Meerdere van mijn Russische vakanties waren fietsen in Rusland met onderweg wild kamperen. Dan kom je met een euro per dag heel erg ver.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 09:47 schreef polariteit het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat je NIET PERSE met een dure huurauto, duur ticket en dure hotels op vakantie hoeft. Als op je vervoer en overnachtingen flink weet te besparen dan kan je ultragoedkoop vakantie vieren. Wat Selang dus ook doet door te hiken/backpacken
Nice!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:51 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Meerdere van mijn Russische vakanties waren fietsen in Rusland met onderweg wild kamperen. Dan kom je met een euro per dag heel erg ver.
1 2 3 4 5 6 7 | Asia:11 35.48% Africa:7 12.5% Europe:25 52.08% Middle East:3 14.29% North America:3 75% South America:4 30.77% Total Visited:53 25% |
Ik zou ff Canada bezoeken als ik jou was, dan is iig North America op je kaartje 100%quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:28 schreef ETA het volgende:
Update: En we zijn eindelijk op een kwart, nu de overige 3/4 van de wereld nog![]()
Enkele opvallende landen mogen bezoeken voor werk sinds laatste update: Bangladesh (textielfabriek), Oekraïne (koelkast fabriek) en Bulgarije (glasfabriek). Uiteraard een gebalanceerd en volledig beeld gekregen van deze landenLees: "Welkom, zie mijn mooie fabriek, mooie vergaderruimte op kantoor, mooi restaurant, mooi hotel en prachtig vliegveld, en doei
"
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
5,56% en dat vind ik eigenlijk wel prima.quote:
Goed plan, redelijke kans dat ik naar New Jersey ga komend jaar, goed excuus om dan Canada ook maar te bezoeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:31 schreef polariteit het volgende:
[..]
Ik zou ff Canada bezoeken als ik jou was, dan is iig North America op je kaartje 100%
Wat let je, als anderen die minder dan 1% van het aardoppervlak hebben gezien de halve aarde inkleuren?quote:Op woensdag 5 september 2018 21:03 schreef -Wereld- het volgende:
telt door een land heen rijden (niet erover vliegen) ook
Ik vind van wel, al zorg ik als ik ergens doorheen rij er altijd wel even dat ik er ook even stop (bij een tankstation ofzo).quote:Op woensdag 5 september 2018 21:03 schreef -Wereld- het volgende:
telt door een land heen rijden (niet erover vliegen) ook
Heb wel eens een kaart gemaakt in paint met alleen de wegen en plaatsen waar ik ben geweest of doorheen/overheen/onderdoor gereden gekleurd. Ziet er best armoedig uit.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:15 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wat let je, als anderen die minder dan 1% van het aardoppervlak hebben gezien de halve aarde inkleuren?
Iedereen vult hem voor zichzelf in blijkbaar. Ik moet een land echt gezien hebben (of iig een deel) om hem in te vullen.quote:Op woensdag 5 september 2018 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind van wel, al zorg ik als ik ergens doorheen rij er altijd wel even dat ik er ook even stop (bij een tankstation ofzo).Zo heb ik gegeten bij een KFC in Tjechië, onderweg naar Polen. Ook een keer geluncht bij een wegrestaurant boven een snelweg in Zwitserland (Weet niet meer precies waar, was op de weg naar Milaan, degene die het mij kan vertellen of mogelijke opties kan geven krijgt kudo's).
Selang denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:53 schreef Fok-it het volgende:
Wie van FOK! heeft de meeste landen bezocht tot nu toe? Iemand dat bijgehouden?
Doe je dat met Duitsland en Oostenrijk ook?quote:Op woensdag 5 september 2018 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk al sinds 2015 niet, maar ik tel nieuwe staten in Amerika wel even mee.
Nope, maar ik zie Duitsland meer als één land dan de VS (what's in a name)quote:Op woensdag 5 september 2018 22:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doe je dat met Duitsland en Oostenrijk ook?
Mijn laatste nieuwe land was denk ik ook in 2015, Litouwen om precies te zijn.
Ach, als ie er niet is geweest maakt het voor het kaartje niet veel uitquote:Op donderdag 6 september 2018 06:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Vancouver Island afgescheiden?
Deze is wel tofquote:Op donderdag 6 september 2018 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hier trouwens een kaartje die je wat meer kan onderverdelen: https://www.mytravelmap.xyz
Als je voor wallpaper kiest (na inloggen met willekeurig sociale media-account) ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn om het nog gedetailleerder te kunnen doen, maar dan kun je beter zelf in paint aan de slag denk ik.
TRV / Waar ben je ooit heen gevlogen? #3quote:Op maandag 17 september 2018 12:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu ook begonnen met MyFlightRadar, toffe site!
Waarom link je nou precies weer naar mijn postquote:Op dinsdag 6 november 2018 12:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
TRV / Waar ben je ooit heen gevlogen? #3
Ik dacht het is misschien interessant voor jou aangezien je met MyFlightRadar bezig was.quote:Op woensdag 7 november 2018 10:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom link je nou precies weer naar mijn post
Oh excuus, gisteren kreeg ik mijn laatste post in dit topic te zien toen ik op je link kliktequote:Op woensdag 7 november 2018 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht het is misschien interessant voor jou aangezien je met MyFlightRadar bezig was.
Weer eens een update.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar eens een update
13 maanden geleden.
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
wallpaper kiezen?quote:Op zondag 6 januari 2019 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe ik ZO mijn bestis het ZO niet genoeg. Story of my life
![]()
https://www.mytravelmap.xyz/u/gg108291195206167958104
31 landen nu.quote:Op zondag 6 januari 2019 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weer eens een update.
[ afbeelding ]
Aantal landen/staten - waar je gewoond hebt: 0, je bezocht hebt: 26. Je hebt 3.6% van de wereld ontdekt.
Download even Gayzo, werkt zo makkelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:02 schreef Hallojo het volgende:
Asia:12 38.71%
Africa:2 3.57%
Caribbean:2 9.09%
Europe:25 52.08%
Middle East:1 4.76%
North America:2 50%
Pacific:1 5%
South America:2 15.38%
Total Visited:47 21.76%
Geen idee hoe ik dat kaartje erop krijg
|
Forum Opties | |