Haha jaquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Het is nog waar ook. Leek me initieel geen match maar Tagliano zal het wel beter weten.
quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Jij bent juist het gelukkigst als je werkt.
Denken we van Haags en Amarantha ook, maar dat is ook gewoon zo gelopen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef TARDIS. het volgende:
Het is nog waar ook. Leek me initieel geen match maar Tagliano zal het wel beter weten.
TRUquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is Charlotte3 nou weer moderator van
Volgens mij van TRUquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:10 schreef TARDIS. het volgende:
Waar is Charlotte3 nou weer moderator van
was gewoon gvd grapje omdat ze zo vaak naar huisarts gaatquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik kan mijn tandarts gewoon zelf bellen voor een afspraak, weet niet
Hahahaquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij toch helemaal niet het type voor? Jij bent juist het gelukkigst als je werkt.
Die twee zijn gewoon ook helemaal geweldig weet jequote:Op maandag 13 augustus 2018 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken we van Haags en Amarantha ook, maar dat is ook gewoon zo gelopen.
Opgelegde loyaliteitquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon ook helemaal geweldig weet je
Ja maar elke kneus kan de KLB modden dus ik weet niet of dat een goede vergelijking is.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denken we van Haags en Amarantha ook, maar dat is ook gewoon zo gelopen.
MEN modden is dan wel weer een ander verhaal.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar elke kneus kan de KLB modden dus ik weet niet of dat een goede vergelijking is.
Hetzelfde als tijdens werkdagen, echt uitmuntendquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe zit je in je vel tijdens de zomervakantie?
Vergt vooral overtuigingskracht naar jezelf.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het lijkt me geen hogere wiskunde.
Waarom gedraag je je hier zo anders dan?quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
Extreem goed durf ik wel te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |