Hier storten balkons en galerijen inquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:20 schreef Driepink het volgende:
Op het nieuws over die ingestorte brug: kan zoiets ook in Nederland gebeuren?
Nee natuurlijk niet! Wij hebben toch helemaal niet zo'n lange brug hier
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:20 schreef Driepink het volgende:
Op het nieuws over die ingestorte brug: kan zoiets ook in Nederland gebeuren?
Nee natuurlijk niet! Wij hebben toch helemaal niet zo'n lange brug hier
eerst 11 doden toen 23 en nu meer dan 30quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
is er al bekend of er veel gewonden zijn of zo?![]()
Atenciosamente Flip.
Zag ook nog een ander plaatje wat wel leuk is als ui, maar daar wacht ik nu even meequote:
oh jezusquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerst 11 doden toen 23 en nu meer dan 30
en heel veel gewonden
waren 3 gered, 30 auto's zijn wel naar benden gestort en 20+ dodenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
is er al bekend of er veel gewonden zijn of zo?![]()
Atenciosamente Flip.
gered onder het puin vandaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:22 schreef drakin het volgende:
[..]
waren 3 gered, 30 auto's zijn wel naar benden gestort en 20+ doden
toedelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ri centrum Amsterdam, tot over iets meer dan een uur mensen (gok ik)
pas op voor die bruggen daar in amsterdamquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ri centrum Amsterdam, tot over iets meer dan een uur mensen (gok ik)
of uit neergevallen auto's die nog op het land terecht waren gekomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gered onder het puin vandaan?
கைண்ட் குறித்து Flip.
oh dat had ik niet verwacht, zag er erg hoog uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
of uit neergevallen auto's die nog op het land terecht waren gekomen
geen gewonden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:24 schreef drakin het volgende:
Dit gebeurde hier paar jaar terug
[ afbeelding ]
goede vering in de auto gok ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh dat had ik niet verwacht, zag er erg hoog uit
Kind regards Flip.
Geloof het niet, maar niemand kon zijn huis meer in of uitquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geen gewonden?
Gaisuwan alheri Flip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |