SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Volgens mij ook. De rest is óf computer óf printer.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Er is volgens mij ook maar een computer+printermerk, dus was zo best wel inkoppertje
Ik had Canon nog achter de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Er is volgens mij ook maar een computer+printermerk, dus was zo best wel inkoppertje
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
We zullen het nooit weten. Melting zit nog in het vorige topic, denk ik.
quote:
Huh.. die post zie ik helemaal nietquote:
Je wordt nog wel gequotequote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh.. die post zie ik helemaal niet
Ik zag 'm echt niet.quote:
Daarom krijgen zij een miljoen per opdracht en jij niet.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb een vrijdagavondgevoel. Dat is niet goed.
omdat ze onlogische dingen doen... hmm klinkt me vreemd in de oren.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom krijgen zij een miljoen per opdracht en jij niet.
Teveel Grolsch gezopen waarschijnlijkquote:
Ik heb de hele dag al het idee dat morgen het weekend begint. Geen idee hoe het komt.quote:
dan doe je maar net alsofquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al het idee dat morgen het weekend begint. Geen idee hoe het komt.
Ik heb hier nog nooit van gehoordquote:
Nooit Youp van 't Hek gekeken?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord
Granny Smith.quote:
olvarit werd gegeten door GJ Theunisse en daarmee won hij Alp d'Huez, toen werd olvarit olvaspeed...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit van gehoord
Ow okee. Ja, Olvarit heb ik wel eens van gehoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
olvarit werd gegeten door GJ Theunisse en daarmee won hij Alp d'Huez, toen wel olvarit olvaspeed...
Zuigelingenvoeding was inderdaad beter geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
Ik ken alleen maar Olvarit als babyvoeding.
olaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:52 schreef livelink het volgende:
Ik ken ook eigenlijk geen ander diepvriesmerk
Ja, sorry. Jij komt er net vers in.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Zaten er ooit in een Iglo product (vissticks ofzo) geen glasscherfjes? 40 jaar geleden ofzo..
Ik weet alleen van de nitraatvergiftiging.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Zaten er ooit in een Iglo product (vissticks ofzo) geen glasscherfjes? 40 jaar geleden ofzo..
diepvriesversquote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, sorry. Jij komt er net vers in.
ook lekker...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet alleen van de nitraatvergiftiging.
Ik weet alleen dat ze er dode vissen in pureren.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet alleen van de nitraatvergiftiging.
dat vind ik wel humaan eigenlijk. levende vissen pureren is best sadistisch.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze er dode vissen in pureren.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat vind ik wel humaan eigenlijk. levende vissen pureren is best sadistisch.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat vind ik wel humaan eigenlijk. levende vissen pureren is best sadistisch.
ja nu snap ik het niet meer!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
Oh, het was nitrietvergiftiging. Nitraat, nitriet.
Smaakt dat anders?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:55 schreef livelink het volgende:
Oh, het was nitrietvergiftiging. Nitraat, nitriet.
NO3 of NO2quote:
1980... mijn hemel.. toen was ik 6.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Voedingsschandalen/iglo.html
*Scroll, scroll, scroll*quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:58 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie niet opgelet?
Waar zijn we mee begonnen?
Het gaat over reclames. Natúúrlijk letten wij niet opquote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:58 schreef Melting het volgende:
Toen was ik nog aan het eten. Maar het was ongetwijfeld een biermerk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:58 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:58 schreef peaceman het volgende:
ik neem het straks over na 21.00 uur trouwens.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen was ik nog aan het eten. Maar het was ongetwijfeld een biermerk.
nee ik laat het bij dit nummerquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat dit een kattige show van peaceman wordt.
Ja, die ligt bij Diaan op schoot.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:01 schreef peaceman het volgende:
... daarna verzoekjes op aanvraag via DM!
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, die ligt bij Diaan op schoot.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Had ik hét perfecte nummer aangevraagd, heeft hij hem niet
Echt hè... wat een djquote:
mensen die geen verzoekje indienen mogen niet zeurenquote:
Ik greep ook al mis. Maar die van mij was ook niet het perfecte nummer. Maar wel iets waar ik zin in had.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Had ik hét perfecte nummer aangevraagd, heeft hij hem niet
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
mensen die geen verzoekje indienen mogen niet zeuren
Tip: ga Four Tak - Onze poes en buurmans kater aanvragen.quote:
En daarna mag hij ook meezeurenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: ga Four Tak - Onze poes en buurmans kater aanvragen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna mag hij ook meezeuren
Ik zie er 3..quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
En met één p zie ik nu
Het is een wonder dat hij snapte over welk nummer het ging!quote:
eens...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het is een wonder dat hij snapte over welk nummer het ging!
Dat had ook jouw verzoekje kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ook jouw verzoekje kunnen zijn
Nou, de belegering van Leningrad was geen pretje, dus wees blij dat je dat gemist hebtquote:
Ja, maar het is mijn op één na favoriete nummer allertijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, de belegering van Leningrad was geen pretje, dus wees blij dat je dat gemist hebt
Hoi
Onderzoeken en ontdekken is goedquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoot is weer beschikbaar. Coco is op onderzoek uit en zit nu voor het raam te kijken naar buiten
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onderzoeken en ontdekken is goed
Eensquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
Jij en Elf indoctrineren ons met Tunng. Maar het werkt wel.
Ik had tot een paar maanden geleden nog nooit van Tunng gehoord. Maar sinds "Flatland" ben ik om. Op 24 augustus komt hun nieuwe album uit en dat ga ik zeker kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
het is gewoon een goede band!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik zal eens nadenken over iets dat lekker in de flow pastquote:Op woensdag 15 augustus 2018 21:47 schreef peaceman het volgende:
elf ook voor jou geldt dat verzoekjes welkom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |