abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick donderdag 11 april 2019 @ 10:49:56 #126
382129 crew  Donna
pi_186153152
M'n collega was hier net met zijn 12 dagen oude baby!

Oh ik wilde het rammelende ei icon invoegen maar dat lukt niet.

*insert rammelende ei icon*
pi_186158478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:49 schreef DonnaRush het volgende:

M'n collega was hier net met zijn 12 dagen oude baby!

Oh ik wilde het rammelende ei icon invoegen maar dat lukt niet.

*insert rammelende ei icon*
oO<
Hier, een kip, die kan vast een rammelend ei voor je maken ;)

Hoe is t bij jou nu?

Ik rammel en rammel maar, maar het is nog steeds niet zeker dat ik in december kan promoveren, en kans dat het maart gaat worden is vrij groot. En dan moet de stop-datum dus ook 2.5 maand naar achter geschoven worden..

Soms vraag ik me af of het er ooit van gaat komen. Maargoed. Hopelijk (eind van) deze zomer dan toch echt stoppen..
pi_186159995
NVM :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_186160008
Fail op fail
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_186162072
Ik faal ook :D
Protège moi de mes désirs.
pi_186162105

Een paar voor Donna en een paar voor mij. :@
  Moderator/colorchick donderdag 11 april 2019 @ 20:25:45 #132
382129 crew  Donna
pi_186162264
Oh yes bedankt!
  Moderator/colorchick vrijdag 12 april 2019 @ 19:15:24 #133
382129 crew  Donna
pi_186178894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 16:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

oO<
Hier, een kip, die kan vast een rammelend ei voor je maken ;)

Hoe is t bij jou nu?

Ik rammel en rammel maar, maar het is nog steeds niet zeker dat ik in december kan promoveren, en kans dat het maart gaat worden is vrij groot. En dan moet de stop-datum dus ook 2.5 maand naar achter geschoven worden..

Soms vraag ik me af of het er ooit van gaat komen. Maargoed. Hopelijk (eind van) deze zomer dan toch echt stoppen..
Wat enorm lastig dat je nog geen zekerheid. Het komt echt ooit, maar wel heel vervelend dat je niet weet wanneer en waar je naartoe uit kunt kijken. Lijkt me echt heel moeilijk.

Ik heb een 'pregnancy scare' gehad zoals ze dat mooi noemen. Ik weet dat voor het zingen de kerk uit is geen betrouwbare anticonceptie is, maar we doen dit niet rond m'n vruchtbare dagen (dan gebruiken we een condoom) dus de kans op zwangerschap was echt minimaal (1,5 jaar zo seks gehad zonder zwangerschap voor G). Toch werd ik niet ongesteld. Ik was vorig weekend erg ziek, maar heb nooit gehad dat dat invloed op m'n cyclus had. Nu dus wel.
Vanmiddag werd ik ongesteld, gelukkig. Het is welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is toch wel even een opluchting. Laat me nog maar even rammelen en dan deze zomer los!
pi_187059212
Vlindertje89; frustrerend ja dat een datum steeds wordt opgeschoven. Inmiddels al wel zekerheid?

Donnarush kan me voorstellen dat je voor nu toch even opgelucht bent.

Ik rammel enorm op dit moment dus schrijf het even van me af. We hadden in eerste instantie dit moment voor ogen om voor een 2de te gaan. Maar grootse verbouwplannen en een heel nieuwe functie op het werk maken dat we het nog even uitstellen naar augustus / september. Dat is natuurlijk ook al bijna, maar dat gevoel hè. En aan de andere kant het gevoel dat ik op mijn nieuwe functie dan mss ook alweer vrij snel weer even eruit lig. Maar kan toch echt niet nog langer wachten om ons gezinnetje uit te breiden. :@
  Moderator/colorchick maandag 27 mei 2019 @ 16:45:20 #135
382129 crew  Donna
pi_187117114
Spannend Nolita, einde zomer is ook al heel snel! En met die functie komt het ook wel goed, het is niet dat je dan meteen ook al met verlof gaat he. Maar ik snap het gevoel wel, de tijd vliegt voorbij en je hebt wss nooit de tijd om alles te doen wat je wilt.
pi_187117531
Datum is hier nog steeds niet zeker, en dus ook nog geen nieuwe datum voor stoppen met pil. En relatie loopt ook even niet 100%, dus naast datum voor verdediging van m'n proefschrift moet ook dat eerst anders worden voor het een optie is. Ik word vast ooit wel moeder.. maar het voelt wel echt heel ver weg nog nu :'(

@DonnaRush weet jij al wanneer jullie er weer voor gaan?

@Nolita spannend inderdaad! Kan me voorstellen dat combinatie van verbouwen en nieuwe functie op werk maakt dat je het rationeel gezien toch even wil uitstellen, maar dat je gevoel daar niet per se ook in meegaat.
  Moderator/colorchick maandag 27 mei 2019 @ 20:11:25 #137
382129 crew  Donna
pi_187120586
Ik denk ook augustus/september, als ik er klaar voor ben.
Ik vind het heel lastig eigenlijk. Ik rammel wel, maar vind het ook nog zo fijn met onze dreumes alleen.
  woensdag 29 mei 2019 @ 20:59:54 #138
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_187158543
Ik heb de pil officieel de deur uit gezet! :D Vorige week aan het einde van mijn ongesteldheid hadden we het zomaar ineens besloten! We gaan nog wel wachten met proberen tot na de bruiloft! ;)
  woensdag 29 mei 2019 @ 21:32:06 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187159298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb de pil officieel de deur uit gezet! :D Vorige week aan het einde van mijn ongesteldheid hadden we het zomaar ineens besloten! We gaan nog wel wachten met proberen tot na de bruiloft! ;)
Spannend :D.
Wanneer is jullie grote dag?
Ik denk (hoop) dat wij na de bruiloft ook nog een poging gaan wagen (is wel pas in oktober, dus nog ff wachten ...)
KuikenGuppy
  woensdag 29 mei 2019 @ 23:10:16 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187161876
Burd O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 30 mei 2019 @ 09:57:50 #141
318361 Bienelientjee
pi_187164900
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Spannend :D.
Wanneer is jullie grote dag?
Ik denk (hoop) dat wij na de bruiloft ook nog een poging gaan wagen (is wel pas in oktober, dus nog ff wachten ...)
14 September O+ De tijd gaat veels te snel! Nog zoveel dingen te doen voor de bruiloft. Maar het houdt wel mijn rammelaar een beetje in toom :') Een beetje! ;)
  woensdag 5 juni 2019 @ 09:10:38 #142
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_187269448
Veel mini's om mij heen en ik zie echt overal zwangeren. Mis het zwanger zijn zelfs! Maar mijn beeld is rooskleuriger dan het toen was. Voorlopig nog geen tweede hier (I. is bijna 9 maanden oud) maar op momenten dus zeker wel wat gerammel. Dat had ik nou niet verwacht na een stomme bevalling :+.
pi_187269599
Hier ook zacht gerammel :D Jip is nu net 1 jaar dus we vinden het nog te vroeg, we willen dat hij in ieder geval 2 jaar is als de volgende komt. Dus we bespreken het over een paar maanden wel weer :P
pi_187270186
Het besef dat er hier geen baby meer komt en het wegdoen van alle babyspullen maakt me aan het rammelen. Ik zie overal baby’s ook.

We zijn klaar, compleet en het is goed zo. Maar nog zo’n mini, nog een keer bevallen en nog zo’n leuke in ons gezin O+
pi_187270248
Hier hetzelfde @Songeur
Ik rammelde wel, tot ik een paar maanden geleden een 'precnancy scare' kreeg, toen zag ik vooral de onpraktische kanten van een derde..

Het is goed zo, we hebben 2 fantastische meiden en het voelt echt compleet.

Maar ik hou de deur nog wel op een kiertje voor een eventueel nakomertje.. :P
  woensdag 5 juni 2019 @ 10:25:05 #146
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187270362
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:10 schreef Songeur het volgende:
Het besef dat er hier geen baby meer komt en het wegdoen van alle babyspullen maakt me aan het rammelen. Ik zie overal baby’s ook.

We zijn klaar, compleet en het is goed zo. Maar nog zo’n mini, nog een keer bevallen en nog zo’n leuke in ons gezin O+
Jij maakt wel hele leuke kindjes, dus dan is het extra jammer. ;)
pi_187270705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:10 schreef Songeur het volgende:

Oh wat herkenbaar! Ons gezin is compleet, maar nu we alle babyspullen weg doen doet het soms toch wat pijn en begin ik te rammelen voor een derde. Ik weet alleen dat het einde dan zoek is, want na die 3e rammel ik voor een 4e und so weiter, dus ik hou me in :')
pi_187279680
Ik rammel helemáál niet, maar ik kreeg vandaag de broer-zusfoto van de schoolfotograaf en allemachtig: wat was ik weer even extra blij dat mijn rammels voor een tweede succesvol omgezet zijn in ons Phi’tje O+ O+ O+ Echt, die foto straalt alles uit wat ik ooit hoopte dat het zou worden met een tweede.
  woensdag 5 juni 2019 @ 21:52:17 #149
318361 Bienelientjee
pi_187280247
Pff, sinds ik gestopt ben met de pil al bijna 3 weken om de zoveel tijd ongie krampen. Als ik het niet beter wist zou ik al meerdere keren elk moment ongie kunnen worden! :')
Ook leuk om de veranderingen daar beneden te zien _O-

Ugh, kan niet wachten tot September :D Tot we eindelijk gaan beginnen met proberen!
pi_187289362
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 21:18 schreef Jentin het volgende:
Ik rammel helemáál niet, maar ik kreeg vandaag de broer-zusfoto van de schoolfotograaf en allemachtig: wat was ik weer even extra blij dat mijn rammels voor een tweede succesvol omgezet zijn in ons Phi’tje O+ O+ O+ Echt, die foto straalt alles uit wat ik ooit hoopte dat het zou worden met een tweede.
Nah die liefde die je hier omschrijft O+ O+ Dat gevoel is dus juist wat mij wél aan het rammelen maakt. Oh kijk ze nou leuk, eigen, uniek, hetzelfde en van mij zijn. Ik wil er nog 10 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')