Bayern had/heeft niet zo'n hoog plafond volgens mij. Het had zo mooi kunnen zijn, een heel seizoen Lahm, Kroos, Thiago..quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hadden toen minder gierig moeten zijn en aan zijn salariseisen moeten voldoen
Nestor volgens mij.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat waren die namen van Nederlandse spelers ook alweer? Van Nistelrode toch? of was dat FIFA
Waar wil je over janken, lieve jongen?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:44 schreef TjjWester het volgende:
Word tijd dat de arbitrage gewraakt kan worden, kan in belgie al jaren.
Waar gaat dit over...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:44 schreef TjjWester het volgende:
Het gouden duo moet weer herenigd worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met zijn 2en in een bezemkast is ook heel warm, die is even eruit gestapt denk ik
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:44 schreef TjjWester het volgende:
Bij mij niet hoor, was altijd Tom van Landuyt. Een of andere Belg was datquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik lees nu dat Wilfred Genee de commentator was in het spel, nooit geweten
In belgie is het op professioneel niveau toegestaan om de arbitrage te wraken na een verkeerde beslissing, meestal krijg een scheidsrechters team dan een verbod om een x maanden wedstrijden van het betreffende team te fluiten.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In belgie is het op professioneel niveau toegestaan om de arbitrage te wraken na een verkeerde beslissing, meestal krijg een scheidsrechters team dan een verbod om een x maanden wedstrijden van het betreffende team te fluiten.
dan zou PSV zonder scheids moeten spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In belgie is het op professioneel niveau toegestaan om de arbitrage te wraken na een verkeerde beslissing, meestal krijg een scheidsrechters team dan een verbod om een x maanden wedstrijden van het betreffende team te fluiten.
Dat wordt lastig want in NL is elke scheidsrechter voor Ajax.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dan zou PSV zonder scheids moeten spelen
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beetje overdreven. PSV wordt vaak geholpen maar niet alle scheidsrechters fluiten steevast in het voordeel van PSV.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hebben nog een maand om warm te draaien (lol).quote:
Lekker reeks straks met Bilbao, Valencia, Sevilla, Realquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hebben nog een maand om warm te draaien (lol).
Eerste wedstrijd na de interlands is Anoeta. Altijd vervelend en die gaan zeker niet zo slecht zijn als vorig seizoen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker reeks straks met Bilbao, Valencia, Sevilla, Real
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. PSV wordt vaak geholpen maar niet alle scheidsrechters fluiten steevast in het voordeel van PSV.
AZ de Trofeo Santiago Bernabéu (lol)quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:01 schreef Coco. het volgende:
trivia:
PSV speelde ooit ook de Trofeu Joan Gamper.
Wanneer was dat + uitslag en doelpunten maker voor PSV.
xDquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
AZ de Trofeo Santiago Bernabéu (lol)
Volgens mij zijn ze niet serieus.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
Knap dat dit topic toch weer veranderd is in een ''Huil huil KNJB'' gehucht.
Sorry.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
Geintje manquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:00 schreef Masterminded het volgende:
Uitstraling heeft ie wel ja.quote:
Ik zag dat ze vorige week geen fuck creëerden tegen Benfica met Fener, genot.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Geintje man
Sommige leden reageren serieus op een grapje
[..]
Uitstraling heeft ie wel ja.
Valencia v Atlético. Hopelijk met meteen het basisdebuut van de WK-transfer, genot.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er tenminste niet als zo'n jankert uit.
Hoelang zal Cocu het uithouden in Istanbul?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er tenminste niet als zo'n jankert uit.
Hoe laat?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valencia v Atlético. Hopelijk met meteen het basisdebuut van de WK-transfer, genot.
20:00.quote:
Liverpool is ook die avond.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valencia v Atlético. Hopelijk met meteen het basisdebuut van de WK-transfer, genot.
Een uur later, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is ook die avond.
Dan kies ik daarvoor.
VI is ook die avond, dan maar tweede scherm.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is ook die avond.
Dan kies ik daarvoor.
Toch overlapping.quote:
Dat skip ik dan maar, de laatste uitzendingen vond ik meer irritant dan vermakelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
VI is ook die avond, dan maar tweede scherm.
Het waren nog geen topshows nee, ik vind de studio inrichting ook killer.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch overlapping.
[..]
Dat skip ik dan maar, de laatste uitzendingen vond ik meer irritant dan vermakelijk
Alleen wordt het wel een enorm schaakduel met niet hele grote kansen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAL - ATL is toch 10x interessanter dan CRY - LIV
En ik vind ze ook niet meer zoveel boeiende grappen vertellen, en als ze het dan puur inhoudelijk proberen haak je snel af want dat is vooral onzin en stemmingmakerij.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het waren nog geen topshows nee, ik vind de studio inrichting ook killer.
En twee uur is echt te lang.
Niet voor mij, ik vind Liverpool een veel interessanter team dan Valencia of Atlétiquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
VAL - ATL is toch 10x interessanter dan CRY - LIV
Gisteren was leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:14 schreef Sked het volgende:
57e minuut pas?Heb het gevoel dat ik al de halve dag zit te kijken.
Ik geef je alle vrijheid. Duels tussen Marcelino en Simeone zijn altijd schaken to the max.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet voor mij, ik vind Liverpool een veel interessanter team dan Valencia of Atléti
Lyon thuis.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Ajax zo goed speelde?
Tegen Sturm Graz (lol)quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Ajax zo goed speelde?
Dat is nog niet eens een probleem en kan interessant zijn, maar ik heb die teams niet zo voor de geest en heb ook minder met die clubs.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik geef je alle vrijheid. Duels tussen Marcelino en Simeone zijn altijd schaken to the max.
Nee maar maakt straks wel de 2-1quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Bale gaat Ronaldo doen vergeten hi ha ho
Ja sprookjes bestaan nogquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee maar maakt straks wel de 2-1
Valencia heb je toch wel een beetje voor de geest? Kom op.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens een probleem en kan interessant zijn, maar ik heb die teams niet zo voor de geest en heb ook minder met die clubs.
Ik vind het PSV-duel vrij overschat eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen speelde Ajax eigenlijk niet eens zo goed (lol)
Heeft hij al zo vaak gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ramos gaat ze voortaan nemen? (lol)
Ja, en vaak gemist ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Heeft hij al zo vaak gedaan.
Hij stond niet helemaal stil maar het is wel zwaar irritant en ze moeten dat stotteren helemaal verbieden,quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Sinds wanneer mag je op zo'n manier aanlopen?
Dit ga ik factchecken.quote:
8 raak 3 gemist nuquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit ga ik factchecken.
Ik weet alleen tegen Kroatie. (geen shoot-outs he)
Ramos goal against Atletico in: Champions League final 2014 Champions League final 2016 UEFA Super Cup 2018quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit ga ik factchecken.
Spaanse ochtendbladen vragen zich af: waarom neemt Ramos de penalty's?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit ga ik factchecken.
In 2016 scoorde hij ook tegen Sevilla in de Supercup in de laatste minuutquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ramos goal against Atletico in: Champions League final 2014 Champions League final 2016 UEFA Super Cup 2018
Speciale gelegenheden.
Ja, volgens mij kwam dat nog redelijk uit de lucht vallen destijds.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
In 2016 scoorde hij ook tegen Sevilla in de Supercup in de laatste minuut
Kroos? Modric heeft ook een betere trap maar die was niet echt overtuigend met zijn pingels.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Real moet toch wel spelers hebben met een betere trap.
twitter:davidpreece12 twitterde op woensdag 15-08-2018 om 22:24:22Absolutely no need for Navas to be that far past his near post. Especially crouching, hands low. Gives the chance of the pace on the ball to beat him. If he holds his ground at his near post he has more time to react and more likely to save #RMAATL https://t.co/HRnzpa7eHY reageer retweet
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Real moet toch wel spelers hebben met een betere trap.
Vorig jaar een aantal keer gezien in de eerste seizoenshelft, daarna niet echt meer. En zijn vast flink wat mutaties geweest nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Valencia heb je toch wel een beetje voor de geest? Kom op.
Modric schiet er wel een stuk meer raak. Kroos heeft er zo te zien nooit veel genomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroos? Modric heeft ook een betere trap maar die was niet echt overtuigend met zijn pingels.
Maar dat was gisteren net zo goed. Ook toen was het echt niet zo perfect hoor, maar Standard liet veel ruimtes enfin.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het PSV-duel vrij overschat eigenlijk.
Ten opzichte van de basis van vorig jaar valt dat wel mee. Piccini is een pure rechtsback, Diakhaby (die gast van Lyon die dronken werd gespeeld) Wass een multifunctionele sub, Cheryshev als linksbuiten en Batshuayi is gehuurd van Chelsea.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar een aantal keer gezien in de eerste seizoenshelft, daarna niet echt meer. En zijn vast flink wat mutaties geweest nu.
