abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2018 @ 12:56:36 #241
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_181543196
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:54 schreef dennistd het volgende:

[..]

Nou ja, die schijnt er dus wel te zijn, dat is het gekke...
Naja, het kan zijn dat die pas tot stand komt na het passeren van geel-4. Anders hebben ze iets anders gebouwd dan op de tekeningen staat.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 13:39:43 #242
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_181544287
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:55 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De tunnel bij Driebergen-Zeist was natuurlijk heel erg welkom voor de doorstroming. Daar ben ik het van harte mee eens. Verder is het project een nodig opstapje voor de spoorlijn voor PHS.

Over de A6: [...]

Er is veel geld geinvesteerd in allerlei tussenoplossingen die het probleem niet oplosten terwijl een deel van het verkeer via een extra afrit leiden zeer goedkoop was geweest. De grond was al van het rijk, er was voldoende afstand t.o.v. andere afritten, provincie en gemeente wilden de afrit maar RWS bleef in het beleidsmatige argument hangen dat er niet teveel afritten op de snelweg mochten zijn. Dat is wat mij betreft niet zo sterk.
RWS is soms weinig flexibel met beleid idd, soms ook ingegeven door IenW. Dat zou hier ook wel eens zijn, maar wie weet wil de provincie iets anders dan RWS en loopt het daarom spaak. Meer afritten werden trouwens wel ongewenst geacht door sommige diensten binnen RWS... Volgens mij is dat een beetje eigen aan infra beheerders, ook bon provincies en ProRail merk ik vaak een wat afhoudende en conservatieve houding. Dat vind ik in de basis een gezonde grondhouding, mits er wel afwijkingen mogelijk zijn.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  Redactie Sport woensdag 29 augustus 2018 @ 14:06:24 #243
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181545045
Kennen jullie die mop van die metro die vorig jaar september moest gaan rijden? Dat wordt waarschijnlijk niet eerder dan volgend jaar....

http://nos.nl/l/2248033
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  woensdag 29 augustus 2018 @ 14:55:12 #244
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181546353
En wederom problemen met de beveiligingssoftware van Bombardier?
pi_181547042
Gezellig nog wat langer met de bus :P
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:37:55 #246
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_181550589
Dus. De baas vroeg vorige week of ik links durf te rijden. Ja, dat durf ik.
Of ik ook met de vrachtwagen op de trein durf? Tuurlijk, waarom niet.

En zo geschiedde. Maandagochtend container in de Maasvlakte opgezet en met de gezwinde spoed richting Calais, container met 3 loodjes verzegeld en 2 extra sloten. Gas erop!
Aangekomen in Frankrijk wordt er bij Duinkerke al massaal de Kanaaltunnel / Eurotunnel aangegeven.
De afrit is links aanhouden voor personenverkeer. Rechts mag alleen vrachtverkeer, dus ook geen grote touringcar.

Vanwege de controles richting Engeland qua verstekelingen, heb je al 3 controles gehad voor je uberhaupt de check-in krijgt.
Ik werd bij de eerste controle gelijk voor een grotere controle uitgekozen, de uitgebreide scanner! Nadat alles akkoord is, mag je naar de douane. Die controleren met een hond nogmaals je auto buiten langs. Zolang die niet aanslaat is het goed, en daarna mag je naar de check-in.
Als chauffeur hoef je alleen maar aan te geven met hoeveel je bent (chauffeur + evt aantal geregistreerde passagiers). Op kenteken wordt je boeking herkend.

Vervolgens krijg je een "spoor" toegewezen. Laan 1 t/m 12, en aansluiten maar. Zodra de slagboom vooraan open gaat, kan je naar het spoor toe. Er zijn 12 perronsporen, maar voor vracht worden 12 t/m 7 gebruikt. De vrachtauto's in laan 1 t/m 6 gaan ook naar 7 t/m 12, maar dan halverwege naar beneden zodat de trein op 2 plaatsen beladen kan worden. Er gaan maximaal 32 vrachtwagens op een trein.


Je rijdt zijdelings de trein op, omdat er 2 lokken aan elke kant zitten. Vooraan de trein zit een rijtuig voor de chauffeurs en evt passagiers.

De trein rechts ging net vertrekken, die was vol.



Vervolgens is het aansluiten en doorrijden tot je voorwielen niet voorbij de voorste gele streep van je wagon zijn, maar ook niet achter de achterste gele streep.


Als je geparkeerd hebt en de auto op de handrem staat, stap je uit en loop je naar de zijkant van je cabine op het perron, loop niet bij de cabine weg. Daar rijdt een busje die je ophaalt en naar het rijtuig brengt. Ondertussen doet personeel van LeShuttle wielkeggen voor en achter 3 assen aan beide zijdes.
Let op, je hebt bus 1 of 2, bij aankomst in Engeland moet je eveneens weer in dezelfde bus! bus 1 doet de eerste helft achter het rijtuig, en bus 2 de achterste helft.
Men heeft het in- en uitstappen ook zo geregeld: Bus 1 stopt bij de deur bij de lok, bus 2 bij de achterste deur van het rijtuig.

Aangekomen op de bestemming ga je dus weer met de bus naar je vrachtwagen. De bus stopt iedere keer naast de cabine, stap pas uit als je bij je auto bent. Want anders worden ze kwaad!
Zodra de auto voor jou gaat rijden, volg je zo snel mogelijk maar wel op een veilige afstand.

Terwijl aan 1 kant de nieuwe lading vrachtwagens voor terug al klaar staat, ga jij aan de andere kant eraf en rij je gelijk de snelweg op. Geen controles niks meer.

Terug vanuit Engeland? Je checkt eerst in, rijdt door een simpele scanner en gaat met je paspoort langs de douane, verder geen controles.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:40:34 #247
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_181550664
Geen idee wat er met de foto's is, op de PC staan ze gewoon rechtop, zoals het hoort. Als ik ze aanklik, staan ze dat ook. In het bericht staan ze gedraaid
pi_181550676
Terug vanuit Engeland? Je checkt eerst in, rijdt door een simpele scanner en gaat met je paspoort langs de douane, verder geen controles.

Tof! Zal deze laatste opmerking na de Brexit ook nog opgaan?
pi_181550691
2e foto staat bij mij wel goed.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:41:56 #250
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_181550693
ter info: LeShuttle Freight heeft 18 stammen bestaande uit elk 2 loks (voor en achter), 3 Vehicle Loaders (via waar je erop rijdt) en 32 voertuigwagens.
De personenverkeerwagens zijn als het goed is rondom dichte wagens, niet zoals de vrachtwagentransporters open.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 17:42:43 #251
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_181550725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:41 schreef Adrie072 het volgende:
Terug vanuit Engeland? Je checkt eerst in, rijdt door een simpele scanner en gaat met je paspoort langs de douane, verder geen controles.

Tof! Zal deze laatste opmerking na de Brexit ook nog opgaan?
Er komen allemaal handelsverdragen waardoor vervoer tussen het vaste land en Engeland nog steeds soepel blijft gaan.
pi_181551190
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:42 schreef greavy het volgende:

[..]

Er komen allemaal handelsverdragen waardoor vervoer tussen het vaste land en Engeland nog steeds soepel blijft gaan.
Het duurt jaren om een simpel handelsverdrag af te sluiten, helemaal met de EU omdat alle individuele lidstaten moeten goedkeuren. Er zouden maar zo een aantal landen (terecht, fuck you VK!) dwars kunnen gaan liggen, net als bij de eerste pogingen van het VK om toe te treden tot de EU.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2018 @ 18:05:10 #253
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181551325
Staat ook mooi uitgelegd in Duco's wetjes (onderdeel 19). De eerste wet van haast :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:21:14 #254
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181551757
Leuk om te zien/lezen hoe het vrachtvervoer met LeShuttle gaat ^O^
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:25:36 #255
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_181551879
Oh, en treuzelen als je naar de trein mag vanaf de wachtzone voor de slagboom? Dat waarderen ze niet. Dan wordt je gelijk aan de kant gezet en kom je later wel een keer aan de beurt.
LeShuttle Freight rijdt gemiddeld 5 keer per uur per richting, maar als het druk is kan dat zelfs 7 keer per uur worden. Voor nog meer treinen is geen plek.
Laden en lossen van de trein kost bij elkaar maximaal 30 minuten voordat de trein weer terug kan rijden.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:28:52 #256
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181551969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:41 schreef greavy het volgende:
ter info: LeShuttle Freight heeft 18 stammen bestaande uit elk 2 loks (voor en achter), 3 Vehicle Loaders (via waar je erop rijdt) en 32 voertuigwagens.
De personenverkeerwagens zijn als het goed is rondom dichte wagens, niet zoals de vrachtwagentransporters open.
Klopt. En die zijn er in enkeldeks uitvoering (waar ook bussen, campers en caravans in passen) en dubbeldeks voor alleen personenauto's.

Toen ik nog op de bestelbus reed ging ik meestal ook met de vrachttrein mee, een enkele keer in de enkeldeks personentrein.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 18:32:13 #257
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_181552050
Ja, (grote) bestelbussen moeten met Freight mee, zeker als er commercieel vracht vervoerd wordt.
  woensdag 29 augustus 2018 @ 22:47:35 #258
472645 BLS
verbindt.
pi_181561065
Zitten er in zo'n begeleidingsrijtuig nog speciale voorzieningen als een bar of is het gewoon een zitrijtuig?
  woensdag 29 augustus 2018 @ 22:50:25 #259
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181561184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:47 schreef BLS het volgende:
speciale voorzieningen als een bar
Zodat een vrachtwagenchauffeur zich helemaal vol kan laten lopen voordat hij weer de weg opgaat, bedoel je? :P
  woensdag 29 augustus 2018 @ 22:53:03 #260
472645 BLS
verbindt.
pi_181561309
*koffiebar
pi_181573709
niemand hier op kantoor gaat ooit met de trein. toch hebben al m'n collega's een anonieme ovchipkaart. Ja, anders kom je niet naar de andere kant van Alkmaar :')

mijn geluk. ik heb geen chipkaart en wil wel met meereiskorting reizen. ik haat het dat dit niet kan zonder pasje.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 30 augustus 2018 @ 14:50:55 #262
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181573825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
niemand hier op kantoor gaat ooit met de trein. toch hebben al m'n collega's een anonieme ovchipkaart. Ja, anders kom je niet naar de andere kant van Alkmaar :')
Daar zijn passagepassen voor te krijgen.

https://www.ns.nl/reisinf(...)sagepas-station.html
quote:
mijn geluk. ik heb geen chipkaart en wil wel met meereiskorting reizen. ik haat het dat dit niet kan zonder pasje.
Tsja, toch een OV-chipkaart kopen dus. Of wachten tot er weer eens zo'n "reis met iemand mee"-dagkaart op de mat ploft. :s)

Of niet met het OV reizen :P
pi_181576044
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 14:50 schreef James1988 het volgende:
Daar zijn passagepassen voor te krijgen.

https://www.ns.nl/reisinf(...)sagepas-station.html
Dat werkt ook zo verschrikkelijk goed he _O_

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 30 augustus 2018 @ 17:37:41 #264
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181577265
Wat probeerde je te doen, -10 passen aanvragen voor meneer "fles'-- DROP TABLE requests"? :P
  donderdag 30 augustus 2018 @ 20:02:43 #265
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181582106
De V250 in z'n nieuwe jasje:
http://www.ferrovie.info/(...)trasferito-a-firenze

Anders. :o
pi_181582152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:37 schreef James1988 het volgende:
Wat probeerde je te doen, -10 passen aanvragen voor meneer "fles'-- DROP TABLE requests"? :P
2 passen aanvragen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_181582933
Bij mij ging het goed tot nu toe. Nu de brievenbus in de gaten houden.
pi_181582935
heb dat laatste advies van James opgevolgd. in plaats van wachten, zelf rondgekeken of iemand nog zo'n pak papier had liggen. op m'n eigen brievenbus zit een nee-nee sticker, daarom had ik blijkbaar zelf geen 'treinpakkers'.
win: de meereiskaart is alleen dit weekend geldig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 30 augustus 2018 @ 21:27:29 #269
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_181584397
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 20:02 schreef James1988 het volgende:
De V250 in z'n nieuwe jasje:
http://www.ferrovie.info/(...)trasferito-a-firenze

Anders. :o
Mooi gaat ie nooit worden. Minder lelijk...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_181586651
Ziet er best stoer uit voor een zuurstok trein.
pi_181589960
Camperen in een hondekop? Dat kan in wieringewerf

https://www.nhnieuws.nl/n(...)Camping-Land-uit-Zee
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 07:54:26 #272
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181590319
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:47 schreef BLS het volgende:
Zitten er in zo'n begeleidingsrijtuig nog speciale voorzieningen als een bar of is het gewoon een zitrijtuig?
Grotendeels stoelen, bij de ingang staan een paar van die koffie, frisdrank en snoepautomaten aan de vloer geschroefd. Ohja en een plee natuurlijk.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:03:32 #273
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_181591842
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 12:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Naja, het kan zijn dat die pas tot stand komt na het passeren van geel-4. Anders hebben ze iets anders gebouwd dan op de tekeningen staat.
Op zich betekent geel-4 natuurlijk wat anders dan geel. Dus het verhaal van de doorgaande rijweg lijkt me niet op te gaan. Ik zal er vanmiddag eens een seinbeeldenkaart bij pakken.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:23:33 #274
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_181592367
Als de remweg van de inrijder maar de uitrijder korter is dan ongeveer 550 meter voldoet die niet als 60-0. Dan is de geel-4 nodig om vast af te remmen naar 40 km/h.
pi_181607633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2018 00:31 schreef James1988 het volgende:
7-10 en 14-10 kan ik, 28-10 niet.

wanneer wordt het nou?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_181609831
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 07:54 schreef JDude het volgende:

[..]

Grotendeels stoelen, bij de ingang staan een paar van die koffie, frisdrank en snoepautomaten aan de vloer geschroefd. Ohja en een plee natuurlijk.
Hier een plaatje van de binnenkant.


Volgens bronnen "gewoon" gebaseerd een tussenrijtuig van een ETR500.
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 22:55:37 #277
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181610251
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

wanneer wordt het nou?
Dennis is hier de reisleider, ik niet :P
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:14:41 #278
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181610796
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 22:41 schreef Bitlord het volgende:

[..]

Hier een plaatje van de binnenkant.
[ afbeelding ]

Volgens bronnen "gewoon" gebaseerd een tussenrijtuig van een ETR500.
Bedankt. Bij die ritjes was het meestal begin van de avond van huis en als het meezat begin van de volgende middag weer terug. Dus die twee keer een uurtje in de trein bestond meestal uit even gauw de oogjes dicht :').
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:16:01 #279
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_181610835
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 17:41 schreef greavy het volgende:
ter info: LeShuttle Freight heeft 18 stammen bestaande uit elk 2 loks (voor en achter), 3 Vehicle Loaders (via waar je erop rijdt) en 32 voertuigwagens.
De personenverkeerwagens zijn als het goed is rondom dichte wagens, niet zoals de vrachtwagentransporters open.
Waar in Engeland moest jij zijn eigenlijk?
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:35:13 #280
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181611293
Crossrail 9 maanden vertraagd

Crossrail, de nieuwe spoorlijn dwars door Londen, zal niet zoals gepland in december 2018 openen. Naar verwachting zullen de eerste treinen 'Elizabeth line'-treinen pas in de herfst van 2019 gaan rijden. Daarnaast is er een budgetoverschrijding van £600 miljoen.

Tot voor kort beweerde Transport for London nog dat Crossrail 'on time and within budget' zou worden opgeleverd. Dat blijkt nu dus niet meer haalbaar, onder andere door problemen met de beveiligingssystemen (Crossrail-treinen hebben er 3) en met de afwerking van stations.
pi_181611338
ah ja en de eerste stap tegenslag is 9 maanden en 600M.

Dus reëel moet je rekenen op 4 jaar en 3Bn. Lekker :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_181611383
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:35 schreef James1988 het volgende:
Crossrail 9 maanden vertraagd

Crossrail, de nieuwe spoorlijn dwars door Londen, zal niet zoals gepland in december 2018 openen. Naar verwachting zullen de eerste treinen 'Elizabeth line'-treinen pas in de herfst van 2019 gaan rijden. Daarnaast is er een budgetoverschrijding van £600 miljoen.

Tot voor kort beweerde Transport for London nog dat Crossrail 'on time and within budget' zou worden opgeleverd. Dat blijkt nu dus niet meer haalbaar, onder andere door problemen met de beveiligingssystemen (Crossrail-treinen hebben er 3) en met de afwerking van stations.
Zal de Queen de opening halen?
dag
  vrijdag 31 augustus 2018 @ 23:51:24 #283
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181611687
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ah ja en de eerste stap tegenslag is 9 maanden en 600M.

Dus reëel moet je rekenen op 4 jaar en 3Bn. Lekker :)
Het is niet de eerste tegenslag voor het project, maar wel de eerste waarvan de gevolgen direct merkbaar zijn.

Een paar maanden geleden is de 'Heathrow Connect'-dienst (een stoptrein tussen London Paddington en Heathrow Airport) overgegaan van Heathrow/GWR naar TfL Rail. Het was de bedoeling dat deze dienst vanaf dag 1 gereden zou gaan worden met de door Bombardier gebouwde 'Class 345'.

Op de aftakking naar Heathrow (Airport Junction - Heathrow) is alleen het GW-ATP-beveiligingssysteem aanwezig. Er zijn in het VK slechts een paar treintypes die dit systeem hebben: de HST's van Great Western Railway, de Class 332's van Heathrow Express en de Class 360's van Heathrow Connect. Als onderdeel van het Crossrailprogramma wordt ERTMS geïnstalleerd op de Heathrowlijn, ter vervanging van het ATP-systeem.

De Class 345-treinen zijn niet voorzien van het ATP-systeem, ze zijn wel voorzien van ERTMS. Echter, vanwege problemen met de software is het nog niet toegestaan om ERTMS in reizigersdienst te gebruiken. De 345's mogen dus nog niet naar Heathrow rijden.

Als gevolg daarvan heeft TfL Rail de Class 360's van Heathrow Connect moeten huren.
pi_181611977
Bombardier en software. Het lijkt wel een vloek.
  zaterdag 1 september 2018 @ 00:02:55 #285
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181612000
Het is niet voor niets het B-merk :P
pi_181612014
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2018 00:02 schreef MTL het volgende:
Bombardier en software. Het lijkt wel een vloek.
Ze hebben hun shit gewoon niet voor elkaar..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 1 september 2018 @ 00:27:43 #287
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_181612650
Snif ;(

Er is vrijdag een eind gekomen aan Leeuwarden Achter de Hoven. Er stopt voortaan geen trein van Arriva meer en dat betekent dat er geen klompentreinreizigers meer zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport zaterdag 1 september 2018 @ 00:27:52 #288
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181612657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

wanneer wordt het nou?
De 7e of de 14e, dan kunnen de meesten. Wie wil er verder nog mee? Mocht het bij deze vier blijven dan wordt het wat mij betreft de 14e, de 8e moet ik namelijk alweer om 6u werken terwijl ik de 15e pas na drieën hoef te beginnen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 1 september 2018 @ 00:58:05 #289
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181613377
Naar het schijnt zijn er ook nog problemen met ETCS in de Heathrowtunnel, als er zowel ATP als ERTMS tegelijk actief is levert dat interferentie op waardoor de boel niet goed meer functioneert.

Dat probleem gaat opgelost worden wanneer Heathrow Express z'n Class 332's vervangt door GWR Electrostars, want ook die gaan onder ETCS rijden. ATP kan dan worden verwijderd uit de tunnel.
pi_181615717
Meer ICE4, ICE1 worden korter gemaakt en ICE2 wordt vervangen door ICE4: https://www.railjournal.c(...)ins.html?channel=000
  Moderator zaterdag 1 september 2018 @ 09:03:49 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181616009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2018 08:36 schreef b2py het volgende:
Meer ICE4, ICE1 worden korter gemaakt en ICE2 wordt vervangen door ICE4: https://www.railjournal.c(...)ins.html?channel=000
Enige idee waarom het jongere ICE2 de deur uit wordt gedaan en ouder spul gereviseerd?

Ik dacht vorige week al een ICE4 te zien rijden, volgens mij tussen München en Nürnberg, dus kan best de trein naar Hamburg zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181617770
Een relatief kleine serie van nog geen 50 stuks.
  zaterdag 1 september 2018 @ 14:20:24 #293
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_181620555
Dat de ICE-T er ook uit gaat verbaast me wel een beetje, zo oud is dat type nog niet.
  Redactie Sport zaterdag 1 september 2018 @ 14:23:45 #294
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181620615
Onderhoud zal wel te duur zijn aan het kantelsysteem.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 1 september 2018 @ 17:13:41 #295
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_181624290
Als je het over oude koeien uit de sloot halen hebt ... volgens mij is dat filmpje alweer minimaal een jaar of 5 tot 10 oud :P
pi_181627803
quote:
Dat zal de ondergrond van het ballastbed niet echt prettig vinden.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zaterdag 1 september 2018 @ 21:16:42 #298
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_181629251
Gaan de IC's Zwolle-Enschede in Heino over spoor 1?
  Redactie Sport zaterdag 1 september 2018 @ 21:31:13 #299
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181629666
Gewoon over spoor 2 rechtdoor wat ik begreep.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 2 september 2018 @ 09:07:18 #300
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_181636800
Vroeg :Z

PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')