abonnement Unibet Coolblue
pi_181172345
Gisteren alles wat los en vast zat gegeten :( 3300 kcal....
Leuk die stress


Nu maar weer normaal proberen te doen
O: Griekse yoghurt met honing
T: komkommer
L: courgettewafels
T: paprika
D: macaroni
T: halve bak kwark met pure hagelslag en eventueel nog wat snackgroente

En misschien nog een Jillian workout, ligt er aan hoe snel de afspraken vandaag gaan. Anders begin ik daar morgen mee.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 09:54:37 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181172457
fysio *;
mijn rechter voet is al weer bijna beter.. en dat na 3 behandelingen.. nog 2 behandelingen te gaan en dan zou ik weer moeten kunnen hardlopen *O*

na een rare dag gister poes moeten laten inslapen en ik wilde niet gaan emo eten, of uberhaupt eten ( want er was toch niks te vieren 8)7 (*) ) vandaag weer in het gareel :)

O: 3 crackers, 2 met kaas 1 met vlokken mix
B: fietsen naar werk
t: appel met kaneel
L: restjes salade
t: soepstengels
D: iets van MS

(*) ik was me erg bewust van het feit dat ik niet wilde emo-eten.. en kwam toen idd tot de ontdekking dat ik niet wilde eten omdat het geen feest was.. dat doet me wel denken.. eten lijkt dan iets van belonging te zijn.. ik ga daar toch eens wat meer op letten, kijken of ik er iets mee/ tegen kan..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181172587
+0.2 :')

Gisteren kapsalon op, en meer. Was niet eens lekker :')

Maargoed, we pakken het gewoon weer op *O* Ontbijt skip ik ook even want helemaal geen honger na gisteren :P Vanavond weer fitness en uurtje fietsen :)
pi_181172973
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:00 schreef emmyemmy2 het volgende:
+0.2 :')

Gisteren kapsalon op, en meer. Was niet eens lekker :')

Maargoed, we pakken het gewoon weer op *O* Ontbijt skip ik ook even want helemaal geen honger na gisteren :P Vanavond weer fitness en uurtje fietsen :)
Dat is echt een volkomen normale schommeling! D'r zit bij mij soms een kilo verschil tussen van dag tot dag, zolang je over het geheel maar naar beneden gaat.
pi_181173007
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:16 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat is echt een volkomen normale schommeling! D'r zit bij mij soms een kilo verschil tussen van dag tot dag, zolang je over het geheel maar naar beneden gaat.
:Y Moet ook nog even wennen aan elke dag wegen, vind ik fijner dan elke week
pi_181173163
:* voor Sarabi's stress, en Brighteyes' achillespezen ;(

Goed bezig kwak!
Ik denk dat ik in mijn lunchpauze ook niet veel verder kom dan 2,5 kilometer. Ik heb een halfuur, en ik moet eerst ook nog het gebouw uit komen.

D gisteren werd niet bietensalade, maar Indiase curry met linzen, tomaat, wortel en groene paprika, met zilvervliesrijst. Was erg lekker en paste wel bij het weer O+
Vanavond dan de bietensalade, lekker snel te maken zodat ik de tijd heb om nog te gaan sporten. Lijstje vandaag wordt:

O: havermout, ongezoete sojamelk, banaan, eetlepel rozijnen, eetlepel gebroken lijnzaad
L: 2 bth hummus sambal, 1 bth pindakaas sambal, 1 bth appelstroop, 2 wortels, 1 paprika
T: 2 crackers
D: bieten, linzen, 1/4 appel, augurk, walnoten
S: waarschijnlijk duurloop van 10 km
T: sinaasappel/rest van appel/banaan
B verdeeld over de dag 2 keer kwartier fietsen, halfuur wandelen, 2 keer 5 trappen op en af
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:30:05 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_181173266
Boe, sterkte Barreltje! Blijft naar -O- En idd, vandaag weer goed voor jezelf zorgen :Y

Sarabi, stress is stom! Hoop dat vandaag relaxter is :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_181173339
Hey Barreltje, ik weet dat de aanleiding dat je het zei kut is, maar ik ga hem er in houden. 'Het is geen feest' - lege calorieën zoals in gebak, koek, chips, snoep eet je alleen als het feest is. Ik vind dat een mooie O+ (misschien voor een ander héél duidelijk en normaal, maar ik heb mijn halve leven die zooi dagelijks naar binnen gepropt....dus 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181173397
@Barreltje, och, ik las er overheen. Sterkte... :*

@Sarabi, eens kijken wat je kan doen aan stress dat geen eten is?

@BE, he gets, beterschap!

@Tele, lekker lijstje!

@Emmy, ik weeg al jaren elke dag. Als ik 1x pw zou wegen en net die dag een flinke schommeling heb, zou ik dat niet goed in kunnen zien :)
pi_181173418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Hey Barreltje, ik weet dat de aanleiding dat je het zei kut is, maar ik ga hem er in houden. 'Het is geen feest' - lege calorieën zoals in gebak, koek, chips, snoep eet je alleen als het feest is. Ik vind dat een mooie O+ (misschien voor een ander héél duidelijk en normaal, maar ik heb mijn halve leven die zooi dagelijks naar binnen gepropt....dus 8-) )
Ik vind 'm mooi. Ware het niet dat ik dan elke dag wel reden kan bedenken voor een feestje :D
pi_181173434
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:36 schreef Holyme het volgende:


@Sarabi, eens kijken wat je kan doen aan stress dat geen eten is?


Had gewoon moeten gaan wandelen :Y
  Moderator dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:39:38 #112
382129 crew  Donna
pi_181173452
Sterkte Barreltje.

Ik was vanochtend ineens zwaarder, dus dat vergeten we even. Morgen weer een dag.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:48:33 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_181173624
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:37 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik vind 'm mooi. Ware het niet dat ik dan elke dag wel reden kan bedenken voor een feestje :D
dit is ook mijn problem.. nouja.. niet het feestje, maar wel dat het een belonging lijkt te zijn..
dat gedrag wil ik nu eens gaan observeren.. en kijken of ik er wat mee kan.. en Kwak, dit komt dus door jouw bijdragen, waarvoor 1000maal dank

ik wilde gister uit verdriet een croissantje.. maar mijn }) zei : ja maar het is helemaal geen feest dus dat mag je niet eten! ~O>
dus toen at ik niks.. en heb daar dus echt 2 uur mee zitten struggelen.. en uiteindelijk nam ik dan hetzelfde wat vanmorgen mijn ontbijt was.. en dat was OK.. ( al was het inmiddels 14:00 :X )
en toen kreeg ik trek, en at een halve zak borrelnootjes .. want die eet ik bijna nooit en associeer ik niet met feest 8)7 . verder at ik een ijsje, "want het was warm en dus niks met feest te maken " :') . s avonds wel weer normal zalm met aardappelpuree en spinazie op :Y) en als toetje druiven.. dus.. eigenlijk valt het best mee.. maar het was wel een openbaring.. die gedachte gang..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_181174471
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:37 schreef Holyme het volgende:

Ik vind 'm mooi. Ware het niet dat ik dan elke dag wel reden kan bedenken voor een feestje :D
Dan zou ik mijn definitie van wat een feestje is eens aanpakken :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181174570
Zei iemand feest?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_181174598
w/
pi_181174663
Sarabi sterkte
Be hopelijk is je pijn gauw weg
Cue hoe is het vandaag?
Kwak goed bezig. En 2,5 km is best ver. En die grondoefeningen komen vanzelf of niet en dat is ook niet erg.
Barrel goed dat je jezelf aan het denken hebt gezet.
Sq beterschap

Ik heb al 2 dagen rugpijn. Dus niet sporten vandaag. Al helpt stofzuigen ook niet echt mee en de kat die de voerbewaarbak op de grond gooide ook niet. Leuk een kitten. En vanavond naar de bios met popcorn
pi_181174668
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:35 schreef Lonaa het volgende:
Zei iemand feest?
Eigenlijk vind ik dat ik 2 weken feest heb, maar nee, toch maar niet doen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:41:36 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181174686
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 11:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Cue hoe is het vandaag?
Nog altijd kut, koud, chagrijnig, aan het aftellen, alleen nog geen idee tot wanneer :')
en m'n enkel is ook nog niet beter :+
(tnx for asking :) )
pi_181174704
Feest *O* w/
pi_181175125
oh laat ik me als echte jojo hier weer is melden, vorige week weer begonnen.
Startgewicht : 93.5
Laatste Weging heden morgen : 89.6
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_181175395
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 10:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

dit is ook mijn problem.. nouja.. niet het feestje, maar wel dat het een belonging lijkt te zijn..
dat gedrag wil ik nu eens gaan observeren.. en kijken of ik er wat mee kan.. en Kwak, dit komt dus door jouw bijdragen, waarvoor 1000maal dank

ik wilde gister uit verdriet een croissantje.. maar mijn }) zei : ja maar het is helemaal geen feest dus dat mag je niet eten! ~O>
dus toen at ik niks.. en heb daar dus echt 2 uur mee zitten struggelen.. en uiteindelijk nam ik dan hetzelfde wat vanmorgen mijn ontbijt was.. en dat was OK.. ( al was het inmiddels 14:00 :X )
en toen kreeg ik trek, en at een halve zak borrelnootjes .. want die eet ik bijna nooit en associeer ik niet met feest 8)7 . verder at ik een ijsje, "want het was warm en dus niks met feest te maken " :') . s avonds wel weer normal zalm met aardappelpuree en spinazie op :Y) en als toetje druiven.. dus.. eigenlijk valt het best mee.. maar het was wel een openbaring.. die gedachte gang..
Daar zeg je het goed, associaties. Je hebt gewoontes en associaties, beide goed om je van bewust te zijn. Zo kan je de gewoonte hebben om 's avonds het nieuws te kijken met koffie en een koekje. Maar wanneer je op een ander tijdstip het nieuws ziet en instant je koffie en koekje wil, ligt er een associatie tussen die 2.
pi_181175409
Welkom Joene! Wat maakt dat je jojo't?
pi_181175487
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 12:12 schreef Holyme het volgende:
Welkom Joene! Wat maakt dat je jojo't?
Streefgewicht halen
motivatie verlies met sporten
Gek op alcoholhoudende dranken.

Die combi :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:45:13 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_181176045
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')