Maar PSV zakte vooral in. Dan is het net iets makkelijker om imponerend te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat was gisteren net zo goed. Ook toen was het echt niet zo perfect hoor, maar Standard liet veel ruimtes enfin.
Oh gaan ze nog steeds voor die Guedes?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ten opzichte van de basis van vorig jaar valt dat wel mee. Piccini is een pure rechtsback, Diakhaby (die gast van Lyon die dronken werd gespeeld) Wass een multifunctionele sub, Cheryshev als linksbuiten en Batshuayi is gehuurd van Chelsea.
Nu nog hopen dat Guedes echt binnen wordt gehaald.
Maar Ajax heeft ook vaak zat als een draak gespeeld tegen inzakkende ploegen, en ze lieten PSV ook niet meer van tactiek wisselen toen ze achter kwamen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar PSV zakte vooral in. Dan is het net iets makkelijker om imponerend te zijn.
Van het weekend meldde RMC dat ze dicht tot elkaar zijn genaderd in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh gaan ze nog steeds voor die Guedes?
Batshuayi is wel een genotsspitsje.
Tegen Schalke werd de tegenstander ook geen meter over de middellijn gelaten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Ajax heeft ook vaak zat als een draak gespeeld tegen inzakkende ploegen, en ze lieten PSV ook niet meer van tactiek wisselen toen ze achter kwamen.
Die wedstrijd was echt briljant.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tegen Schalke werd de tegenstander ook geen meter over de middellijn gelaten.
En de kerel die helemaal dol werd gedraaid door Younes heeft nu hoop miljoenen opgeleverd voor Schalke lolquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt briljant.
Toch veel te weinig effectief, Younes en TraoréGoden
Wel grappig dat anderhalf jaar later twee jongens die dronken zijn gespeeld door your average Ajacied een mooie transfer hebben gepakt. Kehrer werd gepest, gedold.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd was echt briljant.
Toch veel te weinig effectief, Younes en TraoréGoden
Ach Arias werd ooit dronken gespeeld door Elia en zit nu ook bij een aardig ploegje.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wel grappig dat anderhalf jaar later twee jongens die dronken zijn gespeeld door your average Ajacied een mooie transfer hebben gepakt. Kehrer werd gepest, gedold.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Arias werd ooit dronken gespeeld door EliaXander Houtkoop en zit nu ook bij een aardig ploegje.
Snap de positionering van Lemar niet helemaal. Beste acties gewoon aan de linkerkant gemaakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Lemar en Rodri bevallen me wel. Savic en Juanfran not so much.
Uchebo de verschrikkelijke ook met zijn lange stelten, genot. En de dekselse Nwofor.quote:
En Yoshida daar die ooit een wereldgoal maakte.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uchebo de verschrikkelijke ook met zijn lange stelten, genot. En de dekselse Nwofor.
3-3 tegen PSV toen, lol. En later dat jaar had het weinig gescheeld of Cambuur had ze laten degraderen. VVV was niet weg te krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Yoshida daar die ooit een wereldgoal maakte.
Juichen in de koel bij voetbalfansquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
3-3 tegen PSV toen, lol. En later dat jaar had het weinig gescheeld of Cambuur had ze laten degraderen. VVV was niet weg te krijgen.
Torres Blues, wat een GODquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Juichen in de koel bij voetbalfans
Toch zonde dat Honda niet zo goed is geworden als iedereen toen had gedacht.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
3-3 tegen PSV toen, lol. En later dat jaar had het weinig gescheeld of Cambuur had ze laten degraderen. VVV was niet weg te krijgen.
Ach het is maar de Johan Cruijff Schaal Deluxe hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
Meh, verlenging ga ik missen waarschijnlijk, jammer dit.
Moet je naar bedje toe?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
Meh, verlenging ga ik missen waarschijnlijk, jammer dit.
Had wat geweest als die erin zat.quote:
Ik ken er zowaar een keer meer dan 1.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Barbara Baarsma
Herman Pleij
Christian Pfeiffer
Xander van der Wulp
De zuurtank is een reden om over te slaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Barbara Baarsma
Herman Pleij
Christian Pfeiffer
Xander van der Wulp
Ga je ook darts kijken?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:56 schreef Masterminded het volgende:
Doublepain en ik zitten klaar voor vrijdag.
Voor Roda JC - Jong Ajax?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:56 schreef Masterminded het volgende:
Doublepain en ik zitten klaar voor vrijdag.
Ik schakel overdag in op een stream voor Cadby. Voor de rest niet.quote:
De onwetendheidquote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor Roda JC - Jong Ajax?
Gaat Kyle loten en verliezen. Einde carriere.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik schakel overdag in op een stream voor Cadby. Voor de rest niet.
Volgens Yannick is het gewoon de schuld van de Engelse overheid, seems legit.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gaat Kyle loten en verliezen. Einde carriere.
Nog nooit naar die Nadia gekeken.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:53 schreef Coco. het volgende:
Gasten Nadia:
Maarten van der Weijden
Barbara Baarsma
Herman Pleij
Christian Pfeiffer
Xander van der Wulp
Heb ik zo vaak gedaan. Alleen stond er dan geen doel in de nabije omgevingquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil ook een keer een bal zo raken.
Ik denk dat je haar zou doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit naar die Nadia gekeken.
Wel een paal zeker?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak gedaan. Alleen stond er dan geen doel in de nabije omgeving
Ik trap dan waarschijnlijk over de bal heen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak gedaan. Alleen stond er dan geen doel in de nabije omgeving
Meestal een lege vlakte van het trainingsveld in de buurt. Of een parkeerplaats.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik trap dan waarschijnlijk over de bal heen.
Gehandicapte motoriekgenot
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik trap dan waarschijnlijk over de bal heen.
Gehandicapte motoriekgenot
Het schijnt dat dit het seizoen van Bale gaat worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:09 schreef Zorro het volgende:
Het is natuurlijk maar een troostprijs, maar het is wel duidelijk dat Real zonder Ronaldo een probleempje gaat hebben.
Alleen hele eigenwijze idioten geloven daarin .quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit het seizoen van Bale gaat worden.
Men kan zich een droom verbaleden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
In die drie wedstrijden dat hij niet geblesseerd is?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat ze het elftal niet wat meer hebben geprobeerd te vernieuwen met écht goede spelers. Ramos, Marcelo, Modric en Benzema zijn ook niet de jongste meer en zijn qua prijzen vrij verzadigd volgens mijquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:09 schreef Zorro het volgende:
Het is natuurlijk maar een troostprijs, maar het is wel duidelijk dat Real zonder Ronaldo een probleempje gaat hebben.
Elke topper die ze willen halen moet zeker 200 miljoen per speler kosten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat ze het elftal niet wat meer hebben geprobeerd te vernieuwen met écht goede spelers. Ramos, Marcelo, Modric en Benzema zijn ook niet de jongste meer en zijn qua prijzen vrij verzadigd volgens mij
Lozano 100 miljoen, komen we wel uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke topper die ze willen halen moet zeker 200 miljoen per speler kosten.
Exit Floquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
UH...WIJ ZIJN... UH DE BEST'Nquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie jij Ten Hag al zo brullen op een plein?
Dat valt reuze mee. Je moet inderdaad geen Kane, De Bruyne, Neymar of Mbappé willen halen, maar verder zijn er weinig spelers die meer dan 150 miljoen hoeven te kosten. En dat mag je best een keer uitgeven aan een Icardi ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ryan Thomas heet die toch?quote:
Noem namen wie Real zou moeten halen?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Je moet inderdaad geen Kane, De Bruyne, Neymar of Mbappé willen halen, maar verder zijn er weinig spelers die meer dan 150 miljoen hoeven te kosten. En dat mag je best een keer uitgeven aan een Icardi ofzo
Misschien willen ze de CL leuk houden door nu ook eens een andere club de kans te geven.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Je moet inderdaad geen Kane, De Bruyne, Neymar of Mbappé willen halen, maar verder zijn er weinig spelers die meer dan 150 miljoen hoeven te kosten. En dat mag je best een keer uitgeven aan een Icardi ofzo
hou eens op met deze act.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WIE HEEFT HET BESTE GEAGEERD? AFC AJAX! WIE HEEFT HET BESTE PROCES DOORGEMAAKT? AFC AJAX!
4-4 penalties, diep in de nachtquote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:23 schreef Zorro het volgende:
Ik wil de 3-4 en een knotsgekke slotfase
Een paar van de spelers die Barça de afgelopen 13 maanden heeft gehaald zou al een goed begin zijn geweest. Maar ook een Icardi, Werner, Milinkovic Savic, dat soort namen. Al haal je een Aspas als tweede spits, dat is al beter dan die Mayoral die ze nu hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Noem namen wie Real zou moeten halen?
Die is er altijd op DI/WO/DO maar ik vind het aids.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een praatshow op FOX
Op Kees KwakGod na is dat rijtje mensen ook kut.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Die is er altijd op DI/WO/DO maar ik vind het aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |