Blijven ze wel schoonquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:21 schreef I. het volgende:
Ze gaan hier weer ramenlappen. Dacht dat ze twee weken geleden ook al langs waren geweest.

Stuur ze ff langs mij danquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:22 schreef I. het volgende:
[..]
Da's wel zo ja. Maar dat waren ze wel volgens mij.
Ach.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
"De naam ontbijt komt van ont-biten, waarbij 'ont-' staat voor het beginnen van iets (zie ontbranden) en biten de Middelnederlandse vorm voor eten is. In het Engels wordt er gesproken van 'breakfast', letterlijk het 'breken van de vasten' (d.i. vasten tijdens de nacht). In het Frans werd de eerste maaltijd van de dag vroeger 'déjeuner' (letterlijk 'ont-vasten') genoemd."
Gewoon de eerste maaltijd van de dag
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kijkt nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed OP materiaal voor als noodgang weer kijkt
Het verbaast me hoe goed dit werkte.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed OP materiaal voor als noodgang weer kijkt
Dat was dan ook de bedoelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:28 schreef Driepink het volgende:
Ik word een beetje bang van die laatste smiley
Nu een pic van je zusjequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:29 schreef I. het volgende:
[..]
Dat was dan ook de bedoeling
[ afbeelding ]
oh?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:28 schreef Driepink het volgende:
Ik word een beetje bang van die laatste smiley
misschien is het enger als ie in reeks staat, ik vond m eng iig toen ik met deze deed wat ik met de smile.gif deed...quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze dan weer niet ,die flitsende kijkt een beetje vreemd
ik welquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:31 schreef Driepink het volgende:
Ik vond het niet eng wat ik met je zusje deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |