quote:
Pfffff gadverdammequote:Op maandag 13 augustus 2018 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is niet echt wat een echte man als jij gaat kijken
Meisje was eerst dik en gepest en daarna mooi en alles ligt open en flipt de pan uit
Bodypaint en grafische obfuscatie telt niet natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet door slotjes heen posten :s
[..]
Dan was ze dus voor thefappening ook al topless zichtbaar geweest.
Zat er ook nog iemand achterop?quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:57 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben er net langs gefietst er stond alleen een zwakzinnige met een scooter onder een viaduct
Die was te mooi om niet te maken.quote:
Ik ben alle omgebrachte Anne's.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
Wow, diepquote:
Is die dood danquote:
Ik maak geen schijn van kans tegen Dima, daarentegen gaat het wel lukken om Mortaxx te verslaan.quote:Op maandag 13 augustus 2018 02:20 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
I know, je schijnt Meloew gedaan te hebben waarvoor probs. Bedoelde het meer in de zin van, Che was de eerste cryptomiljonair hier, Dima wil de tweede worden, ben jij 'm te snel af?
Ja. Ik ook.quote:
Wil je evengoed mijn sugar daddy wordenquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik maak geen schijn van kans tegen Dima, daarentegen gaat het wel lukken om Mortaxx te verslaan.
zou kunnen. Dima was haar aan het zoeken en ik heb haar al een tijdje niet meer zien posten..quote:
Oh wow die kans is dan wel zeker aanwezig.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen. Dima was haar aan het zoeken en ik heb haar al een tijdje niet meer zien posten..
TRUquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is Charlotte3 nou weer moderator van
Ben jij toch helemaal niet het type voor? Jij bent juist het gelukkigst als je werkt.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:07 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wil je evengoed mijn sugar daddy worden
Haha jaquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Het is nog waar ook. Leek me initieel geen match maar Tagliano zal het wel beter weten.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Jij bent juist het gelukkigst als je werkt.
Denken we van Haags en Amarantha ook, maar dat is ook gewoon zo gelopen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Het is nog waar ook. Leek me initieel geen match maar Tagliano zal het wel beter weten.
Volgens mij van TRUquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
was gewoon gvd grapje omdat ze zo vaak naar huisarts gaatquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik kan mijn tandarts gewoon zelf bellen voor een afspraak, weet niet
Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij toch helemaal niet het type voor? Jij bent juist het gelukkigst als je werkt.
Die twee zijn gewoon ook helemaal geweldig weet jequote:Op maandag 13 augustus 2018 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken we van Haags en Amarantha ook, maar dat is ook gewoon zo gelopen.
Opgelegde loyaliteitquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon ook helemaal geweldig weet je
Ja maar elke kneus kan de KLB modden dus ik weet niet of dat een goede vergelijking is.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken we van Haags en Amarantha ook, maar dat is ook gewoon zo gelopen.
MEN modden is dan wel weer een ander verhaal.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar elke kneus kan de KLB modden dus ik weet niet of dat een goede vergelijking is.
Hetzelfde als tijdens werkdagen, echt uitmuntendquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zit je in je vel tijdens de zomervakantie?
Vergt vooral overtuigingskracht naar jezelf.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het lijkt me geen hogere wiskunde.
Waarom gedraag je je hier zo anders dan?quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
Extreem goed durf ik wel te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |