SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Same shit, different day
SC hopper present
* spijkerbroek moest googelen.quote:Cees Geel
Die ene met dat kale hoofd, stoppelbaard. Speelt een rechercheur in een Nederlandse politieserie en doet voice oversquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek moest googelen.
Dat zei Google ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die ene met dat kale hoofd, stoppelbaard. Speelt een rechercheur in een Nederlandse politieserie en doet voice overs
Niet gek dat ik hem niet ken danquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die ene met dat kale hoofd, stoppelbaard. Speelt een rechercheur in een Nederlandse politieserie en doet voice overs
Ik heb naar aanleiding daarvan nog een snelle live voice over gedaan trouwens lol.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:18 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, ik luisterde zondag naar de Knoks-show.. en hij begon te praten.. ik hoorde meteen die McDonalds stem: ‘een hamburger, voor maar een euro!’
Ja kwam niet meer bijquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding daarvan nog een snelle live voice over gedaan trouwens lol.
Ben nu wel benieuwd hoe die eruit kwam
Pa komt helpen, haha dus dat komt goed. Zat straks al aan een (niet lege) massief eiken karst te sjorren, dat is kansloosquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:32 schreef knokkels het volgende:
Dan ben je onder de bank bekneld geraakt Raf?
Dank voor de deuntjes
Ha, Zorroquote:
Gestoofd of gesudderd ook hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:35 schreef knokkels het volgende:
Oeh, wat kan iets warms, iets wat is gekookt toch lekker zijn
en zo kom ik aan mijn bijnaam Henk. Mijn stem schijnt op die van Henk van Dorp te lijken op de radio.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:18 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, ik luisterde zondag naar de Knoks-show.. en hij begon te praten.. ik hoorde meteen die McDonalds stem: ‘een hamburger, voor maar een euro!’
Die zijn best zwaar inderdaad ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pa komt helpen, haha dus dat komt goed. Zat straks al aan een (niet lege) massief eiken karst te sjorren, dat is kansloos
Dus we hebben een Henk en een Cees.. verder nog vergelijkbare stemmen?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en zo kom ik aan mijn bijnaam Henk. Mijn stem schijnt op die van Henk van Dorp te lijken op de radio.
Yummyquote:
Ik moet nog wat actiever marktplaatsenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die zijn best zwaar inderdaad ja.
Hmm.. Ik heb gisteren mijn oude oven gedoneerd aan een collega voor zijn dochter. Liep ik er zo mee weg. Alleen die randjes beten in mijn vingers.
Ze zeggen dat mijn stem op die van Melting lijkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dus we hebben een Henk en een Cees.. verder nog vergelijkbare stemmen?
En nu moet ik dus googlenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en zo kom ik aan mijn bijnaam Henk. Mijn stem schijnt op die van Henk van Dorp te lijken op de radio.
Echt als dat goed is klaargemaakt wint het van een biefstukjequote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mijn stem op die van Melting lijkt.
Pfffffquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Leugens, Vout heeft geen stem.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Jij overstijgt gewoon het gebruik van stemmen, Voutquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:41 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Verkapte Charlotte moet scheiden en met mij trouwen?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
De stem van Charlotte lijkt op die van mijn vriendin.
Wel een complexe vergelijking daar mijn vriendin niet bestaat.
Maar daar ik Charlotte ook nog nooit heb horen praten valt de vergelijking te trekken.
Ze moet eerst nog trouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verkapte Charlotte moet scheiden en met mij trouwen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
Maar daar ik Charlotte ook nog nooit heb horen praten valt de vergelijking te trekken.
Je valt wel op stille types, merk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee, zou sowieso nooit wat willen met iemand met een partner, dus die specificatie kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heet breken van een verloving niet ook al gewoon scheiden?
Meer op fictieve lijkt hetquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je valt wel op stille types, merk ik.
Charlotte is fictief?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ze TRU is gaan modden
Wie zei dit? Ik dacht dat ik iets hoorde. Zal wel niks zijn.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
"Radio 49! Playing non-stop requests!"
En dan komt Melting er zometeen tussendoor
Hij kan Vout ook even loslatenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb Melting aangevraagdquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Nicequote:
Garlotte met een zachte g?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik heb een zachte g.. laten we het daar maar op houden.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:57 schreef Melting het volgende:
Het kan zo meteen zijn dat er meerdere keren voor hetzelfde merk muziek komt.
Maar dan hebben ze gewoon meerdere reclames gehad betaald.
"Sijnut je ogen?"quote:
Begin eens met een biermerk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga gewoon bij elk nummer dat ik niet kan plaatsen óf een biermerk óf een jeansmerk roepen.
Levi's.
Ik dacht.... ik begin maar met een biermerk, omdat je daar gisteren op geoefend had.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:02 schreef livelink het volgende:
Net thuis en ingetuned, maar ik moet wel nog even eten.
Ja, maar ik heb geoefend en gedronken tegelijkertijd, dus ben alles alweer vergetenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Begin eens met een biermerk.
[..]
Ik dacht.... ik begin maar met een biermerk, omdat je daar gisteren op geoefend had.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geoefend en gedronken tegelijkertijd, dus ben alles alweer vergeten
Hoe is dat landelijk?quote:
Als je teveel bier op hebt en over de weg zwalkt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef livelink het volgende:
Wat heeft een auto nou toch met shake your booty te maken?
Goede vraag wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef livelink het volgende:
nog nooit in een Renault gereden?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef livelink het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog nooit in een Renault gereden?
Hoi Diaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
MadMaster, fijn dat hij er geen last van heeft
Als het de Mégane was; die had toen zo'n kont.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef livelink het volgende:
Hoi Diaan en 5 familieledenquote:
Dat klopt voor nu inderdaad. Twan is er niet en er is een neefje hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoi Diaan en 5 familieleden
BNNVARAquote:
Wij allemaal niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar ben ik niet zo goed in..
Ik vond het nodig om dit te draaien toen ik in Boedapest was. Vond het wel toepasselijk.quote:
maar jij was er dan ook wel, meneer esra was er nog nooit geweest toen hij het schreef.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond het nodig om dit te draaien toen ik in Boedapest was. Vond het wel toepasselijk.
Oh, daarom wist ik het niet.quote:
Serieus? Wat nepquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar jij was er dan ook wel, meneer esra was er nog nooit geweest toen hij het schreef.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:16 schreef Melting het volgende:
Je kan wel merken dat livelink geoefend heeft.
Slechte vering, niet uitgebalanceerde wielen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:09 schreef livelink het volgende:
De programma's doorspoelen en alleen maar reclames kijken. De natte droom van de STER.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:16 schreef Melting het volgende:
Je kan wel merken dat livelink geoefend heeft.
Als ik iets heb geleerd is dat er vooral geen enkele link is tussen liedje en merk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht: een slecht liedje over vliegen, dat moet.....
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht: een slecht liedje over vliegen, dat moet.....
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Toch zit ik er wel een beetje mee Diaan...
Moet ik nu vragen: Hoe is het met je poesje? Of Hoe is het met je kater?
Lastige keuzes...
We hebben van allebei eentje, dus kan allebei.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Lastige keuzes...
Ik kijk gewoon te weinig reclame denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat je de reclame erbij moet zien om het liedje te kunnen waarderen.
Af en toe zitten er echt lekkere nummers tussen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon te weinig reclame denk ik.
ze zijn echt leukquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben van allebei eentje, dus kan allebei.
Same here!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon te weinig reclame denk ik.
Preciesquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!Het is gewoon namen roepen die je kent deze keer!
Vorige keren, met oudere reclames, lukte het beter!
Echt? Alleen als ik een reclame irritant vind, hoor ik het nummer. Voor de rest maar weinig.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Af en toe zitten er echt lekkere nummers tussen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:27 schreef livelink het volgende:
Dan moet het de Karwei of Hubo zijn.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Jan van IJken bouwmaterialen Eemnes
die nieuwe van Liga, vreselijkquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Alleen als ik een reclame irritant vind, hoor ik het nummer. Voor de rest maar weinig.
Nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die nieuwe van Liga, vreselijk
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Lastige keuzes...
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik kan me hier wel een reclame bij voorstellen.
Iets alcoholisch gok ik.
die komt vanzelf te voorschijn....quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hè? Alleen zit Coco (de zwart/witte) nog steeds onder de bank.
crokyquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Enige chipsmerk dat ik zo even kan bedenken.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hè? Alleen zit Coco (de zwart/witte) nog steeds onder de bank.
Ik kan Fleetwood Mac goed handelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:30 schreef Melting het volgende:
@spijkerbroek: was jij niet de Fleetwood Mac liefhebber?
Ah...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan Fleetwood Mac goed handelen.
Maar ik weet toch niet welk bedrijf hun nummers hebben gejat voor reclames.
Ik werk daar niet op de marketing afdeling.quote:
Ja, ik vergat zelf ook weer even de basisregel dat er vooral geen enkele link tussen liedje en merk moet zijnquote:
dan nog heeft dat niets met een vliegveld te maken... maar goed ik zal het wel iets te serieus beredeneren....quote:
Alleen als je het liedje uit de reclame van de krant erbij weet.quote:
Ja, we laten haar maar even rustig zitten. Er waren hier ook steeds kinderen in de woonkamer.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als die wegvliegt is het niet best
Zegt iemand die zijn partner via een stel vliegvelden hierheen heeft gehengeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:34 schreef ToT het volgende:
Ik wist dat het geen neuk met vliegmaatschappijen te maken had, dus Durex.
Een carriere in de marketing moet je maar vergetenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan nog heeft dat niets met een vliegveld te maken... maar goed ik zal het wel iets te serieus beredeneren....
Vraag me af of ze echt ook de lyrics gebruiken in die reclames, vaak toch alleen de melodie?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan nog heeft dat niets met een vliegveld te maken... maar goed ik zal het wel iets te serieus beredeneren....
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn partner via een stel vliegvelden hierheen heeft gehengeld.
Heel af en toe gebruiken ze 1 zinnetje dat heel erg zijdelings met het product te maken, zoals met dat "If I could save time in a bottle" enzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag me af of ze echt ook de lyrics gebruiken in die reclames, vaak toch alleen de melodie?
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn partner via een stel vliegvelden hierheen heeft gehengeld.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wouldn't it be nice if we didn't cheat on everyone in the world with our emissions.
tja ik zou idd gepleit voor iets waarbij de link ook direct gelegd kon worden aan het merk, maar dat is waarschijnlijk te goed...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Een carriere in de marketing moet je maar vergeten
Christina!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
Is dit Mariah Carey? Even iets anders raden hoor.
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
Is dit Mariah Carey? Even iets anders raden hoor.
quote:
niet als je haar herkent als Mariah...quote:
Trabantquote:
De eerste noten hequote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet als je haar herkent als Mariah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |