Ik heb wel ontzettend leuk werk andersquote:
Beter dan op de bank zitten en uit je neus te zitten vreten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 00:43 schreef chufi het volgende:
Ja je hebt zelf de keuze gemaakt om te werken ..
Welkom Tillyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Welkom TillyDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja ja ga maar eens een boodschapje doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Beter dan op de bank zitten en uit je neus te zitten vreten.
Nog steeds geen werk zeker?
Zit er nu te kijken, maar zo dood is dat topic helemaal nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 09:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
dit is ook een leuke sc
ONZ / [ronde 11] Het dodetopicspel #2153 Neuken?
komen jullie bij blokkeren ?
elke keer hoop je dan dat het even stil valt maar neequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit er nu te kijken, maar zo dood is dat topic helemaal niet
tis best grappig om even je hersens uit te zettenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:58 schreef chufi het volgende:
[..]
elke keer hoop je dan dat het even stil valt maar nee
Ja lekker makkelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:15 schreef drakin het volgende:
[..]
tis best grappig om even je hersens uit te zetten
jup, bijna net zo makkelijk als hierquote:
Das vervelendquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:26 schreef chufi het volgende:
Ik ben nog wel op zoek , maar de hoop op succes wordt er niet groter op
snap ik, zit er ook aan te denken weer wat te zoeken, ik werk niet genoegquote:
Vraag het Tillyquote:
Gevlogen of gewoon bezig met iets anders.. Misschien dat ik ze vanavond weer zie bij de tekenshow van Tonja als die doorgaatquote:
Ken er 2 die hier regelmatig vertoevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee, aan de westkust. Veel Friezen hier?
Ze kijken gewoon even de kat uit de boomquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 13:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de sprinkhanenangst nergens voor nodig was.
Scrut! You're backquote:
Ik ben nog aan het werk. Maar ik kan me niet echt focussen de laatste tijdquote:
Misschien eens op zoek naar iets anders, maar zeg niet op voordat je zekerheid elders hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk. Maar ik kan me niet echt focussen de laatste tijd![]()
Zo naar huis.
Oh, voor hem welquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:38 schreef Copycat het volgende:
![]()
Speciaal voor jou kom ik wel een keertje om het hoekje kijken.
ik zit bij een klant. Dat is wat makkelijker. Kan altijd een andere aanvragen. Ik zit hier 3 jaar, té lang eigenlijk om bij een klant te zitten. Dus ja...wie weet heb je gelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien eens op zoek naar iets anders, maar zeg niet op voordat je zekerheid elders hebt
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Indeed. Ik zal er verder maar geen woorden over vuil maken. Nieuwe start en zo.
Ik Skype m wel effequote:
En Lyza, maar daar heb ik wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die trekt zijn supermanpakje aan, dan is hij er in een mum.
Als geste kunnen ze die best in 40+ zetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat jouw topic in UTO staat anders kon ik het gewoon uit m'n index halen.
Zo iets vraag je een dame niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef chufi het volgende:
Gewoon een vraag hoor, maar hoe oud zijn jullie dan wel of zitten er ook echte 40+-ers onder jullie
Ja, irritant wel, nu heb ik steeds twee fok tabbladen openstaan. Dat past niet in m'n opgeruimde browser ideaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is jammer dat jouw topic in UTO staat anders kon ik het gewoon uit m'n index halen.
Nah, ik navigeer toch altijd vanuit MyAT.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Als geste kunnen ze die best in 40+ zetten.
Ik ben 40+quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef chufi het volgende:
Gewoon een vraag hoor, maar hoe oud zijn jullie dan wel of zitten er ook echte 40+-ers onder jullie
Ik wil hier ook wel even alarm slaan als jullie favoriete ex-utopiaan erin staat. Skank alert!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk topic?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik moet nodig bijpraten met Rekkie over POTUS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:45 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Trump nieuws dan? Of nee...dan heb je Rekkie nodig
Maar dat ik dan wel in UTO kom wil niet zeggen dat we het er hier over moeten hebben hoor.. Denk liever nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel even alarm slaan als jullie favoriete ex-utopiaan erin staat. Skank alert!
40+ and loving itquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef chufi het volgende:
Censuur! Ok op zoek naar een nieuw subforum.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat ik dan wel in UTO kom wil niet zeggen dat we het er hier over moeten hebben hoor.. Denk liever niet
Ik heb haar gelukkig nooit op tv of stream gezien want ik denk dat het ook mijn minst favoriete deelnemer was geworden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel even alarm slaan als jullie favoriete ex-utopiaan erin staat. Skank alert!
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb haar gelukkig nooit op tv of stream gezien want ik denk dat het ook mijn minst favoriete deelnemer was geworden.
40+ ben ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de oude stempel idd..
sluit deze dan gewoon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, irritant wel, nu heb ik steeds twee fok tabbladen openstaan. Dat past niet in m'n opgeruimde browser ideaal.
Ik sluit meestal gewoon elke keer een topic en ga terug naar mn MyAT..quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, irritant wel, nu heb ik steeds twee fok tabbladen openstaan. Dat past niet in m'n opgeruimde browser ideaal.
Heerlijk zo'n warm welkomquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sluit deze dan gewoon.
Te sneu voor woorden dit.
Vanavond is er tekenen Chufquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sluit meestal gewoon elke keer een topic en ga terug naar mn MyAT..
Dat zei ik al eerder vandaag hier toen het even stilviel.. Maar het is natuurlijk altijd even afwachten of tonja zin heeftquote:
vast wel, het is minder warm vandaag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder vandaag hier toen het even stilviel.. Maar het is natuurlijk altijd even afwachten of tonja zin heeft
hey Mo. Heb nog steeds die pizzabodem van jou niet. Een dezer dagen gaat het lukken.quote:
Ik stond er vandaag bij de Jumbo nog voor, maar heb voor aardappelen met saucijzen gekozen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey Mo. Heb nog steeds die pizzabodem van jou niet. Een dezer dagen gaat het lukken.
Ook lekker. Wel een Jumbo gesignaleerd inmiddels. Stapje verder dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stond er vandaag bij de Jumbo nog voor, maar heb voor aardappelen met saucijzen gekozen.
Misschien kan Max Verstappen je een lift geven, die doet daar ook zijn boodschappen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook lekker. Wel een Jumbo gesignaleerd inmiddels. Stapje verder dus.
Ja natuurlijk want Max kom ik dagelijks tegenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan Max Verstappen je een lift geven, die doet daar ook zijn boodschappen.
Hoe was trouwens je tweede date? Rollerdisco toch?
Geen GoPro? Wat iz met jou?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja natuurlijk want Max kom ik dagelijks tegen![]()
Tweede was leuk. Rollerdisco ja. Bijna m'n nek gebroken. Geen GoPro mee, dus geen beelden helaas.
Heftige beelden van verwrongen metaal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)egbrug-in-genua.html
Bizar
Ik probeer er wel bij te zijn , maar soms heb ik andere prioriteitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
vast wel, het is minder warm vandaag.
WTFquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)egbrug-in-genua.html
Bizar
Die zal flink op de rem gestaan hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Die groene vrachtwagen die daar op het randje staat had wel enorme mazzel zeg.
Maar je hebt ons iig weer gevonden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:39 schreef Ranah het volgende:
gffer....... durf ik eindelijk af en toe wat in de SC te tikken wordt er verhuisd
Daar bevindt zich volgens mij water.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zal flink op de rem gestaan hebben.
Ook gelukkig dat juist op dat gedeelte een groot stuk onder de brug onbebouwd lijkt.
ik heb geen idee hoe die brug er eerst uitzagquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Die groene vrachtwagen die daar op het randje staat had wel enorme mazzel zeg.
De Polceveraquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar bevindt zich volgens mij water.
Is het echt zo erg dan als iemand van onder de 40 hier post dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:47 schreef chufi het volgende:
Da's waarquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl jij het liever niet zo warm hebt
Hey, gezellig!quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:39 schreef Ranah het volgende:
gffer....... durf ik eindelijk af en toe wat in de SC te tikken wordt er verhuisd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |