Ga je weer aan de gang in je SM kelderquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:06 schreef I. het volgende:
Ik zal het maar vast verklappen. Vanavond word ik blauw.
Eindelijk BUG-mod!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:06 schreef I. het volgende:
Ik zal het maar vast verklappen. Vanavond word ik blauw.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Feliciteer hier I. met zijn aanstaand modschap!
Oh, dat is toch jammerquote:
Ja klopt, als developer kan je heel FOK! lokaal draaien, dus kan je overal wel bij. Alleen dan met nepdata, uiteraard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh, dat is toch jammer
Ik neem aan dat je als developer zo'n beetje alles wel moet kunnen. Moet toch de functionaliteit kunnen testen in alle omgevingen
Nope. Websites. En het leren is meer hobbymatig, ben voornamelijk bezig m'n bedrijf op te zetten nu.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:14 schreef Driepink het volgende:
I., jij bent aan het leren voor iets met PCs ?
Oh, dat weet ik niet, leek me dat je daar ook alles wel moest kunnen zien om gemelde bugs te kunnen reproduceren enzo, maar ben dan ook geen devquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:14 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt, als developer kan je heel FOK! lokaal draaien, dus kan je overal wel bij. Alleen dan met nepdata, uiteraard.
Maar op de live site ben je als developer geen moderator, en heb je geen extra rechten, behalve in BUG.
Daar heeft Breuls het beheer over, en die verdeelt dat dan weer onder bij de devvers. Voor zover die er nog zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, leek me dat je daar ook alles wel moest kunnen zien om gemelde bugs te kunnen reproduceren enzo, maar ben dan ook geen dev
Hoef ik niet te doen, doet I. alquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:18 schreef Driepink het volgende:
Welles naatje, en nu niet tegenspreken
Verschuil je je weer achter I. ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoef ik niet te doen, doet I. al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |