ik heb niet gezien gisteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Maar gisteren rekenden ze syndroom niet goed
niet altijd het ergste.quote:
Nog niet, maar dat is een typisch antwoord bij de finale.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet altijd het ergste.
Hebben we DWDD vandaag al gehad als antwoord?
wauw jaartal nog goed ook.quote:
nee zou ik in jouw geval ook niet zijn, ik had tenminste het land nog foutquote:
ze bedoelte wel hetzelfdequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Kolom is iets heel anders dan een rij![]()
gewoon nog een keer proberen misschien rekenen ze het dan wel goed.quote:
ja en jammer genoeg kijkt Djeez morgen ook gewoon weerquote:
Ik kijk maandag weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en jammer genoeg kijkt Djeez morgen ook gewoon weer
ow ja, weekend, sorry ik moet gewoon werken morgen dus ben ff van de wijsquote:
thanks, ik mag nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:33 schreef zoem het volgende:
[..]
We zullen aan je denken bij het kijken
Is ze eruit? Mooi!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en jammer genoeg kijkt Djeez morgen ook gewoon weer
hoefnie, we hebben al genoeg DWDD gehad omdat zij daar tafeldame was, etcetera.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet altijd het ergste.
Hebben we DWDD vandaag al gehad als antwoord?
Op zijn minst in welke richting ze moeten zitten. Bizar. Ik weet echt niet zoveel van al die trivia, maar bij Henri Dunant kom zelfs ik op Rode Kruis en schip. En bij Concours Hippique denk ik aan paarden, en niet aan regisseurs of whatever.quote:
Zo dacht ik dat ze voor Luxemburg uitkwam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:03 schreef Nizno het volgende:
En dat ze voor Zwitserland uit kwam, ik dacht echt Frankrijk.
Dacht ook dat Wouter al 45-46 was. Komt door het grijze haar waarschijnlijk.quote:
Ja ik ook, maar Philip bleef zijn inschattingsfout zo volhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2018 20:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dacht ook dat Wouter al 45-46 was. Komt door het grijze haar waarschijnlijk.
en die uitspraak ken ik ook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |