Obispo moeten ze verhurenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef Rabieluh het volgende:
Als straks Obispo ook verdwijnt dan stuur ik een boze email.
Nou, die gudmondsson gaan we echt niet bij Barcelona terugzien hoorquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat verkopen van talenten aan concurrenten ben ik eigenlijk nooit zo blij mee.
Tuurlijk, maar dat hij dan uitgerekend naar een ploeg moet gaan die toch ook wel voor de bovenste plekken meedoet vind ik gewoon niet ideaal. Ja, voor hem en voor AZ welquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nou, die gudmondsson gaan we echt niet bij Barcelona terugzien hoorje zult toch ergens keuzes moeten maken in je selectie.
Is dat zo'n waanzinnig talent dan? Dat je de lozano's van deze wereld niet naar AZ laat gaan begrijp ik, maar gudmondsson? Beetje doorsnee speler toch? Wij hebben er gewoon 5/6 op die positie die verder zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat hij dan uitgerekend naar een ploeg moet gaan die toch ook wel voor de bovenste plekken meedoet vind ik gewoon niet ideaal. Ja, voor hem en voor AZ wel
Je versterkt een directe concurrent. Dat vind ik gewoon niet handig. AZ is geen ploegje dat voor een plek in de middenmoot meedoet hè.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Is dat zo'n waanzinnig talent dan? Dat je de lozano's van deze wereld niet naar AZ laat gaan begrijp ik, maar gudmondsson? Beetje doorsnee speler toch? Wij hebben er gewoon 5/6 op die positie die verder zijn.
Wel met dit soort aankopen. Daarnaast ook een hele rits aan pure middelmaat wat van Ajax overgenomen is. Er is natuurlijk een reden dat Ajax en PSV dat soort gasten voor een appel en een ei laten gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je versterkt een directe concurrent. Dat vind ik gewoon niet handig. AZ is geen ploegje dat voor een plek in de middenmoot meedoet hè.
Als AZ niet bij de eerste vier eindigt eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel met dit soort aankopen. Daarnaast ook een hele rits aan pure middel wat van Ajax overgenomen. Er is natuurlijk een reden dat Ajax en PSV dat soort gasten voor een appel en een ei laten gaan.
Zo gek zou dat toch niet zijn? Als Feyenoord een beetje stabiliseert worden die normaal wel 3de en vlak Vitesse ook niet uit hé. Die vind ik niet per definitie slechter dan AZ hoor. Nieuwe trainer met een frisse kijk op het spel.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als AZ niet bij de eerste vier eindigt eet ik mijn schoen op.
Dat is een nadeel van een goede jeugdopleiding. Voor elke speler die het eerste haalt, zijn er drie, vier, vijf (?) spelers die het niet halen. Maar die jongens hebben wel voor dit beroep gekozen en zullen geen genoegen nemen met een uitkering.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je versterkt een directe concurrent. Dat vind ik gewoon niet handig. AZ is geen ploegje dat voor een plek in de middenmoot meedoet hè.
Dat is ook niet zo moeilijk. Achter Ajax en PSV zal het tussen Vitesse en AZ en misschien Feyenoord gaan voor die plekken.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb jij ze ook zien schutteren tegen Kairat?quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
AZ is Feyenoord voorbij (op alle fronten)quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zo gek zou dat toch niet zijn? Als Feyenoord een beetje stabiliseert worden die normaal wel 3de en vlak Vitesse ook niet uit hé. Die vind ik niet per definitie slechter dan AZ hoor. Nieuwe trainer met een frisse kijk op het spel.
En Feyenoord, en Ajax, en Vitesse en voor PSV zal het ook een hele kluif worden iets tr laten zien in Europa. In de competitie zijn dit toch de ploegen die mee gaan doen voor het podium.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij ze ook zien schutteren tegen Kairat?
Gudmundsson is in mijn ogen ook geen speler voor op de flank, maar meer voor achter je spits. Een mooie, gedreven speler, maar niet ons grootste talent. Ik denk dat je blij moet zijn dat je hem nu, met weinig ervaring in de eredivisie, voor twee miljoen kunt verkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:39 schreef Ronzz het volgende:
Gudmundsson is HET ook niet, dus prima dat hij verkocht is. 1.5 miljoen voor zo'n speler is ook wel een leuk bedrag. Hopelijk nog een doorverkooppercentage afgedwongen.
Verder lekker weekend. De hand van van Bommel goed zichtbaar.
Ik verwacht wel iets van Vitesse, Slutskiy gun ik het en die gaat Vitesse hoog laten eindigen dit seizoen. PSV en Ajax gaan sowieso boven AZ eindigen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Feyenoord, en Ajax, en Vitesse en voor PSV zal het ook een hele kluif worden iets tr laten zien in Europa. In de competitie zijn dit toch de ploegen die mee gaan doen voor het podium.
Ze mogen Ramselaar wel kopenquote:Op maandag 13 augustus 2018 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Feyenoord zichzelf te groot voelen om een bij PSV niet doorgebroken talent over te nemen? Dat vraag ik me nu oprecht af. Ik bedoel: kijk eens wat ze in Rotterdam rond hebben lopen zeg
Ajax is (zelfs na het puntverlies van afgelopen weekend) in mijn optiek nog steeds titelfavoriet.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:51 schreef Dejannn het volgende:
Ik zou nummer 1 en 2 wel omwisselen in deze
Ajax is hoe dan ook titelfavoriet. Al staat PSV 10 punten voor.quote:Op maandag 13 augustus 2018 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax is (zelfs na het puntverlies van afgelopen weekend) in mijn optiek nog steeds titelfavoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |