klik op link in mijn onderschrift en zet me maar aan het werkquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ook gebeuren, wat voor werk?
Ik wilde eigenlijk nog wat meer naar het postkantoor brengenquote:
Wil je wat aandacht lieverd?quote:
Maar je hebt dus een webshop, loopt het een beetje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wat meer naar het postkantoor brengen
owquote:
Helaas niet genoeg, doe ook festivals met mijn spullen, dat loopt wel en heb een massagepraktijk die ook niet storm loopt. Dus van die combi probeer ik het te redden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus een webshop, loopt het een beetje?
Valt tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:38 schreef I. het volgende:
[..]
Nee. Verveelde me even. Dus even een nog engere versie van gemaakt.
Ok ok, ben zelf niet zo kapot van die spullen maar ieder zijn of haar hobby tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
ow
mijn sig
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup!
www.elvegeluk.nl
Doe je ook aan happy endings?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg, doe ook festivals met mijn spullen, dat loopt wel en heb een massagepraktijk die ook niet storm loopt. Dus van die combi probeer ik het te redden.
heb je alle 950 artikelen nu al gezien dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok, ben zelf niet zo kapot van die spullen maar ieder zijn of haar hobby toch
Nee maar het genre trekt me nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
heb je alle 950 artikelen nu al gezien dan?
jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
jazekerGoede comeback.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |