abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 augustus 2018 @ 01:56:05 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181144880
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:28 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jaloers dat wij zulke spelers wel kunnen halen en Ajax niet? Elke latino die Ajax binnen probeert te hengelen faalt.
Je zet jezelf weer eens aardig voor lul hier.
pi_181145040
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 01:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je zet jezelf weer eens aardig voor lul hier.
Magallan, Richarlison enz. Ajax had een speler als Lozano niet kunnen halen. Hij wilde zelf na contact met Guardado en Moreno naar PSV. Ajax heeft geen status in Mexico. PSV wel. Brazilianen hebben nog steeds PSV in hun hoofd als je over Nederland praat. Ajax is vooral bekend in Denemarken.

Ajax heeft ook aan Gutierrez lopen trekken maar zonder succes. Hij wil alleen naar PSV.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 13 augustus 2018 @ 07:35:46 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181146286
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 02:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Magallan, Richarlison enz. Ajax had een speler als Lozano niet kunnen halen. Hij wilde zelf na contact met Guardado en Moreno naar PSV. Ajax heeft geen status in Mexico. PSV wel. Brazilianen hebben nog steeds PSV in hun hoofd als je over Nederland praat. Ajax is vooral bekend in Denemarken.

Ajax heeft ook aan Gutierrez lopen trekken maar zonder succes. Hij wil alleen naar PSV.
Wat ben jij een waardeloze act man.

Log uit.
pi_181146335
Eerder klaagde ik nog hoe flegmatiek Pereiro was, maar hij loopt nu toch wel verdomd lekker te voetballen. Het ziet er zo gemakkelijk uit wat hij doet, maar met zo'n slungelig en lang lichaam is dat helemaal niet zo eenvoudig. Wat opportunistisch misschien, maar die zie ik nog het verste komen van het trio Lozano, Bergwijn, Pereiro. Vooral als hij nog een linie naar voren op kan schuiven.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  maandag 13 augustus 2018 @ 07:44:16 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181146401
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 07:39 schreef Lyrebird het volgende:
Eerder klaagde ik nog hoe flegmatiek Pereiro was, maar hij loopt nu toch wel verdomd lekker te voetballen. Het ziet er zo gemakkelijk uit wat hij doet, maar met zo'n slungelig en lang lichaam is dat helemaal niet zo eenvoudig. Wat opportunistisch misschien, maar die zie ik nog het verste komen van het trio Lozano, Bergwijn, Pereiro. Vooral als hij nog een linie naar voren op kan schuiven.
Ja, als rechtsbuiten of zo.

:')

Hij staat exact waar hij moet staan.
pi_181146608
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 17:47 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ah ja. De Europese troostprijs waar jullie telkens over beginnen om te bewijzen dat jullie toch echt een topclub zijn hoor!! Het is een B-prijs in Europa. Niet meer niet minder.
Troostprijs? Het is niet de JC schaal he

quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Jullie kunnen meerdere van zulke constructies ook niet verantwoorden. Jullie hebben lozano niet eens kunnen slijten...
We hebben de gemeente nog
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_181146964
Jammer van Gudmundsson. Toch altijd enorm van gecharmeerd. Ik denk dat het belangrijk is dat mannen als Obispo en Rigo nu verhuurd gaan worden. Nog een jaar Jong PSV gaat ze geen goed doen.

PEC is in de markt voor Lundqvist. Hele prettige speler maar extreem blessuregevoelig. Daarom is dat er nooit uitgekomen.
pi_181146985
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 07:44 schreef BadderHaring het volgende:
Hij staat exact waar hij moet staan.
Nu wel. Met nog wat meer ervaring en meer kracht zie ik hem in de spits verdedigers helemaal gek maken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_181147012
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 08:56 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Nu wel. Met nog wat meer ervaring en meer kracht zie ik hem in de spits verdedigers helemaal gek maken.
Ik denk dat hij daar eigenlijk snelheid voor te kort komt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181147184
Tja zonde van Gudmunddon, maar met een eenjarig contract die hij niet wil verlengen moet je toch wat. Nu ontvang je nog 2 miljoen euro. En je hebt voor zijn positie met Malen en Gakpo ook nog eens grote talenten in huis.
pi_181147226
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:15 schreef tompsv18 het volgende:
Tja zonde van Gudmunddon, maar met een eenjarig contract die hij niet wil verlengen moet je toch wat. Nu ontvang je nog 2 miljoen euro. En je hebt voor zijn positie met Malen en Gakpo ook nog eens grote talenten in huis.
Wel allemaal linksbuiten. Eerste echte rechtsbuiten die er aankomt is Verreth en misschien Catic.
  maandag 13 augustus 2018 @ 09:36:52 #62
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181147480
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wel allemaal linksbuiten. Eerste echte rechtsbuiten die er aankomt is Verreth en misschien Catic.
Ik vind Catic vooral een enorme baas als je op de counter speelt.
pi_181147853
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind Catic vooral een enorme baas als je op de counter speelt.
Sterker nog, die kan er verder niets van. Tyoe Rommedahl maar dan met nog een slechtere voorzet. _O-
pi_181147882
Maar vind het oprecht jammer van Gudmundsson.
pi_181147927
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar vind het oprecht jammer van Gudmundsson.
Is de Platte Kar alweer schoongespoten?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 13 augustus 2018 @ 10:04:17 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181147990
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar vind het oprecht jammer van Gudmundsson.
Ja, die had wel wat kunnen worden. Ik hoop op een terugkoopclausule, maar ik vrees dat hij na een jaartje knallen ergens voor veel geld naar toe gaat.

Ik vind echt dat we het Cocu mogen aanrekenen dat hij nu weg is. Gudmundsson werd overladen met instructies en kwam daarom bij PSV 1 nooit tot zijn recht. Ik ben er van overtuigd dat hij onder van Bommel een meerwaarde was geweest, maar snap het van hem ook dat hij daar niet op gokt.

Is bij AZ in no time basisspeler en bij PSV is de concurrentie op die positie moordend.
pi_181148045
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 02:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Magallan, Richarlison enz. Ajax had een speler als Lozano niet kunnen halen. Hij wilde zelf na contact met Guardado en Moreno naar PSV. Ajax heeft geen status in Mexico. PSV wel. Brazilianen hebben nog steeds PSV in hun hoofd als je over Nederland praat. Ajax is vooral bekend in Denemarken.

Ajax heeft ook aan Gutierrez lopen trekken maar zonder succes. Hij wil alleen naar PSV.
Ik zou hier niet zo zeker van zijn. Ze halen toch ook Tadic binnen ;). Als PSV nog zo goed bekend staat in Brazilië mogen ze daar wel eens wat talenten oppikken, heb er recent weinig van gezien helaas op Mauro Junior na. Zou mooi voor de Eredivisie zijn om weer eens een groot Braziliaans talent bij PSV te zien :)

Overigens vind ik niet dat je kunt stellen dat elke speler uit Zuid-Amerika bij Ajax faalt, ze hebben alleen wat probleempjes met ze te contracteren. Maar zo'n David Neres is tot op heden wel een succes vind ik, doet ook helemaal niet zoveel onder voor een Lozano voor mijn gevoel. Maar dat zal hier vast vloeken in de kerk zijn ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2018 10:11:19 ]
pi_181148614
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 09:59 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Is de Platte Kar alweer schoongespoten?
Een zwaluw... Maar ik heb wel een leuk spelend PSV gezien. Met een uitblinkende Pereiro. En natuurlijk dolgelukkig dat Rigo een halfuur heeft meegedaan.
pi_181148615
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:08 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik zou hier niet zo zeker van zijn. Ze halen toch ook Tadic binnen ;). Als PSV nog zo goed bekend staat in Brazilië mogen ze daar wel eens wat talenten oppikken, heb er recent weinig van gezien helaas op Mauro Junior na. Zou mooi voor de Eredivisie zijn om weer eens een groot Braziliaans talent bij PSV te zien :)

Overigens vind ik niet dat je kunt stellen dat elke speler uit Zuid-Amerika bij Ajax faalt, ze hebben alleen wat probleempjes met ze te contracteren. Maar zo'n David Neres is tot op heden wel een succes vind ik, doet ook helemaal niet zoveel onder voor een Lozano voor mijn gevoel. Maar dat zal hier vast vloeken in de kerk zijn ;)
Geen vloeken hoor, voor ons alleen een bevestiging dat jouw gevoel er compleet naast zit
pi_181148646
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, die had wel wat kunnen worden. Ik hoop op een terugkoopclausule, maar ik vrees dat hij na een jaartje knallen ergens voor veel geld naar toe gaat.

Ik vind echt dat we het Cocu mogen aanrekenen dat hij nu weg is. Gudmundsson werd overladen met instructies en kwam daarom bij PSV 1 nooit tot zijn recht. Ik ben er van overtuigd dat hij onder van Bommel een meerwaarde was geweest, maar snap het van hem ook dat hij daar niet op gokt.

Is bij AZ in no time basisspeler en bij PSV is de concurrentie op die positie moordend.
Ik ben het hier wel mee eens. Die vertrekt na een goed jaar naar Ajax waarna hij ons allemaal de moeder speelt.
pi_181148692
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Geen vloeken hoor, voor ons alleen een bevestiging dat jouw gevoel er compleet naast zit
Dat zal best, maar ik denk dat ik er een iets objectievere kijk op heb dan een PSV-of Ajax fan in dit geval. Liefde maakt immers blind ;)
pi_181148733
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Een zwaluw... Maar ik heb wel een leuk spelend PSV gezien. Met een uitblinkende Pereiro. En natuurlijk dolgelukkig dat Rigo een halfuur heeft meegedaan.
Was ook meer dollend, makker. Na een wedstrijd alles alweer dramatiseren heeft ook geen zin. Die hele tendens slaat nergens op. Straks verliest PSV weer van PEC Zwolle over twee weken en dan zou Ajax weer een punt voor staan. Heb je al die paniekerige stukjes weer voor niets. Opportunismegod.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 13 augustus 2018 @ 11:48:57 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_181150031
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2018 10:40 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Was ook meer dollend, makker. Na een wedstrijd alles alweer dramatiseren heeft ook geen zin. Die hele tendens slaat nergens op. Straks verliest PSV weer van PEC Zwolle over twee weken en dan zou Ajax weer een punt voor staan. Heb je al die paniekerige stukjes weer voor niets. Opportunismegod.
Ik zie het Venlo wel doen hoor!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_181150098
Als we van FC Zwolle winnen zijn we kampioen.
U MAD?
pi_181150171
Ook Lundqvist loopt straks de deur uit, heeft nog maar een jaar contract. Wat is het jammer dat hij zo veel geblesseerd is geweest, die blinkt echt wekelijks uit bij Jong. Stiekem hoop ik op verlengen + verhuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')