SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
GE DEMT DAT IK DOORDRAAI? DRAAI IK DOOR? DRAAI IK DOOR? IK DRAAI FUCKING DOORquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Eggs doe ff rustig man ik wordt hier ge DM dat je doordraait..
Neem even een glaasje fris en een hoop water en kom tot Bedaren.. Paniek zaaien heeft geen zin als we niet weten wat er loos isquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:09 schreef EggsTC het volgende:
ik had net possie aan de lijn, hij zei dat jullie allemaal teveel doordraaien om wat jullie zeggen
Steeds minder.quote:
dat klinkt als erg veelquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn gratis aanbouw wordt steeds kleiner.
Rustig wachten... btc gaat naar 100K, en zo niet, dan kun je mij blamenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn gratis aanbouw wordt steeds kleiner.
Ik verkoop sowieso niks wanneer geen ATHquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Rustig wachten... btc gaat naar 100K, en zo niet, dan kun je mij blamen
Viel gisteren bijvoorbeeld wel mee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:41 schreef sig000 het volgende:
Het is een wat overdag en avondkliekje geworden.
De nacht wordt zwaar verwaarloosd
Ja Knokkels is een held.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Viel gisteren bijvoorbeeld wel mee hoor
Roosterrechten vragen wanneer je sponsort.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
je moest ns weten wat voor moeite ik moest doen om dit te draaien nu .
Je wilt het niet weten .. dus doe je ding en draaiquote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
je moest ns weten wat voor moeite ik moest doen om dit te draaien nu .
on it.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt het niet weten .. dus doe je ding en draai
nou piet, je had m echt op psyfi, ik stond daar en dan hoor je die vocal galmen door het bos.... iik dacht dat ik kapot gingquote:
het enige wat in de buurt komtquote:
nou het gaat verder dan muziek, en dat weet jij ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dub en Psy/Goa hebben grote raakvlakken met bijzondere resultaten
Ik ben meer van het draaien paar uur lang en luisteraar meenemen op een reis. Kan met heleboel stijlen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nou het gaat verder dan muziek, en dat weet jij ook.
Als je dat niet weet heb je ook geen grote mond erover... dit gaat om iets wat je ziel raakt
En verder dan dat..
Jij weet prima waar ik het over hebquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben meer van het draaien paar uur lang en luisteraar meenemen op een reis. Kan met heleboel stijlen.
Ja dat is de manier zoals ik muziek draai.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij weet prima waar ik het over heb
Het zou niet moeten uitmaken wat je draait idd.... maar dat maaakt nog steeds dat je prima weet waar ik het over heb... oneindige vrijheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja dat is de manier zoals ik muziek draai.
Met muziek kun je soort van verhaal vertellen is mijn insteek.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het zou niet moeten uitmaken wat je draait idd.... maar dat maaakt nog steeds dat je prima weet waar ik het over heb... oneindige vrijheid.
Nee piet... jij weet exact wat ik bedoel... exact.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met muziek kun je soort van verhaal vertellen is mijn insteek.
Ja jij gaat in een GOA state of mindquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee piet... jij weet exact wat ik bedoel... exact.
GOA...en jij weet ook wat ht is piet.... GOA is onverbiddeljk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja jij gaat in een GOA state of mind
Ja, en dat bestaat dus niet ... het is....... het is hoe het is, en het neemt geen andere vorman aan, het is..quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:16 schreef sig000 het volgende:
Ik zoek altijd naar de raakvlakken tussen verschillende muzieksoorten.
Die PsyDub wat is dat dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en dat bestaat dus niet ... het is....... het is hoe het is, en het neemt geen andere vorman aan, het is..
Haha LoL dat zweeft wel goed jaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
dat is een verzinsel van je mind.
mwa, ik wil je wel vertellen hoe de hele mind werkt, maar dan zijn we volgend jaar ngo bezigquote:
Mijn mind is van de nogal eigenwijze soort,quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mwa, ik wil je wel vertellen hoe de hele mind werkt, maar dan zijn we volgend jaar ngo bezig
Ja wat wil j ehoren dan... ?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mind is van de nogal eigenwijze soort,
weet je wat het is piet...quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn mind is van de nogal eigenwijze soort,
ik probeer... maar als je niet de juiste mindset hebt, gaat dat nietquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niks eik, dat je met verschillende muzieksoorten diep kunt doordringen misschien?
Gaat prima hoor dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik probeer... maar als je niet de juiste mindset hebt, gaat dat niet
het is niet zo dat ik mensen probeer te overtuigen.... ik wil alleen dat mensen nadenken....quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niks eik, dat je met verschillende muzieksoorten diep kunt doordringen misschien?
QFTquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik mensen probeer te overtuigen.... ik wil alleen dat mensen nadenken....
Wanneer ik set draai probeer ik altijd soort van trippen erin te krijgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
het is niet zo dat ik mensen probeer te overtuigen.... ik wil alleen dat mensen nadenken....
ik ga er alleen voor dat mensen nadenkenquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik set draai probeer ik altijd soort van trippen erin te krijgen.
Muziek is voor mij meer een flow.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ga er alleen voor dat mensen nadenken
voor mij ook, 1 grote flow van wisdom... muziek is allesquote:Op woensdag 15 augustus 2018 03:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Muziek is voor mij meer een flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |