Haha is leuk hequote:Op maandag 13 augustus 2018 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed. alweer "hard" aan het werk.
afgelopen weekend bijna het hele seizoen insatiable gekeken
ja, dom vermaak, kijkt makkelijk weg. niks mis meequote:
Kan niet door slotjes heen posten :squote:
Dan was ze dus voor thefappening ook al topless zichtbaar geweest.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is chronologisch niet mogelijk..
En elke aflevering een "oh god no"-momentquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dom vermaak, kijkt makkelijk weg. niks mis mee
Ja, wanneer ga je kijkenquote:
quote:
Zo klinkt het welquote:A bullied teenager turns to beauty pageants as a way to exact her revenge
nee joh, bodypaint..quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet door slotjes heen posten :s
[..]
Dan was ze dus voor thefappening ook al topless zichtbaar geweest.
Pilletje tegen de pijn. En doorverwijzing naar tandartsquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:44 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Denk je de huisarts gaat een kies trekken ofzo
het is niet heel mannelijk neequote:
Is met die wachttijden allang weer uitgewerkt hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pilletje tegen de pijn. En doorverwijzing naar tandarts
Ik kan mijn tandarts gewoon zelf bellen voor een afspraak, weet nietquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pilletje tegen de pijn. En doorverwijzing naar tandarts
Hey tijgerquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is met die wachttijden allang weer uitgewerkt hoor.
Nee, oke dan praten we in elk geval over hetzelfde...quote:
Wow nog erger dan ik dachtquote:
Ik kijk bijna nooit wijvenseries... alleen die met rupaul soms.quote:
AH nog een kijker... nee om al dat wijvengeneuzelquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat de main character een meisje is?
ik zou de hoofdpersoon wel doen overigensquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, oke dan praten we in elk geval over hetzelfde...
[..]
Wow nog erger dan ik dacht
[..]
Ik kijk bijna nooit wijvenseries... alleen die met rupaul soms.
[..]
AH nog een kijker... nee om al dat wijvengeneuzel
Pff ik ben nog niet eens door Stranger Things heen. Dat eerst voordat ik een andere serie uitzoek.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
AH nog een kijker... nee om al dat wijvengeneuzel
Pics?quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou de hoofdpersoon wel doen overigens
Dudequote:Op maandag 13 augustus 2018 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff ik ben nog niet eens door Stranger Things heen. Dat eerst voordat ik een andere serie uitzoek.
Stranger Thingsquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff ik ben nog niet eens door Stranger Things heen. Dat eerst voordat ik een andere serie uitzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |