is meer een warenhuis, winkel met allesquote:
Ik blijf mezelf ook verbazen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
luid en duidelijk. Hoe je het vol weet te houden zonder slaap is mij een raadsel.
seksspeeltjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:47 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit allemaal voor meuk dan.
Scheelt dat ze het antwoord nu dus al weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:48 schreef drakin het volgende:
Nou ja goed, jullie zullen dus met je kappotte printer I. vast wel vragen of ie het kan maken
Ik hou me van den domme, ben ik goed inquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef I. het volgende:
[..]
Scheelt dat ze het antwoord nu dus al weten.
Je antwoord was wel iedere keer net even andersquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef I. het volgende:
[..]
Nou je het zegt, dit is bewijs dat het meer dan 1 persoon is!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je antwoord was wel iedere keer net even anders
In alle gevallen word je wel (allerminst) vriendelijk verzocht weg te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je antwoord was wel iedere keer net even anders
Kunnen ze dat ook onthouden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:49 schreef I. het volgende:
[..]
Je weet hoe we zijn, we luisteren toch nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:51 schreef I. het volgende:
[..]
In alle gevallen word je wel (allerminst) vriendelijk verzocht weg te gaan.
Je hoeft ook alleen maar te lezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je weet hoe we zijn, we luisteren toch niet
Ze hebben niet gewoon een nummer waar ze wel direct op bereikbaar zijn? Matige poep.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
berichtje binnen van swapfiets wanneer ik op wil komen halen, ik antwoord zsm, maar als het weer zo lang duurt voordat ze terugmailen duurt het weer een hele lange tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |