Tho, they did threaten Turkey before with canktionez.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee hoe vocal ze er nu over zijn
sancties levert het iig nooit op
ja dat gelollercopter begrijp ik allemaal niet helemaal hoor, ik snap niet wat je probeert te zeggen hierquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tho, they did threaten Turkey before with canktionez.
Ik weet het ook niet, misschien ben ik helemaal in de war. Klonk logisch in mijn hoofd.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat gelollercopter begrijp ik allemaal niet helemaal hoor, ik snap niet wat je probeert te zeggen hier
Turkije bedreigde Cyprus met preventieve acties toen die hun S300 bestelde iig
het klinkt net zo logisch als dat Bush Irak is binnen gevallen omdat die hun olie in Euro's wilde gaan verkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, misschien ben ik helemaal in de war. Klonk logisch in mijn hoofd.
Is als compromis naar de Grieken gegaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat gelollercopter begrijp ik allemaal niet helemaal hoor, ik snap niet wat je probeert te zeggen hier
Turkije bedreigde Cyprus met preventieve acties toen die hun S300 bestelde iig back in the day, geen idee of die er uitendelijk nog zijn gekomen trouwens
lolquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is als compromis naar de Grieken gegaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, misschien ben ik helemaal in de war. Klonk logisch in mijn hoofd.
Daar doet erdo niet aan. Erdo doet aan Fantasiepolitik. En in erdo z'n fantasie is erdo de koning van de wereld.quote:
Wat is jouw theorie/overtuiging daaromtrent? Jij gaat er vanuit dat het weldegelijk op basis van een pastoor is?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
het klinkt net zo logisch als dat Bush Irak is binnen gevallen omdat die hun olie in Euro's wilde gaan verkopen
mooie theorie maar niet echt logisch
Echt weer zo een tata reactie. En ik maar denken dat mijn reacties nu domineren in gebrek aan inhoud.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar doet erdo niet aan. Erdo doet aan Fantasiepolitik. En in erdo z'n fantasie is erdo de koning van de wereld.
Na die onthullingen over al die pastoors en aanverwanten in Pennsylvania vandaag zou je toch denken dat ze even geen pastoor terug willen hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is jouw theorie/overtuiging daaromtrent? Jij gaat er vanuit dat het wel degelijk op basis van een pastoor is?
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt weer zo een tata reactie.
Klopt. Zeg het niet vaak, maar daar heb je helemaal gelijk in.quote:En ik maar denken dat mijn reacties nu domineren in gebrek aan inhoud.
Of juist wel, daar dat je nu pastoors tekort komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na die onthullingen over al die pastoors en aanverwanten in Pennsylvania vandaag zou je toch denken dat ze even geen pastoor terug willen hebben.
Weet ik veel, ik ben geen zionist.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat staat daar in het Hebreeuws?
denk ik wel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is jouw theorie/overtuiging daaromtrent? Jij gaat er vanuit dat het weldegelijk op basis van een pastoor is?
Pallielover.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben geen zionist.
Dat zijn nog grotere tokkies dan Erdoquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk ik wel ja
ik denk ook wel dat ze al langer naar een goede reden zochten om Turkije op de vingers te tikken, dat dan weer wel
Hoezo, is Erdo1 geen Palestina lover dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn nog grotere tokkies dan Erdo
Mja das waar, maar zullen we die Palliewallies lekker in hun eigen topic laten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, is Erdo1 geen Palestina lover dan?
maar abi lan, daarmee zeg je toch indirect dat de pastoor maar een excuus is voor andere irritaties of ben ik nu lomp? ( sowieso wel, maar toch )quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:37 schreef sp3c het volgende:
omdat Erdo vervelend loopt te doen de laatste tijd
daarnaast zit de troepen wat te dicht op het vuur atm, zou me niks verbazen als die naar Griekenland gaat in de toekomst onder het mom van 'ja die gast in Turkije doet de hele tijd #viesmad'
Oh je gunt ze geen land, maar wel een eigen topic. Dat is highly of you.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja das waar, maar zullen we die Palliewallies lekker in hun eigen topic laten.
nee ik zeg dat die pastoor de spreekwoordelijke druppel isquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar abi lan, daarmee zeg je toch indirect dat de pastoor maar een excuus is voor andere irritaties of ben ik nu lomp? ( sowieso wel, maar toch )
Ik hoor de stem van Trump echoen ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik zeg dat die pastoor de spreekwoordelijke druppel is
NU GA JE TE VER ERDO!!!!!
zoiets, in mijn hoofd klinkt dat als wat anders
Nooit meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
Erdo heeft de economie opgepompt met geleende 500 mijlard euro
en nu keldert de LIRA
wanneer zijn er weer vrije verkiezingen in Turkije ????????????????????????
Nooit, hij kan zich verschuilen in de 1000 kamers.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:06 schreef michaelmoore het volgende:
Erdo heeft de economie opgepompt met geleende 500 mijlard euro
en nu keldert de LIRA
wanneer zijn er weer vrije verkiezingen in Turkije ????????????????????????
BB zelfs.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:35 schreef Drugshond het volgende:
Met BBB- investeren in Turkije. is een headshot. Al had je 3 huizen.
Outlook negative. Under watch Wat denk je zelfs na 13-07-2018. ??quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
BB zelfs.
https://tradingeconomics.com/turkey/rating
Die ratings zeggen niks manquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:35 schreef Drugshond het volgende:
Met BBB- investeren in Turkije. is een headshot. Al had je 3 huizen.
Okéquote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:37 schreef GrijzeHundt het volgende:
[..]
Die ratings zeggen niks man
En nu lekker tüteren.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 02:14 schreef WammesWaggel het volgende:
De lira blabla staat nu precies op 6 en Turkije is steeds nummer één.
Altijd.
quote:NKARA - De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Çavusoglu gaat naar eigen zeggen met EU-commissaris Frans Timmermans praten over bespoediging van visumvrij reizen voor Turkse ingezetenen en over normalisering van de onderlinge betrekkingen.
quote:Çavusoglu zei woensdag tegen een gezelschap van ambassadeurs in Ankara ook klaar te zijn voor overleg met de Verenigde Staten over de lopende kwesties, zolang er maar geen dreigementen worden geuit.
Geen dreigementen uiten zal nog lastig worden voor Erdogan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:37 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ans-praten-over-visa
Ja vast wel
komen er nog meer Turken naar Europa
[..]
[..]
Trump word straks afgevoerd met acute lachspierscheuring.twitter:mutludc twitterde op donderdag 16-08-2018 om 04:20:18Angry Turkish man smashing iPhones with sledgehammer to protest of #USA & Trump ! https://t.co/JjPqf9JI9x reageer retweet
Lol! Wat laten ze zich toch kennen zegquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Trump word straks afgevoerd met acute lachspierscheuring.twitter:mutludc twitterde op donderdag 16-08-2018 om 04:20:18Angry Turkish man smashing iPhones with sledgehammer to protest of #USA & Trump ! https://t.co/JjPqf9JI9x reageer retweet
Het probleem tussen Turkije en de VS begon natuurlijk toen Amerika staatsvijand #1 Gulen niet uitleverde aan Turkije. Dat heeft zoveel kwaad bloed gezet bij Erdogan dat ze sindsdien in woord en daad de VS als vijand beschouwen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
joh dat geloof je zelf ook niet
[..]
lijkt me een sterk verhaal want zovaak strooien ze niet met draconische maatregelen, dan kom je echt in een heel beperkt gezelschap en men is het echt niet bepaald altijd met de VS eens ofzo
dit is gewoon een lompe actie en ome Erdo zijn ego is te groot om de juiste beslissing te nemen
naja pech voor Turkije dan
Had beter die kunnen verkopen en van de opbrengst liras kunnen kopen zoals Erdokhan vroegquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Het wordt steeds zieligerquote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:55 schreef bedachtzaam het volgende:
miljard lan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Qatar heeft 15 miljoen toegezegd aan de Turken.. Lira stijgt...
https://www.apnews.com/86(...)_campaign=SocialFlow
Waarom Qatar though?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Qatar heeft 15 miljoen toegezegd aan de Turken.. Lira stijgt...
https://www.apnews.com/86(...)_campaign=SocialFlow
In ruil voor de Turkse hulp aan Qatar tegen de boycot/embargo's van Saoedie Arabië, VAE, Bahrein en Egypte.quote:
De Turken hebben Qatar ook gesteund toen een paar maanden (?) terug zo'n beetje alle andere Golfstaten de banden met Qatar hebben gebroken.quote:
Toen Qatar werd geboycott door de Arabische Golfstaten stuurde Turkije een militair expeditie en gaf diplomatiek steun. Het is niet alleen Qatar, maar ook Indonesië, Pakistan, Azerbaijdan hebben steun betuigd aan Turkije en economische concessies toegezegd. Naast de Turkmenen van Irak en Syrië.quote:
Wat moet je met een iPhone? Ze hebben allah.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Gezien de twijfelachtige economieën van de 'steunende' landen is het ook meer een geval van de blinde die de dove helpt.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen Qatar werd geboycott door de Arabische Golfstaten stuurde Turkije een militair expeditie en gaf diplomatiek steun. Het is niet alleen Qatar, maar ook Indonesië, Pakistan, Azerbaijdan hebben steun betuigd aan Turkije en economische concessies toegezegd. Naast de Turkmenen van Irak en Syrië.
Gezien de Turkse huidige situatie kan het iig geen kwaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de twijfelachtige economieën van de 'steunende' landen is het ook meer een geval van de blinde die de dove helpt.
Pakistan.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen Qatar werd geboycott door de Arabische Golfstaten stuurde Turkije een militair expeditie en gaf diplomatiek steun. Het is niet alleen Qatar, maar ook Indonesië, Pakistan, Azerbaijdan hebben steun betuigd aan Turkije en economische concessies toegezegd. Naast de Turkmenen van Irak en Syrië.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pakistan..
Dat land heeft altijd de rug van Turkije.
Elke vorm van microsoft naar linux overstap is een vooruitgangquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:23 schreef polderturk het volgende:
Alle Turkse gemeenten gaan over van Microsoft naar Pardus Linux. Pardus Linux is een Turkse Linux distributie.
Bron?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:23 schreef polderturk het volgende:
Alle Turkse gemeenten gaan over van Microsoft naar Pardus Linux. Pardus Linux is een Turkse Linux distributie.
Hoezo lijkt Turkije op China of Rusland?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:46 schreef zarGon het volgende:
Heb het liefst dat Turkije zich omvormt naar EU-standaarden, maar daar lijkt op korte (en wellicht op ietwat langere) termijn geen sprake te zijn.
Wat mij betreft vormt Turkije een economische unie met de landen die meer op Turkije lijken (Rusland, Iran en China). Economisch, om een machtsblok te kunnen vormen zoals de EU dat is. Is verre van optimaal, maar dan kunnen landen als Turkije en Iran wat meer ademruimte krijgen. (Of het verstandig om te slapen met Rusland en China is een ander verhaal.)
Niet dat het bovenstaande eigenlijk mogelijk is, gezien de onderlinge problemen/rivaliteit, maar tja.
En hopelijk gaat Erdoğan alsnog een beetje normaal doen tegen de EU, want alle hens aan dek tegen deze VS.
(Blijf stiekeme hoop houden dat Iran en Turkije zich samen spannen tegen de KSA.)
Je bedoelt China en de drie dwergen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:46 schreef zarGon het volgende:
Heb het liefst dat Turkije zich omvormt naar EU-standaarden, maar daar lijkt op korte (en wellicht op ietwat langere) termijn geen sprake te zijn.
Wat mij betreft vormt Turkije een economische unie met de landen die meer op Turkije lijken (Rusland, Iran en China). Economisch, om een machtsblok te kunnen vormen zoals de EU dat is. Is verre van optimaal, maar dan kunnen landen als Turkije en Iran wat meer ademruimte krijgen. (Of het verstandig om te slapen met Rusland en China is een ander verhaal.)
Niet dat het bovenstaande eigenlijk mogelijk is, gezien de onderlinge problemen/rivaliteit, maar tja.
En hopelijk gaat Erdoğan alsnog een beetje normaal doen tegen de EU, want alle hens aan dek tegen deze VS. (Niet alleen daarom...)
(Blijf stiekeme hoop houden dat Iran en Turkije zich samen spannen tegen de KSA.)
Je wilt dus dat die andere 3 landen compleet worden uitgezogen door de Chinezen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:46 schreef zarGon het volgende:
Wat mij betreft vormt Turkije een economische unie met de landen die meer op Turkije lijken (Rusland, Iran en China).
Uit je artikel:quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:36 schreef Jellereppe het volgende:
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
quote:Hussein Sayed, the chief market strategist at FXTM, said in an email on Thursday: “Such measures may only provide short-term relief and policymakers need to address the longer-term challenges that will face the country.
“With inflation expected to skyrocket in the coming months, a current account deficit that exceeds $50 billion and more than $16 billion of debt maturing in 2019, investors fear that the currency crisis will turn into a debt crisis.
“Even if tensions between the US and Turkey are resolved, investors still need to see serious fiscal and monetary measures to restore confidence.”
Turkije lijkt economisch helemaal niet op China, Iran of Rusland.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:51 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Hoezo lijkt Turkije op China of Rusland?
En Erdogan had gewoon meer richting de EU moeten gaan, Turkije is niet de enige die last heeft van Trump.
Ik vroeg me al af wanneer dit ter sprake zou komen. Komt er toch iets positiefs uitquote:Op donderdag 16 augustus 2018 17:23 schreef polderturk het volgende:
Sociaal cultureel ook niet. En geopolitiekisch (is dat een woord?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkije lijkt economisch helemaal niet op China, Iran of Rusland.
Fixedquote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:27 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Sociaal cultureel ook niet. En geopolitiekisch (is dat een woord?) ook niet.
Erdogan pakt het op waar Abdulhamid II juist is gebleven.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een gecastreerde verwijfde versie van het Ottomaanse Rijk.
Ben je toch maar weer gaan Erdosplainen?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan pakt het op waar Abdulhamid II juist is gebleven.
Je kunt Erdogan idd veel verwijten, maar ballen heeft ie.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan pakt het op waar Abdulhamid II juist is gebleven.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je toch maar weer gaan Erdosplainen?
The tenth man idd, de tiende heeft tot taak de negen anderen tegen te spreken om zodoende groupthink buiten te sluiten, bedoel je dat?quote:
Turkije gaat nog harder geneukt worden door Trump.twitter:AFP twitterde op donderdag 16-08-2018 om 18:33:16#BREAKING US threatens more Turkey sanctions if pastor not released https://t.co/EmlHQS6UpQ reageer retweet
Zijn enige twee UPS zijn dan ook dat hij kan lullen als Brugman en getting things done. Zonder zijn verdiensten was hij allang al vergeten geraakt zoals een Abdullah Gul, de voormalige president.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt Erdogan idd veel verwijten, maar ballen heeft ie.
Denk je? Mij lijkt ie helemaal niet iemand met ballen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Perhaps.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
The tenth man idd, de tiende heeft tot taak de negen anderen tegen te spreken om zodoende groupthink buiten te sluiten, bedoel je dat?
Ballen of overmoedig?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komop, zijn borsthaar krult weelderig.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk je? Mij lijkt ie helemaal niet iemand met ballen eigenlijk.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Komop, zijn borsthaar krult weelderig.
De een noemt het ballen, de ander grootheidswaanzin.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot nu toe werkt het voor hem.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De een noemt het ballen, de ander grootheidswaanzin.
Ach, het houdt een beetje de discussie in leven. Met enkel ja-knikkers kan je wmb wel meteen het forum opdoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen matig toepasbaar dat idee, dat op zich een goed idee is btw.
Akkoord, carry on.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, het houdt een beetje de discussie in leven. Met enkel ja-knikkers kan je wmb wel meteen het forum opdoeken.
De relevante vraag lijkt me of het ook werkt voor Turkije. Het beleid van Kim werkt ook wel voor Kim zelf.quote:
Om te beginnen hebben ze amper olie, gas en ook geen enorme hoeveelheden bijzondere metalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 18:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkije lijkt economisch helemaal niet op China, Iran of Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |