quote:Op donderdag 11 april 2019 10:49 schreef DonnaRush het volgende:
M'n collega was hier net met zijn 12 dagen oude baby!
Oh ik wilde het rammelende ei icon invoegen maar dat lukt niet.
*insert rammelende ei icon*
Wat enorm lastig dat je nog geen zekerheid. Het komt echt ooit, maar wel heel vervelend dat je niet weet wanneer en waar je naartoe uit kunt kijken. Lijkt me echt heel moeilijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 16:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]![]()
Hier, een kip, die kan vast een rammelend ei voor je maken
Hoe is t bij jou nu?
Ik rammel en rammel maar, maar het is nog steeds niet zeker dat ik in december kan promoveren, en kans dat het maart gaat worden is vrij groot. En dan moet de stop-datum dus ook 2.5 maand naar achter geschoven worden..
Soms vraag ik me af of het er ooit van gaat komen. Maargoed. Hopelijk (eind van) deze zomer dan toch echt stoppen..
Spannendquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb de pil officieel de deur uit gezet!Vorige week aan het einde van mijn ongesteldheid hadden we het zomaar ineens besloten! We gaan nog wel wachten met proberen tot na de bruiloft!
14 Septemberquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spannend.
Wanneer is jullie grote dag?
Ik denk (hoop) dat wij na de bruiloft ook nog een poging gaan wagen (is wel pas in oktober, dus nog ff wachten ...)
Jij maakt wel hele leuke kindjes, dus dan is het extra jammer.quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:10 schreef Songeur het volgende:
Het besef dat er hier geen baby meer komt en het wegdoen van alle babyspullen maakt me aan het rammelen. Ik zie overal baby’s ook.
We zijn klaar, compleet en het is goed zo. Maar nog zo’n mini, nog een keer bevallen en nog zo’n leuke in ons gezin
Oh wat herkenbaar! Ons gezin is compleet, maar nu we alle babyspullen weg doen doet het soms toch wat pijn en begin ik te rammelen voor een derde. Ik weet alleen dat het einde dan zoek is, want na die 3e rammel ik voor een 4e und so weiter, dus ik hou me inquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:10 schreef Songeur het volgende:
Het besef dat er hier geen baby meer komt en het wegdoen van alle babyspullen maakt me aan het rammelen. Ik zie overal baby’s ook.
We zijn klaar, compleet en het is goed zo. Maar nog zo’n mini, nog een keer bevallen en nog zo’n leuke in ons gezin
Nah die liefde die je hier omschrijftquote:Op woensdag 5 juni 2019 21:18 schreef Jentin het volgende:
Ik rammel helemáál niet, maar ik kreeg vandaag de broer-zusfoto van de schoolfotograaf en allemachtig: wat was ik weer even extra blij dat mijn rammels voor een tweede succesvol omgezet zijn in ons Phi’tje![]()
![]()
Echt, die foto straalt alles uit wat ik ooit hoopte dat het zou worden met een tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |