouw tenminste nog gezien uiteindelijk.
Ik had het gevoel dat hij misschien terminaal is en dat hij niet zoveel tijd meer heeft. En dat hij zijn laatste dagen toch liever met zijn vrouw doorbrengt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_182333504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:00 schreef Farenji het volgende:

[..]

Misschien zijn de kijkcijfers niet "geweldig" maar zowat iedereen die kijkt is er laaiend enthousiast over. Het zou echt een fucking schande zijn als BCS wegens "lage kijkcijfers" voortijdig zou stranden.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:01 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Kijkcijfers van Better Call Saul waren volgens mij sowieso nooit geweldig geweest (geen TWD achtige cijfers). Breaking Bad overigens de eerste seizoenen ook niet. Reviews zijn wel altijd goed geweest en ik denk dat Vince en co wel aardige krediet hebben om het gewoon af te ronden. AMC toont juist wel vertrouwen door al voordat seizoen4 begon seizoen5 te bestellen.
Ik zou het ook jammer vinden als dat de reden zou zijn, maar dat is de realiteit waarin we leven helaas. Als de kijkcijfers niet goed genoeg zijn zal de zender uiteindelijk geen winst maken en daar gaat het bij een commerciële zender nu eenmaal om. BB werd steeds populairder naarmate de serie vorderde, maar dat is bij BCS helaas niet het geval.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:20:08 #248
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_182334265
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik denk juist dat hij wist dat hij dat uiteindelijk nooit zou overleven. Hij mag niet eens een paar daagjes weg. Zegt ook iets he?
Dan zouden ze allemaal omgelegd moeten worden. Ik vind het moeilijk te geloven dat dat vanaf het begin al het plan was, Mike zou daar sowieso niet mee akkoord zijn gegaan.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:22:08 #249
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_182334317
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik had het gevoel dat hij misschien terminaal is en dat hij niet zoveel tijd meer heeft. En dat hij zijn laatste dagen toch liever met zijn vrouw doorbrengt.
Zou kunnen, maar zou hij verwachten dat Gus en Mike het erbij laten zitten en hem rustig bij zijn vrouw laten? Als hij het al haalt tot Duitsland zal hij er alsnog niet mee wegkomen vermoed ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_182334691
Als hij terminaal ziek zou zijn dan denk ik niet dat hij een opdracht voor maanden in het buitenland zou doen. Hij houdt overduidelijk heel veel van zijn vrouw, dus dan zou het erg onlogische zijn om juist op dat moment voor het eerst van zijn leven zo lang van huis te zijn.
pi_182334769
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik denk juist dat hij wist dat hij dat uiteindelijk nooit zou overleven. Hij mag niet eens een paar daagjes weg. Zegt ook iets he?
Was dat een paar dagen weg willen niet al een vluchtpoging?
pi_182334930
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:48 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Was dat een paar dagen weg willen niet al een vluchtpoging?
Dat was best wel doorzichtig ja. Hij was zo zeker van dat hij Mike wel kon overtuigen. Hij zei precies alles goed en dan toch nog de afwijzing.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182336915
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:43 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Als hij terminaal ziek zou zijn dan denk ik niet dat hij een opdracht voor maanden in het buitenland zou doen. Hij houdt overduidelijk heel veel van zijn vrouw, dus dan zou het erg onlogische zijn om juist op dat moment voor het eerst van zijn leven zo lang van huis te zijn.
Ha, misschien om even heel veel (illegaal) geld te verdienen voor zijn familie omdat hij dood gaat. Waar kennen we dat van :P
Feyenoord Rotterdam
pi_182337011
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ha, misschien om even heel veel (illegaal) geld te verdienen voor zijn familie omdat hij dood gaat. Waar kennen we dat van :P
Ja, daar zat ik ook nog aan te denken, dat we hier te maken hebben met de Duitse Heisenberg, of in ieder geval een variant, maar dat zou wel weer erg toevallig zijn.
pi_182337014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ha, misschien om even heel veel (illegaal) geld te verdienen voor zijn familie omdat hij dood gaat. Waar kennen we dat van :P
_O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:35:53 #256
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182342549
Voel me dom maar hoe zat dat nou met die dode pixels en dat apparaatje? :?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:51:21 #257
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182342863
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Voel me dom maar hoe zat dat nou met die dode pixels en dat apparaatje? :?
De camera's werden met een laser beschenen waardoor de pixels in zijn gebrand.
Tijdens het beschijnen zag je even niks op 't scherm en in die tijd kon ie dan door het beeld lopen zonder gezien te worden.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:06:00 #258
480822 life4coding
Mijn echte naam is Marco
pi_182343245
Elke keer als ik Better Call Saul keek waren de afleveringen weer op. verdikkie
Ik ben Marco, ik hou van alles wat met internet te maken heeft.
pi_182347426
Beste seizoen tot nu toe met een paar verwijzingen naar Breaking bad _O_
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:54:24 #260
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_182349555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 21:51 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De camera's werden met een laser beschenen waardoor de pixels in zijn gebrand.
Tijdens het beschijnen zag je even niks op 't scherm en in die tijd kon ie dan door het beeld lopen zonder gezien te worden.
Thanks :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_182362709
Het lijkt me niet logisch dat het plan zou zijn om al die Duitsers om het leven te brengen. Een stuk of tien verdwenen of vermoorde Duitsers haalt uiteindelijk de voorpagina van alle kranten.
anonieme razernist
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:59:21 #262
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_182386551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 13:43 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Als hij terminaal ziek zou zijn dan denk ik niet dat hij een opdracht voor maanden in het buitenland zou doen. Hij houdt overduidelijk heel veel van zijn vrouw, dus dan zou het erg onlogische zijn om juist op dat moment voor het eerst van zijn leven zo lang van huis te zijn.
Ik geloof wel dat hij teriminaal is. Of tenminste.. dat is hij wel geworden nu hij hem gepeerd is. :P
Ziek.... misschien van heimee
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_182405364
De zin 'It's all good man' klonk nog nooit eerder zo sad.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:15:16 #264
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182406812
NOG NIKS VERKLAPPEN maar is die aflevering vandaag nou de finale?
Man of Steal.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:18:16 #265
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_182406857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:15 schreef SuperNeger het volgende:
NOG NIKS VERKLAPPEN maar is die aflevering vandaag nou de finale?
Ja, en staat ook al op netflix.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:20:57 #266
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182406904
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 09:18 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ja, en staat ook al op netflix.
Netflix :')

Ik heb hem al gedownload :7 maar nog niet gekeken ga ik vandaag doen.

Ik vind het wel jammer dat seizoen 4 nu al afgelopen is. Nu hebben we nog maar 1 seizoen over :'(
Man of Steal.
pi_182410174
Die aflevering met Huell en de kerk was echt geniaal 😀

Zojuist begonnen aan de aflevering van vandaag
pi_182410858
Saul Goodman _O_

Kim die beseft dat Jimmy weer een lulverhaal heeft opgehangen :'(
pi_182414123
Enter Saul Goodman.

Door de vorige afleveringen dacht ik dat Kim ook op het verkeerde pad zou gaan, maar nu denk ik toch weer van niet door deze aflevering... ik denk dat dat ook beter is voor het verhaal.
pi_182417509
Het moment dat Kim breekt, zo mooi in beeld. Laatste schrijntje hoop dat ze nog in hem had is nu verdwenen. En Saul Goodman is geboren _O_ Wat een hufter is het toch ook :D
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:36:26 #271
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_182418100
It's all good, man! Mooie afsluiter.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_182419333
Fijn seizoen weer! Jammer van Werner, hij was wel een sympathiek personage. De rol van Kim lijkt wel een beetje uitgespeeld na de seizoensfinale. Het was sowieso niet altijd duidelijk waar ze met Kim naartoe wilden dit seizoen.
pi_182419770
De Werner verhaallijn komt erg geforceerd over. Het moet een supper slimme gast zijn maar dan gaat die zo dom doen ? raar. Ze wilde gewoon een kill hebben dit seizoen, goedkoop. Ik had verwacht dat een van die lompe duisters het niet zo overleven maar niet werner zelf. Had ook nog gedacht dat Mike wat kon verzinnen , Werner gebruiken om die salamanca dude een kopje kleiner te maken... maar nee.
pi_182420531
Toen Jimmy stopte met het voorlezen van die brief dacht ik eigenlijk dat ie toen besefte dat niet Chuck maar Kim het had geschreven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182420548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:56 schreef wawowiewa het volgende:
De Werner verhaallijn komt erg geforceerd over. Het moet een supper slimme gast zijn maar dan gaat die zo dom doen ? raar. Ze wilde gewoon een kill hebben dit seizoen, goedkoop. Ik had verwacht dat een van die lompe duisters het niet zo overleven maar niet werner zelf. Had ook nog gedacht dat Mike wat kon verzinnen , Werner gebruiken om die salamanca dude een kopje kleiner te maken... maar nee.
Het is voor Mike wel een belangrijk moment. Tot dit moment heeft hij nog geen 'good guys' doodgemaakt. Ja hij wilde Salamanca wel killen maar dat was geen civilian daarbij noemde deze gast hem nog zijn vriend ook. Verder weet ik niet of het vergezocht is dat Werner dacht dat hij hiermee weg kon komen. Volgens mij was hij wel naief genoeg om te denken dat hij dit wel recht kon lullen. Doet op die manier ook wel denken aan Walter die dacht ook vaak nog een deal te kunnen maken maar Walt had vaak iets betere plannen. Het zijn ook allebei slimme gasten die gestudeerd hebben alleen met veel te weinig kennis van het criminele wereldje.
pi_182420791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is voor Mike wel een belangrijk moment. Tot dit moment heeft hij nog geen 'good guys' doodgemaakt. Ja hij wilde Salamanca wel killen maar dat was geen civilian daarbij noemde deze gast hem nog zijn vriend ook. Verder weet ik niet of het vergezocht is dat Werner dacht dat hij hiermee weg kon komen. Volgens mij was hij wel naief genoeg om te denken dat hij dit wel recht kon lullen. Doet op die manier ook wel denken aan Walter die dacht ook vaak nog een deal te kunnen maken maar Walt had vaak iets betere plannen. Het zijn ook allebei slimme gasten die gestudeerd hebben alleen met veel te weinig kennis van het criminele wereldje.
Hij stond al op scherp na het kroeg incident... Om dan zoiets te gaan plannen...
Ook ongeloofwaardig dat hij uberhaubt kon ontsnappen wanneer er 24/7 gemonitord wordt, gaat toch opvallen als er 3-4-5 ? camera's tijdelijk uitvallen. Erg onprofessioneel terwijl ze het juist zo professioneel aanpakken, dus ongeloofwaardig. Ook ongeloofwaardig dat er zomaar een deur geforceerd zou kunnen worden waarmee je op het dak kan komen, aan de voordeur hadden ze nog dubbele deuren welke moeilijk te forceren leken.

Daarnaast die gast is op leeftijd, om dan zo kinderachtig te doen snap ik niet, hij had al n avond uit gehad als "break" en kan gewoon bellen... Krijgt goed betaald wat toch ook motivatie moet zijn.

Had eerder gedacht dat een van die jonge Duitsers zou beginnen te klagen (krijgen lijkt me minder betaald) , dat had ik geloofwaardiger gevonden om daar de drama te zoeken. Mike markeerde ook 1 van die gasten in het begin, die indruk wekte ze wel.

Denk dat het wat sneller is geschreven deze serie dan BB (al daar ook zal fouten in zitten natuurlijk). Ook die scene met die medewerker, alsof je niet uit je ooghoek ziet dat iemand in je systeem plafond aan het klimmen is terwijl je aan het bellen bent..
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:00:35 #277
62913 Blik
The one and Only!
pi_182421056
Chuck kan wel best aardig zingen
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:02:43 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182421089
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:29 schreef Nielsch het volgende:
Toen Jimmy stopte met het voorlezen van die brief dacht ik eigenlijk dat ie toen besefte dat niet Chuck maar Kim het had geschreven.
Dat en Kim wist het ook.
En nu dus verder als Saul en het einde van de relatie met Kim.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:03:11 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182421095
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:00 schreef Blik het volgende:
Chuck kan wel best aardig zingen
Ja, viel mij ook op dat ie een goede stem heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182421213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 21:45 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Hij stond al op scherp na het kroeg incident... Om dan zoiets te gaan plannen...
Ook ongeloofwaardig dat hij uberhaubt kon ontsnappen wanneer er 24/7 gemonitord wordt, gaat toch opvallen als er 3-4-5 ? camera's tijdelijk uitvallen. Erg onprofessioneel terwijl ze het juist zo professioneel aanpakken, dus ongeloofwaardig. Ook ongeloofwaardig dat er zomaar een deur geforceerd zou kunnen worden waarmee je op het dak kan komen, aan de voordeur hadden ze nog dubbele deuren welke moeilijk te forceren leken.
Ik weet niet of je Breaking Bad gekeken hebt, maar bijvoorbeeld het verhaal om bewijs van politiecomputers te wisselen met hun magneten lijkt me niet veel geloofwaardiger. Ik vind het niet zo onwaarschijnlijk dat een zeer goede ingenieur een deur door weet te komen. Of dat de bewaking die 24/7 niks te doen heeft niet superscherp is.

quote:
Daarnaast die gast is op leeftijd, om dan zo kinderachtig te doen snap ik niet, hij had al n avond uit gehad als "break" en kan gewoon bellen... Krijgt goed betaald wat toch ook motivatie moet zijn.
Die break was niks voor Werner, had je niet door dat hij de stripclub niks aan vond? Dat hij kinderachtig doet, tja daar hebben meer mensen last van. Walt kon ook nogal doordraven als hij zijn zin niet kreeg.

quote:
Had eerder gedacht dat een van die jonge Duitsers zou beginnen te klagen (krijgen lijkt me minder betaald) , dat had ik geloofwaardiger gevonden om daar de drama te zoeken. Mike markeerde ook 1 van die gasten in het begin, die indruk wekte ze wel.
Okay dus omdat ze die Kai een beetje het zwarte schaap van de groep maken moet hij ook maar degene zijn die de problemen krijgt? Dat zou ik juist zwak schrijfwerk vinden totaal cliché.

quote:
Denk dat het wat sneller is geschreven deze serie dan BB (al daar ook zal fouten in zitten natuurlijk). Ook die scene met die medewerker, alsof je niet uit je ooghoek ziet dat iemand in je systeem plafond aan het klimmen is terwijl je aan het bellen bent.
Tja ik vind dit echt spijkers op laag water zoeken. Vergeten hoe Gus na een bomexplosie die zijn halve gezicht wegvaagt nog even de deur uitloopt en zijn das recht doet? Of Huell die schijnbaar geweldig goed is in dingen in iemands zak krijgen. :')
pi_182421303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:00 schreef Blik het volgende:
Chuck kan wel best aardig zingen
This is Spinal Tap nooit gezien?


Mooie seizoensfinale.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:41:03 #282
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_182421673
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:56 schreef wawowiewa het volgende:
De Werner verhaallijn komt erg geforceerd over. Het moet een supper slimme gast zijn maar dan gaat die zo dom doen ? raar. Ze wilde gewoon een kill hebben dit seizoen, goedkoop. Ik had verwacht dat een van die lompe duisters het niet zo overleven maar niet werner zelf. Had ook nog gedacht dat Mike wat kon verzinnen , Werner gebruiken om die salamanca dude een kopje kleiner te maken... maar nee.
Het is gewoon een goedzak die zich niet kan verplaatsen in de keiharde wereld waar ie in terecht is gekomen. En er eigenlijk ook niets te zoeken heeft.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:45:47 #283
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_182421774
Ik vind het Werner verhaal ook niet echt geloofwaardig. Hij kan wel niet uit het wereldje komen maar hij weet donders goed wat voor wereldje het is en hoe belangrijk het is dat alles geheim en onder controle blijft. Daarnaast was het eind wel te voorspellen dankzij die opzichtige stukjes bonding door het seizoen heen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_182421929
Tja als je Werners gedrag raar vind moet je maar eens Breaking Bad kijken en op Walt's gedrag letten .
pi_182422350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:56 schreef wawowiewa het volgende:
De Werner verhaallijn komt erg geforceerd over. Het moet een supper slimme gast zijn maar dan gaat die zo dom doen ? raar. Ze wilde gewoon een kill hebben dit seizoen, goedkoop. Ik had verwacht dat een van die lompe duisters het niet zo overleven maar niet werner zelf. Had ook nog gedacht dat Mike wat kon verzinnen , Werner gebruiken om die salamanca dude een kopje kleiner te maken... maar nee.
Helemaal met je eens. Ik vond dit ook daardoor niet zo sterke aflevering. Geen verrassende wending.
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:55:27 #286
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_182422837
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 20:56 schreef wawowiewa het volgende:
De Werner verhaallijn komt erg geforceerd over. Het moet een supper slimme gast zijn maar dan gaat die zo dom doen ? raar. Ze wilde gewoon een kill hebben dit seizoen, goedkoop. Ik had verwacht dat een van die lompe duisters het niet zo overleven maar niet werner zelf. Had ook nog gedacht dat Mike wat kon verzinnen , Werner gebruiken om die salamanca dude een kopje kleiner te maken... maar nee.
Ze zouden eerder klaar zijn met de bouw en dan had Werner gewoon met z'n vrouw hun 26jarig huwelijk kunnen vieren.
Door dat ongeluk met die heftruck ontstond er een vertraging en daardoor viel Werners plan in duigen.
Hij had er ook mee weg kunnen komen opzich maar doordat Eduardo Salamanca op onderzoek uitging ontstonden er losse eindjes en die kan Fring niet gebruiken.
Werner kan dan nog zo hard beloven dat ie er niks over zal zeggen maar als Salamanca z'n vrouw zou ontvoeren dan praat ie wel.
Eduardo weet sowieso al teveel dus Werner moest dood...
  woensdag 10 oktober 2018 @ 00:14:50 #287
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_182423176
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 oktober 2018 22:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Tja als je Werners gedrag raar vind moet je maar eens Breaking Bad kijken en op Walt's gedrag letten .
Walt veranderde door zijn succes en ervaring langzaam in een overconfident loose cannon en gaf daar uiteindelijk zijn gezond verstand voor op. Niet echt een vergelijkbaar verhaal vind ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 10 oktober 2018 @ 01:00:11 #288
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182424173
Royal asshole is die kerel ook.
En toch een held. 8-)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_182427708
Trouwens het pistool waarmee Mike Werner afschiet is hetzelfde pistool waarmee later Walt Mike afschiet. Ze wilde dit gewoon graag als easter egg, Werner/Walt, beide Duitse namen...Circle of life
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:31:06 #290
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_182427752
Nog één seizoen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 10:41:23 #291
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182427949
Kim die (net als ik voor eventjes) in de con van Jimmy richting de board trapt en dit vervolgens realiseert ;(
Mike die nu voor het eerst(?) een 'onschudlig' iemand heeft vermoord en nu definitief tot de slechterikken is toegetreden ;(
Werner's vrouw die een (nep) tirade vol kwetsende opmerkingen als allerlaatste herinnering aan hem heeft ;(
pi_182445131
Gruwelijk einde.

Enige minpuntje was imo hoe die leipe Salamanca via het plafond binnen kwam bij die bank... Zo snel over zo'n kartonnen verlaagd plafond? Of mis ik iets.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 08:53:54 #293
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_182446306
quote:
Het is ook gewoon een briljant idee van Gustavo Fring :9
  Redactie Frontpage donderdag 11 oktober 2018 @ 09:19:22 #295
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182446462
Ik heb braaf gewacht tot het hele seizoen er volledig op stond, en daarna bijna in 1 ruk uitgekeken. Dit was veruit het beste seizoen van de serie _O_.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182447928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 06:59 schreef Xrenity het volgende:
Gruwelijk einde.

Enige minpuntje was imo hoe die leipe Salamanca via het plafond binnen kwam bij die bank... Zo snel over zo'n kartonnen verlaagd plafond? Of mis ik iets.
haha ja dat vond ik ook nergens op slaan. Leek wel een superheld :D

En dat Werner dood moest is uit crimineel oogpunt te begrijpen, hij was immers al gewaarschuwd en flikt dan nog iets veel ergers. Maar vanuit zakelijk oogpunt niet te begrijpen, Gus zit immers met een project dat nog niet af is en nu zorgt het nog meer open eindjes bij de vrouw en zijn collega's. Die kunnen ze moeilijk allemaal afmaken want dat zou echt te veel aandacht trekken. Ook is niet relevant om een boodschap te sturen naar andere criminelen want het project moet toch geheim blijven. En dat verhaaltje dat Mike ophing over advocaten die bij haar aan komen met een verhaal dat hij overleden is lijkt me dan ook niet echt overtuigend.

Logischer lijkt me dan om Werner en crew bij elkaar te zetten, nog voor eens en altijd duidelijk maken waar het hier om gaat en dan maar bekijken wat met ze te doen als het klaar is.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 10:56:46 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182448023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:50 schreef planethugo het volgende:
En dat Werner dood moest is uit crimineel oogpunt te begrijpen, hij was immers al gewaarschuwd en flikt dan nog iets veel ergers. Maar vanuit zakelijk oogpunt niet te begrijpen, Gus zit immers met een project dat nog niet af is en nu zorgt het nog meer open eindjes bij de vrouw en zijn collega's. Die kunnen ze moeilijk allemaal afmaken want dat zou echt te veel aandacht trekken. Ook is niet relevant om een boodschap te sturen naar andere criminelen want het project moet toch geheim blijven. En dat verhaaltje dat Mike ophing over advocaten die bij haar aan komen met een verhaal dat hij overleden is lijkt me dan ook niet echt overtuigend.

Logischer lijkt me dan om Werner en crew bij elkaar te zetten, nog voor eens en altijd duidelijk maken waar het hier om gaat en dan maar bekijken wat met ze te doen als het klaar is.
Nu is het beperkt gebleven tot 1 persoon, als Werner weer terug mocht naar de rest zou je de kans hebben dat hij tóch doorgeeft waar ze zijn en dan moet de hele ploeg dood om het geheim te bewaren, Werner liet al zien niet te vertrouwen zijn dus kan je hem ook niet terug laten gaan en erop vertrouwen dat hij zijn mond niet voorbij praat. Dus wel logisch, zakelijk en crimineel wat mij betreft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182448579
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 10:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Nu is het beperkt gebleven tot 1 persoon, als Werner weer terug mocht naar de rest zou je de kans hebben dat hij tóch doorgeeft waar ze zijn en dan moet de hele ploeg dood om het geheim te bewaren, Werner liet al zien niet te vertrouwen zijn dus kan je hem ook niet terug laten gaan en erop vertrouwen dat hij zijn mond niet voorbij praat. Dus wel logisch, zakelijk en crimineel wat mij betreft.
dat klopt wel natuurlijk, maar toch had er wel een andere uitweg kunnen zijn. Maargoed Gus blijft natuurlijk een harde kerel
  donderdag 11 oktober 2018 @ 11:30:17 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182448604
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat klopt wel natuurlijk, maar toch had er wel een andere uitweg kunnen zijn. Maargoed Gus blijft natuurlijk een harde kerel
Jup, true. Al vond ik het wel weer wazig dat Werner de kogel kreeg en die halfbakken chemicus die nogal onbetrouwbaar overkomt gewoon meteen mag weten waar het is. Maar dat terzijde :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182448819
quote:
14s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 11:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup, true. Al vond ik het wel weer wazig dat Werner de kogel kreeg en die halfbakken chemicus die nogal onbetrouwbaar overkomt gewoon meteen mag weten waar het is. Maar dat terzijde :P.
of hij weet waar het is blijft de vraag, maar wel vreemd waarom gus hem daar laat komen kijken terwijl hij er voorlopig toch niks mag doen
pi_182449315
En anders knallen ze die toch ook gewoon af, net zo makkelijk >:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')